Новини
Шляхи покращення надання якості послуг населенню шукали на спільній нараді
Під головуванням керуючого справами виконавчого комітету Хмельницької міської ради Юлії Сабій відбулася нарада, під час якої працівники управління адміністративних послуг (ЦНАП) обговорювали механізм покращення надання адмінпослуг населенню із суб’єктами надання цих послуг – структурними підрозділами міської ради.
На початку роботи керуюча справами наголосила, що нарада має комунікаційний характер і її учасники мають обговорити спірні моменти в роботі, щоб знайти шляхи вирішення проблемних питань.
Виступаючи перед присутніми начальник управління адміністративних послуг Олексій Хохлов повідомив, що із кожним роком кількість громадян, які звертаються до управління, збільшується. Так, у 2016 році звернулося 120196 осіб, в 2017 році – 128374, а в 2018 – 144117 громадян.
Відповідно до рішення 30 сесії Хмельницької міської ради, яка відбулася 17 квітня 2019 року, до переліку адміністративних послуг, що надаються через УАП, включено послуги, що в 2014 році були визначені як інші послуги міської ради і надавалися через адміністратора управління адміністративних послуг. На сьогодні в ЦНАПі громадяни можуть скористатися 261 послугою.
Окремо учасники зупинилися на питанні приведення інформаційних та технологічних карток до відповідних вимог, що полегшить роботу адмінстраторів та покращить комунікацію між відділами та управліннями.
Також під час наради було наголошено на важливості створенні власних інтернет-ресурсів для суб’єктів надання адміністративних послуг та проведення консультування громадян фахівцями із конкретних галузей консультацій в приміщенні УАП.
Усе це покликане на полегшення співпраці між суб’єктами надання адміністративних послуг та на підвищення якості послуг, які отримують громадяни.