Рішення виконавчого комітету
від 10.05.2018 № 359 "Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції щодо затвердження Програми співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018 - 2022 роки
Україна
Хмельницька міська рада
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ
від 10.05.2018 № 359
Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції щодо затвердження Програми співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018 - 2022 роки
Розглянувши клопотання управління житлово-комунального господарства, керуючись Цивільним кодексом України, Житловим кодексом УРСР, Законом України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», ст. 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Внести на розгляд сесії міської ради пропозицію щодо затвердження Програми співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018 - 2022 роки (далі – Програма) згідно з додатком.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови А. Нестерука.
Міський голова О. Симчишин
Додаток
до рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради
від 10.05.2018 року № 359
ПРОГРАМА
співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018 - 2022 роки
1. Загальні положення
-
- Програма співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018-2022 роки (далі – Програма) визначає особливості проведення робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків на умовах співфінансування, регулює правові, організаційні та економічні відносини, пов’язані з реалізацією прав та виконанням обов’язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його належного утримання.
Дія Програми поширюється на співвласників багатоквартирних житлових будинків (власників квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку (гуртожитку)), що перебувають в управлінні (обслуговуванні) управляючих компаній (житлово-експлуатаційних організацій) всіх форм власності та ОСББ.
1.2. Терміни, які застосовуються у Програмі мають наступні значення:
- реконструкція – це вид будівництва, пов’язаний з переобладнанням з метою повної або часткової заміни зношених чи невідповідаючих експлуатаційним вимогам конструкцій покрівлі, приведення їх у відповідність до санітарно-гігієнічних та технічних вимог;
- співвласник багатоквартирного житлового будинку (далі - Співвласник) - власник квартири або нежитлового приміщення у багатоквартирному житловому будинку;
- дольова участь – сума коштів, що вноситься Співвласниками на умовах співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирного житлового будинку;
- підрядник – суб’єкт господарювання, з яким укладено договір на виконання будівельних робіт;
- спільне майно багатоквартирного будинку - приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди і його прибудинкова територія;
- управитель багатоквартирного будинку (далі - Управитель) - фізична особа-підприємець або юридична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, яка за договором із співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб;
- об`єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі – ОСББ) – це юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання неподільного та спільного майна;
- уповноважений представник Співвласників – фізична або юридична особа, яка представляє інтереси Співвласників, у тому числі наймач (уповноваженим представником Cпіввласників може виступати управитель, голова ОСББ, або інша особа (наймач, власник квартири) визначена зборами співвласників, якщо інше не встановлено договором);
1.3. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Цивільному кодексі України, законах України», «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
2. Опис проблеми, яку пропонується вирішити шляхом прийняття Програми
2.1. В 60-х – 70-х роках минулого століття в м. Хмельницькому збудовано 51 багатоквартирний житловий будинок, в яких відсутній технічний поверх. Результатом такого будівництва є постійне промерзання стін та стелі, що призводить до руйнації конструктивних елементів будівель. Квартири мешканців верхніх поверхів постійно затоплюються у осінньо-зимовий період під час дощів та снігопадів.
Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" власники квартир у багатоквартирному будинку є співвласниками всіх допоміжних приміщень будинку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою і зобов'язані брати участь у загальних витратах, пов'язаних з утриманням будинку і прибудинкової території відповідно до своєї частки майна у будинку.
Переважна більшість будинків – це житлові будинки з низькою поверховістю та невеликою загальною площею. Вартість реконструкції покрівлі становить 1,5 – 2,0 мільйони гривень. Тому, з врахуванням значущої вартості робіт, частка співфінансування співвласників має бути визначена окремими умовами, у меншому відсотковому значенні в порівнянні з роботами з капітального ремонту житлових будинків.
2.2. З метою вирішення вказаного питання по суті створено Порядок співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018 - 2022 роки (додаток 1 до Програми).
3. Мета Програми
3.1. Метою Програми є покращення комфорту проживання мешканців шляхом проведення реконструкцій покрівель багатоквартирних житлових будинків на умовах співфінансування.
4. Завдання і заходи Програми
4.1. Створити сприятливі умови для збереження житлового фонду міста.
4.2. Провести реконструкцію покрівель у будинках з відсутнім технічним поверхом у місті з залученням коштів мешканців.
4.3. Стимулювати активність мешканців у напрямку покращення стану житлового фонду у місті.
5. Джерела фінансування та принципи співфінансування Програми
5.1. Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, співвласників багатоквартирних будинків (власників житлових та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)), кредитів, інвестицій, грантів та інших джерел не заборонених законодавством.
5.2. Фінансування з бюджету на роботи з реконструкції покрівель житлового будинку у розмірі, що дорівнює 100% передбачається, коли невиконання робіт може призвести до аварійного стану будинку.
5.3. Якщо Співвласники готові приймати участь у співфінансуванні робіт, що зазначені в п. 5.2 на умовах дольової участі, такі роботи виконуються першочергово.
5.4. Фінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків коштом міського бюджету у розмірі, що складає 100% сукупної вартості робіт приймається у виключних випадках, що передбачені у пункту 5.2. розділу 5 Програми.
5.5. В разі надходження до міської ради заяв про співфінансування від Співвласників в розмірах коштів, що перевищує можливості міського бюджету щодо співфінансування, відсоток участі Співвласників у виконанні робіт з реконструкції покрівлі житлового будинку може переглядатись в бік збільшення.
5.6. Суми, передбачені на виконання Програми, для головного розпорядника коштів – управління житлово-комунального господарства затверджуються у видатках міського бюджету м. Хмельницького на 2018-2022 роки відповідно.
5.7. Співфінансування робіт з реконструкції покрівлі житлового будинку не проводиться коли житловий будинок у відповідності до технічних висновків визначений непридатним для проживання.
5.8. Розміри співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків, у відсотковому значенні
№ зп |
Термін експлуатації житлових будинків* |
Кошти міського бюджету |
Кошти мешканців будинків |
1 |
від 30 до 50 років |
90% |
10% |
2 |
від 50 і більше |
95% |
5% |
Приклад визначення частки співвласників наведено в таблиці 1 до Програми.
5.9. Ресурсне забезпечення Програми співфінансування робіт з реконструкції покрівель
багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018 – 2022 року наведено в Додатку 2 до Програми.
6. Організаційне забезпечення виконання завдань Програми
6.1. Організаційне забезпечення, моніторинг та контроль за виконанням завдань Програми здійснює управління житлово-комунального господарства.
7. Очікувані результати від впровадження Програми
7.1. Забезпечення рівних можливостей мешканців щодо виконання робіт з реконструкції покрівель у багатоквартирних житлових будинках.
7.2. Виховання у мешканців відповідального ставлення до спільного майна, його збереження і покращення.
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. Сабій
Начальник управління житлово-комунального
господарства В. Новачок
Додаток 1
до Програми співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018 -2022 роки
Порядок
співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018 - 2022 роки
1. Мета Порядку.
1.1. Порядок розроблений з метою визначення механізму дольової участі співвласників багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького в роботах з реконструкції покрівель на умовах співфінансування.
1.2. Порядок визначає процедуру подачі та розгляду документів щодо співфінансування робіт з реконструкції покрівель в житлових будинках м. Хмельницького.
2. Визначення обсягу та вартості робіт з реконструкції покрівель в багатоквартирних житлових будинках.
2.1. Управитель (ОСББ) проводить щорічні загальні огляди багатоквартирного житлового будинку, які передбачають комплексне обстеження комісією елементів приміщень будинку, а також їх зовнішнього благоустрою з метою визначення технічного і санітарного стану, виявлення несправностей і прийняття рішень щодо необхідності проведення реконструкції покрівлі житлового будинку, що відображається в акті загального огляду будинку в порядку, передбаченому «Правилами утримання жилих будинків та прибудинкових територій», затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 р. № 76.
2.2. Обсяг робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку визначається управителем (ОСББ).
2.3. Управитель (ОСББ) зобов’язаний довести до відома Співвласників (наймачів) інформацію про технічний стан житлового будинку та про необхідність виконання робіт з реконструкції покрівлі. Інформація доводиться зокрема шляхом розміщення оголошень на інформаційних стендах у під’їздах та/або біля будинків та на сайті управителя (ОСББ).
2.4. Після визначення управителем (ОСББ) необхідності проведення робіт з реконструкції покрівлі житлового будинку уповноважений представник від Співвласників звертається з листом до управління ЖКГ щодо необхідності проведення робіт.
2.5. Управління ЖКГ за участю управителя (голови ОСББ, уповноважених представників від ініціативної групи Співвласників) та потенційного підрядника, що може виконувати необхідні роботи, проводить обстеження технічного стану покрівлі житлового будинку, що потребує реконструкції з метою підтвердження необхідності проведення робіт, при цьому визначається їх орієнтована вартість та частка дольової участі Співвласників у виконанні вказаної роботи.
2.6. Акт загального огляду багатоквартирного житлового будинку, завірений управителем (головою ОСББ), уповноваженим представником Співвласників (якщо це інша особа (наймач, власник квартири) та управлінням ЖКГ із зазначенням необхідності проведення робіт з реконструкції покрівлі житлового будинку складається у двох примірниках, один з яких передається в управління житлово-комунального господарства. Управління ЖКГ складає дефектний акт, який є обґрунтуванням для замовлення проектно-кошторисної документації на виконання робіт.
3. Механізм проведення зборів Співвласників.
3.1. Питання проведення робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку на умовах дольової участі та визначення підрядників для виконання таких робіт вирішується зборами Співвласників.
3.2. Збори Співвласників можуть скликатися ініціативною групою у складі не менше трьох Співвласників або управителем (балансоутримувачем, ОСББ). Ініціатор зборів повідомляє про дату та місце проведення зборів Співвласників.
Повідомлення про дату та місце проведення зборів співвласників має бути вручено не пізніше ніж за 10 днів до дати проведення зборів у письмовій формі кожному співвласникові під розписку або шляхом поштового відправлення рекомендованим листом на адресу квартири або нежитлового приміщення, що належить співвласнику в цьому багатоквартирному будинку, а також має бути розміщено у загальнодоступному місці при вході до кожного під’їзду багатоквартирного будинку. Повідомлення про проведення зборів співвласників має містити інформацію про ініціатора проведення таких зборів, дату, місце та час їх проведення, порядок денний. До повідомлення про проведення зборів співвласників можуть додаватися додаткові матеріали або інформація, що будуть розглядатися на зборах.
3.3. На збори запрошуються Співвласники будинку - власники квартир та нежитлових приміщень (або їх уповноважені представники).
На збори запрошуються:
– від управителя - керівник;
– потенційний підрядник - виконавець робіт з капітального ремонту;
– інші зацікавлені особи.
3.4. Збори оголошуються відкритими, якщо на них присутні не менше 3-х співвласників (уповноважених представників), що були запрошені. Веде збори їх організатор.
3.5. На зборах управитель (голова ОСББ, або інший уповноважений представник Співвласників) доводить до Співвласників наступну інформацію:
- мета проведення зборів та вимоги законодавства до власників щодо утримання належного їм майна;
- визначення уповноваженого представника Співвласників, що представлятиме інтереси будинку;
- обґрунтування необхідності проведення робіт з реконструкції покрівлі житлового будинку (характеристика робіт, строки їх проведення, об’єми, вартість виготовлення проектно-кошторисної документації, кошторисну вартість робіт, очікуваний ефект тощо);
- про необхідність визначення підрядника для виконання робіт;
- вимоги Закону, Програми та необхідність дольової участі Співвласників у співфінансуванні таких робіт, розмір та спосіб розрахунку дольової участі.
3.6. Всі доведенні до Співвласників питання в обов`язковому порядку фіксуються в протоколі. На кожній сторінці з підписами Співвласників, що проголосували за проведення робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку обов`язково проставляється дата проведення зборів, зміст питання і резолюції зборів.
3.7. Рішення про проведення робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку на умовах співфінансування вважається прийнятим зборами Співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 75 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
Якщо одна особа є власником квартир (квартири) та/або нежитлових приміщень, загальна площа яких становить 50 відсотків або більше від загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, рішення вважається прийнятим зборами Співвласників, якщо за нього проголосувало більш як 75 відсотків загальної кількості Співвласників.
3.8. Рішення зборів Співвласників оформляється протоколом (додаток 1 до Порядку), який підписується усіма Співвласниками (їх представниками), які взяли участь у зборах, кожен з яких ставить підпис під відповідним варіантом голосування («за», «проти», «утримався»).
У протоколі обов’язково зазначається така інформація про співвласників (їх представників), які взяли участь у зборах співвласників: прізвище, ім’я, по батькові співвласника, документ, що підтверджує право власності на квартиру або нежитлове приміщення, номер квартири або нежитлового приміщення, загальна площа квартири або нежитлового приміщення, документ, що надає повноваження на голосування від імені співвласника (для представника).
3.9. Якщо під час проведення зборів співвласників для прийняття рішення не набрано встановленої пунктом 3.7. Програми кількості голосів "за" або "проти", проводиться письмове опитування співвласників, які не голосували на зборах. Письмове опитування співвласників проводиться протягом 15 календарних днів з дати проведення зборів співвласників. Якщо протягом цього строку необхідної кількості голосів "за" не набрано, рішення вважаються неприйнятими.
Письмове опитування співвласників проводиться ініціативною групою та іншими співвласниками за бажанням.
Письмове опитування може проводитися щодо одного або декількох питань одночасно. Питання - це текст, у якому викладається пропозиція у вигляді резолюції, щодо якої учаснику опитування пропонується відповісти "за", "проти" або "утримався". Питання повинно мати чітке і зрозуміле формулювання, що не допускає різних тлумачень.
Письмове опитування співвласників проводиться шляхом власноручного заповнення ними листків опитування, в яких зазначаються день опитування, прізвище, ім’я, по батькові співвласника, документ, що підтверджує право власності на квартиру або нежитлове приміщення, номер квартири або нежитлового приміщення, загальна площа квартири або нежитлового приміщення, документ, що надає повноваження на голосування від імені співвласника (для представників), відповідь співвласника на питання "так", "ні" або "утримався", особистий підпис співвласника та особи, яка проводила опитування.
Голосування від імені співвласника представником здійснюється в порядку представництва згідно з вимогами цивільного законодавства. Кожен співвласник, який має право голосу, може реалізувати це право під час проведення такого опитування лише один раз з одного питання.
Забороняється в процесі проведення письмового опитування співвласників примушувати їх до голосування за або проти прийняття відповідного рішення чи винагороджувати їх за це в будь-якій формі.
За результатами підрахунку результатів письмового опитування співвласників особи, які проводили письмове опитування, вносять його результати до протоколу зборів та підводять загальні підсумки голосування щодо всіх питань. Під час підрахунку голосів враховуються і голоси, подані на зборах співвласників, і голоси співвласників, отримані під час проведення письмового опитування.
Листки письмового опитування співвласників пронумеровуються, прошнуровуються та додаються до відповідного протоколу зборів.
3.10. Повідомлення про рішення зборів розміщується уповноваженим представником від Співвласників на інформаційних стендах біля під’їздів будинку.
3.11. Рішення зборів співвласників є обов’язковими до виконання для всіх Співвласників, включаючи тих, які набули право власності на квартиру чи нежитлове приміщення після прийняття рішення.
3.12. В разі прийняття зборами Співвласників позитивного рішення щодо проведення робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку, уповноважений представник Співвласників відкриває спеціальний рахунок в банківській установі на який вносяться кошти Співвласників, визначені як частка співвфінасування.
3.13. Уповноважений представник Співвласників замовляє проектно-кошторисну документацію на проведення робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку. Після визначення вартості проектно-кошторисної документації, управитель (ОСББ, або інший уповноважений представник від Співвласників) проводить розподіл витрат кожного Співвласника пропорційно до загальної площі приміщень, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб та виставляє відповідні рахунки до сплати. Співвласники вносять кошти на спеціально відкритий рахунок управителя (балансоутримувача, ОСББ) пропорційно до загальної площі приміщень, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.
314. Вартість проектно-кошторисної документації включається до сукупної вартості робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку.
4. Подання уповноваженим представником Співвласників на розгляд документів
4.1. Після прийняття на загальних зборах співвласниками багатоквартирного житлового будинку рішення щодо проведення робіт з реконструкції покрівлі житлового будинку на умовах співфінансування, виготовлення за власні кошти проектно-кошторисної документації на виконання робіт з реконструкції покрівлі житлового будинку або окремих його конструктивних елементів, уповноваженому представнику Співвласників необхідно надати до міської ради наступні документи:
- заяву на ім’я міського голови щодо згоди Співвласників на проведення робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку на умовах співфінансування (додаток 2 до Порядку);
- копію протоколу загальних зборів Співвласників та список поіменного голосування, завірений підписом уповноваженого представника Співвласників, що скріплений печаткою;
- проектно-кошторисну документацію на виконання робіт з реконструкції покрівлі житлового будинку.
5. Прийняття рішення про фінансування робіт з реконструкції покрівлі на умовах співфінансування Хмельницькою міською радою
5.1. Відповідно до резолюції міського голови, заява та додані до неї документи (завірені належним чином копії документів) передаються на виконання до управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради.
5.2. Управління ЖКГ перевіряє надані документи в термін 5 робочих днів.
5.3. Позитивне рішення про співфінансування робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку приймається за наявності коштів в міському бюджеті та належним чином оформлених документів у відповідності до розділів 3-4 Порядку.
5.4. Після виділення коштів з міського бюджету на співфінансування робіт з реконструкції покрівлі та отримання копії виписки з банківського рахунку про наявність необхідної суми коштів в уповноваженого представника Співвласників або за наявності укладеного кредитного договору з банківською установою на суму, що дорівнює частині сукупних витрат на реалізацію заходу з боку Співвласників (інших документів що підтверджують платоспроможність Співвласників), управлінням житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради замовляється будівельна експертиза (за необхідності). Вартість проведення будівельної експертизи входить до сукупної частини витрат на проведення заходів з реконструкції покрівлі житлового будинку.
5.5. Після проходження проектно-кошторисної документації будівельної експертизи укладаються договори підряду на виконання робіт між:
- уповноваженим представником Співвласників та підрядною організацією на суму, що дорівнює частині сукупних витрат співвласників багатоквартирного будинку на реалізацію робіт з реконструкції покрівлі;
- управлінням житлово-комунального господарства і підрядною організацією на частину робіт з реконструкції покрівлі, що дорівнює визначеній частці витрат на виконання робіт з міського бюджету.
6. Технічний нагляд та приймання робіт
6.1. З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам здійснюється технічний нагляд за виконанням робіт шляхом укладення договору про технічний нагляд із суб’єктом господарювання, який має відповідний сертифікат. Фінансування послуг з технічного нагляду здійснюється за рахунок частки фінансування з міського бюджету та частки співфінансування Співвласників пропорційно до частки участі у співфінансуванні, про що укладаються відповідні договори.
6.2. Роботи вважаються виконаними та прийнятими у випадку підписання акта виконаних робіт. Акт виконаних робіт підписують:
- підрядник;
- суб’єкт господарювання, що здійснює технічний нагляд;
- уповноважений представник Співвласників;
- головний розпорядник коштів - управління житлово-комунального господарства.
6.3. За результатами виконаних робіт складається акт виконаних робіт з відміткою про перевірку робіт організацією, що залучена для здійснення технічного нагляду.
6.4. Оригінал акта, разом з пакетом документів, наданих раніше, зберігається в управлінні житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради 5 років.
7. Фінансування робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку.
7.1. Хмельницька міська рада виділяє кошти з міського бюджету на виконання робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на умовах співфінансування співвласниками багатоквартирного житлового будинку в розмірі, що передбачений у додатку 2 до Програми на відповідний рік.
7.2. Фінансування робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку проводиться при отримані згоди Співвласників шляхом оформлення протоколу у відповідності до вимог Порядку.
7.3. Першочергове фінансування робіт, виконаних підрядною організацією, здійснюється співвласниками багатоквартирного будинку.
7.4. Визначення суми фінансування та частки власників житла у виконанні робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку здійснюється в наступному порядку:
- частка власників житла в загальному обсязі платежів на виконання робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку встановлюється пропорційно до загальної площі приміщень, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб;
- частка участі Співвласника квартири, власника кімнати (кімнат) у квартирі, де проживають два і більше власників житлових приміщень, Співвласника нежитлового приміщення на проведення робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку визначається відповідно до його частки, як Співвласника приміщення.
7.5. Розроблення проектно-кошторисної документації, будівельної експертизи та технічного нагляду на проведення робіт з реконструкції покрівлі багатоквартирного житлового будинку, проведення та фінансування таких робіт здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових та нормативно-технічних актів у відповідності до частки участі у співфінансуванні.
7.6. Фінансове управління Хмельницької міської ради відповідно до зареєстрованих зобов’язань, здійснює фінансування на рахунок управління ЖКГ, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України у місті Хмельницькому Хмельницької області в межах виділених бюджетом коштів.
8. Заключні положення
8.1. Спори, які виникають між співвласниками багатоквартирного житлового будинку (власниками житлових і нежитлових приміщень), управлінням житлово-комунального господарства та підрядною організацією вирішуються шляхом проведення переговорів, а в разі недосягнення згоди, в судовому порядку.
8.2. Контроль за дотриманням даного Порядку покладається на управління житлово-комунального господарства Хмельницької міського ради.
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. Сабій
Начальник управління житлово-комунального господарства В. Новачок
Додаток 1 до Порядку співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018 -2022 роки
|
ПРОТОКОЛ
зборів співвласників багатоквартирного будинку
за місцезнаходженням________________________________________________________
(місцезнаходження багатоквартирного будинку, співвласниками якого проводяться збори)
м. Хмельницький ___ ______________ 20__ р.
І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Загальна кількість співвласників багатоквартирного будинку: ____________ осіб.
Загальна площа всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку: _____________ м2.
У зборах взяли участь особисто та/або через представників співвласники в кількості ___________ осіб, яким належать квартири та/або нежитлові приміщення багатоквартирного будинку загальною площею ______________ м2.
У письмовому опитуванні взяли участь особисто та/або через представників співвласники в кількості ___________ осіб, яким належать квартири та/або нежитлові приміщення у багатоквартирному будинку загальною площею _______________ м2 (заповнюється в разі проведення письмового опитування).
Підпис(и), прізвище(а), ініціали особи (осіб), що склала(и) протокол (повторюється на кожній сторінці)
_________ /______________________/
_________ /______________________/
_________ /______________________/
ІІ. ПОРЯДОК ДЕННИЙ ЗБОРІВ
1. _______________________________________________________________
2. ________________________________________________________________
(перелік і нумерація продовжується за кількістю питань порядку денного)
ІІІ. РОЗГЛЯД ПИТАНЬ ПОРЯДКУ ДЕННОГО ЗБОРІВ
Питання порядку денного: ___________________________________________
________________________________________________________________________
(порядковий № та зміст питання порядку денного)
Пропозиція, яка ставиться на голосування щодо питання порядку денного:
________________________________________________________________________
Голосування на зборах щодо питання порядку денного:
№ з/п |
№ квартири/ нежитлового приміщення |
Загальна площа квартири/ |
Прізвище, ім’я, по батькові співвласника або його представника та документ, що надає представнику повноваження на голосування |
Документ, що підтверджує право власності на квартиру/ нежитлове приміщення |
Результат голосування («за», «проти», «утримався») |
Підпис співвласника (представни-ка) |
Примітки |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
(нумерація продовжується за кількістю квартир/нежитлових приміщень та їх співвласників, які беруть участь у голосуванні. У разі продовження нумерації на наступній сторінці (сторінках) протоколу позиції «Питання порядку денного» та «Пропозиція, яка ставиться на голосування щодо питання порядку денного», а також заголовок таблиці повторюються на початку кожної сторінки).
Підсумки голосування (з урахуванням голосів, поданих на зборах співвласників, і голосів співвласників, отриманих під час проведення письмового опитування, якщо таке проводилося):
«за» – _________ співвласників, загальна площа квартир та/або нежитлових приміщень яких становить _________ м2;
«проти» – _________ співвласників, загальна площа квартир та/або нежитлових приміщень яких становить _________ м2;
«утримався» – _________ співвласників, загальна площа квартир та/або нежитлових приміщень яких становить _________ м2.
Рішення __________________________________ (прийнято або не прийнято).
Підпис(и), прізвище(а), ініціали особи (осіб), що склала(и) протокол (повторюється на кожній сторінці)
_________ /______________________/
_________ /______________________/
_________ /______________________/
Дані розділу ІІІ заповнюються за наведеною формою окремо для кожного питання порядку денного.
IV. ДОДАТОК
Листки письмового опитування, заповнені відповідно до вимог абзацу четвертого частини восьмої статті 10 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», пронумеровані та прошнуровані
на ____________ аркушах (в разі проведення письмового опитування).
Підпис(и), прізвище(а), ініціали особи (осіб), що склала(и) протокол (повторюється на кожній сторінці)
_________ /______________________/
_________ /______________________/
_________ /______________________/
Додаток 2
до Порядку співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018 -2022 роки
Міському голові
__________________________________
(прізвище, ім’я, по- батькові)
__________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові уповноваженого представника Співвласників)
Адреса місця знаходження
________________________________________
Контактний телефон__________________
ЗАЯВА
Просимо прийняти участь у співфінансуванні робіт з реконструкції покрівель багатоквартирного житлового будинку, що перебуває в управлінні
_________________________________________________________________________________
та знаходиться за адресою:
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Рік будівництва (прийняття в експлуатацію) будинку - ______________________________.
_______________________________________ ___ _______ 20____ р.
(підпис уповноваженої особи)
Додаток 2
до Програми співфінансування робіт з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2018-2022 роки
Ресурсне забезпечення
Програми співфінансування робіт з реконструкції покрівель
багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького
на 2018 - 2022роки
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми |
Всього витрат на виконання Програми, тис. грн. |
|||||
2018 рік |
2019 рік |
2020 рік |
2021 рік |
2022 рік |
Разом на 2018-2022 роки |
|
Всього обсяг ресурсів, у тому числі: |
4 000,0 |
5 000,0 |
6 000,0 |
7 000,0 |
7 000,0 |
29 000,0 |
міський бюджет
|
3 700,0 |
4 650,0 |
5 600,0 |
6 500,0 |
6 600,0 |
27 050,0 |
інші кошти
|
300,0 |
350,0 |
400,0 |
500,0 |
400,0 |
1 950,0 |
Табл. 1 Приклади визначення частки дольової участі Співвласників в роботах з реконструкції покрівель багатоквартирних житлових будинків
Адреса будинку |
Загальна площа квартир і нежитлових приміщень у будинку, кв. м |
Вартість робіт (в тому числі виготовлення проектно-кошторисної документації, проведення державної будівельної експертизи та проведення технічного нагляду), тис. грн. |
Відсоток фінансування коштом мешканців, % |
Сума, яку необхідно сплатити мешканцям від загальної вартоcті робіт, тис. грн. |
Витрати з капітального ремонту з розрахунку на 1 кв. м загальної площі квартир (нежитлове приміщень), грн. |
Приблизний розрахунок вартості для квартир, грн.
1 кімн.~35 кв.м; 2 кімн.~55 кв.м; 3 кімн.~65 кв.м |
Проспект Миру, 80/1 |
4972,8
|
1516,104
|
5 |
75,81 |
15,24 |
1кімн.~ 533 2 кімн ~ 838 3 кімн. ~ 991
|
10 |
151,61 |
30,49 |
1 кімн. ~ 1067 2 кімн. ~ 1676 3 кімн. ~ 1981
|
|||
Хотовицького, 11/2 (проект 2017 року) |
4993,2 |
1780,863 |
5 |
89,043 |
17.83 |
1кімн.~ 624 2 кімн ~ 981 3 кімн. ~ 1159
|
10 |
178,086 |
35,67 |
1кімн.~ 1248 2 кімн ~ 1962 3 кімн. ~ 2318
|
|||
Тернопільська, 20/1 |
3356,7 |
1417,394 |
5 |
70,870 |
21,11 |
1кімн.~ 739 2 кімн ~ 1161 3 кімн. ~ 1372
|
10 |
141,739 |
42.23 |
1 кімн. ~ 1478 2 кімн. ~ 2322 3 кімн. ~ 2745
|