27 жовтня 2016 року мене, Кадуцьку Ольгу Ігорівну, було призначено на посаду завідувача міською комунальною аптекою «Віола».
МКА «Віола» - комунальне, унітарне комерційне підприємство, створене відповідно до розпорядження Хмельницької міської адміністрації від 29.03.1994р. № 719 на базі відокремленої частини комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького.
На разі, «Віола» - є єдиною аптекою, що належить громаді міста Хмельницького – де-юре, це прописано в Статуті підприємства, - так ось, моєю основною метою, як керівника, є те, щоб кожен хмельничанин, де-факто звертаючись у «Віолу», відчував себе в «Своїй аптеці», отримуючи високоякісну фармацевтичну опіку, також маю на меті - підвищення значення аптеки саме як закладу охорони здоров’я, змінюючи комерційні пріоритети на соціальні; підвищуючи роль та імідж провізорів та фармацевтів у міській системі охорони здоров’я.
Отож, враховуючи наш курс на соціальну спрямованість, в 2017 році аптека «Віола» стала активним учасником в урядових програмах «Доступні ліки», «Інсулін»; відповідно Програми «Здоров’я хмельничан» обслуговує населення міста по безоплатним, пільговим рецептам; по - відпуск лікарських засобів на безоплатній та пільговій основі соціально-незахищеним верствам населення; за договорами з управлінням праці та соціального захисту, управліннямпаліативному фармацевтичному забезпеченні охорони здоров’я Хмельницької міської ради, фондом соціального страхування.
Аптека «Віола» є надійним партнером для багатьох лікувально-профілактичних закладів, установ та організацій. Всього в 2017 році лікувальним установам, закладам та організаціям міста відпущено медикаментів більш ніж на 6,8 млн.грн.
Успішне впровадження програми забезпечення інсулінами через аптеку, вдалося здійснити і завдяки фінансовій підтримці із міського бюджету – поворотній позиці розміром 1 млн. грн.
Штат аптеки налічує 74 працівника – серед них спеціалістів (провізори, фармацевти) – 49 чоловік; допоміжного персоналу (укладальники-пакувальники, мийники посуду й ампул, прибиральники службових приміщень, водії, тощо ) - 15 чоловік, бухгалтери і менеджери - 10 чоловік, особи, що працюють за сумісництвом - 5 чоловік.
Для мене, як керівника, надзвичайно важливою є робота над внутрішньою атмосферою в колективі. Мотивація працівників до покращення показників роботи аптеки.
Середня заробітня плата на підприємстві в 2017 році складає 6184,04 грн. проти середньої заробітної плати в 2016 році, яка становила 4127,47 грн., тобто зросла на 49,8% .
Розмір статутного фонду збільшився від початку 2017 року на 45,6 тис грн. і на 01.11.2017 р. становить 541 тис.грн.
Чистий прибуток підприємства в 2016 складав 119 тис.грн. Запланований прибуток в 2017 році - 116,6 тис.грн. Фактично, чистий прибуток підприємства в 2017 році склав 251 тис. грн., що на 115% вище від запланованого та на 111% вище від чистого прибутку, отриманого минулоріч.
Такого показника «чистого прибутку» вдалось досягти завдяки збільшенню доходів:
Основний дохід - виручка від реалізації товарів зросла на 25,1% в порівнянні із 2016 роком до 54 млн.797 тис.грн. ( 43млн. 780 тис. грн. – виручка від реалізаціі товарів в 2016 році )
Інші доходи – від надання послуг по навчанню в інтернатурі, від надання маркетингових послуг зросли на 128,8% в порівнянні з 2016 роком і склали 293,2 тис.грн.
Податків та зборів до бюджету в 2016 році підприємством сплачено понад 5,5 млн.грн. В 2017 році – 6,6 млн.грн., в т.ч. земельного податку – 59 тис.грн.
Звичайно, в зв’язку із здорожченням комунальних тарифів, із збільшенням прожиткового мінімуму, в 2017 році зросли і витрати підприємства. Так в 2017 році наші операційні витрати склали – 8 млн. 120 тис., що на 30% більше ніж в 2016 році.
При цьому матеріальні витрати (електроенергія, водопостачання, опалення, паливно-мастильні матеріали, тощо) в натуральному вимірі збільшились не суттєво-, І пов’язано це із відкриттям аптечних пунктів у міській лікарні, - а в грошовому вираженні зросли на 33,8% і склали 259,4 тис. грн. ( в 2016 р. – 193,9 тис.грн.).
Витрати на оплату праці також збільшились, в зв’язку із підняттям окладів працівникам.
Я, як керівник, здійснюю заходи щодо недопущення перевитрат та впроваджую заходи економічного використання енергоресурсів. Так, на 2018 рік заплановано роботи по утепленню фасадів приміщень, що знаходяться на балансі аптеки.
В 2017 році була проведена проведена повна інвентаризація матеріально- технічної бази та основних засобів. За результатами інвентаризації – виявлено майно – гараж, який не обліковувався. Зараз гараж – на балансі МКА «Віола»., також було прийнято рішення про списання шляхом відчуження автомобіля 1994 року випуску, кошти від продажу майна перераховано у міський бюджет.
В своії роботі враховую не тільки думку трудового колективу, але й громадську, тому завжди відкрита для спілкування, розгляду пропозицій та зауважень щодо своєї діяльності як завідувача комунальною аптекою.