Проекти рішень виконавчого комітету
Про затвердження Порядку проведення конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово- комунального господарства Хмельницької міської р
Про затвердження Порядку проведення конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово- комунального господарства Хмельницької міської ради , складу конкурсного комітету та встановлення Умов проведення конкурсного відбору
Розглянувши клопотання управління житлово-комунального господарства, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Порядок проведення конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому, згідно з додатком 1.
2. Встановити Умови проведення конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому, згідно з додатком 2.
3. Затвердити склад конкурсного комітету по відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому, згідно з додатком 3.
4. Доручити управлінню житлово-комунального господарства (В. Новачок) провести конкурс з відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому.
5. Управлінню організаційно-інформаційної роботи та контролю (Р. Назаров) забезпечити оприлюднення даного рішення на офіційному веб-сайті міської ради.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови А. Нестерука.
Міський голова О. Симчишин
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
від ”___”_____ 2018 р
Порядок
проведення конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
1. Мета та правові підстави проведення конкурсу
1.1. Метою здійснення конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому є створення системи GPS-моніторингу транспорту, отримання достовірної інформації про роботу підприємств житлово-комунального господарства.
1.3. Цей Порядок визначає процедуру підготовки та проведення конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу54 транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому і є обов’язковим для виконання Організатором проведення конкурсного відбору, конкурсним комітетом та суб’єктами (учасниками конкурсного відбору), які планують приймати участь у конкурсному відборі
2. Терміни, що вживаються в цьому Порядку
Організатор конкурсного відбору – виконавчий комітет Хмельницької міської ради;
Конкурсний комітет – тимчасовий орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про прийняття конкурсу;
Система (Єдина міська система управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства) – комплекс організаційних, апаратно-технічних та програмних рішень, які дозволяють виконати завдання ефективного управління та контролю за міськими комунальними перевезеннями;
Конкурсна пропозиція – умови впровадження єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства та підготовки інформації про роботу транспорту житлово-комунального господарства;
Учасник конкурсного відбору (претендент) – суб’єкт господарювання, який в установленому порядку подав заяву та документи, визначені цим Порядком, для участі в конкурсі;
Переможець конкурсного відбору – суб’єкт господарювання, який переміг у конкурсі;
GPS – глобальна система визначення місцезнаходження - Global Positioning System (GPS) - супутникова навігаційна система, яка дозволяє визначати координати, швидкість і напрямок руху об'єктів в будь-якій точці земної кулі, в будь-який час доби, при будь-якій погоді.
GPS-моніторинг транспорту – комплекс заходів, обладнання та програмного забезпечення для визначення місця розташування транспортних засобів, встановлення маршруту їх прямування, доставка зібраної інформації користувачам різними каналами зв'язку та формування відповідних звітів за певні проміжки часу.
3. Об’єкт конкурсного відбору
3.1. Об’єктом конкурсного відбору є комплекс заходів для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства, виконання функції оператора цієї системи та інформаційного доступу до неї, що дозволить Організатору забезпечити організацію та управління рухом міського транспорту житлово-комунального господарства у м. Хмельницькому.
4. Основні вимоги до Системи
4.1. Система повинна мати можливість забезпечити обслуговування всіх транспортних засобів (надалі – ТЗ) суб’єктів господарювання- підприємств житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому та повинна бути розрахована не менше ніж на 300 транспортних одиниць.
4.2. Обладнання має використовувати систему глобального позиціонування GPS з подальшою передачею даних на сервер Виконавця та з сервера Виконавця передачу оброблених даних на програмну частину Системи “робоче місце” Організатора.
4.3. У разі відсутності чи неможливості підключення наявного у підприємства житлово-комунального господарства Обладнання під Систему, переможець конкурсного відбору повинен запропонувати підприємству житлово-комунального господарства інше Обладнання, яке буде працювати у даній Системі та може бути встановлене на ТЗ комунальних підприємств. Обладнання фіксує час, дату, координати, швидкість руху та інші характеристики. Відомості накопичуються на сервері бази даних переможця конкурсного відбору.
4.4. Доступ до програмної частини Системи “робоче місце” - повинно мати як підприємство житлово-комунального господарства, так і диспетчерський центр, що контролює підприємства житлово-комунального господарства міста. Така структура дає змогу підприємству житлово-комунального господарства використовувати Систему для здійснення оперативного керування та вдосконалення організаційної структури підприємства, а диспетчерський центр, що контролює підприємства житлово-комунального господарства міста - можливість здійснювати контроль за якістю послуг, що надаються підприємствами житлово-комунального господарства і отримувати об’єктивну інформацію про їх роботу.
4.5. Система повинна відповідати всім далі визначеним технічним та/або іншим вимогам і можливостям, встановленим даним Порядком.
4.6. Система повинна бути впроваджена не пізніше як 60 календарних днів з моменту підписання договору.
4.7. Графіки встановлення обладнання на транспортні засоби зазначаються в договорі.
5. Основні цілі і завдання впровадження та надання в користування Системи
5.1. Впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту має забезпечити для диспетчерський центр, що контролює підприємства житлово-комунального господарства міста:
- надання об'єктивних даних для здійснення контролю за виконанням зобов'язань підприємствами житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому;
- безперервний on-line контроль за дотриманням схем та розкладів руху ТЗ з використанням даних GPS-моніторингу;
- одержання статистичних даних для контролю, ефективного планування та звітності;
- контроль та відстеження нецільового використання ТЗ, фактів простою та недотримання швидкісного режиму ТЗ;
- створення єдиної бази даних з контрольованим доступом;
- підвищення ефективності управління та експлуатації ТЗ;
- покращення якості послуг, що надаються населенню міста транспортом житлово-комунального господарства.
До цієї роботи також належить участь виконавця в налагодженні, випробуванні та введені в експлуатації Системи.
6. Вимоги до програмного забезпечення Системи
Програмне забезпечення повинно виконувати такі функції і завдання:
6.1. Автоматизоване ведення контролю за об'єктами моніторингу в режимі реального часу, з прив’язкою до контрольних зон, за розташуванням транспортних засобів (надалі - ТЗ) в поточний момент часу з можливістю відображення стану об'єкта, адреси, швидкості та напряму руху, з можливістю визначення інтервалу передачі даних на сервер;
6.2. Створення та введення в Систему: маршрутів, контрольних зон, планових показників кількості рейсів та графіків, їх виконання ТЗ;
6.3. Відображення історії пройденого шляху (треку) одного або декількох ТЗ різними кольорами за обраний проміжок часу, із зазначенням: місць зупинок, адреси, швидкості у конкретній точці;
6.4. Створення профілів зон для контролю часу та терміну відвідування;
6.5. Онлайн контроль за дотриманням графіку руху ТЗ з відображенням відхилень від графіків руху ТЗ з цифровим та кольоровим позначенням;
6.6. Створення системи планування роботи рухомого складу та водіїв на транспорті (в т.ч. у вихідні та святкові дні);
6.7. Наявність інтерфейсу (API) для інтегрування та обміну інформацією з обліковими системами. Можливість змінювати свій API для потреб замовника. Можливість передавати дані на зовнішній FTP сервер. API має включати передачу даних не рідше 2 раз хвилину: координати, адресу, рівень палива, дані додаткових механізмів абсолютні або змінні. По запиту на сервер Виконавця отримувати розраховані звітні дані за попередній день по об’єктам: пробіг, витрати палива за день, кількість відпрацьованих мотогодин. Критичні події: злив, перевищення, "невідповідність між план/фактом" передавати на вказаний - Е-mail в On-line режимі."
6.8. Забезпечення можливості підключення спеціалізованого обладнання для виконання різних завдань (забезпечення водія можливістю двостороннього голосового зв'язку з диспетчером, забезпечення можливості підключення датчиків контролю витрати та рівня пального, забезпечення можливості підключення датчиків виконання робіт, забезпечення можливості підключення датчиків роботи двигуна);
6.9. Автоматичне формування звітів план/факт виконання рейсів та графіків ТЗ КП, з можливістю фільтрації по маршруту, ТЗ, КП,.
6.10. Створення звіту-аналізу причин порушення рейсів та графіків;
6.11. Формування звіту план/факт вивантаження сміття з визначеної кількості сміттєвих баків в визначеній зоні;
6.12. Формування маршрутного листа і отримання звітності по ньому;
6.13. Формування звітів витраченого пального на 100 км та на мотогодину в графічній та табличній формі;
6.14. Відображення інформації про рух ТЗ з фільтром по КП за допомогою WEB додатку;
6.15. Підключення «Тривожної кнопки» для оповіщення диспетчера про виникнення позаштатних ситуацій;
6.16. Оперативне відображення тривожних повідомлень, факт спрацьовування «Тривожної кнопки», датчиків та ін., а також фіксація та відображення на треку місця і часу виникнення тривожних повідомлень;
6.17. Можливість налаштування кольору треку під час онлайн виконання треку та історії треку;
6.18. Наявність програмного забезпечення для мобільних пристроїв з ОС Android для можливості використання мобільних пристроїв як пристроїв онлайн спостереження у Системі та можливістю формування звітів по даним переданими мобільними пристроями у Системі.
6.19. Автоматичне формування звітів за визначений час та відправлення на визначені електронні адреси;
6.20. Наявність “конструктору звітів” - створення та редагування у звітах лише полів та графіків, що необхідні Організатору (Вибір полів та графіків визначає Організатор).
6.21. Можливість підключення зчитувача RFID-карток;
6.22. Мовою інтерфейсу має бути державна.
7. Підтвердження відповідності та кваліфікації Учасника конкурсного відбору.
7.1. Учасник конкурсного відбору на підтвердження своєї відповідності та кваліфікації подає наступні документи:
7.1.1. Копія Статуту;
7.1.2. Копія витягу (виписки) з ЄДРПОУ;
7.1.3. Копія витягу з реєстру платників ПДВ або копія витягу з реєстру платників єдиного податку;
7.1.4. Довідка про відсутність заборгованості у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів), видана органами державної фіскальної служби, сформована не раніше, ніж за 10 днів до дня проведення конкурсу;
7.1.5. Повна інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, сформована не раніше, ніж за 10 днів до дня проведення конкурсу;
7.1.6. Підтвердження повноважень представника Учасника конкурсу (довіреність, наказ про призначення або копія витягу із протоколу Зборів засновників);
7.1.7. Копія штатного розпису;
7.1.8. Відомості про матеріально-технічну базу;
7.1.10. Копії аналогічних договорів про впровадження та надання в користування аналогічної єдиної міської системи диспетчеризації та супутникового моніторингу має надати копії договорів з Виконавчими комітетами міських рад із встановленою та підтримуваною Системою.
7.1.11. Рекомендаційні листи від органів місцевого самоврядування з оцінкою виконання Учасником конкурсу аналогічних договорів на впровадження єдиної міської системи диспетчеризації та супутникового моніторингу.
7.1.12. Поетапний план щодо впровадження та надання в користування Системи, у тому числі поставки та монтажу технічних засобів, програмного забезпечення, забезпечення віддаленого контролю за транспортними засобами, одержання статистичних та звітних даних та інше.
7.1.13. Копії дозвільної, ліцензійної та правовстановлюючої документації Учасника конкурсу відповідно до п. 8.4. даного Порядку;
7.2. Учасник конкурсного відбору посвідчує вірність всіх копій документів власним підписом або підписом представника та печаткою (у разі наявності).
7.3. Учасник конкурсного відбору повинен мати досвід впровадження та надання в користування аналогічної єдиної міської системи диспетчеризації та супутникового моніторингу транспорту.
Підтвердженням досвіду впровадження та надання в користування аналогічної єдиної міської системи диспетчеризації та супутникового моніторингу має надати копії договорів з Виконавчими комітетами міських рад із встановленою та підтримуваною Системою.
8. Загальні вимоги до Обладнання Системи
8.1. GPS обладнання повинне відповідати характеристикам, зазначеним у Таблиці 1.
Таблиця 1
Характеристики GPS/GSM Обладнання
№ |
Параметри |
Характеристики |
1 |
Стандарт передачі даних |
GSM 900/1800 |
2 |
Канали зв’язку |
GPRS, SMS для налаштування, голосовий зв’язок |
3 |
Передача даних та повідомлень |
На запит диспетчерського центру, за внутрішнім алгоритмом обладнання |
4 |
Виконання GSM і GPS антен |
Зовнішні |
5 |
Тип навігаційної системи |
GPS/GLONASS/GALILEO/BEIDOU |
6 |
Виконання датчика руху |
Акселерометр |
7 |
Інтерфейс |
RS-485, 1WIRE, CAN(FMS) |
8 |
Цифрові входи |
6 |
9 |
Цифрові виходи |
2 |
10 |
Діапазон напруги цифрових виходів |
Від 0В до 40В |
11 |
Кількість SIM-карт |
2 |
12 |
Тип живлення |
Постійний |
13 |
Напруга живлення |
Від 6В до 40В |
14 |
Середній струм споживання (12В) |
60 мА |
15 |
Максимальний струм споживання (12В) |
300 мА |
16 |
Об'єм енергонезалежної пам'яті |
Не менше 2 МБ (або 65 000 записів) |
17 |
Внутрішній акумулятор Li-Ion |
Не менше 1 000 мA. |
18 |
Час безперервної роботи GPS/GSM трекера від внутрішньої батареї |
Не менше 8 годин |
19 |
Робоча температура |
Від – 30 °С до + 80 °C |
20 |
Вага |
Не більше 200 г |
21 |
Габаритні розміри (Ш х Д х В) |
Не більше 130 х 100 х 50 мм |
22 |
Клас захисту корпусу |
IP65 |
8.3. Вимоги до комплектації Обладнання.
До базового комплекту постачання Обладнання мають входити:
- GPS антена зовнішня, GSM антена зовнішня;
- кабель живлення;
- запобіжник;
- монтажний комплект;
- пломби (стікери), що руйнуються при спробі втручання;
- технічний паспорт або аналогічний документ українською мовою;
- сертифікати відповідності якості пристрою.
- гарантійний лист на обслуговування обладнання терміном не менше ніж 12 місяців з моменту введення його в експлуатацію.
8.4. Вимоги до дозвільної документації на Обладнання.
На підтвердження легітимності використання пропонованого Обладнання Учасник конкурсного відбору повинен надати такі документи:
- Сертифікат відповідності УкрСЕПРО на продукцію, що постачається, за умови її включення до Переліку продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації;
- Витяг з Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України в смугах радіочастот загального використання;
- Висновок СЕС на GPS-пристрої про відповідність радіоелектронного обладнання вимогам діючого санітарного законодавства України;
- Висновок СЕС на технічні умови про відповідність радіоелектронного обладнання вимогам діючого санітарного законодавства України;
- Довідка з Інституту науково-технічної експертизи Служби безпеки України про те, що обладнання не потрапляє в категорію продукції «Спеціальні технічні засоби та пристрої для отримання інформації з каналів зв'язку або інших технічних засобів негласного отримання інформації»;
- Листи Українського Державного центру радіочастот та відповідного сертифікаційного центру про погодження технічних умов на виготовлення модулів GPS/GSM;
- Якщо Учасник конкурсного відбору не є розробником або імпортером обладнання, він має подати документ на підтвердження права розповсюджувати, встановлювати, налаштовувати, обслуговувати, експлуатувати тощо обладнання (дилерський сертифікат або гарантійний лист виробника чи імпортера);
- Паспорт якості, технічний паспорт або інший аналогічний документ українською мовою від виробника чи їх копії.
8.5. Учасник конкурсного відбору повинен продемонструвати відповідність пропонованого Обладнання всім вказаним вимогам до Обладнання супутникового моніторингу. Неможливість демонстрації прирівнюється до відсутності технічної можливості або відповідної функції.
8.6 Обладнання датчика рівня пального повинне відповідати характеристикам, зазначеним у Таблиці 2.
Характеристики датчика рівня пального Таблиця 2
№ |
Параметри |
Характеристики |
1 |
Напруга живлення |
Від 8В до 36В |
2 |
Струм споживання |
До 100 мА |
3 |
Перевищення постійної напруги |
До 200В |
4 |
Перевищення напруги в імпульсі |
До 1кВ |
5 |
Похибка вимірювання |
1% |
6 |
Клас захисту корпусу |
IP67 |
7 |
Клас захисту з’єднувального роз’єму |
IP67 |
8 |
Інтерфейс |
RS-485 |
9 |
Робоча температура |
Від – 30 °С до + 80 °C |
10 |
Гальванічна розв’язка |
Вбудована |
11 |
Датчик температури |
Вбудований |
12 |
Захист від переплюсування |
Вбудований |
13 |
Довжина кабелю |
Не менше 7000 мм |
14 |
Довжина зонду |
Не менше 750 мм |
15 |
Головка датчика |
Конструктивна можливість швидкого відокремлення головки датчика від зонду |
Вимоги до комплектації Обладнання.
До базового комплекту постачання Обладнання мають входити:
- Кабель живлення;
- Запобіжник;
- Монтажний комплект;
- Пломби (стікери), що руйнуються при спробі втручання;
- Технічний паспорт або аналогічний документ українською мовою;
- Гарантійний лист на обслуговування обладнання терміном не менше ніж 12 місяців з моменту введення його в експлуатацію.
9. Вимоги до постачання та введення в експлуатацію Обладнання та Системи
9.1. Переможець конкурсного відбору повинен:
9.1.1. безкоштовно встановити диспетчерському центру, що контролює підприємства житлово-комунального господарства міста програмну частину Системи “робоче місце” з доступом до Системи.
9.1.2. у разі відсутності чи неможливості підключення наявного у підприємства житлово-комунального господарства Обладнання під Систему, встановити Обладнання на ТЗ підприємства житлово-комунального господарства, яке буде працювати у даній Системі, при умові виконання останнім умов відповідного договору на встановлення Обладнання.
9.1.3 протягом 3-ох місяців з моменту підписання договору для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому, налаштувати та ввести Систему в експлуатацію. Оплата за встановлення Обладнання на ТЗ підприємств житлово-комунального господарства та його щомісячне обслуговування проводиться за рахунок коштів підприємств житлово-комунального господарства на основі договорів, укладених до моменту введення Системи в експлуатацію.
9.2. Встановлення Обладнання на ТЗ підприємств житлово-комунального господарства повинно бути здійснено з дотриманням таких вимог:
- усі кабельні з’єднання повинні бути легко доступні для перевірки та ремонту;
- якщо під час інсталяції Обладнання була знята ізоляція, вона повинна бути встановлена заново;
- усі місця з’єднань, роз’єми, технологічні отвори Обладнання повинні бути захищені пломбами (стікерами), що руйнуються у разі спроби усунення.
10. Вимоги до гарантійних зобов’язань та технічної підтримки Системи
10.1. У разі перемоги, учасник конкурсного відбору повинен забезпечити гарантійне обслуговування програмного забезпечення та впровадженої Системи не менше одного року з моменту введення Системи в експлуатацію.
11. Порядок організації та проведення конкурсного відбору
11.1. Організатор конкурсного відбору не пізніше, ніж за 15 днів до початку проведення конкурсного відбору забезпечує публікацію оголошення про конкурсний відбір, яке повинно містити таку інформацію:
- рішення, на підставі якого проводиться конкурсний відбір;
- найменування організатора конкурсного відбору;
- найменування об’єкта конкурсного відбору;
- умови конкурсного відбору;
- перелік документів, що подаються для участі у конкурсному відборі;
- кінцевий строк приймання документів на конкурсний відбір;
- адресу, за якою приймаються документи на конкурсний відбір;
- місце, дату і час проведення конкурсного відбору;
- телефон, електронну адресу для довідок з питань проведення конкурсного відбору.
11.2. Термін подання заявок - 15 днів з моменту оголошення конкурсу.
11.3. Конкурс є відкритим для всіх претендентів, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам, передбаченим у розділі 7 даного Порядку. Кількість учасників конкурсного відбору не обмежується.
11.4. До участі в конкурсному відборі не допускаються суб’єкти господарювання:
- представляють інтереси окремих підприємств житлово-комунального господарства або груп підприємств житлово-комунального господарства чи контролюються зазначеними суб'єктами;
- щодо яких порушено справу про банкрутство;
- правовстановлюючі документи яких скасовані в судовому порядку;
- мають заборгованість зі сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів перед бюджетами усіх рівнів або цільовими державними фондами;
- подали для участі в конкурсі неправильно оформлені документи або такі, що містять недостовірну чи неповну інформацію.
11.5. За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсний комітет має право відхилити їх з наступних причин:
- учасник конкурсного відбору не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим Порядком;
- конкурсна пропозиція не відповідає Умовам конкурсу;
- програмне забезпечення учасника конкурсного відбору не відповідає вимогам Організатора конкурсного відбору;
- обладнання супутникового моніторингу учасника конкурсного відбору не відповідає вимогам Організатора конкурсного відбору.
11.6. Конкурсний відбір може бути визнаний таким, що не відбувся у разі:
- неподання конкурсних пропозицій;
- відхилення всіх конкурсних пропозицій з причин, передбачених п.11.4. цього Порядку.
11.7. Конкурсна пропозиція з розрахунку не менше ніж на 300 ТЗ повинна містити:
- заяву на участь у конкурсному відборі за формою, визначеною в Додатку № 1 до Порядку;
- анкету учасника конкурсного відбору за формою, визначеною в Додатку № 2 до Порядку;
11.8. Конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою у закритому конверті, з описом вкладання кореспонденції, на якому зазначається повне найменування і місцезнаходження організатора конкурсного відбору та учасника конкурсного відбору, повна назва об’єкта конкурсного відбору, на який подається пропозиція.
11.9. Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх надання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсного відбору без реєстрації
11.10. Учасник конкурсного відбору має право подати лише одну конкурсну пропозицію.
11.11. Конкурсні пропозиції реєструються секретарем конкурсного комітету в журналі обліку. Конверти з конкурсними пропозиціями відкриваються під час проведення конкурсу та у присутності усіх учасників.
11.12. Учасник конкурсного відбору має право відкликати власну конкурсну пропозицію до моменту або під час засідання конкурсного комітету.
11.13. Учасники конкурсного відбору повинні продемонструвати конкурсному комітету відповідність пропонованого програмного забезпечення по кожній із вимог окремо, вказаних в розділі 6, на прикладі впровадження та надання в користування аналогічних систем в інших містах. Також продемонструвати відповідність Обладнання всім вказаним вимогам. Неможливість демонстрації прирівнюється до відсутності технічної можливості або відповідної функції та може бути відхилена.
11.14. Конкурсні пропозиції, які не були відхилені з підстав, передбачених пунктом 11.4 цього Порядку, оцінюються конкурсним комітетом за методикою, згідно Додатку 3 до Порядку.
11.15. Під час розгляду конкурсних пропозицій конкурсний комітет або Організатор конкурсного відбору, у разі потреби, може залучати без права голосу, в ролі експертів чи консультантів працівників структурних підрозділів підприємств житлово-комунального господарства, наукових закладів та інших установ.
11.16. Переможцем конкурсного відбору визнається учасник, який відповідає кваліфікаційним вимогам, може забезпечити надання послуг відповідної якості й конкурсна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінювання згідно методики, визначеної Додатком 3 до Порядку.
11.17. Рішення про результати проведення конкурсного відбору приймається конкурсним комітетом на відкритому засіданні в присутності не менше, як половини його складу, у тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету.
11.18. Рішення конкурсного комітету, у 5-денний строк оформляється протоколом, який підписується головою або заступником голови та секретарем конкурсного комітету, і подається для затвердження Диспетчерський центр, що контролює підприємства житлово-комунального господарства міста.
11.19. Якщо в конкурсному відборі взяв участь тільки один учасник, його може бути визнано переможцем за умови, що він відповідає кваліфікаційним вимогам Порядку та його конкурсна пропозиція відповідає вимогам даного Порядку.
11.20. Переможець конкурсного відбору оголошується на відкритому засіданні конкурсного комітету, на яке запрошуються всі його учасники або уповноважені ним особи.
11.21. Рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсного відбору вводиться в дію рішенням _______________________ протягом не більш як 30 робочих днів з дня проведення конкурсного відбору.
11.22. Диспетчерський центр, що контролює комунальні підприємства міста не пізніше ніж через 30 днів з моменту набрання чинності рішенням конкурсного комітету уповноважує Організатора конкурсного відбору укласти з переможцем конкурсного відбору договір на впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства.
11.23. Типова форма договору визначена в Додатку 4 до даного Порядку.
11.24. У разі відмови переможця від підписання договору, договір укладається з учасником, який за підсумками конкурсного відбору зайняв друге місце. У разі відсутності претендентів, конкурсний комітет має право прийняти рішення про визнання конкурсного відбору таким, що не відбувся та повторно оголосити про проведення нового конкурсного відбору.
11.25. Спори, що виникають у зв'язку з проведенням конкурсного відбору, розглядаються в установленому законодавством порядку.
Додаток № 1
до Порядку
З А Я В А
на участь у конкурсному відборі суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому
Учасник конкурсного відбору _______________________________________ в особі ______________________ відповідно до рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради № _____ від «___» _________2018 року, претендує на право здійснювати впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу комунального транспорту в м. Хмельницькому.
Реквізити Учасника конкурсу:
Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код): _____________________________________
Телефон: _____________________________, факс: ____________________________
Мобільний телефон____________________________________________________
Контактна особа_______________________________________________________
(посада, прізвище, ім’я та по батькові )
Юридична адреса:
____________________________________________________________________
(область, район, місто, вулиця, будинок
Фактична адреса:
____________________________________________________________________
(область, район, місто, вулиця, будинок)
На умовах, затверджених рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради № _____ від «___» ___________ 2017 року, згоден взяти участь у конкурсному відборі.
Зобов’язуюсь дотримуватись порядку та умов конкурсного відбору, вимог законодавчих та нормативно-правових актів.
До заяви додаються наступні документи:
1 Анкета Учасника конкурсного відбору;
2. Документи, що підтверджують відповідність та кваліфікацію Учасника конкурсного відбору;
3. Підтверджуючи документи походження та використання пропонованого Учасником конкурсного відбору обладнання та програмного забезпечення.
«____» «______________» 2018 р.
________________ ______________ _________________
(посада) (підпис) (прізвище та ініціали) М.П.
Додаток № 2
до Порядку
А Н К Е Т А
учасника конкурсного відбору для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому
Учасник конкурсного відбору __________________________________________________
- ЄДРПОУ (ідентифікаційний код) __________________________
Юридична адреса __________________________
Фактична адреса __________________________
Телефон/факс __________________________
Мобільний телефон __________________________
Електронна пошта __________________________
Розрахунковий рахунок __________________________
Банк __________________________
МФО __________________________
Відомості про керівника (прізвище, ім'я, по батькові, посада, контактний телефон, освіта, час перебування на займаній посаді )
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Конкурсна пропозиція Учасника конкурсу
№ |
Критерій |
Одиниця виміру |
Пропозиція |
1 |
Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ трекера. |
грн. з ПДВ |
|
2 |
Вартість придбання та встановлення одного датчику рівня пального |
грн. з ПДВ |
|
3 |
Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу. |
грн. з ПДВ/місяць |
|
4 |
Термін гарантійного обслуговування Системи. |
місяців |
|
5 |
Досвід роботи - кількість реалізованих аналогічних договорів з Виконавчими комітетами міських рад з впровадження, надання в користування аналогічної та підтримання єдиної міської системи диспетчеризації та супутникового моніторингу. |
одиниць |
|
Інша інформація на розсуд Учасника конкурсного відбору:___________________________________________________________________________
_________________ ______________ __________________
(посада) (підпис) (прізвище та ініціали)
М.П.
Додаток № 3
до Порядку
Методика оцінювання конкурсних пропозицій учасників конкурсного відбору для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому
1. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
№ |
Критерій |
Одиниця виміру |
Максимальна кількість балів |
1. |
Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ трекера. |
грн. з ПДВ |
20 |
2. |
Вартість придбання та встановлення одного датчика рівня пального |
грн. з ПДВ |
20 |
3. |
Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу. |
грн. з ПДВ/місяць |
20 |
4. |
Термін гарантійного обслуговування Системи. |
місяців |
20 |
5. |
Досвід роботи - кількість реалізованих аналогічних договорів з Виконавчими комітетами міських рад з впровадження, надання в користування аналогічної та підтримання єдиної міської системи диспетчеризації та супутникового моніторингу. |
одиниць |
20 |
-
-
- Обрахунок кількості балів за критеріями:
-
2.1. Кількість балів за критерієм «Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.» визначається наступним чином. Конкурсній пропозиції, значення критерію «Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.» у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів - 20. Кількість балів для решти тендерних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Вmin / Вобчисл *20, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Вmin - найнижче значення за критерієм «Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.»;
Вобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється;
20 - максимально можлива кількість балів за критерієм «Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.»
2.2. Кількість балів за критерієм «Вартість придбання та встановлення одного датчика рівня пального, грн.» визначається наступним чином. Конкурсній пропозиції, значення критерію «Вартість придбання та встановлення одного датчика рівня пального, грн.» у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів - 20. Кількість балів для решти тендерних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Вmin / Вобчисл *20, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Вmin - найнижче значення за критерієм «Вартість придбання та встановлення одного датчика рівня пального, грн.»;
Вобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється;
20 - максимально можлива кількість балів за критерієм «Вартість придбання та встановлення одного датчика рівня пального, грн.»
2.3. Кількість балів за критерієм «Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу, грн» визначається наступним чином. Конкурсній пропозиції, значення критерію «Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу, грн.» у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів - 20. Кількість балів для решти тендерних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Оmin / Ообчисл * 20, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Оmin - найнижче значення за критерієм «Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу, грн.»;
Ообчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється;
20 - максимально можлива кількість балів за критерієм «Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу, грн».
2.4. Кількість балів за критерієм «Термін гарантійного обслуговування системи, місяців» визначається наступним чином. Конкурсній пропозиції, у якої найбільший термін гарантійного обслуговування системи, присвоюється максимально можлива кількість балів – 20. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Тобчисл / Т max * 20, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Т max - найбільше значення критерію «Термін гарантійного обслуговування системи, місяців»;
Тобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється;
20 - максимально можлива кількість балів за критерієм "Термін гарантійного обслуговування системи, місяців".
2.5. Кількість балів за критерієм «Досвід роботи- кількість реалізованих аналогічних договорів з Виконавчими комітетами міських рад з впровадження, надання в користування аналогічної та підтримання єдиної міської системи диспетчеризації та супутникового моніторингу., одиниць» визначається наступним чином. Конкурсній пропозиції, у якої додається найбільша кількість реалізованих договорів, присвоюється максимально можлива кількість балів – 20. Кількість балів для решти конкурсних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Добчисл / Дmax *20, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Д max - найбільше значення критерію «Досвід роботи - кількість реалізованих аналогічних договорів, одиниць»;
Добчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється;
20 - максимально можлива кількість балів за критерієм «Досвід роботи-кількість реалізованих аналогічних договорів, одиниць».
2.6. Підсумковий бал для кожної конкурсної пропозиції визначається шляхом додавання балів за усіма критеріями:
Б підсум = ∑ Бобчисл, де
Б підсум - підсумок балів конкурсної пропозиції,
Бобчисл - кількість балів за кожним критерієм.
2.7. Найкращою визнається конкурсна пропозиція, у якої за результатами оцінювання є найвищий підсумковий бал.
У випадку однакового значення підсумкових балів у двох або більше учасників конкурсного відбору, переможець визначається шляхом голосування членів конкурсного комітету на відкритому засіданні в присутності не менше, як половини його складу, у тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету.
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
від «___» _____ 2018 р. №___
Умови
проведення конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м Хмельницькому
1. Загальні положення
1.1. Умови конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому (надалі – Умови) - це встановлені Організатором конкурсного відбору обов’язкові та додаткові умови впровадження та надання в користування Системи, які повинні виконуватись переможцем конкурсного відбору - Оператором системи.
2. Основні вимоги до Системи
2.1. Система повинна мати можливість забезпечити обслуговування всіх транспортних засобів (надалі – ТЗ) суб’єктів господарювання- житлово-комунального господарства підприємств в м. Хмельницькому та повинна бути розрахована не менше ніж на 300 транспортних одиниць.
2.2. Система повинна використовувати систему глобального позиціонування GPS з подальшою передачею даних на диспетчерський пункт Диспетчерський центр, що контролює підприємства житлово-комунального господарства міста.
2.3. У разі відсутності чи неможливості підключення наявного у підприємства житлово-комунального господарства Обладнання під Систему, переможець конкурсного відбору повинен запропонувати підприємству житлово-комунального господарства інше обладнання, яке буде працювати у даній Системі та буде встановлене на ТЗ підприємств житлово-комунального господарства. Обладнання фіксує час, дату, координати, швидкість руху та інші характеристики. Відомості накопичуються на сервері бази даних учасника конкурсу.
2.4. Доступ до бази даних повинен мати як підприємство житлово-комунального господарства, так і диспетчерський центр, що контролює комунальні підприємства міста. Така структура дає змогу підприємству житлово-комунального господарства використовувати Систему для здійснення оперативного керування та вдосконалення організаційної структури підприємства, а Диспетчерський центр, що контролює підприємства житлово-комунального господарства міста - можливість здійснювати контроль за якістю послуг, що надаються підприємствами житлово-комунального господарства і отримувати об’єктивну інформацію про їх роботу на міських маршрутах.
2.5. Система повинна відповідати всім далі визначеним технічним та/або іншим вимогам і можливостям, встановленим даним Порядком.
3. Основні цілі і завдання впровадження та надання в користування Системи
3.1. Впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту має забезпечити для диспетчерського центру, що контролює підприємства житлово-комунального господарства міста:
- надання об'єктивних даних для здійснення контролю за виконанням зобов'язань підприємств в м. Хмельницькому;
- безперервний on-line контроль за дотриманням схем та розкладів руху ТЗ з використанням даних GPS-моніторингу;
- одержання статистичних даних для контролю, ефективного планування та звітності;
- контроль та відстеження нецільового використання ТЗ, фактів простою та недотримання швидкісного режиму ТЗ;
- створення єдиної бази даних з контрольованим доступом;
- підвищення ефективності управління, безпеки та експлуатації ТЗ;
- покращення якості послуг, що надаються населенню міста транспортом житлово-комунального господарства.
4. Вимоги до програмного забезпечення Системи
Програмне забезпечення повинно виконувати такі функції і завдання:
4.1. Автоматизоване ведення контролю за об'єктами моніторингу в режимі реального часу, з прив’язкою до контрольних зон, за розташуванням транспортних засобів (надалі - ТЗ) в поточний момент часу з можливістю відображення стану об'єкта, адреси, швидкості та напряму руху, з можливістю визначення інтервалу передачі даних на сервер;
4.2. Створення та введення в Систему: маршрутів, контрольних зон, планових показників кількості рейсів та графіків, їх виконання ТЗ;
4.3. Відображення історії пройденого шляху (треку) одного або декількох ТЗ різними кольорами за обраний проміжок часу, із зазначенням: місць зупинок, адреси, швидкості у конкретній точці;
4.4. Створення профілів зон для контролю часу та терміну відвідування;
4.5. Онлайн контроль за дотриманням графіку руху ТЗ з відображенням відхилень від графіків руху ТЗ з цифровим та кольоровим позначенням;
4.6. Створення системи планування роботи рухомого складу та водіїв на транспорті (в т.ч. у вихідні та святкові дні);
4.7. Наявність інтерфейсу (API) для інтегрування та обміну інформацією з обліковими системами;
4.8. Забезпечення можливості підключення спеціалізованого обладнання для виконання різних завдань (забезпечення водія можливістю двостороннього голосового зв'язку з диспетчером, забезпечення можливості підключення датчиків контролю витрати та рівня пального, забезпечення можливості підключення датчиків виконання робіт, забезпечення можливості підключення датчиків роботи двигуна);
4.9. Автоматичне формування звітів план/факт виконання рейсів та графіків ТЗ КП, з можливістю фільтрації по маршруту, ТЗ, КП,.
4.10. Створення звіту-аналізу причин порушення рейсів та графіків;
4.11. Формування звіту план/факт вивантаження сміття з визначеної кількості сміттєвих баків в визначеній зоні;
4.12. Формування маршрутного листа і отримання звітності по ньому;
4.13. Формування звітів витраченого пального на 100 км та на мотогодину в графічній та табличній формі;
4.14. Відображення інформації про рух ТЗ з фільтром по КП за допомогою WEB додатку та додатків для мобільних пристроїв на базі ОС Android;
4.15. Підключення «Тривожної кнопки» для оповіщення диспетчера про виникнення позаштатних ситуацій;
4.16. Оперативне відображення тривожних повідомлень, факт спрацьовування «Тривожної кнопки», датчиків та ін., а також фіксація та відображення на треку місця і часу виникнення тривожних повідомлень;
4.17. Можливість налаштування кольору треку під час онлайн виконання треку та історії треку;
4.18. Наявність програмного забезпечення для мобільних пристроїв з ОС Android для можливості використання мобільних пристроїв як пристроїв онлайн спостереження у Системі та можливістю формування звітів по даним переданими мобільними пристроями у Системі.
4.19. Автоматичне формування звітів за визначений час та відправлення на визначені електронні адреси;
4.20. Наявність “конструктору звітів” - створення та редагування у звітах лише полів та графіків, що необхідні Організатору (Вибір полів та графіків визначає Організатор);
4.21. Можливість підключення зчитувача RFID-карток;
4.22. Мовою інтерфейсу має бути державна.
5. Загальні вимоги до Обладнання Системи
5.1. GPS обладнання повинне відповідати характеристикам, зазначеним у Таблиці 1.
Таблиця 1
Характеристики GPS/GSM Обладнання
№ |
Параметри |
Характеристики |
1 |
Стандарт передачі даних |
GSM 900/1800 |
2 |
Канали зв’язку |
GPRS, SMS для налаштування, голосовий зв’язок |
3 |
Передача даних та повідомлень |
На запит диспетчерського центру, за внутрішнім алгоритмом обладнання |
4 |
Виконання GSM і GPS антен |
Зовнішні |
5 |
Тип навігаційної системи |
GPS/GLONASS/GALILEO/BEIDOU |
6 |
Виконання датчика руху |
Акселерометр |
7 |
Інтерфейс |
RS-485, 1WIRE, CAN(FMS) |
8 |
Цифрові входи |
6 |
9 |
Цифрові виходи |
2 |
10 |
Діапазон напруги цифрових виходів |
Від 0В до 40В |
11 |
Кількість SIM-карт |
2 |
12 |
Тип живлення |
Постійний |
13 |
Напруга живлення |
Від 6В до 40В |
14 |
Середній струм споживання (12В) |
60 мА |
15 |
Максимальний струм споживання (12В) |
300 мА |
16 |
Об'єм енергонезалежної пам'яті |
Не менше 2 МБ (або 65 000 записів) |
17 |
Внутрішній акумулятор Li-Ion |
Не менше 1 000 мA. |
18 |
Час безперервної роботи GPS/GSM трекера від внутрішньої батареї |
Не менше 8 годин |
19 |
Робоча температура |
Від – 30 °С до + 80 °C |
20 |
Вага |
Не більше 200 г |
21 |
Габаритні розміри (Ш х Д х В) |
Не більше 130 х 100 х 50 мм |
22 |
Клас захисту корпусу |
IP65 |
5.3. Вимоги до комплектації Обладнання.
До базового комплекту постачання Обладнання мають входити:
- GPS антена зовнішня, GSM антена зовнішня;
- кабель живлення;
- запобіжник;
- монтажний комплект;
- пломби (стікери), що руйнуються при спробі втручання;
- технічний паспорт або аналогічний документ українською мовою;
- сертифікати відповідності якості пристрою.
- гарантійний лист на обслуговування обладнання терміном не менше ніж 12 місяців з моменту введення його в експлуатацію.
5.4. Обладнання датчика рівня пального повинне відповідати характеристикам, зазначеним у Таблиці 2.
Характеристики датчика рівня пального Таблиця 2
№ |
Параметри |
Характеристики |
1 |
Напруга живлення |
Від 8В до 36В |
2 |
Струм споживання |
До 100 мА |
3 |
Перевищення постійної напруги |
До 200В |
4 |
Перевищення напруги в імпульсі |
До 1кВ |
5 |
Похибка вимірювання |
1% |
6 |
Клас захисту корпусу |
IP67 |
7 |
Клас захисту з’єднувального роз’єму |
IP67 |
8 |
Інтерфейс |
RS-485 |
9 |
Робоча температура |
Від – 30 °С до + 80 °C |
10 |
Гальванічна розв’язка |
Вбудована |
11 |
Датчик температури |
Вбудований |
12 |
Захист від переплюсування |
Вбудований |
13 |
Довжина кабелю |
Не менше 7000 мм |
14 |
Довжина зонду |
Не менше 750 мм |
15 |
Головка датчика |
Конструктивна можливість швидкого відокремлення головки датчика від зонду |
5.5. Вимоги до комплектації Обладнання.
До базового комплекту постачання Обладнання мають входити:
- Кабель живлення;
- Запобіжник;
- Монтажний комплект;
- Пломби (стікери), що руйнуються при спробі втручання;
- Технічний паспорт або аналогічний документ українською мовою;
- Гарантійний лист на обслуговування обладнання терміном не менше ніж 12 місяців з моменту введення його в експлуатацію.
6. Вимоги до постачання та введення в експлуатацію Обладнання та Системи
6.1. Переможець конкурсного відбору повинен:
6.1.1. безкоштовно встановити диспетчерському центру, що контролює комунальні підприємства міста програмну частину Системи “робоче місце” з доступом до Системи.;
6.1.2. у разі відсутності чи неможливості підключення наявного у комунального підприємства Обладнання під Систему, встановити Обладнання на ТЗ комунального підприємства, яке буде працювати у даній Системі, при умові виконання останнім умов відповідного договору на встановлення Обладнання.
6.1.3 протягом 3-ох місяців з моменту підписання договору для впровадження єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу комунального транспорту в м. Хмельницькому, налаштувати та ввести Систему в експлуатацію. Оплата за встановлення Обладнання на ТЗ комунальних підприємств та його щомісячне обслуговування проводиться за рахунок коштів комунальних підприємств на основі договорів, укладених до моменту введення Системи в експлуатацію.
6.2. Встановлення Обладнання на ТЗ комунальних підприємств повинно бути здійснено з дотриманням таких вимог:
- усі кабельні з’єднання повинні бути легко доступні для перевірки та ремонту;
- якщо під час інсталяції Обладнання була знята ізоляція, вона повинна бути встановлена заново;
- усі місця з’єднань, роз’єми, технологічні отвори Обладнання повинні бути захищені пломбами (стікерами), що руйнуються у разі спроби усунення.
7. Вимоги до гарантійних зобов’язань та технічної підтримки Системи
7.1. У разі перемоги, учасник конкурсного відбору повинен забезпечити гарантійне обслуговування програмного забезпечення та впровадженої Системи не менше одного року з моменту введення Системи в експлуатацію.
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
від «___» _____ 2018 р. №___
Склад конкурсного комітету
по відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту житлово-комунального господарства в м. Хмельницькому
Голова конкурсного комітету: Гончарук В.В. - заступник міського голови
Заступник голови конкурсного комітету: Нестерук А.М. - заступник міського голови
Секретар конкурсного комітету: Воланова Л.
Члени конкурсного комітету: Ваврищук М.В. - помічник міського голови;
Старук Т.М. - начальник відділу внутрішнього контролю;
Новачок В.П. - начальник управління ЖКГ;
Новодон О.Ю. - начальник управління економіки;
Матвійчук С.В.
Бартащук К.В.