Новини

Протягом минулого року працівники «Контакт-центру» надали більше 47 тисяч консультацій

З 1 січня по 31 грудня 2024 року в системі «Контакт-центр» зареєстровано 21494 звернення. Найчастіше жителі громади зверталися з питань відсутності електроенергії в квартирах та будинках, освітлення на сходових клітинах. Також були звернення щодо забоїв внутрішньої каналізаційної мережі та відсутності вентиляції в квартирах.

За даний період працівниками «Контакт-центру» надано 47733 консультацій. Найбільш актуальними питаннями були: електропостачання (відсутня електроенергія в будинку/квартирі), холодне водопостачання (відсутня холодна вода в будинку/квартирі), транспорт (дотримання графіків руху, питання пільгового проїзду), війна (дії мешканців в певних ситуаціях, робота сирен, переселенці, сховища і укриття, комендантська година, допомога армії), гаряче водопостачання (незадовільна температура гарячої води), опалення (відсутнє опалення в будинках/квартирах), соціальний захист (отримання соціальних виплат, надання матеріальної допомоги), тощо.

Загалом, станом на 3 січня 2025 року в системі «Контакт-центр» зареєстровано 46217 мешканців. Створено 68 кабінетів виконавців, з яких опрацьовуються звернення та пропозиції мешканців громади.

Нагадуємо, що подати звернення до «Контакт- центру» можна за телефонами: 1580, (0382) 76-41-40, (067) 555-15-80, (073) 555-15-80, через особистий кабінет на сторінці «Контакт-центру» Хмельницької міської ради або через ЧатБот Хмельницької міської ради.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!