Новини
Більше 200 видів послуг можуть отримати хмельничани у Центрі надання адміністративних послуг
Основними завданнями Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради є поліпшення якості надання адміністративних послуг, зручні та комфортні умови обслуговування заявників, спрощення процедур отримання документів, економія часу, професіоналізм та ввічливе ставлення до кожного відвідувача. На основі узгоджених рішень управління співпрацює із 32 суб’єктами надання адміністративних та інших послуг. За рішенням 17 сесії Хмельницької міської ради від 20.09.2017 року №37 визначено перелік адміністративних послуг, які надаються через управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради. Таких на сьогодні визначено 217. Наразі готується проект рішення щодо внесення змін до вищезазначеного переліку та збільшення кількості послуг.
Найактуальнішими залишаються послуги з питань: реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання; реєстрації бізнесу; реєстрації прав на нерухомість; виготовлення біометричних паспортних документів.
Кожного року кількість суб’єктів звернень, що звертаються до управління адміністративних послуг збільшується.
В управлінні прийом суб’єктів звернень здійснюють управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради, управління Державної архітектурно–будівельної інспекції у Хмельницькій області.
Згідно з затвердженим графіком проводиться прийом громадян керівниками управлінь (відділів) Хмельницької міської ради.
Управління розташоване в центрі міста, на вул. Соборній, 16, з розвинутою транспортною мережею. Загальна площа приміщення становить 537,9 кв.м.
Для забезпечення комфортних умов надання послуг прийом відвідувачів здійснюється у просторому двоповерховому приміщенні, в якому облаштовано зручні зони для очікування та заповнення документів, побутові зручності (санвузли), побудовано сучасну систему вентиляції, приміщення пристосоване до потреб людей з обмеженими можливостями (вхід облаштовано пандусом). На вході до приміщення розташовано рецепцію, де здійснюється первинна робота з відвідувачами, їх загальне інформування та консультування. З метою організації "цивілізованого" порядку обслуговування запроваджено електронну систему управління чергою.
На виконання вимог Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг” з 04.04.2016 року Хмельницьким міським відділом Державної міграційної служби України в Хмельницькій області передано повноваження з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Хмельницької міської ради.
Задля зменшення кількості черг в управлінні рішенням 8 сесії Хмельницької міської ради №7 від 21.09.2016 року «Про утворення філій управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради та внесення змін та доповнень до рішень сесії міської ради» утворено філію №1 управління (вул. Грушевського, 86), де у 2016 році розпочався прийом звернень з наведених вище питань.
Того ж року для комфортності громадян та зменшення черг у приміщеннях міської комунальної власності за адресами: вул. Молодіжна, 3; вул. Перемоги, 11/1; вул. П. Мирного; 31; вул. Купріна, 61; вул. Інститутська, 6; вул. Володимирська, 1; вул. Соборна, 56 послуги з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування почали надавати працівники відділу реєстрації місця проживання управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради, що зменшило кількість звернень з цих питань через адміністраторів управління та зменшення черг у приміщеннях управління та його філії № 1.
Працівники управління постійно працюють над підвищенням свого професійного рівня, вдосконалюють і розвивають вміння, необхідні для ефективного надання адміністративних послуг. Адміністратори беруть участь у семінарах/тренінгах щодо підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування. Керівництво управління вивчає та впроваджує найкращий іноземний досвід щодо надання адміністративних послуг.
Перевага в наданні послуг через адміністраторів полягає у тому, що послуги надаються прозоро, відсутній контакт суб’єкта звернення з чиновником. Документи приймаються за описом, відповідні рішення можливо отримати в чітко визначений день, передбачений законодавством. Саме адміністратор, а не заявник, контролює терміни виконання послуги працівниками управлінь чи відділів. Адміністратор управління за допомогою телефонного, поштового, електронного зв’язку чи через смс-повідомлення повідомляє суб’єкта звернення про прийняття рішення.
З листопада 2017 року адміністратори управління надають відомості з Держаного земельного кадастру у формі витягу.
У серпні 2018 року розпочато прийом документів на виготовлення паспортів громадян України з безконтактним електронним носієм та паспортів громадян України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм.
Згідно Кодексу України про адміністративні правопорушення адміністратори управління розглядають справи про адміністративні правопорушення.
З 2018 року кожен хмельничанин має змогу відслідковувати нарахування за спожиті комунальні послуги, бачити попередні платежі, вносити показники лічильника та нарахування субсидій завдяки особистому кабінету мешканця. А також сплатити за комунальні послуги в кілька кліків, з особистого кабінету мешканці можуть перейти на платіжну систему ПриватБанку й здійснити оплату, незалежно від того, клієнтом якого банку вони є. Замовити персональний код можна в управлінні адміністративних послуг чи у філії № 1.
Впроваджено систему електронного документообігу управління адміністративних послуг, створено єдину базу даних та можливість формування електронних справ.
Проводиться робота з удосконалення офіційного сайту ЦНАП м. Хмельницького. Відкрито можливість попереднього запису на електронну чергу та можливість перегляду стану виконання послуги через сайт ЦНАП.
Три роки поспіль в управлінні відбувається прийом документів від авторів в рамках Громадського проекту «Бюджет участі», також в управлінні й приймаються голоси від хмельничан на підтримку проектів, що їм сподобались.
Проводиться реконструкція приміщення відповідно до робочого проекту “Реконструкція вбудовано-прибудованої аптеки під адміністративне приміщення управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради по вул. Кам'янецькій, 38 в м. Хмельницькому”.
Відкриття центрального офісу дасть можливість збільшити штатну чисельність адміністраторів та кількість послуг, які надаються через управління (прийом документів з державної реєстрації нових транспортних засобів, надання адміністративних послуг соціального характеру), що в свою чергу дасть можливість приймати більшу кількість суб’єктів звернень та зменшить очікування у черзі.