Новини
«Основна концепція нової мережі – надати пріоритет тролейбусам та великогабаритному транспорту», – Андрій Бондаренко
Відбулося громадське обговорення проектів рішення виконавчого комітету Хмельницької міської ради щодо конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу пасажирського транспорту, а також обговорили зміни до маршрутів міського громадського транспорту.
До розробки транспортної мережі приступили ще в минулому році. Займалися нею фахівці управління транспорту і зв’язку Хмельницької міської ради, також свої висновки, опісля обстеження, надав Харківський дорожній інститут, крім того було зібрано понад 500 анкет від хмельничан та проводились зустрічі з перевізниками. На основі усієї зібраної інформації було складено схему руху громадського транспорту, яку презентували громадськості.
“Основна концепція нової мережі полягає у тому, що пріоритет надається тролейбусам, великогабаритному транспорту. Планується, що малогабаритний транспорт будуть забезпечувати віддалені мікрорайони міста, – говорить заступник міського голови Андрій Бонадаренко. – Заплановано скоротити кількість громадського транспорту на 46 одиниць, з 390 до 344, у планах значно скоротити малогабаритний транспорт, приблизно на 70-80 одиниць буде виведено з мережі, а замість них – великогабаритні”.
Також Андрій Бондаренко зазначив, що усі маршрути працюватимуть у звичайному режимі, а не так званого маршрутного таксі. Умовами конкурсу на кожному транспортному засобі обов’язково має бути встановлено GPS-трекери для відслідковування в онлайн режимі рух транспортних засобів.
Як повідомив в.о. начальника управління транспорту і зв’язку Сергій Шепурев, в управлінні буде фахівець, який відслідковуватиме дотримання графіків, фіксуватиме з’їзди з маршрутів і тощо. Устаткування для єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу пасажирського транспорту має відповідати і ціні. і якості. При чому доступ до інформації щодо пересування транспорту мають мати і перевізники, і влада. Також система має включати можливість інтегрування у систему “розумних зупинок” та можливість створення мобільних додатків для пасажирів.
Нагадаємо, нещодавно відбулися громадські слухання щодо майбутнього конкурсу перевізників.
Схема руху громадського транспорту.
Проекти рішень:
«Про затвердження Порядку проведення конкурсного відбору суб’єктів господарювання для впровадження та надання в користування єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу пасажирського транспорту загального користування в м. Хмельницькому, складу конкурсного комітету та встановлення Умов проведення конкурсного відбору».