Рішення міської ради
Про затвердження Програми комплексної термомодернізації об’єктів бюджетної сфери Хмельницької міської територіальної громади на 2024 – 2034 роки
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Рішення позачергової тридцять шостої сесії
№20 від 21.12.2023 р.
Про затвердження Програми комплексної термомодернізації об’єктів бюджетної сфери Хмельницької міської територіальної громади на 2024 – 2034 роки
Розглянувши пропозицію виконавчого комітету міської ради та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» з метою підвищення рівня енергоефективності будівель бюджетної сфери громади, зменшення споживання енергоресурсів та зменшення видатків бюджету на оплату енергоносіїв, належного планування та реалізації проектів з енергоефективності, для створення умов впровадження Схеми теплопостачання міста Хмельницького на 2022-2032 роки, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму комплексної термомодернізації об’єктів бюджетної сфери Хмельницької міської територіальної громади на 2024 – 2034 роки, згідно з додатком.
2. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступників міського голови М.КРИВАКА та В. НОВАЧКА.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів та децентралізації.
Міський голова Олександр СИМЧИШИН
Додаток
до рішення сесії міської ради
від 21.12.2023 №20
ПРОГРАМА
комплексної термомодернізації об’єктів бюджетної сфери Хмельницької територіальної громади на 2024 – 2034 роки
І. Склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання
Одними з найбільш гострих на сучасному етапі розвитку України є проблеми стабільного енергозабезпечення та ефективного використання енергоресурсів під час війни та після її завершення, від вирішення яких значною мірою залежить рівень економічного й соціального розвитку суспільства.
Україна на теперішній час імпортує велику кількість енергоресурсів (природний газ, ядерне паливо тощо), що призводить до значної залежності держави від іноземних постачальників.
Енергозбереження на державному рівні визнано одним із пріоритетів економічної політики держави. В умовах залежності економіки України від імпорту паливно-енергетичних ресурсів і тенденції зростання цін на енергоносії їх ефективне використання стало нагальною потребою.
Політика енергозбереження та підвищення енергоефективності в усіх елементах суспільного життя держави є важливим чинником впливу на сучасну енергетичну безпеку України, стабільне забезпечення виробництва та населення енергоносіями.
Бюджетний сектор України характеризується високим рівнем споживання енергоресурсів.
Середнє питоме споживання теплової енергії будівель в Україні в 2 рази вище ніж у країнах Європейського Союзу та становить близько 175 кВт*год/м2 опалювальної площі будівлі закладу, аналогічний показник країн Європейського Союзу є на рівні 86 кВт*год/м2. З огляду на це, потенціал енергозбереження об’єктів закладів бюджетної сфери громади та зниження споживання ними енергії і пов’язаних бюджетних витрат може становити до 50% від теперішніх витрат.
У зв’язку з приєднанням міста Хмельницького до Європейської ініціативи Угода мерів у 2015 р. місто зобов’язалось рухатись шляхом сталого енергетичного розвитку. У 2023 р. в рамках Проекту енергетичної безпеки USAID була розроблена Схема теплопостачання міста Хмельницького на 2022-2032 роки (затверджена Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України). Відповідно до аналізу, зробленого в даному документі, виконати зобов’язання і зменшити споживання викопних видів палива на 50% до 2032 року неможливо без суттєвого (не менше ніж на 50%) зменшення споживання теплової енергії і газу. Основна частина даних ресурсів використовується на опалення будівель. Відповідно єдиним шляхом зменшення споживання газу безпосередньо (в будівлях на газовому опаленні) і теплової енергії (в будівлях на централізованому опаленні) без погіршення рівня комфорту є налагодження енергетичного функціонування і термомодернізація будівель.
Найефективнішим способом налагодження та вирішення всього спектру проблем енергетичного функціонування будівель є комплексна термомодернізація будівель.
Враховуючи вищенаведене, виникла необхідність прийняття Програми комплексної термомодернізації об’єктів бюджетної сфери на 2024 – 2034 роки (далі – Програма).
Програма спрямована на вирішення проблем щодо зниження рівня споживання енергоресурсів у будівлях бюджетної сфери громади.
ІІ. Мета програми
Метою Програми є підвищення рівня енергоефективності об’єктів бюджетної сфери шляхом комплексної термомодернізації, зменшення споживання енергоресурсів та зменшення видатків бюджету на оплату енергоносіїв.
Мета Програми досягається за рахунок реалізації на території громади низки заходів, спрямованих на подальше скорочення обсягів споживання паливно-енергетичних ресурсів у бюджетній сфері.
Ефективність Програми визначається окупністю капітальних витрат на її реалізацію та зниженням щорічних витрат на оплату спожитих енергоресурсів.
Важливою частиною Програми є розробка та практична реалізація таких завдань: визначення реальних джерел і розробка фінансових механізмів інвестування у проекти з енергозбереження та підвищення енергоефективності.
До переліку показників оцінювання досягнутих результатів належать:
- скорочення обсягу бюджетних видатків;
- обсяг залученого фінансування, яке спрямовуватиметься на фінансування заходів Програми.
При підготовці розрахунків необхідно враховувати, що кінцевою оцінкою виконання Програми повинно бути забезпечення економії енергоресурсів (за умови дотримання відповідних вимог щодо охорони праці, санітарних норм та правил, тощо) при розрахунках за спожиту теплову енергію близько 40% від базового року.
Базовими показниками при проведенні відповідних розрахунків установлюються показники 2021 року.
ІІІ. Шляхи й засоби розв’язання проблеми
Проблему передбачається розв’язати шляхом впровадження заходів з комплексної термомодернізації, встановлення нового енергоефективного обладнання, прогресивних архітектурно-будівельних рішень та технологій будівництва й ремонту будівель, поліпшення теплозахисних характеристик будівель закладів бюджетної сфери. Впровадження заходів з комплексної термомодернізації буде сприяти збільшенню строку експлуатації будівель бюджетних закладів громади, а також будівель, які мають певні обмеження щодо виконання робіт з комплексної термомодернізації (пам’ятка історії, об’єкт культурної спадщини, охоронна зона, тощо) шляхом здійснення обмеженого переліку енергоефективних заходів з метою зменшення споживання енергії. Перелік будівель, які можуть мати обмеження щодо виконання робіт з комплексної термомодернізації наведено у Додатку №3 до Програми.
У Програмі наведено дані про стан забезпечення енергоефективності та визначені пріоритетні напрями дій, шляхи максимального використання резервів економії енергетичних ресурсів у громаді та сформовано комплекс заходів. У ході формування заходів з енергоефективності враховані прогресивні сучасні підходи та особлива роль політики ефективного використання енергетичних ресурсів, пошуку й активного впровадження новітніх розробок, що сприяють більш ефективному використанню енергоресурсів.
IV. Перелік заходів Програми
Вирішення вищезазначених проблем є неможливим без енергетичного менеджменту, проведення енергоаудитів будівель, аналізі їх результатів, плануванні та впровадженні відповідних дій. Програма охоплює заходи, спрямовані на отримання максимального ефекту від їх впровадження.
Ключові заходи Програми:
1. Проведення енергетичних аудитів будівель для визначення проблем енергетичного функціонування будівель та розробки шляхів їх вирішення.
Цілі енергетичного аудиту:
- кількісне оцінювання видів та обсягів споживання енергії на об’єктах;
- оцінювання потенціалу та резерву підвищення енергетичної ефективності об’єктів, проблемних місць, причин надмірного споживання енергоресурсів об’єктом, проблем в енергетичному функціонуванні об’єкта;
- розробка рішень, які можуть бути застосовані для підвищення енергоефективності об’єкта на певних ділянках і в цілому, а також окупності запропонованих заходів.
2. Розробка проектно-кошторисної документації для комплексної термомодернізації будівель.
На основі проведених енергоаудитів визначається перелік заходів, які необхідно реалізувати та формується завдання на проектування.
3. Проведення заходів з комплексної термомодернізації будівель бюджетної сфери.
Заходи з комплексної термомодернізації складаються з:
- утеплення даху;
- утеплення зовнішніх огороджуючих конструкцій;
- заміну зовнішніх вікон та дверей на сучасні енергоефективні;
- утеплення цоколю (вище і нижче рівня землі);
- модернізацію та балансування системи опалення;
- встановлення індивідуального теплового пункту з погодозалежним регулюванням та можливістю дистанційного керування;
- вирішення питань функціонування систем електропостачання і водозабезпечення;
- виконання супутніх робіт не обов’язково безпосередньо пов’язаних з термомодернізацією, однак без реалізації яких ефективне, тривале і надійне функціонування будівлі неможливе, зокрема але не виключно лише таких заходів: ремонт існуючої або облаштування нової системи водовідведення, ремонт існуючої або облаштування нової відмостки, ремонт або реконструкція даху, тощо.
Проведення заходів комплексної термомодернізації спрямоване на підвищення енергоефективності будівель та зменшення обсягу споживання енергії та пов’язаних витрат.
V. Ресурсне забезпечення Програми
Фінансування Програми здійснюватиметься відповідно до законодавства та за рахунок коштів бюджету громади, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
Заходи та фінансове забезпечення Програми – в Додатку 1.
У рамках виконання Програми передбачається можливість залучення кредитного та грантового ресурсу міжнародних фінансових інституцій та програм.
VI. Строки та механізм реалізації Програми
Програма реалізується протягом 2024–2034 років, завершення виконання – грудень 2034 року.
Всі будівлі ранжовані за єдиним показником споживання теплової енергії в рік на кв. м. опалюваної площі та розділені на роки в яких запланована комплексна термомодернізація даних будівель (Додаток 2).
До 15 лютого року, який передує року, в якому заплановане проведення комплексної термомодернізації будівель, керівники бюджетних закладів, до яких входять дані будівлі, замовляють проведення інвестиційних енергоаудитів. Завдання на проведення енергоаудитів у встановленому порядку погоджується з відділом енергоменеджменту.
На основі звітів енергоаудитів до 15 травня робоча група, яка складається з працівників відділу енергоменеджменту, представників КП «Теплокомуненерго», закладу (керівник і енергоменеджер), якому належить будівля, та представників відповідного управління або департаменту, якому підпорядковується заклад, напрацьовує завдання на проектування комплексної термомодернізації відібраних будівель. У встановленому порядку заплановані заходи погоджуються з заступником міського голови, який курує напрямок енергоефективності.
До 15 червня року, на який заплановано проведення комплексної термомодернізації, заклади укладають угоди на розробку ПКД щодо проведення комплексної термомодернізації відібраних будівель.
До 15 вересня відповідно до положень Концепції системи енергоменеджменту Хмельницької міської територіальної громади заклади погоджують розроблену ПКД з комплексної термомодернізації відібраних будівель з відділом енергоменеджменту, після чого проходять експертизу (за потреби, відповідно до чинного законодавства).
До кінця року заклади укладають угоди на виконання робіт , які мають бути проведені у наступному році.
VIІ. Організація управління та контролю за ходом виконання Програми
Координацію роботи щодо виконання Програми здійснює виконавчий комітет Хмельницької міської ради, виконавець заходів – розпорядники коштів – бюджетні заклади, управління та департаменти виконавчого комітету міської ради.
Контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія з планування, бюджету, фінансів та децентралізації.
VIІІ. Очікувані результати виконання Програми
Результатами виконання Програми мають стати:
- визначення об’єктів бюджетної сфери, де комплексна термомодернізація найбільш доцільна (з врахуванням проблем низької ефективності використання енергетичних ресурсів у будівлях);
- проведення енергоаудитів у будівлях;
- розробка проектно-кошторисної документації з комплексної термомодернізації будівель на основі проведених енергоаудитів;
- виконання робіт з комплексної термомодернізації будівель із залученням коштів місцевого бюджету, а також за можливості – ресурсів державного бюджету та міжнародних фінансових інституцій/ програм.
До переліку показників оцінки досягнення результатів належать:
- скорочення обсягу споживання енергоресурсів протягом дії програми буде становити не менше ніж 45% або 15 400 Гкал;
- підвищення рівня комфорту/ якості перебування працівників та відвідувачів;
- забезпечення економії бюджетних коштів буде становити до 500 млн гривень за період дії програми (за умови незмінних тарифів на енергоресурси). Дана сума економії є орієнтовною, оскільки не включає в себе інфляційні процеси, ризики пов’язані з війною, ріст тарифів тощо.
Секретар міської ради Віталій ДІДЕНКО
Завідувач відділу енергоменеджменту Дмитро ЛЕСЬКІВ
Додаток 1 до Програми
Заходи та фінансове забезпечення Програми комплексної термомодернізації об’єктів бюджетної сфери Хмельницької територіальної громади на 2024 – 2034 роки
Заходи |
Роки |
Всього, тис. грн. |
|||||||||
2025 |
2026 |
2027 |
2028 |
2029 |
2030 |
2031 |
2032 |
2033 |
2034 |
||
Енергетичні аудити, тис. грн. |
750 |
750 |
750 |
750 |
750 |
750 |
750 |
750 |
750 |
750 |
7 500 |
Проектно-кошторисна документація, тис. грн. |
5 250 |
5 250 |
5 250 |
5 250 |
5 250 |
5 250 |
5 250 |
5 250 |
5 250 |
5 250 |
52 500 |
Комплексна термомодернізація, тис. грн. |
356 874 |
365 567 |
289 415 |
626 115 |
526 280 |
602 761 |
671 099 |
868 364 |
741 072 |
269 286 |
5 316 832 |
Всього, тис. грн. |
330 315 |
273 929 |
352 123 |
653 450 |
509 130 |
492 241 |
748 680 |
769 470 |
616 814 |
630 681 |
5 376 832 |
Завідувач відділу енергоменеджменту Дмитро ЛЕСЬКІВ
Додаток 2 до Програми
Перелік будівель, в яких запланована комплексна термомодернізація
Номер п/п |
Підпорядкування |
Організація |
Будівля |
Адреса будівлі |
Опалювальна площа, м.кв. |
Історичні/ особливі будівлі |
Рік |
1 |
Освіта |
СЗОШ-32 |
Будівля школи |
Хмельницький, Героїв Маріуполя 31 |
1 385,90 |
||
2 |
Освіта |
ЗДО-47 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, С. Бандери 20/2 |
2 239,90 |
||
3 |
Освіта |
ЗДО-39 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Подільська 7 |
674 |
Зона регулювання забудови 1-ї категорії |
|
4 |
Освіта |
ЗДО-10 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, пров. Городній 1 |
2 073 |
||
5 |
Освіта |
ЗДО-23 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Бажана 2 |
2 037 |
||
6 |
Освіта |
ЗДО-11 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, вул. Ракетників 7 |
2 185,10 |
||
7 |
Освіта |
ЗДО-46 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Завадського 8/1 |
3 012 |
||
8 |
Освіта |
ЗДО-20 |
Корпус 2 |
Хмельницький, Шевченка 29 |
1 000 |
Зона регулювання забудови 2-ї категорії |
|
9 |
Освіта |
ЗДО-38 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Свободи 12Б |
1 997 |
||
10 |
Освіта |
ЗДО-06 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Львівське шосе 43/2 |
2 395,50 |
||
11 |
Освіта |
ЗДО-48 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Георгія Гонгадзе 18/1 |
2 286 |
||
12 |
Хмельницька міська рада |
Хмельницька міська рада |
Управління торгівлі |
Хмельницький, Грушевського 88 |
335,60 |
Охорона зона, Історичний ареал |
|
13 |
Охорона здоров'я |
КП «ХІЛ» |
Корпус №2 |
Хмельницький, Г.Сковороди 17 |
2 170,60 |
Одна адреса з будівлею баклабораторії. Скоріше за все не має відношення до обмежень |
|
23 792 |
2025 |
||||||
14 |
Охорона здоров'я |
КП «ХІЛ» |
Корпус №3 |
Хмельницький, Г.Сковороди 17 |
2 337,10 |
Одна адреса з будівлею баклабораторії. Скоріше за все не має відношення до обмежень |
|
15 |
Освіта |
ЗДО-43 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Молодіжна 5/2 |
2 871,90 |
||
16 |
Освіта |
ЗДО-50 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Пілотська 125/1 |
1 942 |
||
17 |
Освіта |
ЗДО-40 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Тернопільська 36/1 |
1 963 |
||
18 |
Освіта |
ЗДО-57 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Івана Пулюя 6 |
2 572,50 |
||
19 |
Освіта |
ЗДО-49 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Паркова 4/1 |
2 006 |
Межі історичного ареалу, зона охорони археологічного культурного шару 2 категорії |
|
20 |
Освіта |
ЗДО-24 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Симона Петлюри 54/1 |
1 142 |
||
21 |
Освіта |
СЗОШ-29 |
Басейн |
Хмельницький, Вокзальна 16 |
472,40 |
||
22 |
Охорона здоров'я |
Міська дитяча лікарня |
Харчоблок |
384,40 |
|||
23 |
Освіта |
Ліцей-08 |
Будівля молодшої школи |
Хмельницький, Пілотська 125 |
2 052,20 |
||
24 |
Освіта |
ЗДО-30 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Володимирська 40 |
1 575 |
Зона регулювання забудови 1-ї категорії |
|
25 |
Освіта |
НВО-23 |
Будівля школи |
Хмельницький, Пилипа Орлика 6 |
3 064,16 |
||
26 |
Освіта |
ЗДО-35 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Романа Шухевича 9/1 |
1 988,50 |
||
24 371 |
2026 |
||||||
27 |
Освіта |
СЗОШ-14 |
Будівля початкової школи |
Хмельницький, пров. Проїзний 7 |
987,40 |
||
28 |
Освіта |
ЗДО-05 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Перемоги 9/1 |
2 321 |
||
29 |
Освіта |
ЗДО-28 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Інститутська 14/4 |
2 043,20 |
||
30 |
Освіта |
ЗДО-18 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Кам'янецька 65/1 |
1 108 |
Зона регулювання забудови 1-ї категорії |
|
31 |
Освіта |
ІМЦ |
Будівля департаменту |
Хмельницький, Грушевського 53 |
545 |
Межі історичного ареалу, зона регулювання забудови 1 категорії |
|
32 |
Освіта |
ЗДО-52 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Героїв АТО 8 |
1 204 |
||
33 |
Праця та соцзахист |
Центр соціальної підтримки та адаптації |
Житловий корпус |
Хмельницький, Житецького 22 |
501,40 |
||
34 |
Освіта |
ЗДО-56 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, П.Мирного 21/1 |
2 389,30 |
||
35 |
Культура і туризм |
ДМШ №02 |
Корпус №1 |
Хмельницький, С.Бандери 19 |
305 |
||
36 |
Освіта |
ЗДО-26 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Інститутська 19/3 |
2 990,70 |
||
37 |
Освіта |
ЗДО-01 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Козацька 54/2 |
2 320 |
||
38 |
Освіта |
ЗДО-55 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, пров. Козачий 47/2 |
680 |
||
39 |
Охорона здоров'я |
Міська лікарня |
Лікувальний корпус №4 |
Хмельницький, пров. Проскурівський 1 |
1 899,30 |
Зона регулювання забудови 2-ї категорії, об'єкт культурної спадщини, що пропонується до взяття на державний облік |
|
19 294 |
2027 |
||||||
40 |
Культура і туризм |
ДМШ №03 |
Корпус №1 |
Хмельницький, Кармелюка 8/1 |
658,30 |
||
41 |
Освіта |
Ліцей-05 |
Будівля школи |
Хмельницький, Староміська 2 |
3 261 |
Межі історичного ареалу, зона охорони археологічного культурного шару 2 категорії |
|
42 |
Освіта |
Ліцей-06 |
Будівля початкової школи |
Хмельницький, вул. Європейська 7 |
1 426,50 |
Межі історичного ареалу, охоронна зона |
|
43 |
Охорона здоров'я |
Міська лікарня |
Лікувальний корпус №3 |
Хмельницький, пров. Проскурівський 1 |
7 449,70 |
Зона регулювання забудови 2-ї категорії, об'єкт культурної спадщини, що пропонується до взяття на державний облік |
|
44 |
Освіта |
ЗДО-15 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, М. Трембовецької 23 |
1 019 |
||
45 |
Освіта |
ПШ-04 |
Будівля школи |
Хмельницький, Тернопільська 14/2 |
1 199,60 |
||
46 |
Освіта |
Спортивний ліцей |
Основна будівля |
Хмельницький, Чорновола 180 |
5 053,50 |
||
47 |
Освіта |
Ліцей-08 |
Будівля старшої школи |
Хмельницький, Я. Гальчевського 34 |
3 296,70 |
||
48 |
Охорона здоров'я |
Міська дитяча лікарня |
Головний корпус |
Хмельницький, О. Ольжича 1 |
10 913 |
||
49 |
Освіта |
Ліцей-13 |
Будівля початкової школи |
Хмельницький, Максима Залізняка 14/1 |
3 124,80 |
||
50 |
Молодь та спорт |
ДЮСШ "Авангард" |
Будівля боксу |
Хмельницький, Проскурівська 66 |
861,90 |
Охоронна зона |
|
51 |
Освіта |
Ліцей-10 |
Басейн |
Хмельницький, Водопровідна 9А |
643 |
||
52 |
Освіта |
ЗДО-53 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Вайсера 68 |
2 834 |
Межі історичного ареалу, зона регулювання забудови 1 категорії, зона охорони археологічного культурного шару 3 категорії |
|
41 741 |
2028 |
||||||
53 |
Освіта |
ЗДО-33 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Зарічанська 6/4 |
2 277,30 |
||
54 |
Охорона здоров'я |
Міська лікарня |
Харчоблок |
Хмельницький, пров. Проскурівський 1 |
683,10 |
||
55 |
Культура і туризм |
ДШМ "Райдуга" |
Будівля школи |
Хмельницький, Романа Шухевича 9 |
983 |
||
56 |
Охорона здоров'я |
Міська дитяча лікарня |
Поліклініка |
Хмельницький, О. Ольжича 1 |
3 190,70 |
||
57 |
Охорона здоров'я |
Поліклініка №4 |
Будівля поліклініки |
Хмельницький, Молодіжна 9 |
3 711,50 |
||
58 |
Освіта |
ЗДО-32 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Зарічанська 12/1 |
2 544 |
||
59 |
Молодь та спорт |
ДЮСШ №4 |
Будівля закладу |
Хмельницький, Паркова 4 |
1 268,80 |
||
60 |
Освіта |
СЗОШ-24 |
Будівля школи |
Хмельницький, Львівське шосе 47/3 |
7 352,30 |
||
61 |
Освіта |
Ліцей-12 |
Будівля школи |
Хмельницький, Довженка 6 |
4 560,70 |
||
62 |
Освіта ВПУ |
Професійний ліцей |
Корпус Громадсько-побутовий |
Хмельницький, Озерна 8 |
1 651,60 |
||
63 |
Освіта ВПУ |
Професійний ліцей |
Корпус Навчально-виробничі майстерні |
Хмельницький, Озерна 8 |
1 842 |
||
64 |
Освіта |
ЗДО-37 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Перемоги 15А |
2 565,20 |
||
65 |
Освіта |
ПШ-05 |
Будівля школи |
Хмельницький, М. Мазура 17 |
2 455,10 |
||
35 085 |
2029 |
||||||
66 |
Освіта |
СЗОШ-18 |
Будівля майстерні і харчоблоку |
Хмельницький, Симона Петлюри 12 |
441 |
||
67 |
Освіта |
ПШ-03 |
Будівля школи |
Хмельницький, Проспект Миру 76/6 |
2 926 |
||
68 |
Освіта |
Ліцей-11 |
Будівля школи |
Хмельницький, Проспект Миру 84/2 |
4 374 |
||
69 |
Культура і туризм |
ЦНВУМ |
Будівля закладу |
Хмельницький, Романа Шухевича 1-Б |
1 225,50 |
||
70 |
Освіта |
СЗОШ-18 |
Будівля старшої школи |
Хмельницький, Симона Петлюри 12 |
4 031,70 |
||
71 |
Культура і туризм |
Центральна бібліотека |
Будівля бібліотеки |
Хмельницький, Подільська 78 |
548,30 |
Зона регулювання забудови 2-ї категорії |
|
72 |
Освіта |
Ліцей-04 |
Старша школа корпус 1 |
Хмельницький, Перемоги 9 |
3 000,60 |
||
73 |
Освіта |
Ліцей-04 |
Старша школа корпус 2 |
Хмельницький, Перемоги 9 |
2 533,50 |
||
74 |
Освіта |
Ліцей-04 |
Столова_Буфет |
Хмельницький, Перемоги 3/1 |
462,28 |
||
75 |
Освіта |
Ліцей-14 |
Будівля школи |
Хмельницький, Степана Бандери 14/1 |
7 852,90 |
||
76 |
Освіта |
ПШ-02 |
Будівля школи |
Хмельницький, Старокостянтинівське шосе 3-Б |
3 786,10 |
||
77 |
Освіта |
ЗДО-25 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, пров. 2-й Кам’янецький 17 |
1 871,20 |
||
78 |
Освіта |
Ліцей-02 |
Будівля школи |
Хмельницький, Франка 57 |
7 131 |
||
40 184 |
2030 |
||||||
79 |
Освіта |
НВО-05 |
Будівля початкової школи |
Хмельницький, Пилипчука 2 |
1 495,80 |
Межі історичного ареалу, охоронна зона |
|
80 |
Освіта |
Ліцей-01 |
Будівля школи |
Хмельницький, Подільська 111 |
3 441,90 |
Межі історичного ареалу, зона регулювання забудови 1 категорії |
|
81 |
Охорона здоров'я |
Поліклініка №2 |
Будівля поліклініки №2 |
Хмельницький, пр. Миру 61 |
4 267 |
||
82 |
Охорона здоров'я |
КП «ХІЛ» |
Корпус №1 |
Хмельницький, Г.Сковороди 17 |
3 863,40 |
Одна адреса з будівлею баклабораторії. Скоріше за все не має відношення до обмежень |
|
83 |
Освіта |
Ліцей-07 |
Будівля школи |
Хмельницький, Романа Шухевича 4/3 |
7 540,60 |
||
84 |
Молодь та спорт |
ДЮСШ №1 |
Спортивний зал |
Хмельницький, Спортивна 17 |
1 044,20 |
||
85 |
Культура і туризм |
Музей історії м.Хмельницького |
Будівля музею |
Хмельницький, Проскурівська 30 |
599 |
Охоронна зона |
|
86 |
Освіта |
ЗДО-36 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Проспект Миру 86/1 |
3 054 |
||
87 |
Освіта |
Ліцей-09 |
Будівля школи |
Хмельницький, Чорновола 155 |
4 441 |
||
88 |
Освіта ВПУ |
ВПУ-04 |
Суспільно-побутовий блок, навчальний корпус |
Хмельницький, Інститутська 10 |
6 976,80 |
||
89 |
Освіта |
Ліцей-17 |
Будівля початкової школи |
Хмельницький, Героїв Майдану 5 |
2 678,20 |
Межі історичного ареалу, зона регулювання забудови 1 категорії, рядова історична забудова |
|
90 |
Освіта |
ЗДО-34 |
Будівля ДЗ |
Хмельницький, Героїв АТО 15/1 |
2 472 |
||
91 |
Охорона здоров'я |
Поліклініка №6 |
Будівля поліклініки 6 |
Хмельницький, Прибузька 18 |
2 866 |
||
44 740 |
2031 |
||||||
92 |
Освіта |
Ліцей-04 |
Початкова школа |
Хмельницький, Перемоги 3/1 |
2 606,80 |
||
93 |
Освіта |
СЗОШ-22 |
Будівля школи |
Хмельницький, Зарічанська 20/1 |
6 200 |
||
94 |
Охорона здоров'я |
Поліклініка №1 |
Будівля поліклініки №1 |
Хмельницький, Подільська 54 |
4 915,50 |
||
95 |
Охорона здоров'я |
Міська лікарня |
Лікувальний корпус №5 |
Хмельницький, Житецького 22 |
2 166 |
||
96 |
Освіта |
СЗОШ-27 |
Будівля школи |
Хмельницький, Львівське шосе 47/4 |
6 275,80 |
||
97 |
Освіта |
СЗОШ-29 |
Будівля школи |
Хмельницький, Вокзальна 16 |
8 149 |
||
98 |
Охорона здоров'я |
Поліклініка №3 |
Будівля поліклініки №3 |
Хмельницький, Майборського 16 |
2 246,30 |
||
99 |
Освіта |
Ліцей-16 |
Будівля школи |
Хмельницький, Грушевського 72 |
7 206,40 |
Межі історичного ареалу, охоронна зона |
|
100 |
Охорона здоров'я |
Поліклініка №5 |
Головний корпус |
Хмельницький, Волочиська 6 |
3 116 |
Зона регулювання забудови 1-ї категорії |
|
101 |
Освіта |
Ліцей-18 |
Будівля школи |
Хмельницький, Івана-Павла ІІ, 1 |
8 454,50 |
||
102 |
Освіта ВПУ |
ВПУ-11 |
Майстерня |
Хмельницький, Тернопільська 15/2 |
2 573,20 |
||
103 |
Освіта ВПУ |
ВПУ-11 |
Навчальний корпус |
Хмельницький, Тернопільська 15/2 |
2 268,40 |
||
104 |
Освіта ВПУ |
ВПУ-11 |
Суспільно-побутовий корпус |
Хмельницький, Тернопільська 15/2 |
1 713 |
||
57 891 |
2032 |
||||||
105 |
Молодь та спорт |
ДЮСШ №3 |
База по вул. Спортивна 16 |
Хмельницький, Спортивна 16 |
674,90 |
||
106 |
Освіта |
ЗДО-20 |
Корпус 1 |
Хмельницький, Шевченка 29 |
3 314 |
Зона регулювання забудови 2-ї категорії |
|
107 |
Освіта ВПУ |
Професійний ліцей |
Корпус Навчальний |
Хмельницький, Озерна 8 |
2 742 |
||
108 |
Освіта |
СЗОШ-07 |
Будівля школи |
Хмельницький, Заводська 33 |
4 011,90 |
||
109 |
Освіта |
Ліцей-03 |
Будівля школи |
Хмельницький, Тернопільська 14/1 |
5 160,10 |
||
110 |
Освіта |
НВК-06 |
Будівля школи |
Хмельницький, Молодіжна 5/1 |
4 453,20 |
||
111 |
Освіта ВПУ |
ПТО СП_Мирного |
Майстерня |
Хмельницький, Мирного 5 |
861,70 |
||
112 |
Освіта ВПУ |
ХПЛЕ (ВПТУ-18) |
Корпус Виробничо-побутовий |
Хмельницький, Тернопільська 40/1 |
4 494 |
||
113 |
Освіта ВПУ |
ХПЛЕ (ВПТУ-18) |
Корпус Навчально-адміністративний |
Хмельницький, Тернопільська 40/1 |
1 502,40 |
||
114 |
Освіта |
Ліцей-13 |
Будівля старшої школи |
Хмельницький, П. Мирного 27/1 |
6 786 |
||
115 |
Освіта |
Ліцей-17 |
Будівля старшої школи |
Хмельницький, Проскурівського підпілля 89 |
4 055,30 |
Межі історичного ареалу, зона регулювання забудови 1 категорії |
|
116 |
Освіта ВПУ |
ВПУ-25 |
Корпус Адміністративний |
Хмельницький, Проспект Миру 61/3 |
3 612 |
||
117 |
Освіта |
Ліцей-10 |
Будівля школи |
Хмельницький, Водопровідна 9А |
7 737,30 |
||
49 405 |
2033 |
||||||
118 |
Освіта |
СЗОШ-19 |
Будівля школи |
Хмельницький, Кам'янецька 164 |
3 180,20 |
||
119 |
Освіта |
СЗОШ-21 |
Будівля школи |
Хмельницький, Проспект Миру 76/5 |
4 965,20 |
||
120 |
Молодь та спорт |
ДЮСШ №3 |
База по вул. Прибузька 3/1 |
Хмельницький, Прибузька 3/1 |
1 439 |
Зона регулювання забудови 1-ї категорії |
|
121 |
Освіта ВПУ |
ВПУ-25 |
Корпус Навчальний |
Хмельницький, Проспект Миру 61/3 |
3 992 |
||
122 |
Освіта ВПУ |
ВПУ-25 |
Майстерні |
Хмельницький, Проспект Миру 61/3 |
4 376 |
||
17 952 |
2034 |
Завідувач відділу енергоменеджменту Дмитро ЛЕСЬКІВ
Додаток 3 до Програми
Перелік будівель, які можуть мати обмеження щодо виконання робіт з комплексної термомодернізації
Номер п/п |
Підпорядкування |
Організація |
Будівля |
Адреса будівлі |
Опалювальна площа, м.кв. |
Історичні/ особливі будівлі |
1 |
Молодь та спорт |
СК "Поділля" |
Стадіон |
Хмельницький, Проскурівська 81 |
324,20 |
Специфічна спортивна споруда (трибуни), частина приміщень будівлі не належить місту |
2 |
Праця та соцзахист |
Управління праці та соціального захисту |
Будівля управління |
Хмельницький, Проскурівського підпілля 32 |
365,80 |
Охоронна зона, щойно виявлений об’єкт культурної спадщини, Наказ управління культури, туризму і курортів Хмельницької ОДА від 15.09.2010 № 242 |
3 |
Освіта |
СЗОШ-13 |
Будівля І корпус |
Хмельницький, Профспілкова 39 |
728,80 |
Охоронна зона, об'єкт культурної спадщини, що пропонується до взяття на державний облік, Комплекс будівель Свято-Покровського храму |
4 |
Культура і туризм |
Художня школа |
Будівля школи |
Хмельницький, Проскурівська 60/1 |
1 267,10 |
Охоронна зона, місцева, історичний, рішення Виконавчого комітету Хмельницької обласної ради депутатів трудящих від 25.03.1971 №84 |
5 |
Охорона здоров'я |
Управління охорони здоров'я |
Будівля управління |
Хмельницький, Грушевського 64 |
436,70 |
Охорона зона, щойно виявлений об’єкт культурної спадщини, Рішення Виконавчого комітету Хмельницької обласної ради народних депутатів від 19.01.1983 № 31 Наказ управління культури, туризму і курортів Хмельницької ОДА від 15.09.2010 № 242 |
6 |
Культура і туризм |
ДМШ №01 |
Будівля школи |
Хмельницький, Проскурівська 18 |
1 477,80 |
Охоронна зона, щойно виявлений об'єкт культурної спадщини, архітектури, наказ Управління культури, туризму і курортів Хмельницької ОДА від 15.09. 2010 №242 |
7 |
Культура і туризм |
Художня школа |
Будівля школи |
Хмельницький, Проскурівська 67 |
737,70 |
Охоронна зона, пам'ятка історії місцевого значення, щойно виявлений об'єкт культурної спадщини, рішення Виконавчого комітету Хмельницької обласної ради депутатів трудящих від 25.03.1971 №84, наказ Управління культури, туризму і курортів Хмельницької ОДА від 15.09. 2010 №242 |
8 |
Освіта |
СЗОШ-13 |
Будівля ІІ корпус |
Хмельницький, Профспілкова 39 |
771 |
Охоронна зона, об'єкт культурної спадщини, що пропонується до взяття на державний облік, Комплекс будівель Свято-Покровського храму |
9 |
Хмельницька міська рада |
Хмельницька міська рада |
Управління адміністративних послуг |
Хмельницький, Соборна 16 |
537,90 |
Зони охорони археологічного культурного шару 2 категорії, зони регулювання забудови 1 категорії. |
10 |
Охорона здоров'я |
Міська лікарня |
Лікувальний корпус №1 |
Хмельницький, пров. Проскурівський 1 |
3 056,50 |
Зона регулювання забудови 2-ї категорії, об'єкт культурної спадщини, що пропонується до взяття на державний облік |
11 |
Хмельницька міська рада |
Хмельницька міська рада |
Виконавчий комітет |
Хмельницький, Героїв Маріуполя 3 |
2 854,10 |
Пам’ятка історії місцевого значення, щойно виявлений об’єкт культурної спадщини, територія пам’ятки. Рішення Виконавчого комітету Хмельницької обласної ради депутатів трудящих від 25.03.1971 № 84 Наказ управління культури, туризму і курортів Хмельницької ОДА від 15.09.2010 № 242 |
12 |
Освіта |
НВО-05 |
Будівля старшої школи |
Хмельницький, Володимирська 51 |
2 859,90 |
Межі історичного ареалу, охоронна зона, пам'ятка історії місцевого значення, історичний, Рішення Виконавчого комітету Хмельницької обласної ради народних депутатів від 19.01.1983 № 31 |
13 |
Культура і туризм |
ХДШМ |
Будівля школи |
Хмельницький, Героїв Маріуполя 3А |
4 426,50 |
Охоронна зона, щойно виявлений об'єкт культурної спадщини, архітектури, наказ Управління культури, туризму і курортів Хмельницької ОДА від 15.09. 2010 №242, рішення Виконавчого комітету Хмельницької обласної ради депутатів трудящих від 25.03.1971 №84 |
14 |
Культура і туризм |
Будинок культури |
Будівля закладу |
Хмельницький, Проскурівська 43 |
1 806,40 |
Охоронна зона, Пам'ятка історії місцевого значення, щойно виявлений об'єкт культурної спадщини, історичний, архітектури, рішення Виконавчого комітету Хмельницької обласної ради депутатів трудящих від 25.03.1971 №84, наказ Управління культури, туризму і курортів Хмельницької ОДА від 15.09. 2010 №242 |
15 |
Освіта |
Ліцей-06 |
Будівля старшої школи |
Хмельницький, пров. Володимирський 12 |
2 349,30 |
Межі історичного ареалу, охоронна зона, рядова історична забудова |
16 |
Культура і туризм |
ХДШМ |
Кінотеатр ім. Шевченка |
Хмельницький, Проскурівська 47 |
1 599,20 |
Охоронна зона, об'єкт природно - заповідного фонду, щойно виявлений об'єкт культурної спадщини, історичний, архітектури, рішення Виконавчого комітету Хмельницької обласної ради депутатів трудящих від 25.03.1971 №84, наказ Управління культури, туризму і курортів Хмельницької ОДА від 15.09. 2010 №242 |
17 |
Освіта |
МНВК |
Корпус 1 (будівля комбінату) |
Хмельницький, Проскурівська 61 |
2 021,90 |
Межі історичного ареалу, охоронна зона, рядова історична забудова |
18 |
Охорона здоров'я |
КП «ХМЦПМСД №2» |
Будівля баклабораторії |
Хмельницький, Сковороди 17 |
553,50 |
Входить до об’єктів культурної спадщини м. Хмельницький, що пропонуються до постановки на державний облік |
Завідувач відділу енергоменеджменту Дмитро ЛЕСЬКІВ