Новини

Майже 20 дзвінків пролунало протягом години роботи прямої телефонної лінії

Відбулася пряма телефонна лінія «Міська влада відповідає». Сьогодні на телефонні звернення хмельничан відповідав заступник міського голови - директор Департаменту інфраструктури Хмельницької міської ради Василь Новачок. Жителі Хмельницької міської територіальної громади активно використовують можливість озвучити свої питання до представників влади. Окрім хмельничан, на телефонну лінію звертаються і жителі сіл, які стали частиною ОТГ.

Звернувся на телефонну лінію мешканець провулку Курчатова. Чоловік просив звернути увагу на дорожнє покриття цього провулку.

«Там є щебенева дорога, вона не асфальтована, немає тротуару, але вона не в такому жахливому стані, як Ви кажете. Ями ми підсиплемо та підлатаємо. Є проектно-кошторисна документація на Ваш провулок, але не впевнений, що цього року ми зможемо виконати ці роботи, бо бюджет 2021 року набагато гірший за попередні роки, але ми будемо шукати можливість, щоб вирішити вашу ситуацію, щоб ви ходили по хорошому дорожньому покритті», - зазначив Василь Пилипович.

Мешканець мікрорайону Ружична порушив одразу декілька питань. Чоловік просив звернути увагу на те, що водії маршрутних таксі не дотримуються графіків руху і часто з’їжджають з маршруту, тим самим створюючи труднощі мешканцям мікрорайону, які не можуть виїхати або повернутися додому. Також він просив організувати вивіз так званого «зеленого» сміття.

«Є проблема із транспортом. Ми обов’язково попрацюємо із перевізником, який недобросовісно виконує свої обов’язки і попрошу Вас у майбутньому, якщо побачите подібні порушення, то звертаєтеся до управління транспорту та зв’язку, щоб вони одразу реагували. Ми також попрацюємо із товариством «Носоріг Еко», щоб вони організували точки, де б раз на місяць забирали «зелені» відходи», - сказав заступник міського голови.

Жителька села Олешин цікавилася чи можна відкрити маршрут громадського транспорту, який би з’єднував Олешин та місто Хмельницький через міст у Дальніх Гречанах.

«Я знаю про який ви міст говорите, але він досить небезпечний. Дамо доручення управлінню транспорту та зв’язку розібратися і дати нам пропозиції, якщо дійсно є можливість запускати туди маршрутку, то ми будемо шукати можливість робити міст, але звичайно це не буде цього року», - розповів Василь Новачок.

Зателефонувала мешканка будинку, що на проспекті Миру, 80/2, яка скаржилася на дах, що протікає і через те в квартирі мокрі стіни.

«Я дам доручення управляючій компанії «Домком», щоб вони усунули протікання, але найкращий варіант – зробити шатрову покрівлю. В місті діють хороші програми співфінансування, за якими мешканці сплачують 5% вартості робіт, а 95% покриває міський бюджет. Усю потрібну інформацію вам надасть працівник департаменту. Програма працює, але для цього потрібна ініціатива самих мешканців. Реконструкція даху не лише усуне протікання, а й дасть хорошу економію тепла», - зазначив заступник міського голови.

За усіма проблемними питаннями, з якими телефонували хмельничани, Василь Пилипович надав доручення відповідним структурам з метою більш детально їх вивчити та повідомити заявників про результати розгляду звернень.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!