Про внесення змін до рішення сесії міської ради від 16.08.2024 №16
Розглянувши пропозицію виконавчого комітету міської ради, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 року №733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення сесії міської ради від 16.08.2024 №16 «Про створення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Хмельницької міської територіальної громади», а саме викласти пункти 1, 2 рішення в новій редакції:
«1. Провести реконструкцію (модернізацію) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Хмельницької міської територіальної громади.
2. Управлінню з питань цивільного захисту населення і охорони праці Хмельницької міської ради організувати розробку Технічного завдання на реконструкцію (модернізацію) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Хмельницької міської територіальної громади та його погодження з Департаментом з питань оборонної роботи та цивільного захисту Хмельницької обласної військової адміністрації та Головним управлінням ДСНС України у Хмельницькій області».
2. Відповідальність за виконання рішення покласти на управління з питань цивільного захисту населення і охорони праці.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань роботи житлово-комунального господарства, приватизації та використання майна територіальної громади.
Міський голова Олександр СИМЧИШИН