Хмельницьке бюро технічної інвентаризації

Хмельницьке бюро технічної інвентаризації
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок8:30 - 17:00 13:00 - 13:30
Вівторок8:30 - 17:0013:00 - 13:30
Середа8:30 - 17:0013:00 - 13:30
Четвер8:30 - 17:0013:00 - 13:30
П'ятниця8:30 - 16:0013:00 - 13:30
Суботавихідний
Неділявихідний
Контактні дані
29000, м.Хмельницький, вул. Проскурівська, 15
Call-центр (диспетчер) - 72-09-54, 79-49-04
Основні напрямки діяльності

Опис

Інформація щодо здійснення боргових зобов’язань суб’єкта господарювання – (кредитні кошти не залучаються)

Хмельницьке бюро технічної інвентаризації було створене рішенням Проскурівського міськвиконкому  від 26 березня 1948 року № 9 (назва при створенні – Інвентаризаційне бюро в м. Проскурові). За час роботи колективом підприємства створено більше, ніж 300 тисяч інвентаризаційних матеріалів по об'єктах нерухомості міста та областіПо суті, в нашому архіві зберігається історія кожної будівлі, причому не лише Хмельницького, а й сіл та містечок  Хмельницького, Старосинявського та  Летичівського  районів.

Послуги

Відповідно до пункту 26 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001р. №127 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 липня 2018 року № 186)

Строк виконання робіт, розмір та порядок оплати робіт із технічної інвентаризації визначаються у договорі за домовленістю сторін.

 

Послуги, що надаються Хмельницьким бюро технічної інвентаризації

 

- виготовлення електронного технічного паспорта на об’єкт нерухомого  майна чи об’єкт незавершеного будівництва по Україні;

 

- виготовлення технічних паспортів на об’єкти благоустрою;

 

- виготовлення звіту (висновку) про експертну оцінку нерухомого майна та   земельних ділянок;

 

- виготовлення дублікату свідоцтва про право власності в разі його втрати або пошкодження;

 

- виготовлення схеми розміщення будівель на земельній ділянці;

 

- виготовлення висновків (актів) про технічне обстеження нерухомого майна та про відповідність його Державним будівельним нормам;

 

- виготовлення висновку про можливість поділу, виділу або об’єднання частки нерухомого майна;

 

- виготовлення довідки про відсутність забудови на земельній ділянці;

 

- виготовлення довідки про розрахунок часток в спільній власності;

 

- виготовлення довідки про площу об’єкту нерухомості;

 

- виготовлення довідки про знесення будівлі для зняття з реєстраційного обліку в державному реєстрі речових прав;

 

- виготовлення довідки про наявність або відсутність зареєстрованого права власності на об'єкт нерухомого майна станом на 31.12.2012р.;

 

- виготовлення звіту про обстеження будинків та господарських споруд для прийняття в експлуатацію (будівельна амністія);

 

- підготовка документів для узаконення самочинного будівництва;

 

- виготовлення ескізних проектів на будівництво житлових будинків та господарських споруд з метою отримання будівельного паспорта та дозволу на початок будівельних робіт;

 

- виготовлення паспорта вивіски;

 

- виготовлення паспорта технічного стану будівлі;

- підготовка документів для переведення дачних будинків в житлові.

Фактори ризику

  • Зменшення попиту на ринку послуг з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна.
  • Зміни законодавства щодо предмету діяльності.
  • Постійне зростання матеріальних витрат, в тому числі на комунальні
Керівник
Поліщук Роман Ігорович

Біографічна довідка керівника

Поліщук Роман Ігорович народився 01 квітня 1993 року в м. Хмельницький.

Освіта вища.

2008-2012 рр. – Хмельницький політехнічний коледж, за спеціальністю «Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів», кваліфікація: технік – механік.

2012-2015 рр. – Національний університет «Львівська політехніка» м. Львів, «Бакалавр» за напрямом «Автомобільний транспорт».

2015-2017 рр. – Київський національний університет будівництва і архітектури, «Спеціаліст» , спеціалізація «Промислове та цивільне будівництво».

2017-2019 рр. – Міжрегіональна Академія управління персоналом, м. Хмельницький, «Спеціаліст», спеціалізація «Економіка та управління персоналом».

Володіння мовами : українська і російська – вільно, англійська – на рівні механіки.

Трудова діяльність :

2015-2016 рр. – начальник ремонтно-транспортної зони ТОВ «Рембуд Транс».

2016-2017 рр. – фізична особа – підприємець. 2018-2020 рр. – виконроб ТОВ «МБМ».

Сімейний стан : одружений, 2 дітей (донька та син).

Судимість відсутня.

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Відповідно до розпорядження міського голови від 03.12.2019р. № 299-р та контракту керівнику підприємства встановлено:

1. Посадовий оклад в розмірі 11000,00 грн

2. Квартальну премію в розмірі, що не перевищує 1,5 розміру місячного посадового окладу (при наявності прибутку).

3. Показники преміювання:

Показники преміювання Розмір щоквартальної премії до посадового окладу, %
1 Розмір премії всього в т.ч. 150
 

Виконання фінансового плану в частині :

- доходу без урахування бюджетних коштів

- фіонансового результату

50
2 Збільшення доходу від реалізації послуг у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 1% 50
3 Відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та обов'язкових платежів до бюджетів усіх рівнів 50

 

Річний звіт керівника

2016

Звіт керівника.

В 2016 році, я, як керівник підприємства, здійснював поточне управління підприємством, організовував виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність підприємства.

Основним пріоритетом в моїй роботі було забезпечення надання більш як 30 видів послуг населенню міста Хмельницького та Хмельницької області.

В лютому 2016р. підприємство першим в Україні пройшло акредитацію, в результаті чого була запроваджена нова послуга з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Внаслідок цього дохід підприємства збільшився на 25%.

Протягом 2016 року мною вжиті заходи щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами. Підвищили кваліфікаційний рівень з отриманням кваліфікаційних сертифікатів 3 експерта з оцінки нерухомого майна та 1 експерт з технічної інвентаризації.

Провів оптимізацію адмінперсоналу, внаслідок чого скорочені видатки на 38,9 тис.грн.

За рахунок коштів підприємства закуплені нові вимірювальні прилади та нова комп’ютерна техніка на загальну суму 117,3 тис.грн.

Виконаний поточний ремонт всіх службових кабінетів бюро.

Протягом року проводилася рекламна компанія бюро по ознайомленню населення з послугами підприємства через засоби телебачення та радіомовлення. Проводилися виїзди в садівничі товариства з метою ознайомлення населення з порядком переведення дачних будинків в житлові.

Внаслідок комплексу дій дохід від реалізації продукції за 2016 рік збільшився порівняно з 2015 роком на 135%. Фінансовий план по реалізації продукції виконано на 155%.

2017

Звіт керівника.

Основним пріоритетом в моїй роботі в 2017р. було забезпечення якісного надання існуючих послуг, розвиток нових послуг та залучення більшої кількості замовників.

За звітний період започатковані нові послуги з виготовлення ескізних проектів на будинки до 300 кв.м. і господарські будівлі до 100 кв.м. та виготовлення експертних висновків в галузі будівництва, внаслідок чого дохід підприємства збільшився на 4%.

Протягом 2017 року мною вжиті заходи щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами. Підвищили кваліфікаційний рівень з отриманням сертифікатів про підвищення кваліфікації 1 експерт з технічної інвентаризації та 3 державних реєстратори.

Посадові особи підприємства пройшли навчання по курсу «Стратегічне планування для комунальних підприємств».

Підприємство розробило Стратегію розвитку БТІ на 2018-2022роки.

Протягом року проводилася рекламна кампанія бюро по ознайомленню населення з послугами підприємства через засоби телебачення та радіомовлення. Проводилися виїзди в садівничі, гаражні кооперативи та масиви індивідуальної забудови з метою ознайомлення населення з порядком переведення дачних будинків в житлові, а також порядком узаконення самочинного будівництва.

З метою вдосконалення виробничого процесу придбана нова комп’ютерна та офісна техніка. Сума капіталовкладень становить – 109,5 тис.грн.

З метою економії енергоресурсів розпочата поетапна заміна люмінесцентних ламп на світлодіодні, внаслідок чого споживання електроенергії скоротилося на 8,1%.

Внаслідок комплексу дій дохід від реалізації послуг за 2017р. збільшився порівняно з 2016р. на 121,2%. Фінансовий план по реалізації послуг виконано на 159,2%.

2018

Звіт керівника.

Основним пріоритетом в моїй роботі в 2018р. було залучення більшої кількості замовників шляхом розширення регіонів ринку збуту продукції та асортименту послуг.

З метою розширення регіонів ринку збуту організовані прийоми в центрах надання адміністративних послуг і укладені договори про спільну діяльність з Старосинявською, Меджибіжською об’єднаними територіальними громадами та Летичівською РДА

Протягом 2018р. розширено асортимент експертних послуг, насамперед проведення технічного обстеження стану будівель і споруд на предмет відповідності державним стандартам і державним будівельним нормам, які необхідні:

для узаконення самобудов;

для зміни функціонального призначення;

виявлення наростання деформацій (тріщин), тощо

а також розширено асортимент проектних послуг – це виготовлення паспортів вивісок.

Протягом 2018 року мною вжиті заходи щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами. Підвищили кваліфікаційний рівень з отриманням сертифікатів про підвищення кваліфікації 3 експерта з оцінки нерухомого майна, 2 експерта з оцінки земельних ділянок та 1 експерт з технічної інвентаризації.

Протягом року проводилася рекламна кампанія бюро по ознайомленню населення з послугами підприємства через засоби телебачення та радіомовлення, розповсюдження буклетів інформаційних листів, проведення зустрічей керівництва та працівників з потенційними споживачами.

З метою вдосконалення виробничого процесу придбана нова комп’ютерна та офісна техніка. Сума капіталовкладень становить – 79,1 тис.грн.

З метою економії енергоресурсів продовжувалася поетапна заміна люмінесцентних ламп на світлодіодні.

За підсумками фінансово-господарської діяльності за 2018 рік підприємство спрацювало з прибутком 168,1 тис.грн., отримало дохід від реалізації послуг на суму 6530,4 тис.грн, що на 1146,4 тис грн. більше ніж за аналогічний період минулого року.

За результатами оцінки фінансової стабільності та інвестиційної привабливості підприємств, яке проводилося Всеукраїнським галузево-аналітичним центром підприємство рекомендовано до номінації на статус «Компанія року 2017», що свідчить, що БТІ є надійним партнером, престижним роботодавцем та пропонує якісні послуги.

2019

Звіт керівника за 2019 рік

Основним пріоритетом в моїй роботі в 2019р. було залучення більшої кількості замовників шляхом розширення регіонів ринку збуту продукції.

З метою розширення регіонів ринку збуту налагоджена тісна співпраця з органами місцевого самоврядування. Постійно проводилися прийоми громадян в центрах надання адміністративних послуг Старосинявської, Меджибіжської селищних рад.  Періодично проводилися виїзні  прийоми населення в сільських радах.

Підприємство приймало участь в тендерах на закупівлю послуг з технічної інвентаризації. За результатами проведених торгів бюро стало переможцем   в 4-х тендерах (допорогові закупівлі).

Завершено перенесення даних архівного фонду на електронні носії, в результаті чого скорочено термін підготовки інформаційних довідок про наявність/відсутність зареєстрованого права власності до 10 хвилин, а вартість такої довідки стала найдешевшою в порівнянні з вартістю аналогічної послуги в інших комунальних бюро обласних та районних центрів України.

Закуплені  нові вимірювальні прилади,  проведена модернізація комп’ютерної техніки бюро з встановленням новішого програмного забезпечення. Виконаний поточний ремонт архівних приміщень.

Проводилася рекламна компанія бюро по ознайомленню населення з послугами підприємства через засоби  телебачення та радіомовлення, а також виїзди в садівничі товариства з метою ознайомлення  населення з порядком переведення дачних будинків в житлові.

Внаслідок комплексу дій чистий дохід від реалізації продукції зріс порівняно з минулим роком на  117,7% .

 

 

Начальник бюро                                                                 О.Шаповал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020

Хмельницьке  бюро  технічної  інвентаризації (ХБТІ) комунальне  госпрозрахункове  підприємство, що  діє  на  підставі  Статуту,  затвердженого  рішенням  сесії Хмельницької  міської  Ради  № 90 від 31.01.2018 року.  Підприємство надає споживачам більше 60-ти  видів  послуг.

Основним пріоритетом в роботі підприємства було залучення більшої кількості замовників шляхом розширення регіонів збуту продукції та асортименту послуг з одночасним покращенням якості послуг та рівня обслуговування замовників.

Протягом року постійно проводився прийом громадян в центрі надання послуг Старосинявської селищної ради, періодично проводилися виїзні прийоми замовників в сільських та селищних радах.

Відповідно до Постанови КМУ від 12.04.2017р. №257 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» впроваджено нову послугу «Проведення паспортизації технічного стану будівель (споруд)».

На виконання Ст. 22-2 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» зі змінами підприємство підключилося до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва

     Протягом 2020 року проводилася рекламна кампанія з метою ознайомлення населення з послугами підприємства:

  • розміщено інформаційно-рекламний матеріал у газеті «Проскурів»
  • придбано в спеціалізованих підприємствах поліграфічну продукцію (рекламні буклети та плакати) в кількості 1,5 тисяч штук
  • виготовлено власними силами поліграфічну продукцію (повідомлення, оголошення, плакати, флаєра) в кількості 16 тисяч штук, які було розповсюджено по місту, дачних масивах, гаражних кооперативах, населених пунктах Хмельницької області.

З метою забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами було здійснено підвищення кваліфікації працівників з отриманням відповідних сертифікатів:

  • 2х спеціалістів з експертної оцінки землі
  • 3х спеціалістів з експертної оцінки нерухомого майна
  • 2х спеціалістів з технічної інвентаризації нерухомого майна
  • 2х спеціалістів з технічного обстеження

Витрати на підвищення кваліфікації з фонду розвитку виробництва склали 40,0тис.грн.

Для забезпечення діяльності підприємства було здійснено капітальні інвестиції на суму 47,9 тис.грн., в т.ч. було придбано 2 принтери формату А-3, 2 багатофункціональні пристрої (принтер-сканер-копіювальний апарат).

Тимчасово вільні кошти розміщувалися на депозитних рахунках у державних банках. Дохід у вигляді відсотків від депозитів склав 17,0 тис.грн.

У 2020 році було надано послуг на суму 5877,5 тис.грн., фінансовий план виконано на 112,8%. Діяльність підприємства була прибутковою, фінансовий результат діяльності (прибуток) склав 133,8 тис.грн.

За 2020 рік підприємство перерахувало податків та зборів на загальну суму 2458,2 тис.грн.

Начальник  ХБТІ  Поліщук Р.І.

 

Документація
Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО03356000
Розрахунковий рахунокUA293154050000026004052303095
МФО315405
ІПН033560022258
Свідоцтво ПДВ31787507