Рішення виконавчого комітету
від 24.11.2022 № 871 "Про надання одноразової грошової допомоги деяким категоріям громадян"
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 24.11.2022 № 871
Про надання одноразової грошової допомоги деяким категоріям громадян
Розглянувши звернення громадян та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішенням десятої сесії Хмельницької міської ради від 15.12.2021 № 7 «Про бюджет Хмельницької міської територіальної громади на 2022 рік», рішенням виконавчого комітету міської ради від 24.01.2019 № 60 «Про затвердження Порядку надання і розміри одноразової грошової допомоги деяким категоріям громадян» зі змінами, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Надати одноразову грошову допомогу деяким категоріям громадян за рахунок відповідних призначень загального фонду бюджету міської територіальної громади згідно додатку.
2. Відділу бухгалтерського обліку та звітності управління праці та соціального захисту населення (Л. Гоцька) кошти перерахувати на рахунок Хмельницької дирекції УДППЗ «Укрпошта», передплатний рахунок IBAN UA263157840000026049301839995 в філії Хмельницького обласного управління ВАТ «Ощадбанк», код ЗКПО 21344146, МФО 315784 з врахуванням поштових видатків - 1,30% та рахунки одержувачів.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на управління праці та соціального захисту населення.
Міський голова О. СИМЧИШИН
Додаток | ||||
до рішення виконавчого комітету | ||||
від 24.11.2022 № 871 | ||||
Список громадян Хмельницької міської територіальної громади | ||||
№ п/п | ПІБ | Адреса | Сума | Потребує грошової допомоги |
1 | АНДРІЯШ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ | 3000,00 | ||
2 | БЕРНАТ ВОЛОДИМИР АНТОНОВИЧ | 3000,00 | ||
3 | ГРИНЬ ТАЇСА ПЕТРІВНА | 3000,00 | ||
4 | ДЗЮБАК ВАЛЕНТИНА КАРЛІВНА | 2000,00 | ||
5 | ДІДЕНКО ІРИНА ВАЛЕНТИНІВНА | 3000,00 | ||
6 | ЖАЛЮК АНАСТАСІЯ МИКОЛАЇВНА | 4000,00 | ||
7 | ЗАБРОДІН МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ | 3000,00 | ||
8 | КВІК ЛУЇ МИХАЙЛОВИЧ | 5000,00 | ||
9 | КОМЗЮК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ | 5000,00 | ||
10 | КОПЕЦЬКИЙ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ | 3000,00 | ||
11 | КОСТОПРАВ ГАННА ВАСИЛІВНА | 3000,00 | ||
12 | КОШЕЛЬКІВСЬКА ОЛЬГА ВІКТОРІВНА | 3000,00 | ||
13 | КУШНІР КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА | 3000,00 | ||
14 | ЛИТВИНЕНКО СНІЖАНА АНАТОЛІЇВНА | 7000,00 | ||
15 | МАРТИНЮК ОЛЕКСАНДР КУЗЬМИЧ | 3000,00 | ||
16 | ПАВЛІКОВСЬКИЙ БОРИС ВАЛЕНТИНОВИЧ | 3000,00 | ||
17 | ПАРОВИЙ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ | 3000,00 | ||
18 | ПАСТУХ ВІТА МИКОЛАЇВНА | 4000,00 | ||
19 | ПУДРАНЬ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ | 3000,00 | ||
20 | РУДА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА | 7000,00 | ||
21 | РУДИЙ МИКОЛА ІВАНОВИЧ | 7000,00 | ||
22 | СЛЮСАРЧУК НІНА ІВАНІВНА | 3000,00 | ||
23 | ТАРАБА НІНА ОЛЕКСАНДРІВНА | 3000,00 | ||
24 | ТЕКЛЮК КАТЕРИНА АНАТОЛІЇВНА | 3000,00 | ||
25 | ФЕДОРОВСЬКА ІРИНА МИКОЛАЇВНА | 3000,00 | ||
26 | ЮРЧАК ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ | 5000,00 | ||
97000,00 | ||||
Керуючий справами | Ю. САБІЙ | |||
виконавчого комітету | ||||
Начальник управління | С. ВОРОНЕЦЬКИЙ |