Новини
З початку створення Хмельницького обласного контактного центру опрацьовано більше 50 тисяч звернень громадян
Хмельницький обласний контактний центр створений у 2012 році і його головною метою є удосконалення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян, забезпечення оперативного реагування на проблемні питання життя населення, які порушуються у зверненнях, якості підготовки та прийняття рішень з порушених питань, створення необхідних для реалізації своїх законних прав та інтересів додаткових умов для забезпечення громадян інформаційно-консультаційною інформацією, проведення моніторингу основних проблемних питань, що потребують прийняття рішень на державному рівні, а також інформування населення про пріоритетні питання державної політики.
З початку створення Хмельницького обласного контактного центру було опрацьовано більше 50 тисяч звернень громадян, підприємств, установ, організацій, з яких майже 10 тисяч у 2018 році та 2700 тисяч з початку поточного року. Зі своїми питаннями хмельничани можуть звертатися за номерами телефонів:
- Урядова «гаряча лінія» - 1545;
- Хмельницький обласний контактний центр - 0 800 50 88 99 та +38 0382 65 90 80
Головним завданням центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями за єдиним номером телефону та через мережу Інтернет. Також надає інформацію та консультацію заявникам щодо норм законодавства.