Проекти рішень виконавчого комітету

Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції  про зміну підпорядкування Хмельницького міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді 

Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції  про зміну підпорядкування Хмельницького міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді 

 

             Розглянувши клопотання управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради та управління молоді та спорту Хмельницької міської ради, з метою належної організації надання комплексу соціальних послуг, проведення соціальної роботи з сім'ями, дітьми та молоддю, перерозподілу функцій та повноважень виконавчих органів Хмельницької міської ради, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про соціальні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 479 «Деякі питання діяльності центрів соціальних служб», виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Внести на розгляд сесії міської ради пропозиції про:

              1.1. підпорядкування управлінню праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради Хмельницького міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

  1.2. доручення управлінню молоді та спорту Хмельницької міської ради (Ремез С.С.) здійснити організаційні заходи щодо передачі у підпорядкування управлінню праці та соціального захисту населення Хмельницької  міської ради (Воронецький С.І.) Хмельницького міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у порядку, визначеному чинним законодавством;

              1.3. затвердження нової редакції положення Хмельницького міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, яке доручити підписати директору Любецькій Мар’яні Миколаївні (додаток 1);

1.4. затвердження нової редакції Положення про управління молоді та спорту Хмельницької міської ради  (додаток 2);

1.5. затвердження нової редакції Положення про управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради  (додаток 3);

              1.6. зміну по Хмельницькому міському Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді головного розпорядника коштів з управління молоді та спорту Хмельницької міської ради на управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради.

  2. Контроль за виконанням рішення покласти на управління молоді та спорту Хмельницької міської ради, управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради.

 

Міський голова  О. СИМЧИШИН

                                                                                                          Додаток 1 до рішення

                                                                                                          виконавчого комітету

                                                                                                          ______________ №______

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Хмельницький міський Центр

соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

(нова редакція)

 

1. Загальні положення

1.1. Хмельницький міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі - Центр) є закладом, що проводить соціальну роботу із сім’ями, дітьми та молоддю, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах, і надає послуги соціального характеру жителям Хмельницької міської територіальної громади

1.2. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, рішеннями Хмельницької міської ради та виконавчого комітету Хмельницької міської ради, розпорядженнями Хмельницького міського голови, наказами начальника управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради (далі – Управління), іншими нормативно-правовими актами з питань сім'ї, дітей та молоді, а також цим Положенням.

1.3. Центр утворюється, реорганізується та ліквідується за рішенням Хмельницької міської ради. Положення про Центр затверджується Хмельницькою міською радою. Штатний розпис Центру в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці працівників затверджується директором Центру за погодженням начальника управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради.

1.4. У своїй діяльності Центр підпорядкований та підзвітний управлінню праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради.

1.5. При Центрі діє спеціалізована Служба: "Телефон Довіри 15-50".

1.6. Трудові відносини Центру з членами трудового колективу будуються відповідно до колективного договору та законодавства України про працю.

1.7. Основною метою діяльності Центру є сприяння у задоволенні соціальних потреб сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах, та потребують сторонньої допомоги.

1.8. Основними принципами діяльності Центру є: законність, соціальна справедливість, доступність та відкритість, конфіденційність та відповідальність за дотримання етичних і правових норм, додержання і захист прав людини, адресність та індивідуальний підхід, добровільність вибору в отриманні чи відмові від отримання соціальних послуг, комплексність та системність під час надання соціальних послуг, дотримання державних стандартів і нормативів соціальних послуг, максимальна ефективність використання бюджетних та позабюджетних коштів.

1.9. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах Державної казначейської служби, печатку, штампи та бланки із своїм найменуванням і символікою.

1.10. Центр у своїй діяльності забезпечує дотримання вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

1.11. Юридична адреса Центру: 29000, м. Хмельницький, вул. Кам'янецька, 38. Телефони: 65-73-28, 79-46-68, 76-29-28, 65-78-78.

 

2. Завдання Центру

2.1. Основними завданнями Центру є:

2.1.1 проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини сімей, дітей та молоді;

2.1.2. виявлення сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;

2.1.3. здійснення соціального супроводу сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, надання їм соціальних послуг за результатами проведеної оцінки потреб їх у таких послугах;

      1. забезпечення взаємодії із структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, Хмельницької міської ради, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу Хмельницької міської територіальної громади до проведення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю;
      1. проведення інформаційно-просвітницької роботи з сім’ями, дітьми та молоддю;
      2. створення спеціалізованих формувань та забезпечення їх функціонування.

2.2. Центр відповідно до покладених завдань:

2.2.1. здійснює заходи щодо:

виявлення та обліку сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;

соціальної та/або психологічної підтримки учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, організації надання їм допомоги з урахуванням визначених потреб;

соціальної та психологічної адаптації дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа з метою підготовки до самостійного життя;

соціального супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу;

інформування населення про соціальні послуги, які надаються відповідно до законодавства;

2.2.2. проводить оцінку потреб сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, у тому числі сімей учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, визначає види соціальних послуг та методи соціальної роботи;

2.2.3. надає соціальні послуги сім’ям, дітям та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, у тому числі особам, які постраждали від насильства в сім’ї та торгівлі людьми та у разі потреби здійснює їх соціальний супровід;

2.2.4. за повідомленням установ виконання покарань здійснює соціальний патронаж осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк;

2.2.5. впроваджує нові соціальні технології, спрямовані на недопущення, мінімізацію чи подолання складних життєвих обставин;

2.2.6. узагальнює на місцевому рівні статистичні дані та готує інформаційно-аналітичні матеріали стосовно проведеної соціальної роботи, які подає до Хмельницького обласного центру соціальних служб;

2.2.7. організовує роботу спеціалізованої Служби „Телефон Довіри 15-50 ” з метою надання психологічної допомоги абонентам, що перебувають у кризовому стані;

2.2.8. проводить роботу з питань статевого виховання дітей та молоді, збереження репродуктивного здоров'я та підготовки молоді до створення сім'ї;

2.2.9. здійснює соціальну роботу, спрямовану на запобігання відмови від новонароджених дітей та проводить профілактичну роботу з вагітними, які входять до групи ризику;

2.2.10. сприяє розвитку та підтримці сімейних форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

2.2.11. здійснює профілактичну роботу з неповнолітніми громадянами, які утримуються у Хмельницькому слідчому ізоляторі;

2.2.12. виконує інші функції відповідно до покладених на нього завдань.

 

3. Права Центру

3.1. Центр має право:

3.1.1. вносити Мінсоцполітики, Хмельницькій міській раді та Управлінню  пропозиції щодо вдосконалення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю;

3.1.2. подавати пропозиції до проектів відповідних місцевих бюджетів з питань, що належать до компетенції Центру;

3.1.3. укладати в установленому порядку договори з підприємствами, установами та організаціями (в тому числі іноземними) щодо проведення робіт, спрямованих на виконання покладених на нього завдань;

3.1.4. залучати фахівців інших закладів, установ та організацій різних форм власності для здійснення соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;

3.1.5. в установленому порядку одержувати від підприємств, установ та організацій інформацію з питань, що належать до його компетенції;

3.1.6. вживати заходів для забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів сімей, дітей та молоді;

3.1.7. здійснювати посередництво у представництві інтересів сімей, дітей та молоді та порушувати клопотання про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства з питань проведення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю.

3.2. Центр надає послуги на безоплатній основі.

 

4. Фінансування Центру

4.1. Діяльність Центру фінансується за рахунок коштів бюджету Хмельницької міської територіальної громади та інших джерел, не заборонених  законодавством.

4.2. Доходи (прибутки) Центру використовуються виключно для фінансування видатків на його утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямків діяльності, визначених цим Положенням.

4.3. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Центру або їх частини між Засновником та працівниками (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску) та інших пов’язаних з ним осіб.

 

5. Майно Центру

5.1. Майно Центру становлять основні та оборотні засоби, а також цінності, вартість яких відображається  в самостійному балансі Центру.

5.2. Майно Центру відповідно до чинного законодавства  належить Хмельницькій  міській раді.

5.3. Джерелами формування майна Центру є:

5.3.1. майно, передане йому Хмельницькою міською радою;

5.3.2. майно, придбане в іншого підприємства, організації;

5.3.3. інше майно, набуте на підставах, не заборонених законодавством.

 

6. Керівництво Центру

6.1. Центр очолює директор, якого призначає на посаду (на конкурсній основі за контрактом) та звільняє з посади  Хмельницький міський голова. Порядок визначення прав і обов’язків, умови матеріального забезпечення зазначаються у контракті, крім того директору може виплачуватися винагорода за вислугу років в розмірі передбаченим чинним законодавством.

6.2. Директор Центру:

6.2.1. здійснює загальне керівництво діяльністю Центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань, законність прийнятих ним рішень;

6.2.2. за погодженням з начальником Управління затверджує в установленому порядку структуру та штатний розпис Центру в межах граничної чисельності працівників та фонду оплати праці;

6.2.3. затверджує положення про структурні підрозділи Центру та посадові інструкції його працівників;

6.2.4. видає в межах своїх повноважень накази, організовує і контролює їх виконання;

6.2.5. представляє Центр у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;

6.2.6. проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенції Центру;

6.2.7. розпоряджається в установленому порядку майном і коштами Центру;

6.2.8 утворює в Центрі атестаційну комісію, сприяє підвищенню кваліфікації працівників Центру;

6.2.9. призначає на посаду та звільняє з посади працівників Центру;

6.2.10. приймає рішення щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Центру.

 

7. Реорганізація та ліквідація Центру

7.1. Ліквідація та реорганізація Центру проводиться  відповідно до вимог чинного законодавства.

7.2  У разі припинення Центру (у разі ліквідації, злиття, поділу, перетворення) його активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до доходу міського бюджету.

 

Директор Хмельницького міського

Центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді     Мар’яна ЛЮБЕЦЬКА

 

 

 

 

                                                                                                          Додаток 2 до рішення

                                                                                                          виконавчого комітету

                                                                                                          ______________ №______

 

   П О Л О Ж Е Н Н Я

 

         про управління молоді та спорту

         Хмельницької міської ради

                                                           (нова редакція)

 

Розділ 1. Загальні положення.

1.1. Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради (далі – Управління) є виконавчим органом міської ради, створене Хмельницькою міською радою шляхом приєднання управління у справах сім’ї та молоді Хмельницької міської ради до комітету з фізичної культури і спорту Хмельницької міської ради та зміни найменування комітету з фізичної культури і спорту Хмельницької міської ради на управління молоді та спорту Хмельницької міської ради.

 

1.2. Управління молоді та спорту Хмельницької міської ради є правонаступником управління у справах сім’ї та молоді Хмельницької міської ради.

 

1.3. Управління підзвітне і підконтрольне міській раді та підпорядковане виконавчому комітету, міському голові.

 

1.4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами, постановами Верховної Ради України, Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, нормативними актами інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.

 

1.5. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку, штампи та бланки зі своїм найменуванням.

 

1.6. Управління має усі права юридичної особи у відповідності до чинного законодавства України.

 

1.7. Управлінню підпорядковані комунальні підприємства, організації та установи молодіжної та фізкультурно - спортивної спрямованості.

 

1.8. До сфери діяльності Управління належать молодіжні та спортивні заклади, підприємства, установи, громадські та інші організації, що здійснюють реалізацію державних молодіжних та фізкультурно-спортивних програм.

 

1.9. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими відділами, управліннями та департаментами Хмельницької міської ради, органами державної виконавчої влади, а також підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян.

 

1.10. Доходи (прибутки) використовуються виключно для фінансування видатків на його утримання,  реалізації   мети  (цілей,  завдань) та  напрямків діяльності, визначених цим Положенням.

 1.11. Забороняється  розподіл отриманих доходів (прибутків) Управління або їх частини між Засновником та працівниками (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску) та інших пов'язаних з ним осіб.

Розділ 2. Завдання Управління.

2.1. Основними завданнями Управління є:

2.1.1. Участь у формуванні державної політики і забезпечення її реалізації у сфері фізичної культури та спорту, питань підтримки, становлення та розвитку дітей, молоді, надання їм правової, психологічної, педагогічної та соціальної допомоги.

2.1.2. Виконання програм, здійснення заходів спрямованих на забезпечення розвитку фізичної культури і спорту та молодіжної політики, забезпечення їх реалізації.

 

2.1.3. Залучення до співпраці всіх існуючих організацій незалежно від форми власності, рухів, дитячих, молодіжних, фізкультурно-оздоровчих, спортивних і громадських організацій.

 

2.1.4. Пропаганда здорового способу життя серед дітей, молоді та мешканців м.Хмельницького.

 

2.1.5. Створення сприятливих умов для гармонійного та різнобічного розвитку дітей, молоді, задоволення потреб у добровільному виборі виду діяльності, не забороненому законодавством, активної участі в творчій, культурологічній, спортивній і оздоровчій діяльності.

 

2.1.6. Забезпечення та організація оздоровлення і відпочинку дітей міста.

 

2.1.7. Забезпечення підготовки і проведення молодіжних та фізкультурно-спортивних заходів, спартакіад, спортивних ігор, навчально-тренувальних зборів, заходів щодо участі спортсменів у спортивних змаганнях різних рівнів та талановитої молоді в обласних та всеукраїнських конкурсах, фестивалях, конференціях, ярмарках.

 

2.1.8. Сприяння розвитку олімпійського, паралімпійського, дефлімпійського руху та не олімпійських видів спорту.

 

2.1.9. Розроблення заходів щодо збільшення кількості сучасних спортивних споруд, об’єктів молодіжного призначення, утримання їх в належному стані, їх своєчасного ремонту та реконструкції, залучення до цієї роботи інвесторів.

 

2.1.10. Розширення міжнародного та міжрегіонального співробітництва у сфері молодіжної політики, фізичної культури і спорту.

 

2.1.11. Сприяння організації волонтерського руху серед молоді.

 

2.1.12. Створення умов для розвитку в місті видів спорту, визнаних в Україні.

 

2.1.13. Сприяння діяльності молодіжних, дитячих громадських організацій, федерацій з видів спорту, фізкультурно-спортивних товариств, інших громадських організацій фізкультурно - спортивної спрямованості.

 

2.1.14. Підтримка творчої та талановитої молоді.

2.2. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

2.2.1. Готує пропозиції до проектів міських програм щодо розвитку молодіжної політики та фізичної культури і спорту, забезпечує її виконання.

 

2.2.2. Розробляє і подає на розгляд сесії міської ради пропозиції до проектів фінансування та матеріально-технічного забезпечення виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на розвиток молодіжної політики та фізичної культури і спорту.

 

2.2.3. Готує та надає пропозиції щодо бюджетних асигнувань на виконання та здійснення заходів щодо реалізації молодіжних програм та програм з розвитку фізичної культури і спорту.

 

2.2.4. В установленому порядку здійснює фінансування відповідних програм, рухів, молодіжних та фізкультурно-спортивних заходів, спортивних шкіл, позашкільних навчальних закладів, комунальних установ та підприємств, міського Центру по роботі з дітьми та підлітками за місцем проживання, спортивно-культурного центру «Плоскирів», комунальної установи «Молодіжний центр», Центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх», надає фінансову підтримку та допомогу спортивним федераціям, молодіжним та громадським організаціям, командам з ігрових видів спорту, творчій, талановитій молоді та спортсменам, в межах затвердженого кошторису.

 

2.2.5. Подає в установленому порядку клопотання про нагородження громадсько-активної молоді,спортсменів преміями, стипендіями, нагородами, відзнаками, подяками.

 

2.2.6. В межах затвердженого кошторису виплачує стипендії кращим спортсменам міста.

 

2.2.7. Веде бухгалтерський та статистичний облік і звітність у відповідності до вимог чинного законодавства України, здійснює внутрішній контроль за повнотою надходжень, отриманих розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів, і витрачанням ними бюджетних коштів.

 

2.2.8. Забезпечує формування міських календарних планів молодіжних, спортивних та фізкультурно-оздоровчих заходів.

 

2.2.9. Затверджує положення про змагання, конкурси, фестивалі, проводить конкурси, фестивалі, спортивні змагання і навчально-тренувальні збори, нагороджує переможців, призерів змагань, кращих спортсменів та молодь у визначених положенням про захід номінаціях особистими та командними кубками, медалями, грамотами та цінними подарунками, у межах коштів, виділених на розвиток молодіжної політики та фізичної культури і спорту.

 

2.2.10. Утримує спортивні та інші споруди, які знаходяться на балансі Управління та надає їх в оренду в установленому порядку.

2.2.11. Здійснює роботу із залучення позабюджетних коштів на реалізацію програм і заходів, спрямованих на розвиток молодіжної політики та фізичної культури і спорту.

 

2.2.12. Здійснює в установленому порядку інформаційно-пропагандистську та видавничу діяльність з питань молодіжної політики та фізичної культури і спорту, підтримує видавництва, які випускають молодіжну літературу та літературу фізкультурно-оздоровчої і спортивної спрямованості, заохочує їх до співпраці.

 

2.2.13. Веде облік роботи, проведеної у сфері молодіжної політики та фізичної культури і спорту, реєструє міські спортивні рекорди та досягнення.

 

2.2.14. Комплектує склад збірних команд міста з видів спорту, забезпечує організацію підготовки та участі спортсменів у змаганнях усіх рівнів, сприяє розв’язанню житлово-побутових проблем та створенню максимально сприятливих умов для тренування членам національних збірних команд, кандидатам на участь в Олімпійських та Паралімпійських, Дефлімпійських, Всесвітніх іграх з не олімпійських видів спорту.

 

2.2.15. Сприяє та проводить фестивалі, конкурси, виставки, ярмарки та інші заходи, спрямовані на забезпечення виходу молодіжних організацій, творчих колективів і обдарованої молоді всеукраїнськуна міжнародну арену.

 

2.2.16. Залучає до розв’язання актуальних проблем молодіжного та фізкультурно-спортивного руху всі зацікавлені установи та організації незалежно від форм власності за їх згодою.

 

2.2.17. Організовує роботу з підготовки спортивного резерву, сприяє збереженню, вдосконаленню та розширенню мережі дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спеціалізованих дитячо-спортивних шкіл, спеціалізованих навчальних закладів і планує розвиток пріоритетних видів спорту в місті.

 

2.2.18. Присвоює у встановленому законом порядку категорії дитячо-юнацьким спортивним школам, розташованим на території м.Хмельницького.

 

2.2.19. Сприяє соціальній роботі з молоддю у створенні сприятливих умов життєдіяльності, гармонійного та різнобічного розвитку дітей та молоді, дотримання їх конституційних прав, свобод і законних інтересів, задоволенню оздоровчих, культурних та духовних потреб.

 

2.2.20. Сприяє вирішенню проблем безробіття серед молоді.

 

2.2.21. Взаємодіє з Хмельницьким регіональним управлінням державної спеціалізованої фінансової установи «Державний Фонд сприяння молодіжному житловому будівництву» в питаннях спрямованих на розв'язання житлово-побутових проблем молоді.

 

2.2.22. Організовує та приймає участь у проведенні олімпіад, спартакіад, змагань, конкурсів, турнірів, фестивалів, виставок, конференцій, форумів, ярмарок, тренінгів, інших заходів, спрямованих на підвищення культурно-освітнього рівня дітей та молоді, нагороджує цінними подарунками, грамотами та відповідною атрибутикою кращих активістів, представників молодіжних організацій, тренерів, фахівців з фізичної культури і спорту.

 

2.2.23. Надає організаційну, практичну та фінансову допомогу в проведенні в місті обласних, всеукраїнських та міжнародних фізкультурно-спортивних, дитячих та молодіжних заходів.

 

2.2.24. Проводить фінансування заходів міського рівня та участі представників міста в обласних і всеукраїнських заходах в межах виділених Управлінню коштів відповідно до норм витрат, затверджених місцевими органами виконавчої влади у сфері молодіжної політики та фізичної культури і спорту, всеукраїнські та міжнародні заходи згідно норм витрат, затверджених центральним органом виконавчої влади у сфері фізичної культури і спорту та молодіжної політики.

 

2.2.25. Забезпечує, в межах кошторису, підготовку і виступи молоді та спортсменів міста в обласних, Всеукраїнських та міжнародних заходах: олімпіадах, спартакіадах, змаганнях, конкурсах, турнірах, фестивалях, виставках, конференціях, форумах, ярмарках та інших заходах.

 

2.2.26. Вивчає, узагальнює та поширює передовий досвід роботи з молоддю, у сфері фізичної культури та спорту, проводить з цією метою методичні і науково - практичні семінари, фестивалі, конференції та інші заходи.

 

2.2.27. Сприяє розвитку підприємництва та залученню інвестицій у сфері молодіжної політики та фізичної культури і спорту, надає консультаційно-методичну допомогу суб’єктам господарювання з питань фізкультурно-оздоровчої, спортивної та молодіжної діяльності.

 

2.2.28. Здійснює соціально-профілактичну роботу щодо запобігання наслідкам негативних явищ в молодіжному середовищі.

 

2.2.29. Сприяє обласному центру «Інваспорт», громадським організаціям інвалідів фізкультурно-спортивної спрямованості у розвитку фізкультурно-реабілітаційної і спортивної роботи серед інвалідів, зміцненню їх матеріально-технічної бази, надає їм консультаційно-методичну та фінансову допомогу.

 

2.2.30. Вживає, в межах своїх повноважень, заходи щодо забезпечення медичного і диспансерного обстеження спортсменів, спортсменів-інвалідів та їх тренерів.

 

2.2.31. Здійснює контроль за ефективністю використання фізкультурно-оздоровчих, спортивних та інших об’єктів, що підпорядковані Управлінню, виконує функції замовника будівництва, реконструкції та ремонту спортивних та інших споруд соціального призначення.

 

2.2.32. Забезпечує у межах своїх повноважень організацію і сприяє активізації фізкультурно-оздоровчої роботи у навчально-виховній, виробничій та соціально-побутовій сфері, створенню нових форм оздоровлення та відпочинку дітей та молоді, розвитку масового спорту, спорту ветеранів.

 

2.2.33. У встановленому чинним законодавством порядку укладає відповідні договори, взаємодіє з дитячими, громадськими організаціями молодіжної і фізкультурно-спортивної спрямованості, сприяє збереженню і розвитку мережі молодіжних та фізкультурно-спортивних закладів, їх кадрового комплектування та зміцненню матеріально-технічної бази.

 

2.2.34. Готує та подає в установленому порядку статистичну звітність про стан та розвиток молодіжної політики та фізичної культури і спорту в місті.

 

2.2.35. Посадові особи Управління розглядають листи, звернення, пропозиції та скарги громадян, юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців з питань, що належать до його компетенції, вирішують питання щодо виявлення та усунення причин, що породжують скарги.

 

2.2.36. Виконує інші функції відповідно до покладених на нього завдань.

 

Розділ 3. Права Управління

Управління має право:

3.1. Одержувати в установленому законодавством порядку від місцевих органів виконавчої влади, відділів, управлінь та департаментів міської ради, а також від підприємств, установ та організацій інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

 

3.2. Скликати в установленому порядку наради, конференції і семінари з питань, що належать до його компетенції.

 

3.3. Залучати працівників місцевих органів виконавчої влади, відділів, управлінь та департаментів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

 

3.4. Готувати проекти рішень міської ради та її виконавчого комітету з питань молодіжної політики та фізичної культури і спорту.

 

Розділ 4. Керівництво Управління

4.1. Управління очолює начальник управління, який призначається та звільняється з посади міським головою.

4.2. Начальник управління має двох заступників (заступник з питань молодіжної політики і заступник з питань фізичної культури і спорту), які призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою.

 

4.3. Права та обов’язки начальника управління:

4.3.1. здійснює керівництво діяльністю Управління, несе відповідальність за виконання покладених на Управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, інших працівників Управління;

 

4.3.2. затверджує кошториси розпорядників коштів нижнього рівня (плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів). Здійснює внутрішній контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів нижнього рівня та одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів;

 

4.3.3. здійснює управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне та цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників коштів нижнього рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

 

4.3.4. забезпечує організацію та ведення бухгалтерського обліку, складання та надання фінансової і бюджетної звітності у порядку, встановленому законодавством;

 

4.3.5. затверджує плани роботи Управління, штатні розписи дитячо-юнацьких спортивних шкіл та погоджує штатні розписи, міського Центру по роботі з дітьми та підлітками , спортивно-культурного центру “Плоскирів”, комунальної установи “Молодіжний центр”;

 

4.3.6. розглядає в установленому порядку питання заохочення або притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Управління та підпорядкованих йому установ;

 

4.3.7. видає в межах своїх повноважень накази, організовує і контролює їх виконання;

 

4.3.8. скликає та проводить наради з питань, що належать до його компетенції.

 

4.4. Для узгодженого вирішення питань, що належать до компетенції Управління, може утворюватися колегія у складі начальника управління (голова колегії), його заступників, начальників інших виконавчих органів міської ради. До складу колегії можуть також входити керівники підприємств, установ та організацій, молодіжних та фізкультурно-спортивних товариств, інших громадських організацій.

 

4.5. Склад колегії затверджується виконавчим комітетом міської ради.

 

4.6. Рішення колегії оформлюються протокольно та затверджуються наказами начальника управління.

 

4.7. В Управлінні для виконання покладених на нього завдань можуть утворюватися дорадчі та консультативні органи, персональний склад та положення про які затверджує начальник управління.

 

4.8. Управління утримується за рахунок міського бюджету.

 

Розділ 5. Припинення Управління

5.1. Припинення Управління проводиться міською радою у встановленому чинним законодавством порядку.

 

5.2.  У разі припинення Управління (у результаті його ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) його активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до доходу міського бюджету.

 

Начальник управління     Сергій РЕМЕЗ

 

                                     Додаток  3 до рішення

                                     виконавчого комітету

                                     ____________ №_____

 

Положення

про управління праці та соціального захисту населення

Хмельницької міської ради

(нова редакція)

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Управління праці та  соціального захисту населення Хмельницької міської ради (далі - управління) є виконавчим органом Хмельницької міської ради, підзвітне і підконтрольне міській раді, підпорядковане виконавчому комітету та міському голові. Управління утворюється міською радою у відповідності з вимогами Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", є самостійним управлінням Хмельницької міської ради.

1.2. Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради  створене в результаті зміни найменування управління праці, соціального захисту населення і охорони здоров’я Хмельницької міської ради та несе субсидіарну відповідальність за зобов’язаннями, які згідно з розподільчим балансом перейшли до Управління охорони здоров’я Хмельницької міської ради, що утворилося внаслідок виділу.

1.3. У своїй діяльності управління керується Конституцією України, законами України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, рішеннями міської ради, розпорядженнями міського голови, рішеннями виконавчого комітету, наказами Головного управління Національної соціальної сервісної служби у Хмельницькій області, іншими нормативно-правовими актами, цим Положенням.

1.4. Управління забезпечує в межах Хмельницької міської територіальної громади реалізацію державної політики з питань соціально-трудових відносин, зайнятості населення та трудової міграції; соціальної підтримки та надання соціальних послуг уразливим верствам населення, зокрема особам похилого віку, з інвалідністю, ветеранам війни, в тому числі учасникам антитерористичної операції та учасникам заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, сім'ям та особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, малозабезпеченим, внутрішньо переміщеним особам, іншим категоріям осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги та отримання житлових субсидій; забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків.

1.5. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в банках, реєстраційні рахунки в органах Державної казначейської служби, печатку із зображенням Державного Герба України із своїм найменуванням, штамп і відповідний бланк.

1.6. Управління має усі права юридичної особи у відповідності до чинного законодавства України.

1.7. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими відділами, управліннями та департаментами Хмельницької міської ради, органами державної виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями та об’єднаннями громадян.

1.8. Управління є бюджетною установою та не має на меті одержання прибутку.

1.9. Доходи (прибутки) використовуються виключно для фінансування видатків на його утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямків діяльності, визначених цим Положенням.

 

 

1.10. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Управління або їх частини Засновником та працівниками (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску) та інших пов’язаних з ним осіб.

 

II. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ

2. Основними завданнями управління є:

2.1 здійснення у межах повноважень контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством;

2.2 удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців;

2.3 здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) і виплати пенсій органами Пенсійного фонду України;

2.4 забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки та надання соціальних послуг уразливим верствам населення, зокрема особам похилого віку, з інвалідністю, ветеранам війни (в тому числі учасникам антитерористичної операції та учасникам заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях), особам, на яких поширюється чинність законів України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", "Про жертви нацистських переслідувань", громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, сім'ям з дітьми, багатодітним, молодим сім'ям, сім'ям та особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, малозабезпеченим, внутрішньо переміщеним особам, іншим категоріям осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги та отримання житлових субсидій; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, виконання програм і заходів у цій сфері;

2.5 організація в межах компетенції надання громадянам соціальних послуг, в тому числі платних, суб’єктами, що надають соціальні послуги, забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги, координує та контролює діяльність зазначених суб’єктів;

2.6 призначення соціальної допомоги, компенсацій, за рахунок державних субвенцій та місцевого бюджету, та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України;

2.7 забезпечення здійснення заходів щодо запобігання та протидії корупції;

2.8 забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Управління;

2.9 забезпечення захисту персональних даних;

2.10 реалізація державної політики у сфері оздоровлення пільгових категорій громадян.

 

III. ПОВНОВАЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ

3. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

3.1 готує пропозиції до проектів міських цільових соціальних програм та проекту місцевого бюджету та забезпечує їх виконання;

3.2 аналізує стан використання трудових ресурсів, готує та подає на затвердження Хмельницькій міській раді програму зайнятості населення та заходи щодо соціальної захищеності різних груп населення від безробіття, організовує їх виконання;

3.3 забезпечує реалізацію заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування;

3.4 приймає участь у соціальному діалозі, веденні колективних переговорів, укладенні територіальних угод, здійсненні контролю за їх виконанням, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) щодо підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території; здійснює повідомну реєстрацію в установленому порядку колективних договорів і територіальних угод;

3.5 надає пропозиції щодо накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством;

3.6 здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) і виплати пенсій органами Пенсійного фонду України;

3.7 перевіряє правильність призначення (перерахунку) пенсій, правильність та своєчасність нарахування, виплати та припинення пенсій;

3.8 проводить призначення та виплату:

  • державної допомоги сім’ям з дітьми;
  • державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;
  • державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
  • тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
  • щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;
  • щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житловокомунальних послуг;
  • державної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд;
  • субсидій для відшкодування витрат на оплату житловокомунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
  • щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80річного віку;
  • компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги;
  • відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»;
  • допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях, державної соціальної допомоги на дітейсиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною»;
  • одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка»;
  • компенсації за догляд фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі;
  • інші соціальні виплати передбаченні чинним законодавством України.

3.9 веде облік внутрішньо переміщених осіб;

3.10 видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

3.11 організовує та проводить виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;

3.12 бере участь в комісіях з розгляду соціальних питань до складу яких входить управління праці та соціального захисту населення;

3.13 здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів на всі  види  соціальної підтримки, передбаченої законодавством України;

3.14 здійснює контроль за правильністю надання державних соціальних допомог;

3.15 організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;

3.16 проводить підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

3.17 здійснює фінансування ритуальних послуг на поховання учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;

3.18 здійснює виплату на поховання померлої особи, яка не застрахована в системі загальнообов’язкового державного страхування;

3.19 забезпечує збір інформації в межах проекту «Електронний квиток», вносить зміни до персональних даних держателя «Електронного квитка»;

3.20 аналізує стан реалізації комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання пільг соціально незахищеним громадянам та подає пропозиції виконкому;

3.21 забезпечує своєчасне подання бухгалтерських звітів про витрати на заходи щодо соціального захисту населення за рахунок коштів Фонду України соціального захисту інвалідів, Пенсійного фонду, Фонду соціального страхування, державного, обласного, міського бюджетів;

3.22 забезпечує облік, збереження та своєчасну інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей, коштів та основних засобів Управління ;

3.23 приймає участь в розподілені коштів, передбачених для заходів щодо соціального захисту населення;

3.24 сприяє роботі та координує діяльність Хмельницького міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Хмельницького міського центру соціальної підтримки та адаптації, Хмельницького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), Хмельницького міського центру соціальної реабілітації дітей з інвалідністю "Школа життя", Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень "Родинний затишок", Рекреаційного центру сімейного типу по відновленню здоров'я дітей з інвалідністю та інших груп населення з обмеженими можливостями "Берег надії", позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Чайка» Хмельницької міської ради, пунктів харчування малозабезпечених громадян, в тому числі з наданням послуг на платній основі, контролює якість та своєчасність надання соціальних послуг; погоджує преміювання керівників та заступників даних установ;

3.25 сприяє благодійним, релігійним організаціям, окремим громадянам і об'єднанням у наданні соціальної допомоги особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку;

3.26 сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників Управління;

3.27 надає  направлення особам з інвалідністю на навчання до реабілітаційних установ;

3.28 здійснює компенсаційні виплати особам з інвалідністю на бензин, технічне обслуговування та ремонт автомобіля та транспортне обслуговування, а також вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян визначеним чинним законодавством;

3.29 веде облік багатодітних сімей Хмельницької міської територіальної громади;

3.30 готує подання до Хмельницької облдержадміністрації для присвоєння почесного звання України «Мати - героїня» багатодітним жінкам Хмельницької міської територіальної громади;

3.31 проводить роботу з оформлення документів та прийому осіб з інвалідністю та окремих категорій громадян щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації; здійснює консультування щодо вибору та сумісності технічних засобів реабілітації, механізму забезпечення, переліку підприємств, які виготовляють дані вироби;

3.32 веде облік і забезпечує санаторно-курортними путівками на лікування ветеранів та осіб з інвалідністю внаслідок  війни, осіб з інвалідністю загального захворювання та з дитинства;

3.33 веде облік ветеранів праці для здійснення виплати компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування;

3.34  розглядає звернення та проводить відшкодування коштів за встановлення лічильників для виміру об'ємних витрат газу та об'єму води для соціально - вразливих категорій населення;

3.35 розглядає звернення та проводить відшкодування коштів за проведення газопостачання у житлові будинки та заміни непридатного до використання газового обладнання найбільш малозахищеним верствам населення;

3.36 розглядає звернення, готує рішення виконавчого комітету та проводить відшкодування коштів за проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право;

3.37 проводить відшкодування коштів особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, за безкоштовний проїзд один раз на рік до будь-якого пункту України і назад автомобільним або повітряним, або залізничним, або водним транспортом з правом першочергового придбання квитків;

3.38 вирішує питання про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, організовує проведення систематичного медичного обстеження (диспансеризації) осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, евакуйовані та відселені із зон відчуження;

3.39 розглядає звернення громадян, підприємств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції управління;

3.40 здійснює контроль за документами в системі електронного документообігу для забезпечення електронного документообігу відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»;

3.41 видає довідки громадянам про неперебування їх на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення;

3.42 організовує ведення діловодства та архівної справи;

3.43 роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції управління;

3.44 здійснює підготовку, укладення всіх видів договорів з метою реалізації в повному обсязі повноважень управління;

3.45 здійснює заходи претензійно-позовного характеру щодо надміру виплачених коштів державних соціальних допомог, субсидій, компенсацій, адресних допомог тощо;

3.46 інформує населення з питань, що належать до компетенції управління через засоби масової інформації;

3.47 розробляє плани діяльності на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди;

3.48 організовує та забезпечує складання проекту кошторису та бюджетного запиту;

3.49 отримує бюджетні призначення, розподіляє та доводить у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань до розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів;

3.50 затверджує кошториси розпорядників нижчого рівня та плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів;

3.51 здійснює внутрішній контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов’язань і витрачанням бюджетних коштів;

3.52 забезпечує організацію та ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової і бюджетної звітності у порядку, встановленому законодавством;

3.53 забезпечує ведення:

  • Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП);
  • централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ);
  •  інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики,
  •  підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі.

3.54 вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень;

3.55 співпрацює з громадськими об’єднаннями, проводить моніторинг здійснення такими організаціями заходів, аналізує їх ефективність;

3.56 сприяє громадським об’єднанням та благодійним організаціям у забезпеченні статутної та волонтерської діяльності;

3.57 вивчає потребу Хмельницької міської територіальної громади в соціальних послугах, готує та подає пропозиції виконавчому комітету Хмельницької міської ради щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби та створення ефективної системи надання соціальних послуг;

3.58 забезпечує у межах повноважень організацію соціального замовлення, бере участь в оцінюванні конкурсних пропозицій, які подають надавачі соціальних послуг недержавного сектору на конкурс на надання соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів;

3.59 приймає рішення щодо направлення осіб, сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах до закладів, установ, служб, що надають соціальні послуги;

3.60 сприяє впровадженню нових соціальних послуг відповідно до чинного законодавства України;

3.61 забезпечує ведення реєстру суб’єктів, що надають та одержують соціальні послуги на території Хмельницької міської територіальної громади;

3.62 здійснює моніторинг надання соціальних послуг та оцінювання їхньої якості;

3.63 забезпечує організацію оздоровлення та відпочинку дітей, оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки; реалізує відповідні програми; виконання інших повноважень відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей».

 

IV. ПРАВА УПРАВЛІННЯ

4. Управління має право:

4.1 здійснювати контроль за наданням особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, учасникам бойових дій, сім'ям загиблих військовослужбовців, сім'ям з дітьми та іншим громадянам пільг, встановлених законодавством;

4.2 здійснювати контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності встановленого порядку оформлення документів (у тому числі їх достовірності) для призначення державних пенсій;

4.3 одержувати в установленому порядку від інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

4.4 подавати виконавчому комітету, Національній соціальній сервісній службі у Хмельницькій області, Департаменту соціального захисту населення Хмельницької ОДА пропозиції з питань, що належать до компетенції управління;

4.5 взаємодіяти з іншими виконавчими органами ради, а також з підприємствами, установами та організаціями, громадянами та їх об'єднаннями з метою виконання покладених на управління завдань, залучати спеціалістів інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

4.6 давати згідно із законодавством розпорядження керівникам підпорядкованих установ, їх філій, відділень з питань, що належать до його компетенції, порушувати питання про їх відповідальність у порядку, встановленому законом;

4.7 скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;

4.8 вносити пропозиції міському голові про створення, реорганізацію, ліквідацію та перепрофілювання установ підпорядкованих управлінню;

4.9 користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;

4.10 здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

           

 

 

V. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ

5.1 Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади міський голова у відповідності до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування".

5.2 Начальник управління має першого заступника та заступників, яких призначає на посаду і звільняє з посади міський голова у відповідності до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування".

5.3. До складу управління входять такі структурні підрозділи:

- відділ праці;

- відділ персоніфікованого обліку;

- відділ бухгалтерського обліку та звітності;

- відділ пільг;

- відділ грошових виплат та компенсацій;

- загальний відділ;

- відділ програмного забезпечення та автоматизованої обробки інформації;

- відділ організаційно-інформаційної роботи та взаємодії з об’єднаннями громадян;

- відділ з питань обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці;

- відділ з нагляду за правильністю призначення (перерахунку) і виплати пенсії;

- відділ контролю;

- юридичний відділ.

 

VI. НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ:

- здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;

- визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління та керівників структурних підрозділів управління;

- подає на затвердження міському голові кошторис доходів і видатків та штатний розпис управління;

- затверджує положення про структурні підрозділи управління, погоджує посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов'язки між ними;

- вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;

- подає міському голові пропозиції щодо присвоєння  рангів посадовим особам місцевого самоврядування;

- розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління, здійснює контроль за їх цільовим призначенням;

- видає у межах своєї компетенції накази, розпорядження, організовує контроль за їх виконанням; 

- проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;

- розглядає і затверджує кошториси доходів і видатків, штатні розписи та баланси підвідомчих підприємств, установ та організацій соціальної сфери, забезпечує своєчасне подання фінансовим органам бухгалтерської і статистичної звітності;

- має право брати участь в засіданнях органів місцевого самоврядування та виступати на них з питань, що належать до його компетенції;

- постійно інформує населення про стан виконання повноважень, покладених на управління, у відповідних засобах масової інформації;

- здійснює контроль за дотриманням Правил внутрішнього трудового розпорядку.

7. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників та асигнувань на утримання управління затверджує міський голова.

8. Припинення діяльності Управління проводиться за рішенням міської ради у встановленому чинним законодавством порядку.

8.1 У разі припинення діяльності Управління (шляхом ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) його активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду зараховані до доходу міського бюджету.

Начальник управління   Словян ВОРОНЕЦЬКИЙ

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!