Новини

В Хмельницькому запровадять системи «Контакт-Центр» та «Чат-бот»

Відповідне рішення ухвалили депутати під час чергової п’ятої сесії міської ради. Системи «Контакт-Центр» та «Чат-бот» буде запроваджено з метою підвищення ефективності приймання, обробки та виконання звернень громадян, скорочення часу на підготовку звітної та аналітичної інформації щодо роботи зі зверненнями, налагодження зворотнього зв’язку та якості взаємодії мешканців громади та влади, для більш зручного отримання довідкової інформації за різними категоріями.

Зареєструвавшись в системах «Контакт-Центр» та «Чат-бот» користувачі зможуть залишати звернення та отримувати повідомлення про хід виконання робіт або про попередження про заплановані роботи. Створення єдиної системи управління зверненнями надасть можливість в онлайн режимі контролювати всі звернення, їх виконання, якість спілкування диспетчерів з мешканцями, застосовувати передові інноваційні системи управління процесами.

На теперішній час відсутня сучасна, ефективна система прийому, обробки та контролю виконання звернень громадян. Громадянам необхідно багато часу, щоб з'ясувати, куди та як звернутись, як проконтролювати звернення, результати його розгляду, неможливо оцінити якість виконання звернення.

Запровадження інформаційних систем полегшить також комунікацію комунальних підприємств, структурних підрозділів Хмельницької міської ради із мешканцями, які залишатимуть звернення. Також це полегшить процес контролю термінів, якість виконання звернень, підготовку та надання відповіді заявнику на його звернення тощо.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!