Новини
Протягом минулого року працівники «Контакт-центру» надали більше 47 тисяч консультацій
З 1 січня по 31 грудня 2024 року в системі «Контакт-центр» зареєстровано 21494 звернення. Найчастіше жителі громади зверталися з питань відсутності електроенергії в квартирах та будинках, освітлення на сходових клітинах. Також були звернення щодо забоїв внутрішньої каналізаційної мережі та відсутності вентиляції в квартирах.
За даний період працівниками «Контакт-центру» надано 47733 консультацій. Найбільш актуальними питаннями були: електропостачання (відсутня електроенергія в будинку/квартирі), холодне водопостачання (відсутня холодна вода в будинку/квартирі), транспорт (дотримання графіків руху, питання пільгового проїзду), війна (дії мешканців в певних ситуаціях, робота сирен, переселенці, сховища і укриття, комендантська година, допомога армії), гаряче водопостачання (незадовільна температура гарячої води), опалення (відсутнє опалення в будинках/квартирах), соціальний захист (отримання соціальних виплат, надання матеріальної допомоги), тощо.
Загалом, станом на 3 січня 2025 року в системі «Контакт-центр» зареєстровано 46217 мешканців. Створено 68 кабінетів виконавців, з яких опрацьовуються звернення та пропозиції мешканців громади.
Нагадуємо, що подати звернення до «Контакт- центру» можна за телефонами: 1580, (0382) 76-41-40, (067) 555-15-80, (073) 555-15-80, через особистий кабінет на сторінці «Контакт-центру» Хмельницької міської ради або через ЧатБот Хмельницької міської ради.