УМК "Озерна"

УМК "Озерна"
Контактні дані
м. Хмельницький , вул. Панаса Мирного, 31,
(0382) 77-19-34 Головний інженер - 77-67-47, Старший майстер - 77-63-85, Головний бухгалтер - 77-67-32, Бухгалтерія - 77-16-03, Відділ реєстрації місця проживання - 77-13-45
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок 8:00 - 17:1512:00 -13:00
Вівторок8:00 - 17:1512:00 -13:00
Середа 8:00 - 17:1512:00 -13:00
Четвер8:00 - 17:1512:00 -13:00
П'ятниця8:00 - 16:0012:00 -13:00
Суботавихідний
Неділявихідний
Основні напрямки діяльності

Опис

Комунальне підприємство «Управляюча муніципальна компанія «Озерна» Хмельницької міської ради (ХЖЕК № 7) розпочала свою діяльність в 1993 р.

Основними цілями є надання якісних послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

УМК «Озерна» створена з метою здійснення господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреб власників житлових та нежитлових приміщень (співвласників багатоквартирних будинків) надання житлово-комунальних послуг.

Цілями діяльності комунального підприємства УМК «Озерна» є:

- Ведення обліку вільного житла і забезпечення його схоронності та недопущення самовільного заселення;

- Виконання необхідних робіт по наданню послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування внутрішньо будинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, тощо).

- Капітальний та поточний ремонт житлового фонду комунальної власності;

- Проведення роз’яснювальної роботи з мешканцями будинків по задовільному утриманню житла, особливо місць загального користування

Тарифи

Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Кармелюка, № 8Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Кармелюка, № 10Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Кармелюка, № 12Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Лісогринівецька, № 4Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Лісогринівецька, № 10/1Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Максима Залізняка, № 14/2Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Максима Залізняка, № 14Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Максима Залізняка, № 18Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Максима Залізняка, № 20Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Максима Залізняка, № 22Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Марка Кропивницького, № 6Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Марка Кропивницького, № 6-аІконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Марка Кропивницького, № 8/1Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Панаса Мирного, № 21/3Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Панаса Мирного, № 26/3Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Панаса Мирного, № 27Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Панаса Мирного, № 28/3Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Панаса Мирного, № 28/3аІконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Панаса Мирного, № 28Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Панаса Мирного, № 30Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Панаса Мирного, № 32/3Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 53/1Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 57/4Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 61/1Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 65/1Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 65/2Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 65/3Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 65/4Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 65Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 67Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 71/1Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 71/2Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 71/3Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 73/1Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 73Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 77Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 79Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 81Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 83Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 97/1Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 97/4Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 95/1Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 95/2Іконка PDF Ціна на послуги з управління, вул. Проспект Миру, № 95/2аІконка PDF Ціна на послуги з управління по УМК "Озерна" (зведена)

Фактори ризику

  • Несвоєчасна сплата населенням за отримані послуги по утриманню будинків і споруд та прибудинкових територій.
  • Нестача коштів на комплексні капітальні ремонти будинків.
  • Пасивне ставлення власників квартир до утримання приміщень загального користування та прибудинкових територій.

Заходи щодо управління цим ризиком: для отримання своєчасної та в повному обсязі оплати від населення боржникам вручаються попередження особисто, проводиться роз’яснювальна робота по телефону, проводяться рейди з касовим апаратом.

Зношеність, фізично та морально застарілі конструктивні елементи та внутрішні системи житлових будівель, що потребують постійних поточних ремонтів.

Заходи щодо управління цим ризиком: підвищення тарифу з 11.06.2018 року, який збільшить фінансові надходження до компанії і забезпечить якісне обслуговування житлового фонду, при умові 100% оплати населенням.

Заходи щодо управління цим ризиком: капітальні ремонти багатоквартирних будинків будуть здійснюватися за співфінансування мешканців та коштів з міського бюджету згідно «Програми співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків м. Хмельницького на 2017 - 2022 роки».

Заходи щодо управління цим ризиком: залучення молодих спеціалістів, для яких встановлено достойний рівень зарплати.

Заходи щодо управління ризиками: постійне інформування та просвітництво громадськості щодо проблем, які вирішує компанія.

 

Керівник
В.о. Ковальчук Леся Василівна

Біографічна довідка керівника

Посада та місце роботи

Директор УМК «Озерна»

Число, місяць і рік народження

12 травня 1976 року

Місце народження

Україна, Тернопільська область, Борщівський район, с.м.т. Мельниця-Подільська                                 

Громадянство

громадянин України

Освіта

Повна вища (ПДАТУ м.Кам`янець-подільський, спеціальність "Облік і аудит")

Володіння мови

Українською, російською володіє вільно, німецькою читає та перекладає  із словником

Загальний стаж роботи

21 рік, 9 місяців

Стаж роботи на даному підприємстві

9 років, 5 місяців

Службова адреса

Україна, м.Хмельницький, вул. П. Мирного, 31

Сімейний стан

Заміжня

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Згідно наказу комунального підприємства "Управляюча муніципальна компанія "Озерна" Хмельницької міської ради від 11.06.2018 року № 100 В.о. директора підприємства встановлено посадовий оклад в розмірі 5850,00 гривень - бухгалтера (з дипломом спеціаліста) та доплата до різниці окладу директора - 4150,00 гривень.

Річний звіт керівника

2016

В 2016 році, керівником здійснювалося поточне управління  підприємством та інша діяльність підприємства.

 Основним пріоритетом  в моїй роботі  було  проведення   робіт по утриманню, поточному та капітальному  ремонту житлових будинків та прибудинкових територій. Роботи проводились за рахунок коштів підприємства та коштів, які виділялись з міського бюджету по поточному та капітальному ремонтах.

За кошти виділені з міського буджету були виконані роботи по капітальному ремонту:

- відремонтовано покрівлю одного житлового будинку на суму 199,9 тис.грн.;

- проведено експертну оцінку п’ятнадцяти ліфтів на суму 33,0 тис.грн;

- проведено заміну групових та встановлення нових розподільчих та запобіжних коробок та щитків ж/б на суму 54,7 тис.грн;

- проведено заміну редукторів та лебідок ліфтів в одному будинку на  суму 36,5 тис.грн;

- проведено заміну тягових канатів ліфтів в трьох житлових будинках на суму 12,1 тис.грн;

- проведено капітальний ремонт дитячих та спортивних майданчиків біля одного будинку на суму 48,7 тис.грн;

- проведено капітальний ремонт асфальтового покриття   прибудинкових територій на суму  660,0 тис.грн;

  За кошти виділені з міського бюджету було виконано роботи по поточному  ремонту:

- відремонтовано покрівлі семи житлових будинків на суму 99,4 тис.грн;

- проведено герметизацію стиків зовнішніх стінових панелей в п’яти будинках на суму 106,8 тис.грн;

- проведено герметизацію міжпанельних стиків панелей в чотирьох будинках на суму 117,0 тис.грн;

- відремонтовано покрівлю вхідних козирків в трьох житлових будинків на суму 11,3 тис.грн;

- проведено поточний ремонт в двадцяти шести під’їздах на суму 177,4 тис.грн;

- проведено поточний ремонт електро щитових в двох будинках на суму 10,7 тис.грн.;

- проведено поточний ремонт асфальтового покриття  прибудинкових територій на суму 710,4 тис.грн.

За кошти підприємства виконані роботи:

- відремонтовано 2 під’їзди;

- відремонтовано  покрівель 380 кв.м.;

- замінено водостічних труб – 28м/п;

- відремонтовано 5 систем холодного водопостачання:

- замінено зливних труб – 160 м/п;

- замінен водопровідних труб – 40м/п;

- замінено каналізаційних труб – 83м/п;

- відремонтовано 10 засувак, 60 вентелів;

- відремонтовано 12 вхідних дверей;

- проведено ремонт відмостки 60 кв.м ;

 Витрачено матеріалів на виконання робіт на суму 106,3 тис.грн.

Загальна суму коштів витрачених на утримання поточного та капітального ремонту житлового фонду та прибудинкових територій становить 2384,2 тис.грн.

За кошти міського бюджету в жовтні  2016 року закуплено 1099 енергозберігаючих світильників  на суму 199,4 тис.грн.

В 2016 році встановлено 282 світильників, роботи по встановленню продовжуються.

Для прибирання тротуарів та прибудинкових територій за кошти міського бюджету закуплено трактор «Беларус»- 320,4 з навісним обладнанням вартістю 362,3 тис.грн.

2017

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

по  результатах роботи

Управляючої муніципальної компанії «Озерна»

за 2017 рік

 

На балансі УМК «Озерна» знаходиться 47 будинків. Середня загальна площа квартир, на яку нараховується квартирна плата за 2017 рік  складає  257,7 тис.кв.м.  кількість абонентів 4707.

1. В результаті фінансово-господарської діяльності за 2017 рік УМК «Озерна» отримала прибуток  на суму –  0,8 грн.

Резерви погашення збитків та зменшення кредиторської заборгованості  в    УМК «Озерна» існують. Дебіторська заборгованість станом на 1.10.2017 року становить –    1180,7 тис.грн. На підприємстві проводиться активна робота щодо зменшення даної заборгованості, а саме:

  • За кожним адміністративним працівником закріплено близько 405 квартир, по яким він зобов’язаний проводити роз’яснювальну роботу, із злісними неплатниками.
  • В бухгалтерії УМК «Озерна» працює каса, де мешканець прийшовши на прийом може розрахуватися за комунальні послуги.  
  •  

2. Розшифровка доходів та витрат за 2016, 2017 р. по УМК «Озерна»

 

Розшифровка доходів

 

 

Темп росту, %

 2016 р.

2017 р.

Чистий дохід в т.ч. (ф.№2 р.35)

3190

4755

149%

Інші операційні доходи (ф.№2 р.60)

1327

1322

100%

Всього доходи

4517

6077

126%

Собівартість в т.ч.

3751

4784

135%

Адміністративні витрати в т.ч.

646

874

135%

Інші операційні витрати в т.ч.

119

418

351%

Податок на прибуток

 

 

 

Усього витрати

4516

6076

135%

Фінансовий результат

1

0,8

 

 

3. Перелік додаткових платних послуг:

 

Додаткові платні послуги,

 

 

 2016 р.

 2017 р.

дохід від прибирання контейнерних майданчиків

4

6,3

стоянка

97

152,2

плата за ведення кабельного телебачення та інтернет.

33

30,3

паспортні послуги

1

 

прибирання тротуарів

46

70,1

Всього

181

258,9

 

4. Собівартість обслуговування 1-го м. кв. за звітний період по житлових будинках

За 2016 р. становить – 1,26грн. ,

За 2017 р. становить – 1,78грн.

 

Середній розмір тарифу (без ПДВ)

За 2016 р. становить – 1,01грн. ,

За 2017 р. становить – 1,50грн.

Рівень відшкодування тарифу

За 2016 р. становить – 80% ,

За 2017 р. становить – 84%.

5. Виконання ремонтних робіт

                                                                                    Тис.грн.

Власними силами:

2016 рік

2017 рік

- основна і додаткова заробітна плата

583,9

814,9

- нарахування на заробітну плату

110,7

144,9

- матеріальні витрати

418,6

330,8

Підрядним способом виконали роботи на суму

271,7

86,4

Всього

1384,9

1377

Обслуговування ліфтів

506,4

754,4

                                                                                                                   

6.  Інформація щодо залучення кредитних коштів

 

№ з/п

Установа, в якій взято кредит

Вид кредиту

Сума кредиту, тис. грн.

%

 в рік

Сума сплачених  % за    

2017 року тис.грн.

На які цілі оформлено кредит

Застава, під яку оформлено кредит

Довідково: сума сплачених % за                       

2016 року, тис.грн.

 
 
 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

1

ХФ.ПАТКБ "ПРИВАТБАНК"  м. Хмельницький

Кредитний  ліміт на розрахунковому рахунку

200

 

10,8 від суми макс. с-до на кінець банк. дня

18,3

На поповнення обігових коштів

 

 

Без застави

 

 

19,3

 

 

 

7.  Розшифровка дебіторської заборгованості.

 

Поточні зобов'язання

Код рядка

На 01.01.17р. сума, тис.грн.

На 01.01.18р. сума, тис.грн.

Період виникнення

1

Дебіторська заборгованість за  товари, роботи послуги

Ф.№ 1 р.1125

715

1181

 

2

Дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом

Ф.№ 1 р.1135

231

366

 

2.1.

 Пільги

 

135,6

151

2016р. - 2017р.

2.2.

Субсидії

 

95,3

215

2017р.

3

Інша поточна дебіторська заборгованість

Ф.№ 1 р.1155

35,3

26

 

3.1.

Постачальники послуг

 

7,8

4

поточна

3.2.

Послуги, роботи надані (замовники послуг,  автостоянка)

 

27,5

22

 

ІV кв. 2017р.

4.

Інші оборотні активи

Ф.№ 1 р.1190

130

131

2017р.

 

УСЬОГО:

Ф.№1 р.1195

1138

1757

 

 

8. Розшифровка дебіторської заборгованості  по основних боржниках (квартирна плата)

 

 

01.01.2017

Кількість абонентів

01.01.2018

Кількість абонентів

До місяця

52,7

1575

89,2

1538

1-3 місяця

67,3

655

145,8

741

3-6 місяця

58,6

223

136,3

357

6-9 місяця

47,3

109

86

148

9-12 місяця

40,2

63

88,2

100

Більше одного року

449,1

241

635,2

263

Всього заборгованість

715,2

 

1180,7

 

 

9. Відрахувань на охорону праці за 2017 рік не здійснювалось. В аналогічному періоді минулого року – на суму 1,4 тис.грн.

 

10. Протягом 2017 року штрафні санкції було нараховано та сплачено  в сумі 8,4 тис.грн.

 

11. Розшифровка кредиторської заборгованості.

 

Поточні зобов'язання

Код рядка

На 01.01.17р. сума, тис.грн.

На 01.01.18р.сума, тис.грн.

Період виникнення

1

Кредиторська заборгованість за товари, роботи послуги, усього

Ф.№ 1 р. 1615

387

696

 

 

 

В т.ч.:

 

 

 

 

 

Поточна за матеріали, запчастини

 

6

2,9

поточна

 

тепломережа

 

38,3

46,8

 2017р.

 

обленерго

 

159,8

98,9

ІV кв. 2017р.

 

інфомережа

 

0,3

1,5

ІV кв. 2017р.

 

МК АТП ЖКГ

 

15,7

42,0

2017р.

 

Хм. ліфт

 

112,3

433,7

ІІІ – ІV кв. 2017р.

 

спецкомунтранс

 

14,7

20,7

 2017р.

 

профдезинфекція

 

3,5

2,9

 ІІ півріччя 2017р.

 

Геркон

 

17,2

13,0

ІV кв.2015р.

І кв. 2016р.

 

Фасад - Альянс

 

 

20,0

ІV кв. 2017р.

 

Інші  (послуги)

 

17,2

13,6

поточна

2

Поточні зобов'язання за розрахунками з бюджетом

Ф.№ 1 р.1620

65,4

112,5

поточна

2.1

 ПДВ та податок на прибуток

 

34,5

66,0

поточна

2.2

Земля

 

2,2

2,2

поточна

2.3

Військовий збір

 

1,3

3,5

поточна

2.4

Прибутковий податок

 

27,4

40,8

поточна

3

Зі страхування, усього

Ф.№1 р.1625

15,4

48,0

поточна

4

 З оплати праці

Ф.№ 1 р.1630

101,6

199,8

поточна

5.

Інші поточні зобов'язання, (ПДВ, податковий кредит) усього

Ф.№ 1 р.1690

152

151

ІV кв. 2017р.

 

УСЬОГО:

Ф.№1 р.1695

787

1484

 

 

12. Витрати на оплату праці:

 

Роки

 2016р.

 2017р.

 

ФОП, тис. грн.

1631,1

2693,6

165%

% у виробничій собівартості

0,63

0,56

89%

 

 

 

 

 

 

13.Середньооблікова чисельність персоналу по підприємству:

 

Роки

  2016р.

 2017р.

Темп росту, %

Адміністративний персонал

10

10

100%

Виробничий персонал

42

42

100%

Всього по підприємству

52

52

100%

 

 

 

 

 

 

 

14. Середньомісячна заробітна плата по підприємству порівняно з аналогічним періодом минулого року становить:

 

Роки

 2016р.

 2017р.

 

Адміністративний персонал

3612,7

6284,2

174%

Виробничий персонал

2374,0

3848,2

162%

Всього по підприємству

2613,9

4316,7

165%

 

15. УМК «Озерна» за 2017 рік отримано бюджетних коштів на суму 857,1 тис.грн.: 502,1 тис.грн. на оплату праці; 60,0 тис.грн. на світлодіодні світильники; 75,0 тис.грн. на урни; 93,0 тис.грн. на лавки; 44,6 тис.грн. на ремонт між панельних стиків; 55,4 тис.грн. на матеріали; ремонт пандусів –  2 шт. за 13,5 тис. грн.; лічильники трьохфазні – 10 шт. за 13,5 тис. грн.

Згідно рішенням №1007 від 28.10.2017 р. Хмельницької міської ради, УМК «Озерна»  передала з балансу урни в кількості 100 шт., на баланс державного підприємства «Будинкоуправління №2 КЕВ міста Хмельницького».

 

16. Основні засоби придбано за бюджетні кошти за 2017 рік на суму 187,4 тис. грн., а саме: комп’ютер в комплексі  (системний блок G3260, 4Gb, 500Gb, ATX, монітор LG 19M38A-B, ББЖ 600 WA) – 3шт. по 10,8 тис.грн., Розподілювач протиожеледних засобів – 1 шт. за 154,95 тис. грн..

 

17. Зміни до статуту вносились 31.03.2016р. Статутний фонд на 01.01.2018 р. становить 474,4 тис.грн.

 

18. Рівень оплати мешканців за житлово-комунальні послуги за 2017 рік              становить – 88,6 %.

 

 

 

 

 

Документація

Фінансовий звіт

Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( І квартал )

Інформація про закупівлі на порталі Єдиної системи електронних публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro).

Технічна дільниця № 1 Сладкомедова Галина Миколаївна

Технічна дільниця № 2 Коваль Анатолій Васильович

Графік прийому майстрами:

понеділок: з 8.00 до 9.00 год.; з 16.00 до 17.00 год.;

вівторок: з 8.00 до 9.00 год.;  з 16.00 до 17.00 год.;

середа:  з 8.00 до 9.00 год.; з 16.00 до 17.00 год.;

четвер: з 8.00 до 9.00 год.; з 16.00 до 17.00 год.;

п'ятниця: з 8.00 до 9.00 год.; з 15.00 до 16.00 год.

Графік прийому:

вівторок — з 8.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00 години,

четвер — з  8.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00 години.

Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО21329230
Розрахунковий рахунок26009052313875
МФО315405
ІПН213292322252
Витяг з реєстру платника ПДВ№1722254500215

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.