Новини
За перший квартал 2024 року працівники «Контакт-центру» надали більше 10 тисяч консультацій
«Контакт-центр» Хмельницької міської ради забезпечує цілодобовий прийом звернень та вживає негайні заходи по виклику відповідних служб при виникненні аварійних ситуацій. Також фахівці надають консультації з питань житлово-комунального, транспортного, торгівельного обслуговування та з інших питань.
За період з 1 січня по 31 березня 2024 року в системі «Контакт-центр» зареєстровано 4727 звернень (за аналогічний період роботи в 2023 році зареєстровано 4623 звернення). Найбільш актуальним питанням було: забій зовнішньої каналізаційної мережі. Також актуальними для громадян є проблеми з наступних питань: відсутня електроенергія в квартирі, забій внутрішньої каналізаційної мережі, відсутнє освітлення на сходових клітинах, відсутня вентиляція в квартирі, відсутнє вуличне освітлення, відсутня електроенергія в будинку.
За даний період працівниками «Контакт-центру» надано 10042 консультації (за аналогічний період роботи в 2023 році 12394 консультації). Найбільш актуальними питаннями були: електропостачання (відсутня електроенергія в будинку/квартирі), холодне водопостачання (відсутня холодна вода в будинку/квартирі), війна (дії мешканців в певних ситуаціях, робота сирен, переселенці, сховища і укриття), транспорт (дотримання графіків руху, питання пільгового проїзду), опалення (відсутнє опалення в будинках/квартирах), тощо.
Нагадуємо, що подати звернення до «Контакт-центру» можна за телефонами: 1580, (0382) 76-41-40, (067) 555-15-80, (073) 555-15-80, через особистий кабінет на сторінці «Контакт-центру» Хмельницької міської ради або через ЧатБот Хмельницької міської ради.