Рішення міської ради
Про затвердження Положення про управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради в новій редакції
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Рішення позачергової тридцять шостої сесії
№48 від 21.12.2023 р.
Про затвердження Положення про управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради в новій редакції
Розглянувши пропозицію виконавчого комітету міської ради, з метою належної організації надання комплексу соціальних послуг, перерозподілу функцій та повноважень структурних підрозділів управління праці та соціального захисту населення, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради в новій редакції, яке доручити підписати начальнику управління С.Воронецькому (додається).
2. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови Михайла КРИВАКА та управління праці та соціального захисту населення.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, соціальної політики, гуманітарних питань та розвитку громадянського суспільства, свободи слова та інформації.
Міський голова Олександр СИМЧИШИН
Додаток
до рішення сесії міської ради
від 21.12.2023 року №48
Положення
про управління праці та соціального захисту населення
Хмельницької міської ради
(нова редакція)
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (далі - управління) є виконавчим органом Хмельницької міської ради, підзвітне і підконтрольне міській раді, підпорядковане виконавчому комітету та міському голові. Управління утворюється міською радою у відповідності з вимогами Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", є самостійним управлінням Хмельницької міської ради.
1.2. Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради створене в результаті зміни найменування управління праці, соціального захисту населення і охорони здоров’я Хмельницької міської ради та несе субсидіарну відповідальність за зобов’язаннями, які згідно з розподільчим балансом перейшли до Управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради, що утворилося внаслідок виділу.
1.3. У своїй діяльності управління керується Конституцією України, законами України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, рішеннями міської ради, розпорядженнями міського голови, рішеннями виконавчого комітету, наказами Головного управління Національної соціальної сервісної служби у Хмельницькій області, іншими нормативно-правовими актами, цим Положенням.
1.4. Управління забезпечує в межах Хмельницької міської територіальної громади реалізацію державної політики з питань соціально-трудових відносин, зайнятості населення та трудової міграції; соціальної підтримки та надання соціальних послуг уразливим верствам населення, зокрема особам похилого віку, з інвалідністю, ветеранам війни, в тому числі учасникам антитерористичної операції та учасникам заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, Захисникам та Захисницям України, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, сім'ям та особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, малозабезпеченим, внутрішньо переміщеним особам, іншим категоріям осіб, які згідно із законодавством України мають право на соціальні виплати; з питань запобігання домашньому насильству, забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, виконання програм і заходів у цій сфері.
1.5. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в банках, реєстраційні рахунки в органах Державної казначейської служби, печатку із зображенням Державного Герба України із своїм найменуванням, штамп і відповідний бланк.
1.6. Управління має усі права юридичної особи у відповідності до чинного законодавства України.
1.7. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими відділами, управліннями та департаментами Хмельницької міської ради, органами державної виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями та об’єднаннями громадян.
1.8. Управління є бюджетною установою та не має на меті одержання прибутку.
1.9. Доходи (прибутки) використовуються виключно для фінансування видатків на його утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямків діяльності, визначених цим Положенням.
1.10. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Управління або їх частини Засновником та працівниками (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску) та інших пов’язаних з ним осіб.
II. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ
2. Основними завданнями управління є:
2.1 здійснення у межах повноважень контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством;
2.2 удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців;
2.3 здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) і виплати пенсій органами Пенсійного фонду України;
2.4 забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки та надання соціальних послуг уразливим верствам населення, зокрема особам похилого віку, з інвалідністю, ветеранам війни (в тому числі учасникам антитерористичної операції та учасникам заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у Донецькій та Луганській областях, Захисникам та Захисницям України), особам, на яких поширюється чинність законів України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", "Про жертви нацистських переслідувань", громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, сім'ям з дітьми, багатодітним, молодим сім'ям, сім'ям та особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, малозабезпеченим, внутрішньо переміщеним особам, іншим категоріям осіб, які згідно із законодавством України мають право на соціальну допомогу; з питань підтримки сім'ї, попередження насильства в сім'ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;
2.5 організація в межах компетенції надання громадянам соціальних послуг, в тому числі платних, суб’єктами, що надають соціальні послуги, забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги, координує та контролює діяльність зазначених суб’єктів;
2.6 призначення соціальної допомоги, компенсацій, за рахунок державних субвенцій та місцевого бюджету, та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України;
2.7 забезпечення здійснення заходів щодо запобігання та протидії корупції;
2.8 забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Управління;
2.9 забезпечення захисту персональних даних;
2.10 реалізація державної політики у сфері оздоровлення пільгових категорій громадян.
III. ПОВНОВАЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ
3. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
3.1 готує пропозиції до проектів міських цільових соціальних програм та проекту місцевого бюджету та забезпечує їх виконання;
3.2 аналізує стан використання трудових ресурсів, готує та подає на затвердження Хмельницькій міській раді програму зайнятості населення та заходи щодо соціальної захищеності різних груп населення від безробіття, організовує їх виконання;
3.3 забезпечує реалізацію заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування;
3.4 приймає участь у соціальному діалозі, веденні колективних переговорів, укладенні територіальних угод, здійсненні контролю за їх виконанням, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) щодо підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території; здійснює повідомну реєстрацію в установленому порядку колективних договорів і територіальних угод;
3.5 надає пропозиції щодо накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством;
3.6 здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) і виплати пенсій органами Пенсійного фонду України;
3.7 перевіряє правильність призначення (перерахунку) пенсій, правильність та своєчасність нарахування, виплати та припинення пенсій;
3.8. проводить призначення та виплату:
- державної допомоги сім’ям з дітьми;
- державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;
- державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
- щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;
- державної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд;
- щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку;
- відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»;
- допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях, державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною»;
- одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка»;
- компенсації за догляд фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі;
- компенсації за догляд фізичним особам, які надають соціальні послуги на професійній основі;
- інші соціальні виплати передбаченні чинним законодавством України.
3.9 веде облік внутрішньо переміщених осіб та здійснює призначення допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам;
3.10 видає посвідчення громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
3.11 організовує та проводить виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;
3.12 бере участь в комісіях з розгляду соціальних питань до складу яких входить управління праці та соціального захисту населення;
3.13 здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів на всі види соціальної підтримки, передбаченої законодавством України;
3.14 здійснює контроль за правильністю призначення державних соціальних допомог;
3.15 організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
3.16 проводить підготовку документів для встановлення статусу особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
3.17 здійснює фінансування ритуальних послуг на поховання учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;
3.18 здійснює виплату на поховання померлої особи, яка не застрахована в системі загальнообов’язкового державного страхування;
3.19 забезпечує збір інформації в межах проекту «Електронний квиток», вносить зміни до персональних даних держателя «Електронного квитка»;
3.20 аналізує стан реалізації комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання пільг соціально незахищеним громадянам за рахунок коштів міського бюджету та подає пропозиції виконкому;
3.21 забезпечує своєчасне подання бухгалтерських звітів про витрати на заходи щодо соціального захисту населення за рахунок коштів Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю, Пенсійного фонду, державного, обласного, міського бюджетів;
3.22 забезпечує облік, збереження та своєчасну інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей, коштів та основних засобів Управління ;
3.23 приймає участь в розподілені коштів, передбачених для заходів щодо соціального захисту населення;
3.24 сприяє роботі та координує діяльність Хмельницького міського центру соціальних служб, Хмельницького міського центру соціальної підтримки та адаптації, Хмельницького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), Хмельницького міського центру соціальної реабілітації дітей з інвалідністю "Школа життя", Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень "Родинний затишок", Рекреаційного центру "Берег надії", позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Чайка» Хмельницької міської ради, пунктів харчування малозабезпечених громадян, в тому числі з наданням послуг на платній основі, контролює якість та своєчасність надання соціальних послуг; погоджує преміювання керівників та заступників даних установ;
3.25 сприяє благодійним, релігійним організаціям, окремим громадянам і об'єднанням у наданні соціальної допомоги особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку та внутрішньо переміщеним особам;
3.26 сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників Управління;
3.27 здійснює прийом заяв про отримання комплесних реабілітаційних (абілітаційних) послуг;
3.28 здійснює компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, технічне обслуговування та ремонт автомобіля та транспортне обслуговування, а також вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян визначеним чинним законодавством;
3.29 веде облік багатодітних сімей Хмельницької міської територіальної громади;
3.30 готує подання до Хмельницької облдержадміністрації для присвоєння почесного звання України «Мати - героїня» багатодітним жінкам Хмельницької міської територіальної громади;
3.31 проводить роботу з оформлення документів та прийому осіб з інвалідністю та окремих категорій громадян щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації; здійснює консультування щодо вибору та сумісності технічних засобів реабілітації, механізму забезпечення, переліку підприємств, які виготовляють дані вироби;
3.32 веде облік і забезпечує санаторно-курортними путівками на лікування ветеранів війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, осіб з інвалідністю загального захворювання та з дитинства;
3.33 веде облік ветеранів праці для здійснення виплати компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування;
3.34 забезпечує реалізацію державної політики щодо професійної, медичної реабілітації та соціальної адаптації учасників АТО/ООС, членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців в зоні АТО/ООС та у бойових діях під час збройної агресії російської федерації проти України;
3.35 забезпечує реалізацію державної політики щодо забезпечення житлом деяких пільгових категорій громадян шляхом виплати компенсації за належні для отримання жилі приміщення;
3.36 розглядає звернення та проводить відшкодування коштів за встановлення лічильників для виміру об'ємних витрат газу та об'єму води для соціально - вразливих категорій населення;
3.37 розглядає звернення та проводить відшкодування коштів за проведення газопостачання у житлові будинки та заміни непридатного до використання газового обладнання найбільш малозахищеним верствам населення;
3.38 розглядає звернення, готує рішення виконавчого комітету та проводить відшкодування коштів за проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право;
3.39 проводить відшкодування коштів особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, за безкоштовний проїзд один раз на рік до будь-якого пункту України і назад автомобільним або повітряним, або залізничним, або водним транспортом з правом першочергового придбання квитків;
3.40 вирішує питання про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, організовує проведення систематичного медичного обстеження (диспансеризації) осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, евакуйовані та відселені із зон відчуження;
3.41 розглядає звернення громадян, підприємств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції управління;
3.42 здійснює контроль за документами в системі електронного документообігу, що стосуються управління відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»;
3.43 видає довідки громадянам про перебування (неперебування) їх на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення;
3.44 організовує ведення діловодства та архівної справи в управлінні;
3.45 роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції управління;
3.46 здійснює підготовку, укладення всіх видів договорів з метою реалізації в повному обсязі повноважень управління;
3.47 здійснює заходи претензійно-позовного характеру щодо надміру виплачених коштів державних соціальних допомог, компенсацій та соціальних допомог відповідно до чинного законодавства;
3.48 інформує населення з питань, що належать до компетенції управління через засоби масової інформації;
3.49 розробляє плани діяльності на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди;
3.50 організовує та забезпечує складання проекту кошторису та бюджетного запиту;
3.51 отримує бюджетні призначення, розподіляє та доводить у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань до розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів;
3.52 затверджує кошториси розпорядників нижчого рівня та плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів;
3.53 здійснює внутрішній контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань і витрачанням бюджетних коштів;
3.54 забезпечує організацію та ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової і бюджетної звітності у порядку, встановленому законодавством;
3.55 забезпечує ведення:
- централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ);
- інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики,
- підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі.
3.56 вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень;
3.57 співпрацює з громадськими об’єднаннями, проводить моніторинг здійснення такими організаціями заходів, аналізує їх ефективність;
3.58 сприяє громадським об’єднанням та благодійним організаціям у забезпеченні статутної та волонтерської діяльності;
3.59 вивчає потребу Хмельницької міської територіальної громади в соціальних послугах, готує та подає пропозиції виконавчому комітету Хмельницької міської ради щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби та створення ефективної системи надання соціальних послуг;
3.60 забезпечує у межах повноважень організацію соціального замовлення, бере участь в оцінюванні конкурсних пропозицій, які подають надавачі соціальних послуг недержавного сектору на конкурс на надання соціальних послуг за рахунок коштів міського бюджету;
3.61 приймає рішення щодо направлення осіб, сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах до закладів, установ, служб, що надають соціальні послуги;
3.62 сприяє впровадженню нових соціальних послуг відповідно до чинного законодавства України;
3.63 забезпечує ведення реєстру суб’єктів, що надають та одержують соціальні послуги на території Хмельницької міської територіальної громади;
3.64 проводить моніторинг надання соціальних послуг, оцінює їх якість, контролює роботу комунальних надавачів соціальних послуг, вживає заходів з покращення якості надання соціальних послуг;
3.65 реалізує заходи та програми, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей, надає в межах компетенції підприємствам, установам, організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну, практичну та консультативну допомогу з питань запобігання домашньому насильству;
3.66 забезпечує реалізацію на території Хмельницької міської територіальної громади заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі;
3.67 забезпечує організацію оздоровлення та відпочинку дітей, оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки; реалізує відповідні програми; виконання інших повноважень відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей»;
3.68 здійснює прийом документів та/або відомостей для призначення та надання житлових субсидій, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, інших передбачених законодавством пільг, громадянам, місце проживання яких зареєстроване/задеклароване на території Хмельницької міської територіальної громади;
3.69 видає довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу;
3.70 видає довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги;
3.71 видає посвідчення особам, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України « Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» та «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю»;
3.72 готує проекти рішення для розгляду виконавчим комітетом про виплату грошової допомоги на кишенькові витрати дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування;
3.73 приймає заяви від осіб, які мають право на забезпечення соціальними послугами з догляду та медичними послугами потрепілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання;
3.74 приймає заяви та виносить рішення щодо форми оплати надання соціальних послуг надавачам соціальних послуг.
IV. ПРАВА УПРАВЛІННЯ
4. Управління має право:
4.1 на складання актів встановлення факту здійснення догляду для перетину державного кордону громадянами України під час введення на території держави надзвичайного або воєнного стану, відповідно до Правил перетинання державного кордону громадянами України;
4.2 на проведення обстежень матеріально-побутових умов домогосподарства/ фактичного місця проживання особи, що звертаються за призначенням субсидій на ЖКП, пільг на ЖКП та інші види допомог (при потребі);
4.3 здійснювати контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності встановленого порядку оформлення документів (у тому числі їх достовірності) для призначення державних пенсій;
4.4 одержувати в установленому порядку від інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
4.5 подавати виконавчому комітету міської ради, Національній соціальній сервісній службі у Хмельницькій області, Департаменту соціального захисту населення Хмельницької ОДА пропозиції з питань, що належать до компетенції управління;
4.6 взаємодіяти з іншими виконавчими органами ради, а також з підприємствами, установами та організаціями, громадянами та їх об'єднаннями з метою виконання покладених на управління завдань, залучати спеціалістів інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
4.7 давати згідно із законодавством розпорядження керівникам підпорядкованих установ, їх філій, відділень з питань, що належать до його компетенції, порушувати питання про їх відповідальність у порядку, встановленому законом;
4.8 скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
4.9 вносити пропозиції міському голові про створення, реорганізацію, ліквідацію та перепрофілювання установ підпорядкованих управлінню;
4.10 користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;
4.11 здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
4.12 отримувати гумунітарну допомогу відповідно до обставин та об’єктивних потреб соціально незахищених громадян і сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах Хмельницької міської територіальної громади.
V. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ
5.1 Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади міський голова у відповідності до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування".
5.2 Начальник управління має першого заступника та заступників, яких призначає на посаду і звільняє з посади міський голова у відповідності до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування".
5.3 До складу управління входять такі структурні підрозділи:
- відділ праці;
- відділ по роботі з ветеранами війни та членами їх сімей;
- відділ бухгалтерського обліку та звітності;
- відділ пільг;
- відділ грошових виплат та компенсацій;
загальний відділ;
- відділ програмного забезпечення та автоматизованої обробки інформації;
- відділ організаційно-інформаційної роботи та взаємодії з об’єднаннями громадян;
- відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян та осіб з інвалідністю;
- відділ контролю за наданням соціальної підтримки та нагляду за правильністю призначення (перерахунку) і виплати пенсій;
- відділ підтримки сім’ї та координації надання соціальних послуг;
- юридичний відділ.
VI. НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ:
- здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;
- визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління та керівників структурних підрозділів управління;
- подає на затвердження міському голові кошторис доходів і видатків та штатний розпис управління;
- затверджує положення про структурні підрозділи управління, погоджує посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов'язки між ними;
- вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;
- подає міському голові пропозиції щодо присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування;
- розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління, здійснює контроль за їх цільовим призначенням;
- видає у межах своєї компетенції накази, розпорядження, організовує контроль за їх виконанням;
- приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є посадовими особами, вирішує питання їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
- призначає на посаду та звільняє з посади керівника позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Чайка» Хмельницької міської ради;
- укладає, розриває строковий трудовий договір (контракт) з керівником позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Чайка» Хмельницької міської ради з підстав та у порядку, визначених законодавством;
- проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;
- розглядає і затверджує кошториси доходів і видатків, штатні розписи та баланси підвідомчих підприємств, установ та організацій соціальної сфери, забезпечує своєчасне подання фінансовим органам бухгалтерської і статистичної звітності;
- має право брати участь в засіданнях органів місцевого самоврядування та виступати на них з питань, що належать до його компетенції;
- постійно інформує населення про стан виконання повноважень, покладених на управління, у відповідних засобах масової інформації;
- здійснює контроль за дотриманням Правил внутрішнього трудового розпорядку;
7. Управління утримується за рахунок коштів бюджету громади. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників та асигнувань на утримання управління затверджує міський голова.
8. Припинення діяльності Управління проводиться за рішенням міської ради у встановленому чинним законодавством порядку.
8.1 У разі припинення діяльності Управління (шляхом ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) його активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду зараховані до доходу бюджету громади.
Секретар міської ради Віталій ДІДЕНКО
Начальник управління Словян ВОРОНЕЦЬКИЙ