Рішення виконавчого комітету

від 23.07.2020 № 568 "Про затвердження Порядку здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти виконавчим комітетом Хмельницької міської ради"

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ

від 23.07.2020 № 568

Про затвердження Порядку здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти виконавчим комітетом Хмельницької міської ради

 

 

Розглянувши клопотання керуючого справами виконавчого комітету, керуючись  Постановою Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити Порядок здійснення виконавчим комітетом Хмельницької міської ради попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти (додаток).
  2. Відділу публічних закупівель Хмельницької міської ради при підготовці та укладанні договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти керуватись Порядком здійснення виконавчим комітетом Хмельницької міської ради попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Ю.Сабій

 

Міський голова   О. СИМЧИШИН

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

від 23.07.2020 року 568

 

 

Порядок

здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти виконавчим комітетом Хмельницької міської ради

 

1. Цей Порядок визначає механізм здійснення виконавчим комітетом Хмельницької міської ради попередньої оплати за товари, роботи і послуги з метою забезпечення цільового та ефективного використання бюджетних коштів.

2. Установити, що виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва, тощо, відділ публічних закупівель Хмельницької міської ради у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти може передбачати попередню оплату в разі закупівлі:

  • товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше 3 місяців в межах поточного бюджетного періоду;
  • товарів за капітальними видатками - на строк не більше 3 місяців в межах поточного бюджетного періоду;
  • робіт і послуг за капітальними видатками – на строк не більше 12 місяців в межах поточного бюджетного періоду;
  • періодичних видань – на строк не більше 12 місяців.

3.  Установити, що розмір попередньої оплати може становити у разі закупівлі:

3.1 товарів, робіт і послуг за поточними видатками у - до 50 відсотків від їх вартості за винятком:

  • періодичні видання у розмірі до 100 відсотків від їх вартості;
  • програмне забезпечення (програмних продуктів, зокрема ліцензійних примірників комп’ютерних програм, інформаційних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних), послух зі створення програмного забезпечення та послуг з встановлення і налаштування програмних продуктів - до 100 відсотків їх вартості;
  • участь у семінарах, навчання з підвищення кваліфікації - до 100 відсотків від їх вартості;

3.2 товарів за капітальними видатками у розмірі до 50 відсотків від їх вартості;

3.3 робіт із реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення - до 30 відсотків від їх вартості, якщо підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу, по закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику;

3.4 робіт з розробки проектно-кошторисної документації та експертизи - до 30 відсотків від їх вартості.

4. Попередня оплата за договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг здійснюється лише одним платежем в межах строку дії договору.

5. Зобов’язати відділ публічних закупівель при підготовці та укладенні виконавчим комітетом договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг, що передбачають попередню оплату, відповідно до законодавства:

5.1 забезпечувати заходи щодо виявлення виконавців робіт, постачальників товарів і надавачів послуг, якими порушено умови договорів, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів, діяльність яких координується через них та які отримують бюджетні кошти на виконання бюджетних програм, щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти;

5.2 не передбачати попередньої оплати у договорах із виконавцями робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, у разі порушення ними умов, раніше укладених з виконавчим комітетом Хмельницької міської ради договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти;

5.3 передбачати у договорах умову та порядок повернення після виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг невикористаних сум попередньої оплати, після закінчення строку, визначеного у договорі про закупівлю товарів, робіт і послуг;

5.4 передбачати у договорах умову про застосування штрафних санкцій у разі невчасного повернення виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг не використаних сум попередньої оплати: сум попередньої оплати;

6. Зобов’язати відділ бухгалтерського обліку, планування та звітності Хмельницької міської ради:

6.1 здійснювати попередню оплату за капітальними видатками шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі (а саме: на придбання і постачання необхідних для виконання робіт та надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів; виконання робіт та надання послуг субпідрядними організаціями, тощо), визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів (а саме: договорів, накладних, рахунків, актів виконаних робіт, тощо) органам Державної казначейської служби для здійснення платежів;

6.2 не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови раніше укладених договорів виконавчим комітетом Хмельницької міської ради щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти;

6.3 забезпечувати повернення виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг після закінчення строку, визначеного у договорі про закупівлю товарів, робіт і послуг невикористаних сум попередньої оплати після закінчення строку, визначеного у договорі про закупівлю товарів, робіт і послуг. Застосовувати, передбачені договором про закупівлю товарів, робіт і послуг штрафні санкції, у разі невчасного повернення таких коштів

7. Даний Порядок  набирає  чинності з дня прийняття рішення, яким його затверджено.

 

Керуючий справами виконавчого комітету    Ю. САБІЙ

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!