Новини
Триває прийом документів для надання матеріальної допомоги студентам пільгових категорій
Повідомляємо, що з 2 до 31 січня 2024 року здійснюється приймання документів щодо надання матеріальної допомоги студентам пільгових категорій для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності відповідно до Положення про надання матеріальної допомоги студентам пільгових категорій для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності, затвердженого рішенням п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 30.03.2011 року № 67 зі змінами
Місце подання документів: Відділ роботи зі зверненнями громадян Хмельницької міської ради (м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 18).
Детальна інформація: в Департаменті освіти та науки Хмельницької міської ради (м. Хмельницький, вул. Грушевського, 53 (каб. № 7), контактний номер телефону: 79-43-35 (контактна особа – начальниця відділу науки та педагогічних кадрів Віталіна Нагорна).
Хто може отримати матеріальну допомогу для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності?
Отримати матеріальну допомогу для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності можуть студенти пільгових категорій до досягнення ними 23 років, та які постійно проживали у Хмельницькій міській територіальній громаді до моменту вступу у заклад вищої освіти, із числа:
- дітей-сиріт;
- дітей, позбавлених батьківського піклування;
- інвалідів;
- осіб з багатодітних сімей;
- осіб з малозабезпечених сімей;
- дітей, батьки яких брали участь та загинули у зоні проведення антитерористичної операції/Операції Об’єднаних Сил;
- дітей, батьки яких брали участь і загинули під час захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України в період військової агресії російської федерації проти України.
Які необхідно подати документи на розгляд комісії з визначення студентів пільгових категорій для надання їм матеріальної допомоги для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності?
Документи, які необхідно подати станом на день подачі заяви-звернення:
- заяву-звернення на ім’я міського голови й такі документи:
- копію паспорта громадянина України;
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків;
- довідку про навчання у закладі вищої освіти України усіх форм власності;
- рахунок для оплати за навчання з закладу вищої освіти, що підтверджує вартість освітніх послуг у поточному навчальному семестрі;
- довідку, що підтверджує реєстрацію місця проживання до вступу у заклад;
- згоду на обробку персональних даних.
- довідка про успішність або копія залікової книжки за попередній семестр (при наданні матеріальної допомоги, комісія може враховувати якісний показник успішності за результатами навчання студента за попередній семестр)
До заяви-звернення (залежно від типу пільгової категорії) додаються такі документи:
- довідка про перебування на обліку як малозабезпечена сім’я;
- копія посвідчення про статус багатодітної сім’ї;
- копія довідки про встановлення інвалідності;
- копія документа про надання статусу дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування;
- копія свідоцтва про смерть батька/матері, які загинули у зоні проведення антитерористичної операції/Операції Об’єднаних Сил, та/або інші підтверджувальні документи;
- копія свідоцтва про смерть батька/матері, які брали участь і загинули під час захисту державного суверенітету та територіальної цілісності України в період військової агресії російської федерації проти України, та/або інші підтверджувальні документи;
- копія свідоцтва про народження дитини.
Який строк подання документів на розгляд комісії?
Документи подаються упродовж січня поточного навчального семестру.
Увага! Інформуємо, що документи подані не в повному обсязі та з порушенням строків, визначених Положенням, не підлягають розгляду комісією з визначення студентів пільгових категорій для надання їм матеріальної допомоги для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності.
ЗРАЗОК
Хмельницькому міському голові
Олександру СИМЧИШИНУ
_____________________________
_____________________________
(ПІБ заявника)
_____________________________
(поштова адреса)
_____________________________
_____________________________
(контактний номер телефона)
ЗАЯВА
Прошу надати мені (моїй доньці/сину ПІБ повністю) допомогу в оплаті за навчання у ____ навчальному семестрі 2023/2024 навчального року ________________________________
(найменування закладу вищої/фахової передвищої освіти)
в сумі ____________ грн як ___________________________________________________
(вказати пільгову категорію особи)
Копії документів додаються:
1.
2.
3.
Число, місяць, рік Підпис
Заява пишеться власноручно
ЗГОДА
на обробку персональних даних
Я, _______________________________________________________________,
паспорт серія ____ № ___________, виданий ______________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________ відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» даю згоду на:
- обробку моїх персональних даних з первинних джерел згідно з переліком документів, визначених Положенням про надання матеріальної допомоги студентам пільгових категорій для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності, затвердженого рішенням п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 30.03.2011 року № 67 зі змінами;
- використання персональних даних, що передбачає будь-які дії володільця персональних даних з обробки таких даних, їх захисту, а також дії з надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних з персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єкта відносин, пов’язаних з персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єкта персональних даних чи відповідно до закону (ст. 10 Закону);
- поширення персональних даних, що передбачає дії з передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних (ст. 14 Закону);
- зобов’язуюся у разі зміни моїх персональних даних надавати у найкоротший термін уточнену, правдиву інформацію та оригінали відповідних документів для доповнення моїх персональних даних.
Ознайомлений (а) із правами, визначеними ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
_____________ 2024 року ___________
(підпис)