Новини
В Хмельницькому стартує чергова «Школа молодого підприємця»
В місті продовжують втілювати заходи, які сприяють покращенню умов для ведення бізнесу. Одним із них є «Школа молодого підприємця» проєкт Управління економіки Хмельницької міської ради. Навчання проводитимуться в нашому місті вже не вперше. «Школа молодого підприємця» видалася успішною та корисною для багатьох молодих та амбітних хмельничан, які прагнуть розвивати рідне місто. Багатьом випускникам школи вдалося успішно реалізуватися у сфері ведення власної справи.
У грудні в Хмельницькому стартує чергова «Школа молодого підприємця». Шестиденний освітній інтенсив спрямовано на те, щоб мотивувати містян до ведення власної справи та надати для цього необхідні знання. На учасників проєкту чекатиме чотири ТОП-спікери та сім модулів.
«Школа молодого підприємця» буде корисною для:
- Власників та топ-менеджерів виробничих підприємств.
- Маркетологів діючих виробничих підприємств.
- Бізнесу, що прагне систематизуватися.
Слухачі «Школи молодого підприємця» отримають цінний досвід та знання від спікерів проєкту під час модулів, які будуть проходити протягом шести днів.
Системний Маркетинг
З третього по четверте грудня спікер Юлія Габ розповість слухачам про те, що собою являє системний маркетинг, для чого потрібен маркетинговий план та як визначити задачі бізнесу. Учасники навчаться визначати цільовий ринок, конкурентів та розуміти потреби споживачів. Також слухачі ознайомляться з техніками вивчання клієнта. Заняття триватимуть з 10.00 до 17:30.
Цифрові комунікації
Протягом п'ятого та шостого грудня спікер Євген Зінгерман розповідатиме про цифрові комунікації. Слухачі ознайомляться з цифровими каналами комунікації та українським сегментом інтернету. Спікер зробить огляд соціальних мереж та розкаже про наявні можливості і тактики комунікації з аудиторією. Також слухачі дізнаються, що таке бренд, як його створити. Євген Зінгерман презентує алгоритм створення стратегії цифрової комунікації та розповість про цілі комунікації в цифрових каналах. Слухачі довідаються, що таке портрет аудиторії та її цифрові звички. Заняття триватимуть з 10.00 до 17:30.
Просування бізнесу в соціальних мережах
Протягом дев'ятого та десятого грудня спікери Олена Пархоменко та Андрій Приступа (Clever Digital) розкажуть слухачам про те, як просувати бізнес у соціальних мережах. Також учасники дізнаються, що собою являє SMM-стратегія, які існують ефективні інструменти просування комерційних акаунтах та які є методики залучення цільової аудиторії. Крім того, спікери ознайомлять слухачів з поняттям таргетованої реклами та як правильно її налаштувати. Після закінчення курсу кожний учасник матиме структуру SMM-стратегії для самостійного опрацювання та отримає покрокову інструкцію з налаштування таргетованої реклами (спрощений варіант). Заняття триватимуть з 10.00 до 17:30.
Усім, хто бажає стати слухачем «Школи молодого підприємця», необхідно зареєструватися. Кількість місць обмежена.