Рішення міської ради

Про затвердження Програми організаційно-практичних заходів щодо профілактики правопорушень та злочинності на території міста Хмельницького в 2011-2015 роках

 

УКРАЇНА
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА


Рішення четвертої сесії

№1 від 09.02.2011 р.

 

 

Про затвердження Програми організаційно-практичних заходів щодо профілактики правопорушень та злочинності на території міста Хмельницького в 2011-2015 роках

 

Розглянувши пропозицію виконавчого комітету, керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Програму організаційно-практичних заходів щодо профілактики правопорушень та злочинності на території м. Хмельницького в 2011-2015 роках.

2. Відповідальність за виконання рішення покласти на першого заступника міського голови О. Віннікова та МВ УМВС України в Хмельницькій області.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, забезпечення правопорядку та зв’язку з військовими частинами.

 

Міський голова С. Мельник

 

ПРОГРАМА

організаційно-практичних заходів щодо профілактики правопорушень та злочинності на території м. Хмельницького на 2011-2015 роки

 

1. Стан криміногенної ситуації в м. Хмельницькому та основні проблеми її подолання

Профілактика злочинності має велике суспільне значення.

Хмельницька міська рада, виконком Хмельницької міської ради з розумінням ставляться до проблем правоохоронної діяльності. На вирішення проблем профілактики правопорушень та злочинності рішенням тридцятої сесії міської ради від 23 березня 2006 року № 1 прийнято Програму боротьби зі злочинністю та забезпечення охорони громадського порядку на території м. Хмельницького на 2006-2010 роки. На фінансування міської Програми щорічно виділялись кошти.

Це сприяло забезпеченню в м. Хмельницькому поліпшенню розкриття таких небезпечних проявів загальнокримінальної спрямованості, як: бандитизм, вбивства, розбої, хуліганства.

Активізацією протидії кваліфікованим злочинам на пріоритетних напрямках економіки характеризуються злочини в сфері службової діяльності, проти власності, хабарництво, шахрайства, незаконне виготовлення підакцизних товарів, порушення авторських прав, злочини у фінансово-кредитній сфері. Поліпшилась якість досудового слідства.

Більш системного характеру набуває посилення боротьби з вуличною злочинністю та злочинами проти особистого майна громадян, забезпечення належної охорони громадського порядку та безпеки, протидія незаконному обігу зброї, торгівлі людьми, нелегальній міграції.

Поряд з цим, криміногенна ситуація в м. Хмельницькому продовжує залишатись складною, а профілактика злочинності потребує додаткових заходів організаційного та практичного характеру.

Домінуючою проблемою залишається забезпечення охорони громадського порядку, комплексне використанням сил та засобів у системі єдиної дислокації, своєчасне маневрування патрульно-постовими нарядами, забезпечення стовідсоткової щільності перекриття маршрутів за умов перевищення науково обґрунтованих норм по навантаженню дільничних інспекторів міліції і патрульно-постової служби в обслуговуванні населення.

Внесено зміни до розстановки патрульно-постових нарядів, наближено їх до місць з найбільш складною оперативною обстановкою, місць масового перебування людей, а також органів влади та об’єктів підвищеної небезпеки. Внесено зміни за часом виставлення нарядів на службу.

З цих причин мобілізація сил для боротьби з криміналітетом ускладнюється тим, що оперативні підрозділи періодично відволікаються для охорони громадського порядку. З року в рік зростає число поставлених на облік наркоманів та неповнолітніх, які через низький рівень зайнятості і працевлаштування допускають правопорушення.

Розповсюджений характер набувають злочини, пов’язані з заволодінням особистим майном громадян. Потребує поліпшення робота з громадськими формуваннями, по відновленню та утриманню пунктів охорони громадського порядку.

Малоефективними є запобіжні заходи з протидії рецидивній злочинності, надання раніше судимим допомоги в соціальній адаптації.

Вкрай ускладнює своєчасність реагування на заяви про злочини та події кримінального характеру застарілий автопарк, недостатність спецтехніки, озброєння, засобів зв’язку, асигнувань на будівництво.

 

2. Мета Програми:

Метою цієї Програми є забезпечення активної наступальної протидії злочинності та уповільнення темпів її зростання, поліпшення оперативної обстановки, подальше посилення боротьби зі злочинністю, підвищення рівня правоохоронної діяльності з боку Хмельницького міського відділу УМВС України в Хмельницькій області при активній взаємодії та підтримці Хмельницької міської ради, виконкому Хмельницької міської ради, громадськості.

 

3. Завдання Програми:

Програма спрямована на:

- посилення профілактичного впливу на осіб, від яких можна очікувати скоєння злочинів, у тому числі тяжких та особливо тяжких; підвищення якості оперативно-розшукової роботи;

- забезпечення громадського порядку в м. Хмельницькому і безпеки дорожнього руху, вилучення з незаконного обігу зброї, вибухових пристроїв, наркотичних речовин, попередження правопорушень неповнолітніми, протидію торгівлі людьми, нелегальній міграції;

- виявлення злочинів на пріоритетних напрямах економіки, активізацію боротьби з організованою злочинністю та корупцією, забезпечення наповнення державного бюджету і супроводження цих процесів.

- створення атмосфери суспільної нетерпимості до злочинності;

- ослаблення дії криміногенних факторів;

- припинення зрощування кримінальних структур з органами державної влади, дальшого поширення і консолідації організованої та найбільш небезпечних форм злочинності;

- недопущення втягнення у злочинну діяльність нових соціальних груп, особливо неповнолітніх;

- викорінення корупції, зменшення кримінального тиску на економічні відносини.

 

4. Очікувані результати

Виконання Програми дозволить поліпшити діяльність правоохоронних органів щодо забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, спрямувати зусилля правоохоронних органів на протидію найбільш небезпечним посяганням на особу, її власність і громадський порядок, проявам організованої, економічної злочинності та корупції.

У результаті посилення профілактичного впливу на злочинність очікується :

- зниження рівня злочинності в місті, ослаблення суспільної напруги, викликаної її впливом (-8%);

- зменшення впливу організованої злочинності на економічну та політичну сфери громади міста (-5%);

- зменшення корупційних проявів, очищення органів державної влади та органів місцевого самоврядування від корумпованих службовців, створення прозорої системи прийняття і виконання управлінських рішень(-12%);

- істотне підвищення рівня захисту економічних відносин від злочинних посягань, витіснення з економічної сфери кримінального елементу, скорочення обсягів «тіньової» економіки (+20%);

- поліпшення захисту правоохоронними органами прав, свобод і власності громадян, створення безпечних умов життя для мешканців міста (+30%);

- мінімізація злочинного впливу на молодь та підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх в протиправну діяльність (-22%);

- викорінення вживання наркотиків населенням міста та припинення транзиту наркотичних засобів через територію обласного центру (+15%);

- підтримання громадського порядку та безпеки громадян на максимально високому рівні (+50%);

- поліпшення стану безпеки дорожнього руху в місті (+26%);

- зміцнення кадрового потенціалу правоохоронних органів (+80%);

- досягнення належного рівня фінансового і матеріального забезпечення правоохоронної та профілактичної діяльності(+30%).

 

5. Організаційне та фінансове забезпечення Програми

Фінансування заходів, передбачених Програмою, здійснюватиметься відповідно до законодавства за рахунок коштів місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством.

 

6. Заходи щодо виконання Програми

Для досягнення запланованої мети передбачити в програмі такі основні заходи:

6.1. Захист життя, здоров’я, честі, гідності особи, її майна від злочинних посягань

6.1.1. Систематично аналізувати стан правопорядку в місті. З урахуванням факторів, що сприяють загостренню криміногенної обстановки та на стан правопорядку, розробляти комплексні плани, в яких визначати спільні скоординовані дії щодо запобігання злочинним проявам, насамперед проти особи, у сфері охорони громадського порядку та в економічній сфері.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС, міська рада.

Строк: щоквартально.

6.1.2. Забезпечити проведення спільних нарад, вироблення відповідних спільних рішень та організацію їх виконання керівниками Хмельницького МВ УМВС, служби у справах дітей, працівниками управління у справах сім’ї та молоді, освіти та інших зацікавлених органів з проблем профілактики бездоглядності та правопорушень серед дітей та неповнолітніх, правового виховання молоді, роботи з функціонально неспроможними та неблагополучними сім’ями.

Виконавці: міськвиконком , Хмельницький МВ УМВС.

Строк : щоквартально.

6.1.3. З метою своєчасного виявлення та знешкодження злочинних груп активізувати роботу по оперативному відпрацюванню місць збору злочинного елементу для підвищення ефективності розкриття злочинів, попередження бандитських та терористичних проявів.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.1.4. У зв’язку із зростанням кількості осіб без постійного місця проживання, які шукають джерела існування за рахунок скоєння злочинів та правопорушень, підняти ефективність оперативно-розшукової діяльності щодо осіб, які утримуються у ізоляторі тимчасового тримання на предмет їх причетності до скоєння злочинів проти життя, здоров’я, честі, гідності особи, її майна від злочинних посягань. Забезпечити належне функціонування цього закладу.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.1.5. З метою попередження грабежів та розбійних нападів на громадян, квартирних крадіжок щоквартально проводити комплексні оперативно-профілактичні операції в місцях найбільш уражених цими видами злочинів.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк :постійно.

6.1.6. Продовжити роботу по створенню в мікрорайонах міста, на базі трудових колективів підприємств, ЖЕКів, вищих навчальних закладів загонів сприяння міліції з метою залучення їх до охорони громадського порядку на вулицях міста, профілактичній роботі з неповнолітніми та неблагополучними сім’ями. Розробити систему заохочення членів даних загонів за результатами практичної роботи в забезпеченні правопорядку та боротьбі зі злочинністю.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС, управління житлово-комунального господарства, відділ оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.

Строк: 2011-2015 р.р.

6.1.7. Забезпечити проведення консультацій з громадськістю із соціально значущих питань державної політики у сфері правоохоронної діяльності (громадські слухання, засідання „за круглим столом”, збори, зустрічі з громадськістю). З врахуванням пропозицій населення міста вносити корективи до планів оперативно-розшукової діяльності та профілактичної роботи по забезпеченню правопорядку на території міста. За допомогою місцевих засобів інформації запровадити постійне інформування населення міста про стан злочинності та правопорядку в місті та заходи щодо зміцнення правопорядку та законності в місті. Провести ряд програм по телебаченню міста з питань правового виховання населення міста.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС, редакція газети міської ради „Проскурів”, муніципальна телерадіокомпанія „Місто”.

Строк: щоквартально.

6.1.8. Розробити та провести заходи по запровадженню:

- програми зайнятості населення міста, як одного з позитивних заходів по профілактиці злочинності;

- програми соціальної адаптації соціально незахищених верств населення міста, осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі та ін.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС; міський центр зайнятості, управління праці та соціального захисту населення.

Строк : 2011-2012 р.р.

6.1.9. Забезпечити перехід Хмельницького МВ УМВС на комп’ютерний облік громадян, які зареєстровані, по даним сектору громадянства і реєстрації фізичних осіб Хмельницького МВ УМВС на території міста Хмельницького. Використовувати можливості даного обліку для спрощення підготовки та видачі необхідної інформації для своєчасних змін в обліках служб Управління житлово-комунального господарства міськвиконкому та інших зацікавлених служб, шляхом придбання для даних потреб необхідної кількості оргтехніки, програмного забезпечення їх встановлення.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС

Строк  протягом 1-го півріччя 2011 року

6.1.10. Поновити обліки житла, де проживають особи похилого віку, самотні, особи визнані недієздатними, психічно хворі, інші особи, які потребують опіки або піклування та хворі на алкоголізм і наркоманію, з метою запобігання фактам знущання над ними, незаконного відчуження їх житла. Територіальним лікувальним закладам вести облік психічно хворих, самотніх, а також недієздатних для оформлення опікунства або піклування у відповідних комісіях на місцях та проведення за ними регулярного медичного контролю.

Виконавці: управління житлово-комунального господарства, управління охорони здоров’я.

Строк: протягом 2011 року.

6.1.11. Провести огляди під’їздів багатоповерхових жилих будинків і гуртожитків, провести зустрічі з їх мешканцями з метою вироблення та реалізації заходів по технічному укріпленню під’їздів, шляхом встановлення вхідних металевих дверей в під’їздах за кошти мешканців, укріплення входів в підвальні приміщення, запровадження охорони мешканцями будинків своїх квартир та розроблення системи термінового зв’язку постів охорони з міліцією.

Виконавці: управління житлово-комунального господарства, Хмельницький МВ УМВС.

Строк: протягом 2011 року.

6.1.12. З метою забезпечення захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина вивчати та аналізувати стан роботи із заявами і скаргами громадян. Покращити роботу по реагуванню на звернення громадян. При їх вирішенні вживати вичерпних заходів до задоволення обґрунтованих звернень та реального поновлення порушених прав громадян. Про результати роботи зі зверненнями громадян інформувати населення міста через засоби масової інформації, проводити з цією метою регулярні зустрічі з головами квартальних комітетів, працівниками ЖЕКів та населенням міста.

Виконавці: Відділ роботи із зверненнями громадян, Хмельницький МВ МВС.

Строк : постійно.

6.1.13. Постійно проводити заходи по недопущенню проникнення на територію міста осіб, які незаконно прибувають в Україну, протиправної діяльності фізичних і юридичних осіб, які незаконно переправляють мігрантів в місто та через місто.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.1.14. Здійснити заходи щодо виявлення в місті приватних охоронних структур, що використовують своїх працівників у злочинній діяльності чи готують охоронців для забезпечення безпеки осіб, які займаються такою діяльністю, усунення таких фактів та недопущення подальшої професіоналізації організованої злочинності за рахунок звільнених працівників правоохоронних органів та військовослужбовців.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС

Строк: протягом 2011 року.

 

6.2. ПРОТИДІЯ ОРГАНІЗОВАНІЙ ЗЛОЧИННОСТІ І КОРУПЦІЇ.

6.2.1. Продовжити роботу з виявлення злочинних угруповань, які спеціалізуються на відмиванні грошей, наркобізнесі, організації каналів нелегальної міграції, торгівлі людьми, незаконному розповсюдженні зброї, боєприпасів та вибухових речовин і використовують одержані кошти для фінансування діяльності міжнародних терористичних організацій.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк постійно.

6.2.2. Здійснити заходи щодо протидії контрабанді підакцизних товарів, вивозу з України високоліквідної продукції, виявлення, викриття та знешкодження організованих злочинних груп та злочинних організацій з міжнародними зв’язками, проводити відпрацювання автошляхів, перевiрки складських приміщень комерційних структур, господарської дiяльностi пiдприємств з рiзною формою власностi, якi здiйснюють зовнiшньоекономiчнi бартернi операцiї, обгрунтованості отримання лiцензiй, законності реалiзацiї готової продукцiї, сировини, оприбуткування валютної виручки.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк постійно.

6.2.3. Для забезпечення реалізації вимог законодавства по боротьбі з корупцією, здійснити відпрацювання та перевірки державних органів і установ, на які покладено функції контролю за фінансовою, банківською, зовнішньоекономічною діяльністю, проведення приватизації, а також видачі ліцензій, пільг і переваг юридичним та фізичним особам. Готувати пропозиції щодо посилення відповідальності та обов’язкового реагування керівників на кожний факт порушення посадовими особами органів місцевого самоврядування вимог законодавства.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк постійно.

 

6.3. БОРОТЬБА ЗІ ЗЛОЧИНАМИ У СФЕРІ ЕКОНОМІКИ

6.3.1. Проаналізувати причини і умови поглиблення розвитку „тіньової” економіки та умови, які цьому сприяють. За результатами аналізів планувати та проводити узгоджені заходи правоохоронними, контролюючими та фінансовими органами по попередженню економічних злочинів, зокрема в банківській, фінансовій, зовнішньоекономічній сферах та в сфері приватизації.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: щороку.

6.3.2. Здійснити перевірки руху коштів, виділених з бюджетів різних рівнів на спеціальні рахунки підприємств, установ та організацій з метою викриття фактів їх нецільового використання. При цьому особливу увагу звернути на використання зазначених коштів для проведення різного роду урочистих та культурно-масових заходів, оплату штрафів, пені за раніше отриманими кредитами, санаторно-курортних пільгових путівок, ремонт та обладнання легкових автомобілів, офісів, закупівлю оргтехніки, безпідставну виплату премій, надбавок, перерахування бюджетних коштів на депозитні рахунки з метою одержання дивідендів тощо.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.3.3. Здійснити перевірки законності надання у власність та користування земельних ділянок суб’єктам господарювання та фізичним особам, а також своєчасності та повноти сплати грошових коштів за користування та оренду землі. Приділити першочергову увагу законності встановлення та зміни цільового призначення земель, щодо яких існують обмеження у використанні.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.3.4. Посилити протидію хабарництву і зловживанням з боку керівників та посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування, контролюючих структур, керівників підприємств, установ та організацій різної форми власності.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.3.5. Спільно з контролюючими органами міста проводити відпрацювання ринків на предмет виявлення порушень правил торгівлі, фактів реалізації безакцизної лікеро-горілчаної, тютюнової та фальсифікованої продукції.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.3.6. Проводити заходи по недопущенню стихійної торгівлі та торгівлі в невстановлених місцях на території міста. При виявленні порушень притягувати винних до відповідальності згідно чинного законодавства.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС, управління торгівлі.

Строк: постійно.

6.3.7. Проводити заходи по перевірці дотримання чинного законодавства суб’єктами господарювання, що здійснюють комерційне перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС, управління транспорту і зв’язку.

Строк: постійно.

6.3.8. У межах визначених законодавством повноважень запровадити проведення постійних перевірок (рейдів) у сфері організованої та неорганізованої торгівлі дисками для лазерних систем зчитування і записами аудіовізуальної продукції та іншими товарами, що містять об’єкти інтелектуальної власності, з метою запобігання та припинення розповсюдження контрафактної продукції.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС, управління торгівлі.

Строк: постійно.

 

6.4. ЗМЕНШЕННЯ ЗЛОЧИННОГО ВПЛИВУ НА НЕПОВНОЛІТНІХ ТА МОЛОДІЖНЕ СЕРЕДОВИЩЕ

6.4.1. Забезпечити постійний аналіз стану злочинності серед неповнолітніх, встановлення причин скоєння підлітками тяжких і повторних злочинів, виявляти упущення в попереджувально-профілактичній роботі зі сторони виконавців.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС

Строк: постійно

6.4.2. Напередодні шкільних літніх канікул здійснювати об’їзди всіх пришкільних таборів денного перебування, під час яких виявляти та документувати факти розташування біля них розважальних закладів, місць продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів. При виявленні таких фактів направляти до органів місцевого самоврядування подання щодо закриття цих закладів з подальшим висвітленням у засобах масової інформації.

Виконавці: управління освіти, управління у справах сім’ї та молоді, служба у справах дітей, Хмельницький МВ УМВС

Строк: 2011-2015 роки

6.4.3. З метою охоплення навчанням дітей та учнівської молоді провести цільові рейди з виявлення та повернення до навчальних закладів дітей, які не приступили до навчання. Передбачити їх правовий та соціальний захист, усунення факторів негативного впливу на неповнолітніх, притягнення згідно з чинним законодавством до адміністративної відповідальності батьків або осіб, що їх замінюють, за невиконання обов’язків із виховання дітей.

Виконавці: управління освіти, управління у справах сім’ї та молоді, служба у справах дітей, Хмельницький МВ УМВС

Строк: 2011-2015 роки

6.4.4. Забезпечити удосконалення правовиховної та профілактичної роботи в закладах освіти міста, створення системи ранньої профілактики протиправної поведінки дітей. Покращити психолого-педагогічне діагностування дітей, проведення з ними індивідуальної правовиховної роботи, своєчасне виявлення сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, їх облік, систематичну перевірку умов утримання та виховання в них дітей, надання таким сім’ям адресної допомоги.

Виконавці: управління освіти, управління у справах сім’ї та молоді, служба у справах дітей, Хмельницький МВ УМВС

Строк: постійно

6.4.5. З метою запобігання негативним проявам серед неповнолітніх, у тому числі пияцтву, наркоманії, дитячій бездоглядності та безпритульності, забезпечити виявлення дітей, які жебракують, вчиняють правопорушення або стали жертвами злочинної діяльності дорослих, проводити спільні оперативно - профілактичні операції з виявлення таких дітей та поміщення в притулок для дітей.

Виконавці: управління освіти, управління у справах сім’ї та молоді, служба у справах дітей, Хмельницький МВ УМВС

Строк: постійно.

6.4.6. Здійснити заходи щодо забезпечення зайнятості підлітків та молоді, збереження та розширення мережі таборів відпочинку, клубів, гуртків, дитячо-юнацьких об’єднань за інтересами при ЖЕКах, тощо. Сприяти індивідуальному працевлаштуванню учнівської молоді у вільний від навчання час і під час канікул.

Виконавці: управління освіти, управління у справах сім’ї та молоді, служба у справах дітей, комітет з фізичної культури і спорту, Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.4.7. Використовувати можливості місцевого телебачення, преси для формування духовної культури дітей і молоді, започатковувати в міських газетах друкування матеріалів з пропаганди здорового способу життя, правової освіти неповнолітніх та молоді, запобігання негативних проявів у їх середовищі. Проводити благодійні культурно-мистецькі акції з метою пропаганди здорового способу життя.

Виконавці: управління культури, управління у справах сім’ї та молоді, редакція газети міської ради „Проскурів”, муніципальна телерадіокомпанія „Місто”.

Строк: постійно.

 

6.5. ЗАПОБІГАННЯ ПОШИРЕННЮ НАРКОМАНІЇ, ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ, НЕЛЕГАЛЬНІЙ МІГРАЦІЇ, РЕЦИДИВНІЙ ЗЛОЧИННОСТІ, ПИЯЦТВУ І БРОДЯЖНИЦТВУ

6.5.1. Вжити організаційних та практичних заходів щодо виявлення осіб, які незаконно використовують зброю, вибухові пристрої та інші небезпечні предмети і речовини, особливо членів етнічних груп злочинного спрямування для своєчасного їх викриття, відслідковування і нейтралізації проявів екстремізму та тероризму.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.5.2. Здійснити комплекс оперативно-розшукових заходів по виявленню та викриттю організованих злочинних угрупувань, що займаються незаконним обігом наркотиків, каналів надходження наркотиків до споживачів і фактів їх збуту, у тому числі по втягненню у наркоманію, ліквідації підпільних нарколабораторій і осередків нелегального виготовлення та вживання наркотичних засобів. Запобігти проникненню в Україну контрабандних наркотиків, у першу чергу “важких”, викривати злочинну діяльність  організованих злочинних груп.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.5.3. Здiйснити комплекс скоординованих дiй по забезпеченню документування перемiщення нелегалiв за схемою "схiд-центр-захiд" для виявлення їх перевізників, ліквідації каналів нелегальної міграції, знешкодження організованих злочинних груп та злочинних організацій, притягнення до кримiнальної вiдповiдальностi органiзаторiв та учасникiв організованих злочинних угрупувань, що контролюють цю дiяльнiсть.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.5.4. Продовжити роботу по облаштуванню спеціальної установи міліції, кімнат затриманих в адміністративному порядку відповідно до рекомендацій Європейського Комітету проти тортур, передбачити для цього необхідне фінансування.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.5.5. Систематично проводити перевірки додержання вимог законодавства з питань протидії незаконному обігу наркотиків, психотропних речовин у розважальних закладах та інших місцях масового відпочинку громадян (ресторани, дискотеки, кафе, бари тощо). У разі встановлення фактів вживання чи збуту в них наркотичних засобів або психотропних речовин вживати заходів щодо притягнення винних до відповідальності та по припинення діяльності цих закладів.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС, управління торгівлі.

Строк: постійно .

6.5.6. Проводити регулярні перевірки підприємств і установ та організацій, яким видана ліцензія на діяльність, пов’язану з виробленням, виготовленням, зберіганням ,перевезенням, придбанням, пересиланням, експортом, імпортом, відпуском та знищенням наркотичних засобів та прекурсорів, а також культивуванням, використанням для промислових цілей наркотиковмістких рослин з метою протидії відпливу в незаконний обіг таких засобів.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС, управління охорони здоров’я.

Строк: щорічно .

 

6.6. ОХОРОНА ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ ТА БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ.

6.6.1. Забезпечити своєчасність реагування підрозділів міліції на злочини та інші порушення правопорядку.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.6.2. Відповідно до вимог Закону України „Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону” за участю органів державної влади та місцевого самоврядування вжити заходів щодо проведення зборів громадян з метою створення на підприємствах, навчальних закладах громадських формувань з охорони громадського порядку. Забезпечити навчання та координацію діяльності громадських формувань, моральне та матеріальне заохочення, виготовлення нарукавних пов’язок і посвідчень членам громадських формувань.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС, відділ оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.

Строк: постійно .

6.6.3. Продовжити роботу по функціонуванню в місті Хмельницькому групи з числа працівників міліції по здійсненню заходів, спрямованих на попередження незаконних заволодінь транспортними засобами, інших злочинів, пов’язаних з використанням автотранспорту, виявлення та затримання осіб, що займаються реалізацією викраденого транспорту та його комплектуючих, скоюють злочини на автодорогах.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.6.4. Посилити патрулювання вулиць та інших громадських місць міста з метою забезпечення належної безпеки громадян. З урахуванням криміногенної обстановки проводити спеціальні операції по виявленню та затриманню осіб, які скоюють злочини в громадських місцях та на вулицях міста. Широко висвітлювати результати цієї роботи в засобах масової інформації міста.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

6.6.5. Для забезпечення надійної охорони громадського порядку під час проведення будь-яких масових заходів обов’язково попередньо проводити оперативні наради організаторів заходів та Хмельницького МВ УМВС для визначення та координації зусиль, правильній розстановці необхідної кількості сил і засобів, потрібних для забезпечення правопорядку під час масових заходів. Вирішити питання щодо встановлення в місцях традиційного проведення масових заходів, на спортивних комплексах міста засобів технічного телебачення для контролю за поведінкою учасників і глядачів та оперативного реагування на ускладнення обстановки.

Виконавці: організаційно-контрольний відділ міськвиконкому, Хмельницький МВ УМВС.

Строк: 2011-2015 роки.

6.6.6. Провести комплексне обстеження вулично-шляхової мережі міста для посилення контролю за експлуатаційним станом доріг обласного центру. Розробити та розмістити на автошляхах міста схеми організації дорожнього руху, в тому числі і схеми маршрутного орієнтування на вулицях міста для забезпечення учасників дорожнього руху необхідною інформацією щодо безпечних умов дорожнього руху. Замінити з цією ж метою дорожні знаки, які не відповідають вимогам ДСТУ 4100-2002 „Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування”. Створити в місті систему автоматизованого контролю за дорожнім рухом.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС, управління житлово-комунального господарства.

Строк: 2011-2013 р.р.

6.6.7. Розробити та провести заходи по додатковому введенню світлофорного регулювання на найбільш небезпечних та завантажених автотранспортом автошляхах міста.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС, управління житлово-комунального господарства.

Строк: 2011-2012 р.р.

 

7. Матеріально-технічне і кадрове забезпечення профілактичної роботи.

7.1. Посилити роботу по підбору на службу в органи внутрішніх справ юнаків які відслужили в Збройних Силах України та проживають на території міста з метою зміцнення професійного ядра Хмельницького МВ УМВС.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

7.2. Покращити роботу по професійному орієнтуванню випускників шкіл міста для їх підготовки та направленням за погодженням з педагогічними колективами шкіл до навчальних закладів МВС України.

Виконавці: Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно.

7.3. Забезпечити неухильне виконання Законів України, Указів Президента України, спрямованих на зміцнення дисципліни і законності в діяльності працівників Хмельницького МВ УМВС. Рішуче очищати ряди міліції міста від співробітників, які порушують права та законні інтереси громадян міста та скоюють діяння, що компрометують правоохоронні органи в очах населення міста.

Виконавці: керівництво Хмельницького МВ УМВС.

Строк: постійно

7.4. Розглядати питання щодо виділення коштів з бюджету міста, інших джерел фінансування та надавати відповідну фінансову та матеріальну допомогу Хмельницькому МВ УМВС для забезпечення найнеобхідніших потреб в придбанні паливно-мастильних матеріалів для службового автотранспорту, насамперед патрульної служби міліції, радіостанцій, форменого одягу, оргтехніки, запчастин для ремонту автотранспорту.

Виконавці: міська рада.

Строк: постійно.

7.5. З метою забезпечення належного правопорядку та безпеки громадян міста на території ринків міста та прилеглій до них території розглянути пропозиції директорів ринків щодо створення підрозділів по боротьбі зі злочинністю на ринках міста Хмельницького та їх матеріального забезпечення за рахунок ринків міста.

Виконавці: управління торгівлі, Хмельницький МВ УМВС.

Строк: 1-й квартал 2011 року.

7.6. Розглядати та вирішувати питання щодо надання кращим співробітникам Хмельницького МВ УМВС службового житла та створення нормальних умов для службової діяльності особового складу відділу міліції.

Виконавці:  Хмельницький МВ УМВС.

Строк: постійно

Секретар міської ради В. Лесков

Начальник Хмельницького МВ УМВС України в Хмельницькій області - полковник міліції В. Птащук

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!