Рішення міської ради
Про затвердження змін до Статуту Хмельницького міського перинатального центру
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Рішення двадцять четвертої сесії
№62 від 24.04.2013 р.
Про затвердження змін до Статуту Хмельницького міського перинатального центру
Розглянувши клопотання Хмельницького міського перинатального центру та пропозицію постійної комісії з питань охорони здоров'я, праці та соціального захисту населення, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Наказом МОЗ України від 15.07.2011 №514 «Про затвердження Примірного статуту перинатального центру зі стаціонаром та Примірного положення про перинатальний центр у складі закладу охорони здоров'я», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити зміни до Статуту Хмельницького міського перинатального центру, затвердженого рішенням Хмельницької міської ради №18 від 26 червня 2007 року, згідно з додатком.
2. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови Г.Давиденка.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань охорони здоров'я, праці та соціального захисту населення.
Міський голова С.Мельник
Додаток
до рішення сесії міської ради
від 24.04.2013р. №62
Зміни до Статуту
Хмельницького міського перинатального центру
(Додаток є невід’ємною частиною Статуту)
1. П. 5.2., 5.3., 5.4. розділу 5 “Структура Центру” викласти в новій редакції:
«5.2. Структура Центру включає в себе наступні блоки та служби:
5.2.1. Консультативно-діагностичне відділення:
- реєстратура;
- денний стаціонар з ліжками для обстеження;
- кабінет по лікуванню безпліддя;
- кабінет планування сім`ї;
- кабінет лікарів акушерів-гінекологів (жіноча консультація №1 та №2);
- медико-генетична консультація;
- кабінет лікаря-терапевта;
- кабінет лікаря-стоматолога;
- кабінет психолога;
- кабінет фізіотерапії з ЛФК;
- кабінет мамолога;
- кабінет лікаря-консультанта з питань невиношування вагітності;
- кабінет лікаря-консультанта з питань онкологічної гінекології;
- кабінет лікаря-консультанта з питань клімактеричного періоду;
- кабінет гінекологічної ендокринології;
- процедурний кабінет.
5.2.2. Стаціонарні відділення:
5.2.2.1. Приймальне відділення;
5.2.2.2. Акушерський стаціонар:
- відділення медицини плода та патології раннього терміну вагітності;
- відділення патології вагітності №1;
- відділення патології вагітності №2;
- пологове відділення з індивідуальними та сімейними пологовими залами та операційними №1;
- пологове відділення з індивідуальними пологовими залами і операційними №2;
- відділення сумісного перебування матері та дитини;
- відділення анестезіології та інтенсивної терапії;
- операційна.
5.2.2.3. Гінекологічний стаціонар:
- приймальне відділення;
- відділення гінекології з малоінвазивними технологіями;
- відділення гінекології з ліжками для дитячої та підліткової гінекології.
5.2.2.4. Неонатологічний та педіатричний стаціонар:
- відділення інтенсивної терапії новонароджених.
5.2.2.5. Відділення трансфузіології з методами еферентної терапії.
5.2.2.6. Дистанційний консультативно-діагностичний центр з телемедичними технологіями:
- кабінет планових телемедичних консультацій;
- кабінет ургентних телемедичних консультацій;
- учбово-методичний кабінет.
5.2.2.7. Лабораторний та діагностичний блоки:
5.2.2.7.1. Лабораторний блок:
- клініко-біохімічна лабораторія, включаючи ургентну службу;
- бактеріологічна лабораторія;
- імунологічна, генетична лабораторії.
5.2.2.7.2. Діагностичний блок:
- кабінет ЕКГ;
- відділення пренатальної діагностики (УЗД, кардіографія);
- кабінет рентгенології та мамографії.
5.2.2.8. Адміністративно-господарський блок:
- адміністрація;
- статистичний відділ;
- харчоблок;
- бухгалтерія, економісти, відділ кадрів;
- технічні служби;
- пральня;
- централізаційна стерилізаційна;
- гараж;
- централізований пункт подачі кисню;
- архів;
- епідеміологічний контроль.
«5.3. Положення про структурні підрозділи Центру затверджує головний лікар».
«5.4. Структурні підрозділи Центру діють в межах повноважень, визначених головним лікарем та законодавством України».
Голова постійної комісії з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення М.Василишин