Рішення міської ради
Про затвердження Програми розвитку, підтримки комунальних закладів охорони здоров’я та надання медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення Хмельницької міської територіальної громади на 2024-20
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Рішення позачергової тридцять шостої сесії
№23 від 21.12.2023 р.
Внесені зміни:
рішенням 41-ї сесії міської ради від 14.06.2024 №21
Про затвердження Програми розвитку, підтримки комунальних закладів охорони здоров’я та надання медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2026 роки
Розглянувши пропозицію виконавчого комітету, керуючись Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», Законом України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», Бюджетним кодексом України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму розвитку, підтримки комунальних закладів охорони здоров’я та надання медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2026 роки.
2. Відповідальність за виконання рішення покласти на управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань охорони здоров'я, соціальної політики, гуманітарних питань та розвитку громадянського суспільства, свободи слова та інформації.
Міський голова Олександр СИМЧИШИН
Додаток
до рішення сесії міської ради
від 21.12.2023 року №23
Програма
розвитку, підтримки комунальних закладів охорони здоров’я та надання медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2026 роки
1. Загальна частина
Програма розвитку, підтримки комунальних закладів охорони здоров’я та надання медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення Хмельницької міської територіальної громади (далі Програма) розроблена для покращення надання послуг в сфері охорони здоров’я, визначення перспективи розвитку галузі в Хмельницькій міській територіальній громаді (далі Хмельницька міська ТГ) відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Бюджетного кодексу України, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції реформи фінансування системи охорони здоров’я» та інших нормативно-правових актів, з метою забезпечення конституційного права мешканців Хмельницької міської ТГ на охорону здоров’я.
Стан здоров’я населення - це найважливіший чинник соціально-економічного розвитку суспільства. Здоров’я людини є непересічною цінністю, має важливе значення у житті кожного, становить ключовий аспект національної безпеки, визначає можливості досягнення індивідуального і суспільного добробуту та благополуччя, перспективи стійкого розвитку будь-якої країни в цілому і кожної територіальної одиниці окремо. Визначаючи здоров’я одним з невід’ємних прав людини, усі країни світового співтовариства докладають зусиль для його збереження та зміцнення.
Головною метою діяльності в галузі охорони здоров'я Хмельницької міської ТГ є наближення висококваліфікованих та якісних медичних послуг до всіх верств населення, профілактика та забезпечення раннього виявлення захворювань, підвищення рівня ефективності використання ресурсів, формування мотивації до здорового способу життя населення та покращення демографічної ситуації.
На території Хмельницької міської ТГ первинну медичну допомогу надають два заклади охорони здоров’я:
- Комунальне підприємство «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1» Хмельницької міської ради;
- Комунальне підприємство «Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Хмельницької міської ради;
Вторинну (спеціалізовану) медичну допомогу надають п’ять закладів охорони здоров’я:
- Комунальне підприємство «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради;
- Комунальне підприємство «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради;
- Комунальне підприємство «Хмельницька інфекційна лікарня» Хмельницької міської ради;
- Комунальне підприємство «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради;
- Комунальне підприємство «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради.
Програма орієнтована на забезпечення надання якісної медичної допомоги на первинному та вторинному рівнях всім верствам населення за рахунок розвитку існуючих медичних послуг.
Комунальні підприємства є підпорядкованими, підзвітними та підконтрольними Засновнику (Власнику) та Уповноваженому органу управління.
Комунальні підприємства здійснюють некомерційну діяльність спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів у сфері охорони здоров’я, без мети одержання прибутку, а також приймають участь у виконанні державних і місцевих програм у сфері охорони здоров’я.
Актуальність Програми зумовлена необхідністю поліпшення якості надання та доступності медичної допомоги населенню Хмельницької міської ТГ, поліпшення здоров’я громадян шляхом створення умов для забезпечення високоякісної медичної допомоги кожному мешканцю громади як на амбулаторному етапі, так і при наданні стаціонарної допомоги, запровадження сучасних медичних технологій у практику надання медичної допомоги, профілактика та раннє виявлення захворювань, сприяння зміцненню стану здоров’я та збільшенню тривалості життя населення, реалізація державної політики у сфері охорони здоров’я щодо оплати державою фактично наданої медичної допомоги конкретній людині.
У Програмі визначено цілі розвитку комунальних підприємств, визначено основні завдання, вирішення яких сприятимуть наданню первинного та вторинного рівня медичної допомоги населенню міста. Викладені правові, організаційні, лікувально-профілактичні, економічні та соціальні засади охорони здоров’я в Хмельницькій міській ТГ, метою яких є забезпечення високої працездатності і довголітнього активного життя громадян, усунення факторів, що шкідливо впливають на їх здоров’я, упередження і зниження захворюваності, інвалідності та смертності.
У роботу закладів охорони здоров’я громади впроваджуються сучасні медичні технології за рахунок оснащення сучасним медичним обладнанням, що сприяє мінімізації факторів ризику захворювань та створення сприятливого для здоров’я середовища на основі наукових досліджень.
У закладах охорони здоров’я громади використовуються галузеві та міжнародні стандарти щодо діагностики, лікування, профілактики захворювань та реабілітації хворих.
2. Опис проблем, на розв’язання яких спрямована Програма
Розв’язана російською федерацією повномасштабна війна завдала значної шкоди системі охорони здоров’я України. Порушила доступ до послуг із охорони здоров’я внаслідок пошкодження інфраструктури, втрати персоналу, безпекових проблем, масового переміщення населення та збільшення собівартості компонентів медичного обслуговування в поєднанні зі зменшенням платоспроможності населення. Війна збільшила потреби в медичних послугах у таких сферах, як екстрена медична допомога, допомога при травмах та опіках, реабілітація, допомога при проблемах із психічним здоров’ям.
Відмічається зростання загального тягаря хвороб. Викликає занепокоєння тенденція до погіршення стану здоров’я дорослого населення та молоді, збільшення частоти хвороб серцево-судинної системи, соціально-значущих хвороб, онкологічних захворювань.
Захворюваність на інфекційні хвороби залишається також високою. Існує загроза поширення крапельних, особливо небезпечних, зоонозних інфекцій та паразитарних хвороб.
Відмічається високий рівень захворюваності на цукровий діабет, його ускладнень, спричинених ними інвалідності і смертності.
Цукровий діабет є соціальною проблемою, для розв’язання якої необхідна державна підтримка, координація зусиль усіх центральних та місцевих органів виконавчої влади.
Ключовими проблемами охорони здоров’я населення громади є:
- незадовільний стан здоров’я населення;
- недостатнє медикаментозне і матеріально-технічне забезпечення закладів охорони здоров’я;
- подолання нерівності у сфері медичного обслуговування жителів міських та сільських пунктів громади, розширення спектру надання медичної послуг сільським жителям громади;
- недостатність фінансових ресурсів для забезпечення ефективної діяльності системи охорони здоров’я;
- недостатній розвиток ринку медичних послуг;
- морально та фізично застаріле медичне обладнання;
- збитковий ліжковий фонд стаціонарів.
Погіршення стану здоров’я зумовлене, насамперед. комплексом не медичних, а соціально-економічних чинників, способом життя населення.
Покращення якості надання медичної допомоги можливе лише при впровадженні нових інноваційних методів діагностики та лікування, закупівлі сучасного медичного обладнання та матеріальній мотивації праці медичних працівників. Досягнення даної мети можливе лише за умови раціонального використання наявних фінансових та кадрових ресурсів, а також консолідації бюджетів різних рівнів для оплати послуг, які будуть надаватися комунальними підприємствами Хмельницької міської ТГ.
Протягом останніх років вирішено ряд завдань спрямованих на забезпечення прав мешканців громади на якісну та доступну медичну допомогу, створення належних умов для пацієнтів та роботи медичного персоналу. Вдалось частково покращити матеріально-технічне, організаційне, кадрове та медикаментозне забезпечення закладів.
3. Мета Програми
Метою Програми є забезпечення сталого функціонування комунальних підприємств Хмельницької міської ТГ. Формування і налагодження ефективного функціонування системи надання населенню громади доступної і високоякісної спеціалізованої медичної допомоги та досягнення максимально можливого рівня здоров’я жителів громади, незалежно від віку, статі, соціального статусу, зміцнення і охорони здоров’я мешканців громади протягом усього їх життя.
4. Шляхи і способи розв’язання проблем
Враховуючи фінансово-економічну кризу, суттєве зростання цін на лікарські засоби та медичні вироби, продукти харчування та енергоносії, питання ефективного, раціонального та гарантованого фінансування заходів щодо охорони здоров’я населення стає особливо актуальним.
Досягнення визначеної мети Програми можливе шляхом:
- надання фінансової підтримки комунальним підприємствам для забезпечення надання населенню громади медичної допомоги;
- проведення ефективної боротьби з онкологічними захворюваннями;
- проведення заходів, спрямованих на запобігання і лікування серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань серед населення міста;
- проведення ефективних заходів щодо покращання медичної та соціальної реабілітація хворих, умов їх перебування в соціумі;
- активізування профілактичного напрямку дій щодо боротьби з серцево-судинними, онкологічними захворюваннями, захворюваннями населення на цукровий діабет та соціально значущими захворюваннями;
- поетапне оновленням матеріально-технічної бази;
- вирішення кадрового питання та підвищення якості кадрового забезпечення та рівня професійної підготовки фахівців з питань профілактики і раннього виявлення хвороб, діагностики та лікування;
- підвищення ефективності санітарно-освітньої роботи та пропаганди здорового способу життя з широким використанням сучасних технологій та засобів масової інформації;
- спрямування зусиль медичних працівників на виявлення захворювань на ранніх стадіях та проведення ефективної профілактики їх на функціональній стадії або на стадії мінімальних морфологічних змін;
- пріоритетності надання медичної допомоги дітям, матерям, військовослужбовцям та населенню похилого віку.
5. Обсяг та джерела фінансування Програми
Фінансування завдань і заходів Програми планується здійснювати за рахунок коштів бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Фінансування заходів Програми здійснюється у межах видатків, передбачених в бюджеті міської територіальної громади. Обсяги фінансування можуть корегуватися в межах бюджетного періоду. Обсяг бюджетних коштів визначається виходячи із фінансової можливості бюджету Хмельницької міської територіальної громади.
Кошти, отримані за результатами діяльності, використовуються Підприємством на виконання запланованих заходів Програми.
Фінансова підтримка є безповоротною. Прогнозовані суми фінансової підтримки наведені в додатку до Програми.
Виконання Програми у повному обсязі можливе лише за умови стабільного фінансування її складових.
6. Очікувані результати виконання Програми
Реформування галузі охорони здоров’я громади, здійснення належного обсягу надання медичної допомоги населенню громади Хмельницького вимагає суттєвого покращання. Існуючі проблеми охорони здоров’я є непростими для вирішення, мають багатоаспектний комплексний характер, що обумовлює необхідність оновлення підходів до охорони здоров’я, розробки і реалізації нових стратегій та програм.
Виконання Програми дасть змогу підвищити ефективність роботи закладів охорони здоров’я міста, покращити забезпечення амбулаторних та стаціонарних підрозділів закладів медичною апаратурою, обладнанням та інструментарієм відповідно до табеля оснащення затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 02.03.2011р. №127 «Про затвердження Примірних табелів оснащення медичною технікою та виробами медичного призначення центральної районної (районної) та центральної міської (міської ) лікарень».
7. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію дій між виконавцями Програми та контроль за її виконанням здійснює управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради.
Управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради щороку до 15 лютого готує та подає Хмельницькій міській раді звіт про стан виконання завдань та заходів Програми.
8. Прикінцеві положення
Програма визначає мету, завдання і шляхи розвитку первинного та вторинного рівнів надання медичної допомоги населенню Хмельницької міської ТГ на 2024-2026 роки, враховуючи стратегічні завдання та прогнозовані обсяги фінансового забезпечення.
Програма має відкритий характер і може доповнюватись (змінюватись) в установленому чинним законодавством порядку.
Програма розрахована на 3 роки, має завдання, які направлені на виконання заходів Програми адаптованих до рівня потреб та можливостей громади.
Секретар міської ради Віталій ДІДЕНКО
Начальник управління охорони здоров’я Борис ТКАЧ
Додаток 1 до Програми
ПАСПОРТ
Програми розвитку, підтримки комунальних закладів охорони здоров’я та надання медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2026 роки
1. Програму затверджено рішенням Хмельницької міської ради.
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа на підставі якого здійснено розробку Програми:
- Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19 листопада 1992 року №2801-XII;
- Закон України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19 жовтня 2017 року №2168-VIII;
- Бюджетний кодекс України від 8 липня 2010 року №2456-VI.
3. Ініціатор: управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради.
4. Розробник Програми: управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради.
5. Відповідальний виконавець: управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради.
6. Співвиконавці: комунальні підприємства, підпорядковані управлінню охорони здоров’я Хмельницької міської ради.
7. Термін виконання: 2024-2026 роки
8. Обсяги та джерела фінансування
Джерело фінансування |
Обсяг Фінансування на один рік (тис.грн.) |
Кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади |
277 000,00 |
Начальник управління охорони здоров’я Борис ТКАЧ
Додаток 2 до Програми
Напрями діяльності та заходи
Програми розвитку, підтримки комунальних закладів охорони здоров’я та надання медичних послуг понад обсяг, передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2026 роки
№ з/п |
Пріоритетні завдання і заходи |
Перелік заходів програми |
Строк вико-нання заходу |
Відповідальні виконавці |
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги фінан-сування (тис. грн) |
Очікуваний результат |
І. Первинна медична допомога |
|||||||
1 |
Забезпечення надання якісної первинної медичної допомоги населенню Хмельницької міської територіальної громади |
Забезпечення мешканців громади лікарськими засобами, медичними виробами та харчовими продуктами для спеціального дієтичного споживання під час амбулаторного лікування (окрім тих, що постачаються за рахунок коштів державного та обласного бюджетів) згідно вимог постанови КМУ від 03.12.2009 року №1301 «Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю і дітей з інвалідністю технічними та іншими засобами», постанови КМУ від 17.08.1998 року №1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань», постанови КМУ від 31.03.2015р. №160 «Про затвердження Порядку забезпечення громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання, лікарськими засобами та відповідними харчовими продуктами для спеціального дієтичного споживання» шляхом виписування безоплатних та пільгових рецептів |
2024-2026 рр. |
КП «Хмель-ницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1» ХМР; КП «Хмель-ницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №2» ХМР |
Бюджет Хмель-ницької міської терито-ріальної громади |
30 000,0 |
Зниження рівня захворю-ваності та інвалідизації дитячого та дорослого населення. Покращення рівня надання медичної допомоги. Оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я громади відповідно до табелів оснащення. |
Забезпечення щорічного проведення передсезонної імунопрофілактики грипу в групах ризику та серед декретованого населення громади |
|||||||
Забезпечення щорічного проведення туберкуліно-діагностики серед дитячого населення громади |
|||||||
Закупівля імунобіологічних препаратів для проведення активної імунопрофілактики населення громади, що не передбачено вакцинацією за віком, у разі виникнення несприятливої епідемічної ситуації або загрози її виникнення. |
|||||||
Запровадження превентивних заходів у боротьбі з онкопатологіями та зменшення рівня захворюваності на рак шийки матки шляхом вакцинації дівчат віком 9-14 років проти вірусу папіломи людини. |
|||||||
Безоплатне забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування згідно галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я жителів громади, яким присвоєно звання «Почесний громадянин міста Хмельницького» та «Почесний громадянин Хмельницької міської територіальної громади» |
|||||||
Забезпечення центрів первинної медико-санітарної допомоги видатками на оплату енергоносіїв та комунальних послуг |
|||||||
Поточні видатки на утримання та ремонт приміщення, обладнання та комунікацій |
|||||||
Оновлення матеріально-технічної бази: - придбання дороговартісного обладнання і предметів довгострокового користування; - проведення капітальних ремонтів, реконструкції та реставрації об’єктів, капітальне будівництво тощо |
|||||||
ІІ. Вторинна (спеціалізована) допомога в стаціонарних умовах |
|||||||
2 |
Надання якісної стаціонарної медичної допомоги населенню Хмельницької міської територіальної громади, в тому числі спеціалізованої стаціонарної допомоги |
Закупівля лікарських засобів та перев’язувальних матеріалів; виробів медичного призначення; технічних засобів; дезінфікуючих засобів, тощо. |
2024-2026 рр. |
КП «Хмель-ницька міська лікарня» ХМР; КП «Хмель-ницька міська дитяча лікарня» ХМР; КП «Хмель-ницький міський перинатальний центр» ХМР; КП «Хмель-ницька інфекційна лікарня» ХМР |
Бюджет Хмель-ницької міської терито-ріальної громади |
180 000,00 |
Зниження рівня захворю-ваності Покращення рівня надання медичної допомоги Забезпечення належних умов перебування дорослого та дитячого населення в умовах стаціонару Оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я громади відповідно до табелів оснащення. |
Забезпечення проведення харчування на відповідному рівні в умовах стаціонару. Придбання продуктів харчування для спецхарчування осіб, які працюють у шкідливих умовах |
|||||||
Придбання імунобіологічних препаратів для проведення щеплень за епідемічними показаннями на травматологічних пунктах закладів охорони здоров’я громади |
|||||||
Забезпечення жителів громади, яким присвоєно звання «Почесний громадянин міста Хмельницького» та «Почесний громадянин Хмельницької міської територіальної громади» медичними виробами, які не передбачені програмою медичних гарантій |
|||||||
Забезпечення стаціонарних закладів видатками на оплату енергоносіїв та комунальних послуг |
|||||||
Забезпечення стаціонарних закладів видатками на заробітну плату з нарахуваннями. |
|||||||
Поточні видатки на утримання та ремонт приміщення, обладнання та комунікацій |
|||||||
Оновлення матеріально-технічної бази: - придбання дороговартісного обладнання і предметів довгострокового користування; - проведення капітальних ремонтів, реконструкції та реставрації об’єктів, капітальне будівництво тощо |
|||||||
3 |
Реалізація виконання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» |
Забезпечення роботи членів військово-лікарської комісії при Хмельницькому об’єднаному міському центрі комплектування та соціальної підтримки Здійснення виплат працівникам, відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці; безкоштовне дослідження стану здоров’я допризовників. |
2024-2026 рр. |
КП «Хмель-ницька міська дитяча лікарня» ХМР |
Бюджет Хмель-ницької міської терито-ріальної громади |
4 000,0 |
Визначення стану здоров’я юнаків та загального рівня показників захворю-ваності |
ІІІ. Вторинна (спеціалізована) допомога в амбулаторних умовах |
|||||||
4 |
Реалізація виконання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» |
Забезпечення роботи членів військово-лікарської комісії при Хмельницькому об’єднаному міському центрі комплектування та соціальної підтримки Здійснення виплат працівникам, відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці; безкоштовне дослідження стану здоров’я допризовників, призовників, обстеження резервістів та контрактників |
2024-2026 рр. |
КП «Хмель-ницький міський лікувально-діагно-стичний центр» ХМР |
Бюджет Хмель-ницької міської терито-ріальної громади |
5 000,0 |
Визначення стану здоров’я юнаків та загального рівня показників захворю-ваності |
5 |
Забезпечення надання амбулаторно-поліклінічної допомоги населенню Хмельницької міської територіальної громади |
Забезпечення роботи центру психічної реабілітації. Видатки на обов’язкові виплати працівникам центру відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці, придбання інвентаря та інше |
2024-2026 рр. |
КП «Хмель-ницький міський лікувально-діагно-стичний центр» ХМР |
Бюджет Хмель-ницької міської терито-ріальної громади |
35 000,0 |
Покращення рівня надання медичної допомоги. Покращення психічного, фізичного стану осіб, які потребують такого лікування. Оновлення матеріально-технічної бази поліклінік громади |
Відшкодування вартості лікарських засобів для амбулаторної хіміотерапії хворих на гормонозалежний рак. |
|||||||
Проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів декретованих груп населення (працівників бюджетних установ) |
|||||||
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
|||||||
Поточні видатки на утримання та ремонт приміщення, обладнання та комунікацій |
|||||||
Оновлення матеріально-технічної бази: - придбання дороговартісного обладнання і предметів довгострокового користування; - проведення капітальних ремонтів, реконструкції та реставрації об’єктів, капітальне будівництво тощо |
|||||||
IV. Стоматологічна допомога населенню |
|||||||
6 |
Забезпечення надання стомато-логічної допомоги дорослому населенню Хмельницької міської територіальної громади.
Проведення зубопроте-зування пільгових категорій населення Хмельницької міської територіальної громади |
Забезпечення пільгових категорій населення, які відповідно до чинного законодавства мають право на пільги: пільговим лікуванням перед зубопротезуванням та пільговим зубопротезуванням |
2024-2026 рр. |
КП «Хмель-ницький міський лікувально-діагно-стичний центр» ХМР |
Бюджет Хмель-ницької міської терито-ріальної громади |
15 000,0 |
Покращення надання рівня медичної допомоги. Задоволення потреб пільгової категорії громадян в зубопро-тезуванні. |
Забезпечення учасників АТО/ООС, учасників Революції Гідності, осіб, які брали участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, а також членів сімей загиблих (померлих), полонених і зниклих безвісти пільговим лікуванням перед зубопротезуванням та пільговим зубопротезуванням з використанням сучасних матеріалів (за винятком дорогоцінних металів) |
|||||||
Забезпечення надання стоматологічної допомоги та зубопротезування (за винятком дорогоцінних металів) жителям громади, яким присвоєно звання «Почесний громадянин міста Хмельницького» та «Почесний громадянин Хмельницької міської територіальної громади» |
|||||||
V. Інші заходи у сфері охорони здоров’я |
|||||||
7 |
Забезпечення проведення інших заходів у сфері охорони здоров’я Хмельницької міської територіальної громади |
Відшкодування вартості обстеження мешканців Хмельницької міської територіальної громади методом магнітно-резонансної томографії |
2024-2026 рр. |
Управління охорони здоров’я ХМР |
Бюджет Хмель-ницької міської терито-ріальної громади |
8 000,0 |
Покращення показників ефективності лікування та зниження загальної летальності. Зниження рівня захво-рюваності дитячого населення Зниження відсотка ускладнень від цукрового діабету |
Відшкодування коштів для забезпечення дітей з малозабезпечених сімей віком до 2-х років дитячим харчуванням Відшкодування вартості препарату «Глюкагон», медичних виробів та інших витратних матеріалів дітям громади та внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам (дітям), у зв’язку з введенням воєнного стану, що зареєстровані на території громади хворих на цукровий діабет за заявами батьків або осіб, які їх замінюють. |
|||||||
Виплата персональних премій міського голови кращим працівникам галузі охорони здоров’я Хмельницької міської територіальної громади |
|||||||
Відшкодування вартості медичних виробів та інших витратних матеріалів мешканцям громади (в тому числі дітям) та внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам (в тому числі дітям), у зв’язку з введенням воєнного стану, що зареєстровані та території громади хворих на муковісцидоз за заявами мешканців, батьків дітей або осіб, які їх замінюють |
|||||||
|
Разом |
|
|
|
|
277 000,0 |
|
Начальник управління охорони здоров’я Борис ТКАЧ
(Внесено зміни у розділ V додатку 2 до Програми: графу
«Перелік заходів програми» абзацу 3 пункту 7
після слова «батьків» доповнено словами
«або осіб, які їх замінюють» відповідно до
рішення 41-ї сесії міської ради від 14.06.2024 №21)
(Доповнено розділ V додатку 2 до Програми абзацом 5 відповідно до
рішення 41-ї сесії міської ради від 14.06.2024 №21)