Skip to main content
Loading...
Дата оприлюднення
2017-05-31
Статус
Прийнято
Номер скликання:
7
Номер сесії:
15
Номер рішення:
19
Завантажити:

 

 

 

УКРАЇНА
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА


Рішення п"ятнадцятої сесії

№19 від 31.05.2017 р.

 

Про внесення змін в рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016 року №12 із внесеними змінами

 

Розглянувши пропозицію виконавчого комітету, керуючись Законами України «Про адміністративні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016р. №12 “Про затвердження Регламенту управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради та втрату чинності рішень сесій” із внесеними змінами:

1.1. виклавши п.10 додатку в новій редакції:

«10. Графік роботи управління

10.1. Управління адміністративних послуг в місті Хмельницькому працює без перерви на обід:

- понеділок, вівторок та середу з 09.00 до 18.15;

- четвер з 09.00 до 20.00;

- п"ятниця з 09.00 до 17.00;

- субота з 08.00 до 15.00.

Вихідний день — неділя, святкові та неробочі дні.

10.2. Прийом суб"єктів звернень адміністраторами Управління проводиться згідно з графіком:

- понеділок, вівторок та середа з 09.00 до 17.00;

- четвер з 09.00 до 20.00;

- п"ятниця з 09.00 до 16.00;

- субота з 08.00 до 15.00.

10.3. У понеділок, вівторок, середу з 17.00 до 18.15, та у п"ятницю з 16.00 до 17.00 проводиться робота з документами.

10.4. Адміністратори Управління працюють відповідно до гнучкого графіка роботи.

10.5. Гнучкий графік роботи щомісячно затверджується начальником Управління.

10.6. Суб"єктам господарювання, які надають супутні послуги в Управлінні, рекомендується працювати згідно з графіком роботи Управління, який визначений у п.10.1.;

1.2. виклавши п. 11 додатку в новій редакції:

11. Графік роботи філії №1 Управління

11.1. Філія №1 Управління працює:

-  понеділок, вівторок, середа, четвер з 09.00 до 18.15;

-  п"ятниця з 09.00 до 17.00;

- обідня перерва за гнучким графіком.

Вихідний день — субота, неділя, святкові та неробочі дні.

11.2. Прийом суб"єктів звернень адміністраторами Управління проводиться згідно з графіком:

- понеділок, вівторок, середа, четвер з 09.00 до 17.00;

- п"ятниця з 09.00 до 16.00;

11.3. Графік роботи затверджується начальником Управління.

11.4. Суб"єктам господарювання, які надають супутні послуги в філії №1 Управління, рекомендується працювати відповідно до графіка роботи філії №1 Управління.»

2. Відповідальність за виконання рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Ю.Сабій та начальника управління адміністративних послуг О.Хохлова.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, антикорупційної політики, забезпечення правопорядку та зв"язку з військовими частинами.

 

Міський голова О.Симчишин