Хмельницьке бюро технічної інвентаризації

Хмельницьке бюро технічної інвентаризації
Контактні дані
29000, м.Хмельницький, вул. Проскурівська, 15
Call-центр (диспетчер) - 72-09-54, 79-49-04
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок8:30 - 17:00 13:00 - 13:30
Вівторок8:30 - 17:0013:00 - 13:30
Середа8:30 - 17:0013:00 - 13:30
Четвер8:30 - 17:0013:00 - 13:30
П'ятниця8:30 - 16:0013:00 - 13:30
Суботавихідний
Неділявихідний
Основні напрямки діяльності

Опис

Інформація щодо здійснення боргових зобов’язань суб’єкта господарювання – (кредитні кошти не залучаються)

Хмельницьке бюро технічної інвентаризації було створене рішенням Проскурівського міськвиконкому  від 26 березня 1948 року № 9 (назва при створенні – Інвентаризаційне бюро в м. Проскурові). За час роботи колективом підприємства створено більше, ніж 300 тисяч інвентаризаційних матеріалів по об'єктах нерухомості міста та областіПо суті, в нашому архіві зберігається історія кожної будівлі, причому не лише Хмельницького, а й сіл та містечок  Хмельницького, Старосинявського та  Летичівського  районів.

Послуги

- виготовлення технічного паспорта на нерухоме майно, об’єкти благоустрою по Україні;

- виготовлення звіту (висновку) про експертну оцінку нерухомого майна та земельних ділянок;

 - державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та земельні ділянки в межах Хмельницької області.

- виготовлення дублікату свідоцтва про право власності в разі його втрати або пошкодження;

- виготовлення схеми розміщення будівель на земельній ділянці;

- виготовлення висновків (актів) про технічне обстеження нерухомого майна та про відповідність його ДБН;

- виготовлення висновку про можливість поділу, виділу частки нерухомого майна,

- виготовлення довідки про відсутність забудови на  земельній ділянці;

- виготовлення довідки про розрахунок часток в спільній власності;

- виготовлення довідки про площу об’єкту нерухомості;

- виготовлення довідки про відсоток (%) готовності незавершеного будівництва;

- виготовлення довідки про знесення будівлі для зняття з реєстраційного обліку в державному реєстрі речових прав;

- виготовлення довідок з метою оформлення спадщини (довідка про власність та технічний опис)

- виготовлення звіту про обстеження будинків та господарських споруд  для прийняття в експлуатацію (будівельна амністія).

- узаконення самочинного будівництва;

- виготовлення ескізних проектів на будівництво житлових будинків та господарських споруд з метою отримання будівельного паспорта та дозволу на початок будівельних робіт;

- виготовлення паспорта вивіски

Ціна договірна.

Фактори ризику

  • Зменшення попиту на ринку послуг з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна.
  • Зміни законодавства щодо предмету діяльності.
  • Постійне зростання матеріальних витрат, в тому числі на комунальні
Керівник
Шаповал Олександр Іванович

Біографічна довідка керівника

Шаповал Олександр Іванович народився 04.09.1958р. в м.Тростянець Сумської області.

Освіта: вища

1979р. – Омське вище загальновійськове командне училище

1991р. – військова академія ім.М.В.Фрунзе

Цивільна спеціальність- інженер з експлуатації гусеничних та колесних машин

Трудова діяльність:

1975-2004р.рр. – служба в Збройних Силах;

2006-2013р.р. – управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради, начальник.

грудень 2013 по т.ч. – Хмельницьке бюро технічної інвентаризації, начальник

Безпартійний

Одружений, дружина Шаповал Тетяна Миколаївна

Місце проживання: м. Хмельницький

Судимість відсутня  

ПРОФЕСІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА

Загальний стаж роботи – 40 років

З 2006 р. по 2013р. очолював управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради.

На посаду начальника бюро технічної інвентаризації призначений в грудні 2013р.

За час перебування на посаді начальника БТІ Шаповал Олександр Іванович проявив високий професіоналізм та компетентність у виконанні завдань, покладених на підприємство. Як керівник підприємства, Шаповал О.І. навіть в умовах економічної кризи знаходить можливості продовжувати діяльність підприємства з мінімальними втратами в тому числі зберігаючи штат виробничих працівників.

Шаповал О.І. спрямовує роботу колективу на ефективну взаємодію всіх підрозділів, направляє їх діяльність на забезпечення споживачів якісними та своєчасними послугами.

Постійно працює над удосконаленням технічної бази підприємства та впровадженням нових послуг, щоб підприємство діяло та розвивалося.

 

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Відповідно до розпорядження міського голови від 28.09.2018р №275-р   та контракту керівнику підприємства встановлено:

1. Посадовий оклад в розмірі 8000,00 грн.

2. Квартальну премію в розмірі, що не перевищує 1,5 розміру місячного посадового окладу (при наявності прибутку).

3. Показники преміювання:

Показники преміювання Розмір щоквартальної премії до посадового окладу, %
1 Розмір премії всього в т.ч. 150
 

Виконання фінансового плану в частині :

- доходу без урахування бюджетних коштів

- фіонансового результату

50
2 Збільшення доходу від реалізації послуг у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 1% 50
3 Відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та обов'язкових платежів до бюджетів усіх рівнів 50

 

Річний звіт керівника

2017

Звіт керівника.

Основним пріоритетом в моїй роботі в 2017р. було забезпечення якісного надання існуючих послуг,  розвиток нових послуг та залучення більшої кількості замовників.

За звітний період  започатковані нові послуги з виготовлення ескізних проектів на будинки до 300 кв.м. і господарські будівлі до 100 кв.м. та виготовлення експертних висновків в галузі будівництва, внаслідок чого дохід підприємства збільшився на 4%.

Протягом 2017 року мною вжиті заходи щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами. Підвищили кваліфікаційний рівень з отриманням  сертифікатів про підвищення кваліфікації  1 експерт з технічної інвентаризації та 3 державних реєстратори.

Посадові особи підприємства пройшли навчання по курсу «Стратегічне планування для комунальних підприємств».

Підприємство розробило  Стратегію розвитку БТІ на 2018-2022роки.

Протягом року проводилася рекламна кампанія бюро по ознайомленню населення з послугами підприємства через засоби  телебачення та радіомовлення. Проводилися виїзди в садівничі, гаражні кооперативи та масиви індивідуальної забудови з метою ознайомлення  населення з порядком переведення дачних будинків в житлові, а також порядком узаконення самочинного будівництва.

З метою вдосконалення виробничого процесу придбана нова комп’ютерна та офісна техніка. Сума капіталовкладень становить – 109,5 тис.грн.

З метою економії енергоресурсів розпочата поетапна заміна  люмінесцентних ламп на світлодіодні, внаслідок чого споживання електроенергії скоротилося на 8,1%.

Внаслідок комплексу дій дохід від реалізації послуг за 2017р. збільшився порівняно з 2016р. на 121,2%. Фінансовий план по реалізації послуг виконано на 159,2%.

 

 

 

Начальник бюро                                     О.Шаповал

2016

В 2016 році, я, як керівник підприємства, здійснював поточне управління  підприємством, організовував виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність підприємства.

Основним пріоритетом  в моїй роботі  було забезпечення надання більш як  30  видів  послуг  населенню  міста  Хмельницького та Хмельницької області.

        В лютому 2016р. підприємство першим в Україні пройшло акредитацію, в результаті чого була запроваджена нова послуга з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Внаслідок цього дохід підприємства збільшився на 25%.

             

               Протягом 2016 року мною вжиті заходи щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами. Підвищили кваліфікаційний рівень з отриманням кваліфікаційних сертифікатів 3 експерта з оцінки нерухомого майна та 1 експерт з технічної інвентаризації.

 

               Провів оптимізацію адмінперсоналу, внаслідок чого скорочені видатки на            38,9 тис.грн.

             

               За рахунок коштів підприємства закуплені  нові вимірювальні прилади та нова комп’ютерна техніка на загальну суму 117,3 тис.грн.

 

               Виконаний поточний ремонт всіх службових кабінетів бюро.

 

               Протягом року проводилася рекламна компанія бюро по ознайомленню населення з послугами підприємства через засоби  телебачення та радіомовлення. Проводилися виїзди в садівничі товариства з метою ознайомлення  населення з порядком переведення дачних будинків в житлові.

               Внаслідок комплексу дій дохід від реалізації продукції за 2016 рік збільшився порівняно з 2015 роком на 135%. Фінансовий план по реалізації продукції виконано            на 155%.

Документація

Фінансовий звіт

Фінансовий звіт за : 
2015
Фінансовий звіт за 2015 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2015
Фінансовий звіт за 2015 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2015
Фінансовий звіт за 2015 рік ( ІІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2015
Фінансовий звіт за 2015 рік ( ІV квартал )
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( ІІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2016
Фінансовий звіт за 2016 рік ( ІV квартал )
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( ІІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2017
Фінансовий звіт за 2017 рік ( ІV квартал )
Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( І квартал )
Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( ІІ квартал )
Фінансовий звіт за : 
2018
Фінансовий звіт за 2018 рік ( ІІІ квартал )
Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО03356000
Розрахунковий рахунок26004052303095
МФО315405
ІПН033560022258
Свідоцтво ПДВ31787507

Наразі матеріали класифіковані цим терміном відсутні.