Звіт про роботу КП «ХМЛДЦ» в 2019 році
Комунальне підприємство створене 03.05.2019 року рішенням позачергової двадцять восьмої сесії Хмельницької міської ради № 10 від 27.12.2018 року, шляхом злиття 5 закладів: Хмельницької міської поліклініки № 1, Хмельницької міської поліклініки № 2, Хмельницької міської поліклініки № 3, Хмельницької міської поліклініки № 4, Комунального закладу «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр».
Кадри.
Станом на 31.12.2019 року на підприємстві зареєстровано 721 штатна посада, 666 зайнятих посад, працює 640 працівників. В цьому числі :
186,25 штатних посад лікарів за 36 лікарськими спеціальностями, зайнятих 170,5, фактично 158 осіб;
326 посад медичних сестер, зайнятих 304,5 посади, фізичних осіб - 298 ;
84,25 посади молодших медичних спеціалістів, зайнятих 82 посади, на яких працює 80 осіб;
112,75 посад працівників інших спеціальностей, 94 посади зайнятих, - 94 особи.
У складі закладу наявні відділення, так званого, госпрозрахунку. У штаті цих відділень 84,5 посади – 52,5 зайнятих ( 42 особи). Лікарів 35 посад ( 13 фізичних осіб), середній медичний персонал - 33 посади ( 17 фізичних осіб), 7 посад молодшого медичного персоналу ( 5 фізичних осіб)
При створенні закладу оптимізовано посади адміністративно-господарського персоналу, бухгалтерії, економічного, статистичного відділів та відділу кадрів.
Основна діяльність.
В 2019 році заклад отримав ліцензію на основну діяльність, проведено підготовчі заходи для проходження акредитації.
Працівниками підприємства в 2019 році проведено:
- проведено 739105 амбулаторних оглядів з приводу захворювання, 4665 амбулаторних операцій ;
- 12802 пацієнти проліковані в умовах денних стаціонарів поліклінік ( 193 ліжка);
- проведено 39103 рентгенологічних дослідження, ФГ - 78129, 63129 ультразвукових, 5108 – ендоскопічних; 64545 – функціональних;
- лабораторних досліджень 1657395, в їх числі гематологічні - 529697, біохімічні - 314833, 116634 – мікробіологічні;
Заходи стратегічного плану.
З метою покращення якості та розширення переліку медичних послуг КП «ХМЛДЦ» впроваджено автоматизовану медичну інформаційну систему, проведено навчання персоналу з питань користування МІС, організовано роботу реєстратури з використанням МІС (електронна черга та дистанційний запис на прийом).
Для покращення якості та розширення переліку медичних послуг вивчалася можливість розширення переліку медичних послуг в отоларингологічних відділеннях, лікарями спеціалістами терапевтичного профілю та у лабораторіях.
З метою створення належних санітарно-гігієнічних та комфортних умов роботи лікарів та перебування пацієнтів проведено поточні ремонти в 3 кабінетах поліклінік.
Щоб підвищити комунікаційну та логістичну доступність медичного закладу створено сторінку у Facebook, яка надає пацієнтам та іншим користувачам доступ до інформації про діяльність та послуги, які надаються КП, тощо.
Для забезпечення мешканців міста належною реабілітацією після перенесених неврологічних захворювань, створене відділення реабілітації. З цією метою проведено поточний ремонт в приміщеннях поліклініки №2 ( перший поверх ліве крило) для розміщення кабінетів відділення, укомплектовано штати працівниками відповідної кваліфікації та розпочато забезпечення відділення необхідним обладнанням для реабілітації.
Медичні працівники підприємства проводили широку інформаційну кампанію щодо популяризації здорового способу життя та превенції захворювань, у кожній поліклініці проведено тематичні навчальні заходи для персоналу та інформаційні кампанії для населення.
Щодо покращення матеріально-технічного стану КП «ХМЛДЦ», підвищення ефективності використання приміщень та інфраструктури, то у закладі придбано
- бінокулярний збільшувач ( 13,5) та датчик УЗД (92,5) для поліклініки №1
- ректоскоп (82,5) для поліклініки №2
- аналізатор біохімічний напівавтоматичний (128,6) для поліклініки №3
- стерилізатор повітряний (16,0), термостат сухоповітряний (47,5), аквадистилятор електричний (16,5), діатермокоагулятор електричний ( 22,6) для поліклініки №4
- баки для проявки рентген-плівки (21,5) та євро контейнери для сміття (23,7) для поліклініки №5.
Забезпечено лікарів комп’ютерною технікою на суму 200 тис.грн. ( багатофункціональні пристрої Canon та персональні комп’ютери в комплекті - 22 шт.)
Враховуючи реформування галузі, визначено пріоритетні потреби щодо забезпечення необхідним обладнанням і сервісною підтримкою.
Важливим завданням є посилення кадрового потенціалу, забезпечення його розвитку та ефективного використання. З цією метою створено умови для постійного навчання та підвищення кваліфікації персоналу за спеціальністю та у роботі з реєстраційною документацією, інформаційною системою і базами даних.
У закладі працює 178 лікарів, в т.ч. 49 лікарів вищої категорії, 53 – першої кваліфікаційної категорії. 23% - лікарі пенсійного віку. У складі закладу 326 медичних сестер, 16% медичних сестер пенсійного віку.
Навчання в інтернатурі проходить 5 лікарів – інтернів.
Забезпечено участь працівників у науково-практичних конференціях, симпозіумах, робочих семінарах, нарадах та інших освітніх заходах, які спрямовані на підвищення кваліфікації та обмін досвідом з питань управління, надання медичних і супутніх послуг, покращення роботи з пацієнтами, тощо.
Проведено в поліклініках практично-орієнтовані навчання (тренінги) з питань медичної деонтології, дотримання правил поведінки медичного працівника та загальних етичних норм, сучасних стандартів надання послуг.
Проведено корпоративні заходи, спрямовані на покращення командної взаємодії, співпраці, відкритості, людиноцентрованості, покращення психоемоційного стану (організоване культурне дозвілля, пізнавальні екскурсії тощо).
2. Фінансовий результат за 2019 рік.
План.
- Чистий збиток – 1822,7 тис.грн.
- Доходи – 49442,2 тис.грн.
- Витрати – 51264,9 тис.грн.
Фактично.
- Чистий збиток – 1796,2 тис.грн. Відсоток виконання – 98,5%.
- Доходи – 47653,8 тис.грн. Відсоток виконання – 96,4%.
Витрати – 49450,0 тис.грн. Відсоток виконання 96,5%.
3. Дебіторська заборгованість.
Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги на 01.01.2020 року – 6,2 тис.грн. (оренда) Орендар ТзОВ «МІО-М» по вул. Волочиській 6, заборгованість за послуги оренди склала – 1,4 тис.грн. Орендар ФОП Кучер Леонід Олександрович по вул. проспект Миру 61, заборгованість за послуги оренди склала – 4,8 тис.грн.
Дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом на 01.01.2020 року – 90,5 тис. грн. Нараховані лікарняні листи працівникам підприємства, але фінансування від ФССзТВП не отримано.
4. Кредиторська заборгованість.
Поточна кредиторська заборгованість за розрахунками з бюджетом станом на 01.01.2020 р. – 85,7 тис.грн. (прибутковий податок з нарахованих лікарняних листів працівникам підприємства – 9,2 тис.грн., військовий податок з нарахованих лікарняних листів працівникам підприємства – 0,8 тис.грн., ПДВ за грудень 2019 р. – 75,8 тис.грн.
Поточна кредиторська заборгованість за розрахунками з оплати праці на 01.01.2020 р. – 80,6 тис.грн. ( перерахування на карткові рахунки сум лікарняних листів працівникам підприємства – 80,6 тис.грн.)
5. Підвищити енергоефективність, впровадити сучасні технології енергозбереження.
Забезпечити проведення термографічного обстеження будівель і споруд. Проводяться навчальні та просвітницькі заходи для персоналу Центру з питань енергозбереження та ощадливого споживання електричної, теплової енергії, води та інших ресурсів.
Проведено заміну 26 вікон на металопластикові на загальну суму в 148,1 ( в поліклініці № 1 та №4).
Замінено 300 ламп розжарювання на енергоощадні лампи (з урахуванням специфіки роботи медичного закладу).
Запроваджено комплексний моніторинг енергоефективності.
Заклад приймає участь у проекті GIZ – енергоефективність у муніципалітетах – енергоефективність у лікарнях. Впродовж року у семінарах, проведених в рамках проекту прийняв участь енергетик КП. В результаті співпраці, запропоновано проведення термографічного обстеження приміщень поліклінік.
6. План дій підприємства в 2020 році.
Оптимізація витрат на період дії карантину.
Продовження роботи над покращенням якості та розширення переліку медичних послуг КП «ХМЛДЦ», удосконалення роботи в автоматизованій медичній інформаційній систему, проведення навчання персоналу (он-лайн) з питань користування МІС (електронна медична картка пацієнта, направлення, листок непрацездатності тощо). Розширення переліку медичних послуг в офтальмологічних, хірургічних відділеннях та денному стаціонарі). Планується проведення поточних ремонтів для створення належних санітарно-гігієнічних умов та відповідно до вимог чинного законодавства.
Оптимізація штатного розпису та упорядкування структури підприємства.
При створенні комунального підприємства оптимізовано штатні посади бухгалтерії, відділу кадрів, адміністративно-господарського відділу.
Продовжити оптимізацію планується в 2020 році.