Новини
За перше півріччя 2024 року працівники «Контакт-центру» надали більше 22 тисяч консультацій
З початку року в системі «Контакт-центр» опрацьовано 9660 звернень. Оброблено 9534 звернення, на виконанні знаходиться 126 звернень.
Якщо аналізувати розподіл звернень за проблемами, то найбільше звернень надходить з питань житлово-комунального господарства (забої каналізаційних мереж, електропостачання, холодне водопостачання, опалення, гаряче водопостачання, вуличне освітлення, прориви внутрішньобудинкових мереж, вентиляція, стан доріг і тротуарів).
Також працівниками «Контакт-центру» надано 22632 консультації. Проблеми, які порушувались, стосувались питань електропостачання, війни, холодного водопостачання, житлової політики, транспорту, опалення, соціального захисту тощо.
Звернення можна залишити телефоном за номерами: 15-80, (0382)764140, 0675551580, 0735551580, через ЧатБот та на сайті «Контакт-центру». В системі уже зареєстровано більше 41000 мешканців.
«Контакт-центр» - зручна система реєстрації і збереження звернень мешканців, в якій одразу видно всю історію обробки звернення, коментарі виконавців, відповідь мешканцям, терміни виконання. Мешканці мають можливість оцінити виконання звернень. Дана інформація зберігається в картці звернення.
Також радимо реєструватись в ЧатБоті м. Хмельницького, де можна не тільки залишити звернення, а й отримати інформацію про ремонтні роботи за Вашою адресою та отримати довідкову інформацію (комунальні, соціальні питання, охорона здоров’я, освіта, соціальний захист, транспорт). Також в ЧатБот додана можливість оцінити роботу підприємств та установ, залишивши коментар до оцінки.