Рішення виконавчого комітету

від 26.10.2017 року № 763 "Про надання одноразової грошової допомоги громадянам - мешканцям м. Хмельницького"

 

Україна
Хмельницька міська рада
Виконавчий комітет
РІШЕННЯ

від 26.10.2017 року № 763

 

Про надання одноразової грошової допомоги громадянам - мешканцям м. Хмельницького

 

 

Розглянувши звернення громадян та керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішенням позачергової десятої сесії міської ради від 29.12.2016 року № 12 “Про бюджет міста Хмельницького на 2017 рік”, рішенням виконавчого комітету міської ради від 12.04.2012 р. № 321 “Про затвердження порядку надання і розміри одноразової грошової допомоги деяким категоріям громадян” зі змінами та доповненнями, виконавчий комітет міської ради

 

 

ВИРІШИВ:

1. Надати одноразову грошову допомогу громадянам – мешканцям    м. Хмельницького за рахунок відповідних призначень загального фонду міського бюджету:

1.1. Андреєвій Ганні Саввівні  на лікування в розмірі 3000 (три тисячі) гривень.

1.2. Бойко Світлані Олександрівні  у зв’язку зі смертю чоловіка – Бойка Олександра Олександровича, в розмірі 5000 (п’ять тисяч) гривень.

1.3. Булавич Світлані Миколаївні  на лікування в розмірі 3000 (три тисячі) гривень.

1.4. Буянській Світлані Вікторівні  на лікування в розмірі 1500 (одна тисяча п’ятсот) гривень.

1.5. Ващуку Миколі Гнатовичу на лікування в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

1.6. Геращенку Василю Федоровичу, на лікування в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

1.7. Грель Людмилі Юхимівні на лікування в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

1.8. Жук Зінаїді Степанівні  у зв’язку зі смертю невістки – Гоцуляк Лариси Петрівни, в розмірі 4000 (чотири тисячі) гривень.

1.9. Заставській Наталії Трохимівні на лікування в розмірі 3000 (три тисячі) гривень.

1.10. Зеленецькій Тетяні Олександрівні  на лікування доньки – Аль-Хадра Дани Фірасівни, в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

1.11. Іваніцькій Лілії Дмитрівні на лікування доньки – Іваніцької Аліни Василівни, в розмірі 1500 (одна тисяча п’ятсот) гривень.

1.12. Іваху Анатолію Дмитровичу  на лікування в розмірі 5000 (п’ять тисяч) гривень.

1.13. Іщук Людмилі Василівні , на лікування доньки – Іщук Анастасії Михайлівни, в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

1.14. Казидубу Володимиру Анатолійовичу , на лікування доньки – Казидуб Катерини Володимирівни, в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

1.15. Камінській Наталії Ярославівні  на лікування сина – Камінського Василя Олександровича, в розмірі 4000 (чотири тисячі) гривень.

1.16. Касимовій Наталі Панасівні на лікування в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

1.17. Копиці Ользі Іванівні  на лікування в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

1.18. Кочині Оксані Іванівні  на лікування доньки – Кочини Діани Олегівни, в розмірі 1500 (одна тисяча п’ятсот) гривень.

1.19. Кушнір Надії Миколаївні на лікування сина – Кравчука Олександра Яковича, в розмірі 5000 (п’ять тисяч) гривень.

1.20. Лещук Людмилі Миколаївні на лікування в розмірі 3000 (три тисячі) гривень.

1.21. Лучуку Василю Петровичу на лікування в розмірі 4000 (чотири тисячі) гривень.

1.22. Магльоні Олені Борисівні  на лікування в розмірі 3000 (три тисячі) гривень.

1.23. Мул Альоні Миколаївні  на лікування в розмірі 4000 (чотири тисячі) гривень.

1.24. Палійчук Діані Володимирівні  на лікування в розмірі 5000 (п’ять тисяч) гривень.

1.25. Паньковій Аллі Григорівні  на лікування в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

1.26. Петровській-Андрейчук Тетяні Михайлівні  на лікування сина – Петровського Анатолія Анатолійовича, в розмірі 3000 (три тисячі) гривень.

1.27. Питянчиній Ользі Василівні на лікування сина – Питянчина Дениса Максимовича, в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

1.28. Пукас Тетяні Федорівні  узв’язку зі смертю чоловіка – Пукаса Анатолія Івановича,  в розмірі 5000 (п’ять тисяч) гривень.

1.29. Ратушняк Зоряні Олександрівні  на лікування доньки – Ратушняк Софії Сергіївни, в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

1.30. Рейман Аллі Олександрівні у зв’язку зі смертю батька Реймана Олександра Михайловича та сестри – Охоцької Людмили Олександрівни,  в розмірі 5000 (п’ять тисяч) гривень.

1.31. Семеновій Оксані Альфредівні  на лікування сина  – Семенова Максима Дмитровича, в розмірі 1500 (одна тисяча п’ятсот) гривень.

         1.32. Соловей Лілії Вікторівні , в зв’язку зі смертю чоловіка – Пономарьова Олега Павловича, в розмірі 3000 (три тисячі) гривень.

1.33. Столярик Ользі Вікторівні на лікування доньки – Столярик Яни Віталіївни, в розмірі 1500 (одна тисяча п’ятсот) гривень.

1.34. Федоруку Михайлу Михайловичу  на лікування доньки – Федорук Богдани Михайлівни, в розмірі 4000 (чотири тисячі) гривень.

1.35. Шепуревій Валентині Григорівні , в зв’язку зі смертю чоловіка – Шепурева Валерія Юрійовича, в розмірі 5000 (п’ять тисяч) гривень.

2. Відділу бухгалтерського обліку та звітності управління праці та соціального захисту населення (Л. Гоцька) забезпечити виплату одноразової грошової допомоги на рахунки:

2.1. Бойко С. О. 

2.2. Зеленецької Т. О. 

2.3. Іваніцької Л. Д. 

2.4. Іщук Л. В. 

2.5. Казидуба В. А.

2.6. Кочини О. І. 

2.7. Камінської Н. Я. 

2.8. Мул А. М. 

2.9. Палійчук Д. В..

2.10. Питянчиної О. В.

2.11. Ратушняк З. О. 

2.12. Рейман А. О. 

2.13. Семенової О. А. 

2.14. Соловей Л. В. 

 Відділу бухгалтерського обліку та звітності управління праці та соціального захисту населення (Л. Гоцька) кошти перерахувати на рахунок Хмельницької дирекції УДППЗ «Укрпошта», передплатний рахунок 26049301839995 в філії Хмельницького обласного управління ВАТ «Ощадбанк», код ЗКПО 21344146, МФО 315784 з врахуванням поштових видатків  - 0,79%:

3.1. Андреєвій Г. С. 

3.2. Булавич С. М. 

3.3. Буянській С. В. 

3.4. Ващуку М. Г. 

3.5. Геращенку В. Ф. 

3.6. Грель Л. Ю. 

3.7. Жук З. С. 

3.8. Заставській Н. Т. 

3.9. Іваху А. Д.

3.10. Касимовій Н. П. 

3.11. Копиці О. І. 

3.12. Кушнір Надії Миколаївні 

3.13. Лещук Л. М. 

3.14. Лучуку В. П. 

3.15. Магльоні О. Б. 

3.16. Паньковій А. Г. .

3.17. Петровській-Андрейчук Т. М.

3.18. Пукас Т. Ф. 

3.19. Федоруку М. М. .

3.20. Шепуревій В. Г. 

4. Контроль за виконанням рішення покласти на управління праці та соціального захисту населення.

 

                Міський голова                                                                  О. Симчишин