Новини

За перший квартал 2024 року працівники «Контакт-центру» надали більше 10 тисяч консультацій

«Контакт-центр» Хмельницької міської ради забезпечує цілодобовий прийом звернень та вживає негайні заходи по виклику відповідних служб при виникненні аварійних ситуацій. Також фахівці надають консультації з питань житлово-комунального, транспортного, торгівельного обслуговування та з інших питань.

За період з 1 січня по 31 березня 2024 року в системі «Контакт-центр» зареєстровано 4727 звернень (за аналогічний період роботи в 2023 році зареєстровано 4623 звернення). Найбільш актуальним питанням було: забій зовнішньої каналізаційної мережі. Також актуальними для громадян є проблеми з наступних питань: відсутня електроенергія в квартирі, забій внутрішньої каналізаційної мережі, відсутнє освітлення на сходових клітинах, відсутня вентиляція в квартирі, відсутнє вуличне освітлення, відсутня електроенергія в будинку.

За даний період працівниками «Контакт-центру» надано 10042 консультації (за аналогічний період роботи в 2023 році 12394 консультації). Найбільш актуальними питаннями були: електропостачання (відсутня електроенергія в будинку/квартирі), холодне водопостачання (відсутня холодна вода в будинку/квартирі), війна (дії мешканців в певних ситуаціях, робота сирен, переселенці, сховища і укриття), транспорт (дотримання графіків руху, питання пільгового проїзду), опалення (відсутнє опалення в будинках/квартирах), тощо.

Нагадуємо, що подати звернення до «Контакт-центру» можна за телефонами: 1580, (0382) 76-41-40, (067) 555-15-80, (073) 555-15-80, через особистий кабінет на сторінці «Контакт-центру» Хмельницької міської ради або через ЧатБот Хмельницької міської ради.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!