Рішення міської ради
Про затвердження Програми підтримки та розвитку Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» на 2023-2027 роки
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Рішення позачергової двадцять п’ятої сесії
№68 від 28.03.2023 р.
Внесені зміни:
рішенням 31-ї сесії міської ради від 28.07.2023 №47
рішенням 33-ї сесії міської ради від 15.09.2023 №79
рішенням 39-ї сесії міської ради від 02.05.2024 №25
Про затвердження Програми підтримки та розвитку Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» на 2023-2027 роки
Розглянувши пропозицію виконавчого комітету Хмельницької міської ради, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи», постановою Кабінету Міністрів України від 13.11.2013 №835 «Про затвердження Порядку відбору інвестиційних проектів, для реалізації яких надається державна підтримка», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму підтримки та розвитку Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» на 2023-2027 роки згідно з додатком.
2. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови М.Ваврищука та Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс».
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань роботи житлово-комунального господарства, приватизації та використання майна територіальної громади.
Міський голова О.СИМЧИШИН
Додаток
до рішення сесії міської ради
від 28.03.2023 року №68
ПРОГРАМА
підтримки та розвитку Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» на 2023-2027 роки
м.Хмельницький
1. Паспорт Програми
1. |
Розробник Програми |
Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» |
2. |
Відповідальний виконавець програми |
Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» |
3. |
Підстава для розроблення |
Бюджетний кодекс України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» |
4. |
Термін реалізації Програми |
2023-2027 роки |
5. |
Етапи виконання програми |
Програма виконується в один етап |
6. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми |
Кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади, кошти інших джерел, не заборонених чинним законодавством України |
7. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми |
1284395,7 тис.грн. |
2. Загальні положення
Програма підтримки та розвитку Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» на 2023-2027 роки (далі – Програма) розроблено в межах Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», «Про благоустрій населених пунктів», «Про відходи», «Про державну допомогу суб’єктам господарювання».
Програма враховує головні завдання в законодавчих і нормативних актах з питань житлово-комунальної сфери та визначає основні завдання і заходи розвитку підприємства на 2022-2027 роки та спрямована на виконання наступних рішень міської ради, зі змінами:
1. Програма підтримки і розвитку житлово-комунальної інфраструктури Хмельницької міської територіальної громади на 2022-2027 роки (рішення десятої сесії міської ради від 15.12.2021 №52).
2. Програма поводження з побутовими відходами «Розумне Довкілля Хмельницький» на 2021-2023 роки (рішення другої сесії міської ради від 23.12.2020 №67).
3. Концепція регулювання чисельності безпритульних тварин в м.Хмельницькому (рішення четвертої сесії від 09.02.2011 №5).
4. Правила утримання домашніх тварин у м.Хмельницькому (рішення сьомої сесії від 15.06.2011 №6).
5. Методика розрахунку компенсації за надання послуг, що становлять загальний економічний інтерес – послуг з вивезення побутових відходів, що надаються Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» на території Хмельницької міської територіальної громади (рішення позачергової шістнадцятої сесії Хмельницької міської ради від 28.04.2022 №18).
6. Стратегічний план розвитку Хмельницької міської територіальної громади на 2021-2025 роки (рішення сьомої сесії Хмельницької міської ради від 14.07.2021р. №11).
7. Програма економічного і соціального розвитку Хмельницької міської територіальної громади (рішення Хмельницької міської ради затверджується щорічно).
В сучасних економічних умовах для забезпечення виконання власних статутних завдань комунальні підприємства нерідко потребують залучення додаткового фінансування, яке сприятиме стабілізації їх фінансово-господарської діяльності, покращенню стану розрахунків з постачальниками, більш ефективному використанню майна комунальної власності, оновленню виробничих потужностей, технічної бази, проведення капітального та поточного ремонту об’єктів комунальної власності, забезпеченню повного і своєчасного внесення платежів до бюджету.
Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» є стратегічно важливим підприємством Хмельницької міської територіальної громади, що забезпечує споживачів наданням послуг з поводження з побутовими відходами. Негативний вплив на фінансовий стан підприємства сьогодні чинять: зростання ставок податків і зборів, мінімального рівня заробітної плати, цін і тарифів на паливно-енергетичні ресурси, невідповідність рівня встановлених тарифів на послуги підприємства економічно-обґрунтованим плановим витратам на їх виробництво, низька платоспроможність населення, гострий дефіцит коштів на підприємстві для проведення капітальних вкладень для переоснащення та відновлення виробничих засобів, техніки та потужностей, законодавча неврегульованість механізму застосування пені та штрафних санкцій щодо громадян-неплатників, а також механізму припинення надання послуг для даних категорій споживачів.
Такий стан справ генерує ризики потенційного порушення трудового законодавства, в частині своєчасної виплати заробітної плати, неякісного надання комунальних послуг, унеможливлює придбання необхідної техніки, якісних матеріалів, запчастин, що загалом може спричинити збитковість діяльності підприємства у середньостроковій перспективі та неспроможність повного та своєчасного виконання власних зобов’язань.
Вищенаведені чинники спричиняють обмеженість обігових коштів на підприємстві для здійснення поточної діяльності.
3. Мета та завдання Програми
Основною метою Програми є забезпечення стабільної діяльності Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс», збереження комунального майна шляхом надання фінансової допомоги суб’єкту господарювання, поповнення оборотного капіталу для належного виконання статутних зобов’язань в сфері забезпечення надання послуг поводження з побутовими відходами, підвищення розвитку підприємства та наближення його розвитку до європейських стандартів.
Програма спрямована на виконання наступних завдань:
1. Сприяння створенню належних умов для здійснення підприємством своєї поточної діяльності у сфері надання послуг з поводження з побутовими відходами споживачам населених пунктів Хмельницької міської територіальної громади.
2. Зміцнення матеріально-технічної бази підприємства.
3. Збереження заробітної плати працівникам на економічно-обґрунтованому рівні з урахуванням законодавчо встановлених норм, недопущення заборгованості з виплати заробітної плати.
4. Переоснащення, відновлення та реконструкція виробничих потужностей підприємства.
5. Забезпечення беззбиткового функціонування підприємства та підтримка платоспроможності підприємства.
4. Основні напрямки робіт Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс» та проблемні питання
Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» виконуються роботи у сфері поводження з твердими побутовими відходами (збирання, перевезення, сортування, утилізація, захоронення), вивезення великогабаритних побутових відходів, вивезення рідких відходів. Окрім того, за бюджетні кошти підприємство виконує заходи по санітарному очищенню, а саме:
- поточному утриманню ланки із збирання небезпечних відходів у складі побутових;
- регулювання чисельності тварин;
- утриманню бездоглядних тварин у притулку;
- поліпшення умов перебування бездоглядних тварин у притулку.
Підприємство ХКП «Спецкомунтранс» надає послуги з вивезення твердих, великогабаритних, рідких відходів та захоронення твердих, великогабаритних відходів від мешканців житлових будинків, підприємств, організацій, установ всіх форм власності на території Хмельницької міської територіальної громади відповідно до встановлених тарифів.
Підприємство визнано виконавцем послуг відповідно до рішень виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 08.02.2018 року №87 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії про визначення переможців конкурсу із визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Хмельницького» та від 09.12.2021 року №1188 «Про введення в дію рішення конкурсної комісії про визначення переможців конкурсу із визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території Хмельницької міської територіальної громади».
Для своєчасного надання послуг підприємство має на балансі 46 одиниць колісних транспортних засобів та техніки. Для підвищення якості послуг місто поділено на райони обслуговування, запроваджена система маршрутів та графіків вивезення відходів від споживачів. Збирання твердих побутових відходів від мешканців приватної забудови здійснюється сміттєвозами Mercedes-Benz Atego, КО-432, що передбачає ручне завантаження в кузов. Підприємство утримує та обслуговує 263 контейнерних майданчики для збору побутових відходів, з яких: 28 облаштовані металоконструкціями закритого типу, 97 - сітчастого типу, 111 облаштовані бетонними плитами. Для організації збору великогабаритних відходів влаштовуються бетонні короби.
З 2018 року підприємство обслуговує підземні контейнери, яких на сьогоднішній день встановлено 12 одиниць. Перевага підземних контейнерів у тому, що відходи зберігаються під землею і не створюють неприємного запаху.
Щоденно здійснюється вивезення твердих побутових відходів по 13-ти маршрутах. Відстань перевезення на всіх маршрутах становить в середньому 25 км.; обсяг перевезень побутових відходів в день становить 260 тон.
Вивезення великогабаритних відходів, гілля, інших відходів, які накопичуються за межами контейнерних майданчиків, здійснюється вантажними автомобілями-самоскидами, в яких поміщається від 8 до 16 м3 відходів (в залежності від марки автомобіля). Щоденний обсяг відходів, який навантажується на дані автомобілі складає 12 тон.
Більшість спеціальних автомобілів, які використовуються для виконання послуг по санітарному очищенню міста мають значний ступінь зносу - більше 85 відсотків, підприємство потребує постійного оновлення спецтехніки. В 2018 році відповідно до укладеного договору фінансового лізингу придбано п’ять одиниць спеціалізованої техніки. Через велике навантаження, специфіку роботи спецтехніка та механізми зазнають фізичного зносу та потребують періодичного ремонту, а в нашому випадку і часткового оновлення парку. За рахунок коштів бюджету Хмельницької міської територіальної громади планується придбання 2-х автомобілів-сміттєвозів із заднім завантаженням, телескопічного навантажувача для завантаження відходів, компактора для переміщення, подрібнення, ущільнення відходів на полігоні при виконанні технологічного процесу захоронення відходів.
Полігон побутових відходів, який розташований за адресою: м.Хмельницький, проспект Миру,7, приймає весь обсяг побутових відходів, які утворюються на території Хмельницької міської територіальної громади. На сьогоднішній день накопичено понад 5,3 млн. тон відходів. За рік утворюється близько 100 тис. тонтвердих побутових відходів, які захоронюються на полігоні побутових відходів. Полігон побутових відходів виник у 1956 році у глиняному кар’єрі на місці стихійного звалища міських відходів, які безконтрольно вивозилися з міста. Лише у 1996 році рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради народних депутатів №1234 офіційно було відведено земельну ділянку під розміщення полігону ПВ. На той час на відведеній ділянці було накопичено тони відходів.
Відповідно до Паспорту місця видалення відходів, полігон ПВ розташований на відстані 2 км від міста Хмельницького. Діючий полігон ПВ належить до комунальної власності Хмельницької міської територіальної громади і наказом міського відділу комунального господарства від 31.12.1987 №59 переданий на баланс Хмельницького комунального підприємства «Спецкомунтранс», що надає послуги з поводження з побутовими відходами, що є послугами загального економічного інтересу. Постановою Національної комісії, що здійснює регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 12.09.2017 №1110 видано ХКП «Спецкомунтранс» ліцензію на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів за місцем провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів – проспект Миру,7, м.Хмельницький.
Спільно з Європейським банком реконструкції та розвитку розроблено Проєкт модернізації інфраструктури твердих побутових відходів у м.Хмельницькому.
Проєкт складається з наступних етапів:
- закриття, накриття та рекультивація діючого полігону ТПВ, що включатиме накриття зони розміщення відходів, включаючи заходи запобігання проникнення дощової води та утворення фільтрату, а також заходи запобігання втручання в роботу системи збору звалищного газу;
- переміщення системи збору газу на нове місце розташування, зміна профілю тіла існуючого корпусу сміттєзвалища для стабілізації схилу та запобігання зсувам, включаючи заходи щодо стоку поверхневих вод та варіанти очищення існуючого водоймища з фільтратом, з якого в даний час збирається стічна вода для рециркуляції;
- будівництво нового полігону прилеглого до існуючого (загальна потужність складе від 500 000 до 700 000 тон відходів), що включатиме утворення природного геологічного бар'єру, підсиленого геосинтетичними глиняними матеріалами та шаром захисної системи з поліетилену високої щільності, дренуючий шар збору фільтрату, системи перекачування для збирання фільтрату та шар для системи збору газу з полігону (над шаром відходів);
- будівництво комплексу з переробки твердих побутових відходів. Потужність переробки запропонованого комплексу становить приблизно 107000 тон ТПВ на рік (приблизно 300 тон на добу). Ця система включає: механічну обробку (просіювання) на сортувальній лінії для вилучення матеріалів, які придатні для повторного використання; виробництво палива з відходів (RDF) та компостування органічної фракції ТПВ за допомогою аерації та перемішування в закритих, металевих коробах.
Джерела фінансування проекту - кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку та кошти Хмельницької міської територіальної громади.
Для перевезення працівників та матеріально-технічних засобів з метою проведення аварійно-відновлювальних робіт на територіях, на яких велись бойові дії, та для доставки гуманітарних вантажів підприємство використовує паливно-мастильні матеріали, що були придбані за власні кошти.
На виконання заходів з реалізації кредитного договору між Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» та Європейським банком реконструкції та розвитку погашення відсотків за користування залученими коштами передбачено в тарифі на послуги з захоронення побутових відходів. У разі виникнення різниці між передбаченим розміром відсотків в тарифі на послуги та фактичними витратами на виконання гарантійних зобов’язань ХКП «Спецкомунтранс», різниця може відшкодуватись з бюджету міської територіальної громади.
Кошти можуть бути використані виключно на:
- витрати на оплату праці персоналу;
- відрахування на соціальні заходи;
- електроенергію, паливно-мастильні та інші експлуатаційні матеріали;
- технічне обслуговування, ремонт обладнання та устаткування, необхідного для надання послуг, що становлять загальний економічний інтерес;
- постійні розподілені загальновиробничі, адміністративні витрати.
4.1. Розумне Довкілля Хмельницький
В серпні 2019 року на підприємстві створено офіс реалізації проєкту й впровадження нових стандартів поводження з відходами у місті Хмельницькому. Офіс займається реалізацією концепції «Розумне Довкілля Хмельницький», в рамках якої:
1. Проведено посезонну морфологію відходів.
2. З січня 2018 року на полігоні працює комплекс з дегазації полігону побутових відходів, який встановила компанія ТОВ «Біогаз ЕНЕРДЖІ». З полігону відкачується звалищний газ, який переробляється на електричну енергію та по «зеленому тарифу» продається державному підприємству.
3. Розроблено проєктну документацію на реконструкцію полігону ТПВ.
4. Розроблено техніко-економічне обґрунтування сміттєпереробного комплексу.
5. Діє програма збору небезпечних відходів – Екобус, яка включає низку заходів, спрямованих на вирішення проблеми з відходами у Хмельницькій МТГ. Збирання небезпечних відходів відбувається в різних мікрорайонах міста та селах, відповідно до графіку. Мешканці громади можуть здати люмінесцентні лампи, відпрацьовані термометри, батарейки, акумулятори, електричне та електронне обладнання, фарби, клеї, розчинники, медикаменти, миючі засоби, побутову хімію.
6. Місто Хмельницький 24 вересня 2019 року долучилося до програми ЄБРР «Зелені міста».
7. Протягом літа 2019 року компанії-консультанти WSP та IDOM, що були найняті ЄБРР проводили роботи з всебічної оцінки проєкту та формували звіти та плани, що дозволяють всебічно оцінити проєкт.
8. Проводиться просвітницька робота у навчальних закладах міста, про проєкт постійно виходять матеріали у місцевих та загальноукраїнських ЗМІ.
9. Триває розробка Регіонального плану поводження з ТПВ Хмельницької міської територіальної громади. Розробник – французька компанія Seureca Veolia.
10. Розроблено проєкт «Реконструкція «Винос газопроводу високого тиску з тіла полігону твердих побутових відходів м.Хмельницького».
11. З вересня 2020 року у місті Хмельницькому діє муніципальний Центр управління відходами – це місце, куди кожен мешканець ХМТГ може безкоштовно здати відходи для їх подальшої переробки чи утилізації. Центр розташований біля міського полігону ТПВ на проспекті Миру,7 та працює у режимі самообслуговування шість днів на тиждень та приймає 13 фракцій відходів (папір, пластик, поліетилен, комбіновану упаковку, метал, побутову техніку, будівельні відходи, «зелені» відходи, меблі, одяг, небезпечні відходи).
Завдяки роботі Центру вдасться скоротити потрапляння невідсортованих відходів на полігон та поступово навести лад з великогабаритними відходами.
12. У 2021 році розпочав роботу навчальний центр поводження з відходами «Гуфі-центр» – це простір, який створено для навчання розумному поводженню з відходами. Приміщення центру розташовано на вул.Кропивницького,5 та складається з п’яти залів, наповненими інтерактивними експонатами, розробленими та виготовленими спеціально для «Гуфі-центру».
Переміщення по приміщенню здійснюється по маршруту (так званий логічний ланцюг): спочатку відвідувачі потрапляють у медійну залу, де для них показують спеціально створений короткометражний фільм про історію сміття, далі направляються у кімнату сміттєвого жаху, після цього відвідують найбільший експозиційний зал – розумного поводження з відходами, далі відвідують компостувальню і на завершення екскурсії – залу сміттєпереробного комплексу. Фінансування навчального центру з поводження з відходами буде здійснюватися виключно за власні кошти підприємства.
4.2. Сортування відходів, реконструкція полігону твердих побутових відходів та будівництво комплексу з переробки твердих побутових відходів
Просвітницька діяльність є однією із складових для створення дієвої програми поводження з відходами, яка націлена на ознайомлення населення із проблемами сучасної екології, що пов’язані із утворенням та захороненням відходів, спонукання мешканців громади до свідомого поводження з відходами, роз’яснення необхідності сортування відходів.
З метою зменшення кількості відходів, що захоронюються на полігоні побутових відходів та для поліпшення екологічного стану довкілля з 2007 року запроваджено роздільне збирання побутових відходів.
На сьогоднішній день на контейнерних майданчиках підприємство встановило 205 контейнери для роздільного збору відходів, а саме:
- контейнери для збирання ПЕТ - пляшки - 118 одиниць;
- контейнери для збирання скла - 87 одиниць.
Для забезпечення повного збирання, перевезення, утилізації, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів, зменшення їх впливу на довкілля, покращення санітарного стану громади та поліпшення епідеміологічного благополуччя населення за кошти бюджету міської територіальної громади, кошти ХКП «Спецкомунтранс» та кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) на 2023-2027 роки планується виконати наступний план заходів, а саме:
- нове будівництво самопливного каналізаційного колектору Хмельницького полігону ТПВ за адресою м. Хмельницький, проспект Миру, 7;
- спорудження компостного пункту для чистих незабруднених органічних відходів та I етап проєктування та будівництва нового комплексу з переробки твердих побутових відходів;
- встановлення нової системи очищення фільтрату;
- реконструкція існуючого сміттєзвалища та будівництво двох нових карт складування ТПВ;
- виконання робіт «Реконструкція «Винос газопроводу високого тиску з тіла полігону твердих побутових відходів м.Хмельницького»;
- заходи з реалізації кредитного договору між ХКП «Спецкомунтранс» та Європейським банком реконструкції та розвитку від 7 жовтня 2020 року операційний номер 50729;
- будівництво центру управління відходами (м.Хмельницький, вул.Заводська,163/5);
- роботи по об’єкту «Нове будівництво нежитлового приміщення за адресою: вул.Заводська,165»;
- придбання спеціальної техніки, обладнання, інших основних засобів тощо (придбання автомобілів-сміттєвозів, контейнерів для збирання побутових відходів, компактора, телескопічного навантажувача, модульної громадської вбиральні, мобільних туалетних кабін).
Між ХКП «Спецкомунтранс» та Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) 07 жовтня 2020 року було підписано кредитний договір, що передбачає фінансування: реконструкції сміттєвого полігону та будівництво двох нових санітарних секцій полігону; встановлення нової системи для очистки фільтрату; придбання нового обладнання для сміттєвого полігону; будівництва комплексу переробки відходів з відокремленою станцією компостування для органічних відходів. Реалізація усіх проєктів в рамках кредитного договору відбуватиметься з урахуванням найкращих доступних технологій щодо відходів, в тому числі визначеними Міндовкілля.
Крім того, проєкти «Реконструкція «Винос газопроводу високого тиску з тіла полігону твердих побутових відходів м.Хмельницького», а також нове будівництво самопливного каналізаційного колектору Хмельницького полігону ТПВ за адресою м.Хмельницький, проспект Миру,7 передбачені кредитним договором з ЄБРР як такі, що фінансуються за рахунок міського бюджету.
Проблемні питання у сфері поводження з побутовими відходами:
- застаріла матеріально-технічна база потребує оновлення;
- знешкодження фільтрату;
- недостатність інвестицій у галузь та обігових коштів підприємства;
- низька платоспроможність за спожиті послуги, що призводить до накопичення заборгованості населення та інших споживачів перед підприємством;
- перевантаженість діючого полігону побутових відходів.
4.3. Поводження з безпритульними тваринами.
На підприємстві створено підрозділ Центр поводження з тваринами, основною метою якого є регулювання чисельності безпритульних тварин та належне їх утримання в притулку-стерилізаторі (прибирання, годування, догляд, тощо).
Завдяки програмі регулювання чисельності безпритульних тварин, щоденно Центром поводження з тваринами здійснюється відлов, стерилізація та вакцинація безпритульних тварин.
Відлов безпритульних тварин у ХМТГ здійснюється з використанням автомобіля Газель, та при необхідності застосовують пристрої для захоплення тварин.
З 2017 по 2022 рік відловлено 4558 тварин та простерилізовано 4524 тварин.
Безпритульні тварини, які пройшли стерилізацію, направляються до притулку-стерилізатора, який розташований на вул.Дейгена,5 та призначений для їх тимчасового утримання.
Зважаючи на гуманне відношення до тварин, у притулку перебувають на постійному утриманні тварини – інваліди.
Для забезпечення належного утримання тварин у 2018 році розпочато виконання комплексу робіт з поліпшення умов перебування безпритульних тварин у притулку, а саме: спеціально відведено земельну ділянку на вул.Заводській,165. На вищевказаній земельній ділянці здійснено підсипку ґрунту та планування території, улаштовано стрічковий фундамент для подальшого улаштування нежитлових будівель, вольєрів для тимчасового перебування безпритульних тварин, пішохідних доріжок та інших елементів інфраструктури притулку. Побудовано та перекрито нежитлове приміщення, в якому планується розмістити: склад, котельню, санвузол, кімнату для виробничого персоналу та кабінети для керівника та адмінперсоналу. Ці роботи здійснено за кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. В 2023р. планується продовжити виконання робіт щодо будівництва нежитлового приміщення по вул.Заводській,165. Фінансування робіт буде проводитись за рахунок коштів бюджету Хмельницької міської територіальної громади.
5. Фінансування Програми
Джерелами фінансування заходів Програми є:
1) кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади;
2) кошти підприємства ХКП "Спецкомунтранс";
3) кредити банків, кредити Європейського банку реконструкції та розвитку, благодійні внески;
4) інші джерела, не заборонені законодавством.
6. Контроль за ходом виконання Програми
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації заходів та завдань, які зазначені у цій Програмі. Безпосередній контроль за виконанням Програми здійснює, як головний розпорядник бюджетних коштів, управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради. Виконавцем Програми є Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс».
7. Очікувані результати від реалізації Програми
Виконання Програми дозволить:
- забезпечити здійснення найбільш ефективного і якісного виконання статутної діяльності підприємства;
- створити належні умови для здійснення підприємством своєї поточної діяльності у сфері надання послуг з поводження з побутовими відходами споживачам населених пунктів територіальної громади;
- покращити якість послуг за рахунок зміцнення матеріально-технічної бази підприємства.
Секретар міської ради В.ДІДЕНКО
Директор ХКП "Спецкомунтранс" О.ЗІМІН
Додаток
до Програми у редакції рішення
39-ї сесії міської ради від 02.05.2024 року №25
Основні заходи
щодо реалізації Програми підтримки і розвитку ХКП «Спецкомунтранс» на 2023-2027 роки
№ з/п |
Перелік заходів |
Обсяг фінансових ресурсів по роках (тис.грн) |
Джерело фінансування |
||||||
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
2027 |
Всього |
||||
І. |
Модернізація інфраструктури твердих побутових відходів та будівництво комплексу з переробки твердих побутових відходів |
||||||||
1. |
Нове будівництво каналізаційного колектору Хмельницького полігону ТПВ за адресою м.Хмельницький, проспект Миру,7 |
0,0 |
12100,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
12100,0 |
Кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади, кошти підприємства |
|
60,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
60,0 |
Власні кошти підприємства |
|||
2. |
Спорудження компостного пункту для чистих незабруднених органічних відходів та I етап проєктування та будівництва нового комплексу з переробки твердих побутових відходів |
0,0 |
200000,0 |
357000,0 |
294000,0 |
0,0 |
851000,0 |
Кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку |
|
3. |
Встановлення нової системи очищення фільтрату |
0,0 |
52080,00 |
13092,00 |
4364,00 |
0,0 |
69536,0 |
||
4. |
Реконструкція існуючого сміттєзвалища та будівництво двох нових карт складування ТПВ |
0,0 |
130000,0 |
105420,0 |
0,0 |
0,0 |
235420,0 |
||
5. |
Інженерні роботи щодо організації санітарно-захисної зони полігону твердих побутових відходів з метою запобігання виникнення надзвичайної екологічної ситуації за адресою м.Хмельницький, вул.Проспект Миру,7 |
336,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
336,0 |
Власні кошти підприємства |
|
6. |
Будівництво центру управління відходами |
2467,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2467,0 |
||
0,0 |
3000,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
3000,0 |
Кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади, кошти ХКП, кошти спецфонду |
|||
7. |
Заходи з реалізації кредитного договору між ХКП "Спецкомунтранс" та Європейським банком реконструкції та розвитку від 7 жовтня 2020 року операційний номер 50729 |
0,0 |
7205,1 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
7205,1 |
||
8. |
Заходи з реалізації проєкту «Модернізація інфраструктури твердих побутових відходів у м.Хмельницькому» |
4000,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
4000,0 |
||
9. |
Виконання робіт «Реконструкція «Винос газопроводу високого тиску з тіла полігону твердих побутових відходів м.Хмельницького» |
25,8 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
25,8 |
Власні кошти підприємства |
|
|
Разом |
6888,8 |
404385,1 |
475512,0 |
298364,0 |
0,0 |
1185149,9 |
|
|
ІІ. |
Компенсації за надання послуг, що становлять загальний економічний інтерес – послуг з вивезення побутових відходів, що надаються Хмельницьким комунальним підприємством «Спецкомунтранс» на території Хмельницької міської територіальної громади |
4099,0 |
5000,0 |
3200,0 |
3300,0 |
3400,0 |
18999,0 |
Кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади |
|
ІІІ. |
Розвиток |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Придбання спеціалізованої техніки, обладнання, інших основних засобів, всього |
26229,4 |
8600,0 |
8700,0 |
10400,0 |
11540,0 |
65469,4 |
|
|
|
в тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. |
Контейнери для збирання змішаних відходів (120 л) |
488,0 |
600,0 |
0,0 |
600,0 |
640,0 |
2328,0 |
Власні кошти підприємства |
|
1.2. |
Контейнери для збирання змішаних відходів (1100 л) |
0,0 |
1000,0 |
1300,0 |
1400,0 |
1500,0 |
5200,0 |
||
1.3. |
Мобільна громадська вбиральня |
240,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
240,0 |
||
1.4. |
Автомобіль - сміттєвоз |
2500,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2500,0 |
||
1.5. |
Автомобілі - сміттєвози |
11010,0 |
7000,0 |
7400,0 |
8400,0 |
9400,0 |
43210,0 |
Кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади |
|
1.6. |
Компактор |
9159,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
9159,0 |
||
1.7. |
Телескопічний навантажувач |
2500,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
2500,0 |
||
1.8. |
Мобільні туалетні кабіни |
332,4 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
332,4 |
||
2. |
Розроблення норм надання послуг з управління побутовими відходами |
0,0 |
159,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
159,0 |
||
3. |
Реалізація заходів по об’єкту «Нове будівництво нежитлового приміщення за адресою: вул.Заводська,165 в м.Хмельницькому» (коригування) |
4498,6 |
1000,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
5498,6 |
||
160,6 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
160,6 |
Власні кошти підприємства |
|||
4. |
Капітальний ремонт основних засобів |
409,2 |
1300,0 |
1400,0 |
1500,0 |
1600,0 |
6209,2 |
||
5. |
Модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів |
450,0 |
500,0 |
550,0 |
600,0 |
650,0 |
2750,0 |
||
|
Разом |
31747,8 |
11559,0 |
10650,0 |
12500,0 |
13790,0 |
80246,8 |
|
|
|
Всього |
42735,6 |
420944,1 |
489362,0 |
314164,0 |
17190,0 |
1284395,7 |
|
|
|
в тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади |
35599,0 |
35464,1 |
10600,0 |
11700,0 |
12800,0 |
106163,1 |
|
|
|
кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку |
0,0 |
382080,0 |
475512,0 |
298364,0 |
0,0 |
1155956,0 |
|
|
|
власні кошти підприємства |
7136,6 |
3400,0 |
3250,0 |
4100,0 |
4390,0 |
22276,6 |
|
Секретар міської ради Віталій ДІДЕНКО
Директор ХКП «Спецкомунтранс» Олександр ЗІМІН
(Внесено зміни до пункту 7 Паспорту Програми відповідно до
рішення 39-ї сесії міської ради від 02.05.2024 №25)
(Внесено зміни в розділ 4 додатку відповідно до
рішення 39-ї сесії міської ради від 02.05.2024 №25)
(Додаток до Програми викладено в новій редакції відповідно до
рішення 39-ї сесії міської ради від 02.05.2024 №25)