Новини

За перше півріччя 2024 року працівники «Контакт-центру» надали більше 22 тисяч консультацій

З початку року в системі «Контакт-центр» опрацьовано 9660 звернень. Оброблено 9534 звернення, на виконанні знаходиться 126 звернень.

Якщо аналізувати розподіл звернень за проблемами, то найбільше звернень надходить з питань житлово-комунального господарства (забої каналізаційних мереж, електропостачання, холодне водопостачання, опалення, гаряче водопостачання, вуличне освітлення, прориви внутрішньобудинкових мереж, вентиляція, стан доріг і тротуарів).

Також працівниками «Контакт-центру» надано 22632 консультації. Проблеми, які порушувались, стосувались питань електропостачання, війни, холодного водопостачання, житлової політики, транспорту, опалення, соціального захисту тощо.

Звернення можна залишити телефоном за номерами: 15-80, (0382)764140, 0675551580, 0735551580, через ЧатБот та на сайті «Контакт-центру». В системі уже зареєстровано більше 41000 мешканців.

«Контакт-центр» - зручна система реєстрації і збереження звернень мешканців, в якій одразу видно всю історію обробки звернення, коментарі виконавців, відповідь мешканцям, терміни виконання. Мешканці мають можливість оцінити виконання звернень. Дана інформація зберігається в картці звернення.

Також радимо реєструватись в ЧатБоті м. Хмельницького, де можна не тільки залишити звернення, а й отримати інформацію про ремонтні роботи за Вашою адресою та отримати довідкову інформацію (комунальні, соціальні питання, охорона здоров’я, освіта, соціальний захист, транспорт). Також в ЧатБот додана можливість оцінити роботу підприємств та установ, залишивши коментар до оцінки.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!