Рішення міської ради

Про затвердження Порядку співфінансування виконання робіт з капітального ремонту фасадів, дахів багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням

 

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА


Рішення двадцять п’ятої сесії

№17 від 12.06.2013 р.

 

 

Про затвердження Порядку співфінансування виконання робіт з капітального ремонту фасадів, дахів багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням

 

Розглянувши пропозицію виконавчого комітету міської ради, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Порядок співфінансування робіт з капітального ремонту фасадів, дахів багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням згідно з додатком.

2. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови А.Нестерука, управління житлово-комунального господарства та на фінансове управління.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії з питань роботи житлово-комунального господарства та з питань планування бюджету та фінансів.

 

Міський голова  С.Мельник

 

Додаток

до рішення сесії міської ради

від 12.06.2013р. №17

Порядок

співфінансування робіт з капітального ремонту фасадів, дахів багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням.

 

І. Загальні положення

1.1. Дія Порядку поширюється на об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (надалі ОСББ), що утримують їх на власному балансі, власників квартир, житлових і нежитлових приміщень у багатоквартирних житлових будинках, що перебувають на балансі житлово-експлуатаційних контор 1, 2, 3, 5, 6, 7, ЖКК “Будівельник”, ТОВ “ЖЕО” (надалі житлово-експлуатаційні організації).

1.2. Порядок розроблений на підставі Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки” від 11 червня 2009 року №1511-VI, Закону України “Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”, Закону України “Про приватизацію державного житлового фонду”, наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року №76 “Про затвердження правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій” із врахуванням Порядку участі в організації та фінансуванні ремонту приватизованих житлових будинків їх колишніх власників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 жовтня 1992 року №572, Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства м.Хмельницького на 2010-2014 роки, затвердженої рішенням тридцятої сесії Хмельницької міської ради №8 від 25.11.2009 року, з метою:

1.2.1 впорядкування відносин між управлінням житлово-комунального господарства міської ради та ОСББ, що утримують їх на власному балансі, з питань організації робіт з капітального ремонту фасадів, дахів будинків з їх утепленням;

1.2.2 впорядкування відносин між управлінням житлово-комунального господарства міської ради, житлово-експлуатаційними організаціями та власниками квартир, житлових і нежитлових приміщень у багатоквартирних житлових будинках, що перебувають на балансі житлово-експлуатаційних організацій;

1.2.3 визначення механізму співфінансування робіт з капітального ремонту фасадів, дахів багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням членами ОСББ, що утримують їх на власному балансі та власниками квартир, житлових і нежитлових приміщень у багатоквартирних житлових будинках, що перебувають на балансі житлово-експлуатаційних організацій.

1.3. Порядок визначає процедуру подачі та розгляду документів щодо організації робіт з капітального ремонту фасадів, дахів багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням від ОСББ, що утримують їх на власному балансі, та будинкових комітетів багатоквартирних житлових будинків, що перебувають на балансі житлово-експлуатаційних організацій, та визначає механізм співфінансування робіт з капітального ремонту фасадів, дахів багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням.

 

ІІ. Порядок подання та розгляду документів на виконання робіт з капітального ремонту фасадів, дахів багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням, що перебувають на балансі об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ)

2.1. Для виконання робіт з капітального ремонту фасадів, дахів багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням, що перебувають на балансі ОСББ, та отримання з міського бюджету співфінансування на виконання вказаних робіт, голові правління ОСББ необхідно надати до міської ради:

2.1.1 заяву на ім’я міського голови щодо виконання робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирного житлового будинку з їх утепленням (додаток 1);

2.1.2 копію протоколу засідання загальних зборів членів ОСББ про згоду на дольову участь власників житлових і нежитлових приміщень будинку у розмірі 50% загальної вартості робіт, завірену підписом голови правління об’єднання та скріплену печаткою;

2.1.3 копію списку поіменного голосування, завірену підписом голови правління об’єднання та скріплену печаткою (додаток 2);

2.1.4 відомості про наявність в ОСББ ремонтного та резервного фондів;

2.1.5 відомості про своєчасну сплату за житлово-комунальні послуги не менше, як 90% мешканців багатоквартирного будинку.

2.2. Відповідно до резолюції міського голови, заява та додані до неї документи (копії документів завірені належним чином) передаються на виконання до управління житлово-комунального господарства міської ради.

2.3. Після надходження до управління житлово-комунального господарства міської ради заяви та документів (копій документів завірених належним чином) з відповідною резолюцією міського голови працівниками управління житлово-комунального господарства:

2.3.1 перевіряються відомості щодо організації та фінансування колишнім власником, на балансі якого перебував багатоквартирний будинок до передачі на баланс об’єднанню, першого після передачі на баланс капітального ремонту будинку відповідно до законодавства;

2.3.2 спільно з балансоутримувачем проводиться комплексне обстеження фасаду, даху житлового багатоквартирного будинку, за результатами якого складається акт обстеження житлового будинку (додаток 3);

2.3.3 акт обстеження підписується всіма членами комісії, склад якої визначений в додатку №4,

2.3.4 на підставі акту обстеження в місячний термін визначається обсяг робіт та орієнтовна сума коштів на роботи з утеплення фасаду, даху багатоквартирного будинку;

2.4. При формуванні бюджету міста на наступний рік враховується потреба на частку фінансування з міського бюджету на виконання цих робіт.

2.5. Після виділення коштів з міського бюджету на співфінансування робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирного будинку з їх утепленням та отримання копії виписки з банківського рахунку про наявність необхідної суми коштів у ОСББ, управлінням житлово-комунального господарства міської ради укладається договір підряду на виконання робіт з підрядною організацією, предметом діяльності якої є виконання таких робіт, відповідно до частки фінансування, визначеної як 50% від вартості робіт.

2.6. До укладення договору підряду управління житлово-комунального господарства міської ради формує пакет наступних документів:

2.6.1 проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт фасаду, даху будинку з їх утепленням;

2.6.2 позитивний висновок філії Державного підприємства “Хмельницькийдержбудекспертиза”;

2.6.3 договір на виконання робіт між визначеною підрядною організацією та ОСББ відповідно до частки фінансування, визначеної як 50% від вартості робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирного будинку з їх утепленням;

2.7 За результатами виконаних робіт складається акт виконаних робіт з відміткою про перевірку робіт організацією, що залучена для здійснення технічного нагляду.

2.8 Оригінал акта, разом з пакетом документів, наданих раніше, зберігається в управлінні житлово-комунального господарства міської ради.

 

ІІІ. Порядок подання та розгляду документів на виконання робіт з капітального ремонту фасадів, дахів будинків з їх утепленням, що перебувають на балансі житлово-експлуатаційних організацій.

3.1. Для виконання робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирного житлового будинку з їх утепленням, що перебуває на балансі житлово-експлуатаційної організації та отримання з міського бюджету співфінансування на виконання робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирного житлового будинку з їх утепленням житлово-експлуатаційній організації та будинковому комітету (старшому будинку) необхідно:

3.1.1 провести роз’яснювальну роботу з власниками житлових і нежитлових приміщень даного будинку щодо необхідності виконання капітального ремонту фасаду, даху будинку з їх утепленням та їх дольової участі у розмірі 50% від вартості робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирного будинку з їх утепленням;

3.1.2 підготувати проведення загальних зборів. Про час і місце проведення зборів письмово повідомити управління житлово-комунального господарства міської ради;

3.1.3 провести загальні збори з власниками житлових і нежитлових приміщень даного будинку, на яких розглянути питання щодо необхідності виконання капітального ремонту фасаду, даху будинку з їх утепленням та їх дольової участі у розмірі 50% від вартості робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирного будинку з їх утепленням. На зборах отримати письмову згоду усіх власників житлових і нежитлових приміщень будинку шляхом поіменного голосування. Оформити протокол загальних зборів та списки поіменного голосування;

3.1.4 відкрити банківський рахунок для акумулювання коштів (за потреби), призначених для фінансування робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням. За бажанням мешканців кошти можуть спрямовуватися на спеціально відкритий розрахунковий рахунок житлово-експлуатаційної організації. В такому випадку житлово-експлуатаційна організація зобов’язана використати ці кошти виключно за їх цільовим призначенням.

3.2. До міської ради житлово-експлуатаційній організації спільно з будинковим комітетом необхідно надати:

3.2.1 заяву на ім'я міського голови на проведення робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирного житлового будинку з їх утепленням (додаток 5);

3.2.2 рішення загальних зборів про згоду на дольову участь власників житлових і нежитлових приміщень будинку у розмірі 50% загальної вартості робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирного житлового будинку з їх утепленням (протокол загальних зборів зі списком поіменного голосування, підписаного всіма власниками житлових і нежитлових приміщень даного будинку);

3.2.3 довідку з житлово-експлуатаційної організації про своєчасну сплату за послуги з утримання будинку і прибудинкової території не менше, як 90% від нарахованої суми.

3.3. Відповідно до резолюції міського голови заява та додані до неї документи надаються до управління житлово-комунального господарства міської ради.

3.4. Після надходження до управління житлово-комунального господарства міської ради заяви та документів з відповідною резолюцією міського голови працівниками управління житлово-комунального господарства:

3.4.1 спільно з представниками житлово-експлуатаційної організації та старшим будинку проводиться комплексне обстеження фасаду, даху житлового багатоквартирного будинку, за результатами якого складається акт обстеження житлового будинку (додаток 3);

3.4.2 акт обстеження підписується всіма члена комісії, склад якої визначений в додатку №4.

3.4.3 на підставі акту обстеження в місячний термін визначається обсяг та орієнтовна вартість робіт з утеплення фасаду, даху багатоквартирного будинку на наступний рік;

3.5. При формуванні бюджету міста на наступний рік враховується потреба щодо частки фінансування з міського бюджету на виконання цих заходів.

3.6. Після виділення коштів з міського бюджету на співфінансування робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням та отримання копії виписки з банківського рахунку про наявність необхідної суми коштів у мешканців багатоквартирного житлового будинку, управлінням житлово-комунального господарства міської ради укладається договір підряду з виконавцем робіт відповідно до частки фінансування, визначеної як 50% від вартості робіт.

3.7. До укладення договору підряду з виконавцем, що проводитиме капітальний ремонт фасаду, даху багатоквартирного будинку з їх утепленням, управління житлово-комунального господарства міської ради формує пакет наступних документів:

3.7.1 проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт фасадів, дахів будинків з їх утепленням;

3.7.2 позитивний висновок філії Державного підприємства “Хмельницькийдержбудекспертиза”;

3.7.3 договір на виконання робіт між визначеною підрядною організацією та уповноваженим представником будинку відповідно до частки фінансування, визначеної як 50% від вартості робіт з капітального ремонту фасаду, даху багатоквартирного будинку з їх утепленням. У випадку акумулювання коштів на рахунку житлово-експлуатаційної організації договір підряду укладається між підрядником, уповноваженим представником будинку та житлово-експлуатаційною організацією;

3.8. За результатами виконаних робіт складається акт виконаних робіт з відміткою про перевірку робіт організацією, що залучена для здійснення технічного нагляду.

3.9. Оригінал акта разом з пакетом документів, наданих раніше, зберігається в управлінні житлово-комунального господарства міської ради.

 

IV. Фінансування робіт з капітального ремонту фасадів, дахів багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням

4.1. Фінансування робіт з капітального ремонту фасадів, дахів багатоквартирних житлових будинків з їх утепленням проводиться в такій послідовності:

4.1.1. Отримання згоди всіх співвласників щодо фінансування капітального ремонту фасаду, даху житлового будинку з їх утепленням:

для ОСББ – протокол загальних зборів, списки поіменного голосування;

для власників житлових і нежитлових приміщень у багатоквартирних житлових будинках, що перебувають на балансі житлово-експлуатаційних організацій – протокол загальних зборів, списки поіменного голосування, підписані всіма власниками житлових і нежитлових приміщень.

4.1.2. Визначення суми фінансування та частки власників житла у виконанні робіт з капітального ремонту фасаду, даху житлового будинку з їх утепленням.

Попередня вартість робіт з капітального ремонту фасаду (даху) житлового будинку з їх утепленням визначається як загальна площа фасаду (даху) будинку за мінусом площі вікон та балконів помножена на середню вартість робіт з утеплення 1 м2 фасаду (даху) житлового будинку по Хмельницькій області.

Частка власників житла в загальному обсязі платежів на виконання робіт капітального ремонту фасаду, даху житлового будинку з їх утепленням встановлюється пропорційно до загальної площі приміщень, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб.

Частка участі співвласника квартири, власника кімнати (кімнат) у квартирі, де проживають два і більше власників житлових приміщень, співвласника нежитлового приміщення на проведення робіт з капітального ремонту фасаду, даху житлового будинку з їх утепленням визначається відповідно до його частки як співвласника приміщення.

4.1.3. Першочергове фінансування робіт, виконаних підрядною організацією, здійснює ОСББ, якщо житловий будинок перебуває на балансі ОСББ та мешканці багатоквартирного житлового будинку, якщо будинок перебуває на балансі житлово-експлуатаційної контори.

4.1.4. Співфінансування з бюджету робіт з капітального ремонту фасадів, дахів житлового будинку з їх утепленням здійснюється за умови оплати підрядній організації об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку, якщо житловий будинок перебуває на балансі ОСББ, або мешканцями багатоквартирного житлового будинку, якщо будинок перебуває на балансі житлово-експлуатаційної організації, 50% вартості робіт.

4.2 Обов’язок по виготовленню проектно-кошторисної документації та експертизи кошторисної її частини покладається на управління житлово-комунального господарства за рахунок частки фінансування з міського бюджету на виконання цих робіт.

4.3 Розроблення, обсяг і характер проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт жилих будинків, проведення та фінансування капітального ремонту здійснюється відповідно до вимог нормативно-правових та нормативно-технічних актів.

 

V. Технічний нагляд та приймання робіт

5.1. З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам, управління житлово-комунального господарства забезпечує здійснення технічного нагляду за виконанням робіт шляхом укладення договору про надання послуг з технічного нагляду із суб’єктом господарювання, який має відповідний сертифікат. Фінансування послуг з технічного нагляду здійснюється за рахунок частки фінансування з міського бюджету на виконання цих робіт.

5.2 Роботи вважаються виконаними та прийнятими у випадку підписання акта виконаних робіт. Акт виконаних робіт підписують:

- підрядник;

- суб’єкт господарювання, що здійснює технічний нагляд;

- балансоутримувач житлового будинку;

- головний розпорядник коштів - управління житлово-комунального господарства;

- будинковий комітет (1-2 представника)

 

V1. Заключні положення.

6.1. Спори, які виникають між власниками житлових і нежитлових приміщень, управлінням житлово-комунального господарства та підрядною організацією вирішуються шляхом проведення переговорів, а, в разі недосягнення згоди, в судовому порядку.

6.2 Контроль за дотриманням даного Порядку покладається на управління житлово-комунального господарства міського ради.

 

Начальник управління житлово-комунального господарства  О.Шаповал

 

Додаток 1

до Порядку

 

Міському голові

___________________________________________

(прізвище, ім'я, по-батькові)

___________________________________________

(прізвище, ім'я, по-батькові уповноваженої особи)

 

що проживає за адресою:

___________________________________________

(адреса уповноваженої особи)

 

Контактний телефон__________________________

 

 

ЗАЯВА

Просимо прийняти дольову участь у виконанні робіт з капітального ремонту фасадів (даху) будинку з їх утепленням, що перебуває на балансі об’єднання співвласників багатоквартирного будинку

 

______________________________________________________________

(назва ОСББ)

та знаходиться за адресою:

______________________________________________________________

______________________________________________________________

 

Рік будівництва (прийняття в експлуатацію) будинку - ____________.

 

 

 

Останній капітальний ремонт проводився у ______ році.

 

_______________________________________    ___ _______ 20_ р.

(підпис уповноваженої особи)

 

Додаток 2

до Порядку

 

Список поіменного голосування (зразок)

 

Загальні збори членів ОСББ «_________________»

«____»______________20____року*

 

ГОЛОСУВАННЯ З ПИТАННЯ*

__________________________________________________________________

(зазначити зміст питання, яке розглядалося, в точній відповідності із порядком денним і протоколом загальних зборів)

________________________________________________________________

(зазначити зміст резолюції, яка ставилася на голосування, в точній відповідності із протоколом загальних зборів)

№ квартири

Прізвище, ім'я, по батькові

Результати голосування

Підпис

Примітка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Примітка: *- дату проведення зборів, зміст питання і резолюції повторювати на кожній сторінці.

 

Додаток 3

до Порядку

 

Акт

обстеження житлового будинку, який розташований за адресою

__________________________________________________________________

 

___________________________________________________________

(П.І.Б. майстра)                                                       (назва виконавця послуг)

 

Ми, що нижче підписалися, комісія у складі ______________________

 

___________________________________________________________

(посада, П.І.Б. членів комісії)

______________________    ___________________________________

(дата початку огляду)                              (дата завершення огляду)

 

провела огляд фасаду (даху) жилого будинку за адресою:

___________________________________________________________

 

 і встановила таке:

 

1. Загальна площа фасаду (даху) будинку становить _____________________ кв.м.,

кількість квартир в жилому будинку__________ шт., загальною площею______ кв.м.

кількість нежитлових приміщень ____________ шт., загальною площею______ кв.м.

На прибудинковій території розміщуються ______________________________

__________________________________________________________________

(перелік елементів благоустрою)

 

2. Технічний стан фасаду (даху) житлового будинку та його прибудинкової території

_________________________________________________________________

(короткий опис технічного стану жилого будинку з зазначенням адреси, територій, інші відомості)

________________________________________________________________

              

________________________________________________________________

 

________________________________________________________________

 

Висновки комісії _________________________________________________

(оцінка технічного стану)

_______________________________________________________________

 

_______________________________________________________________

 

Голова комісії:     _____________________________

 

Члени комісії:      _____________________________

 

                            _____________________________

                                                 (підписи)

Дата огляду "___" ________ 200_ року

 

Примітка.

Переліки виявлених несправностей, недоліків та інші відомості можуть бути оформлені у вигляді додатка до акта.

 

Додаток 4

до Порядку

Склад

комісії по обстеженню технічного стану фасадів (дахів) житлових будинків, які перебувають на балансі та обслуговуванні житлово-експлуатаційних контор 1,2, 3, 5, 6, 7, ЖКК “Будівельник”, ТОВ “ЖЕО”:

 

Голова комісії:

  • заступник начальника управління житлово-комунального господарства;

 

Заступник голови комісії:

  • начальник житлово-експлуатаційної організації;

 

Члени комісії:

  • спеціаліст житлового відділу управління житлово-комунального господарства;

  • головний інженер житлово-експлуатаційної організації;

  • майстер житлово-експлуатаційної організації;

  • старший будинку.

 

 

Склад

 комісії по обстеженню технічного стану фасадів (дахів) житлових будинків, в яких створені об'єднання співвласників багатоквартирних житлових будинків:

 

Голова комісії:

  • заступник начальника управління житлово-комунального господарства;

 

Заступник голови комісії:

  • голова ОСББ;

 

Члени комісії:

  • спеціаліст житлового відділу управління житлово-комунального господарства,

  • члени правління ОСББ (1-2 представника).

 

Додаток 5

до Порядку

 

Міському голові

___________________________________________

(прізвище, ім’я, по-батькові)

___________________________________________

(прізвище, ім’я, по-батькові уповноваженої особи)

 

що проживає за адресою:

___________________________________________

(адреса уповноваженої особи)

 

Контактний телефон__________________________

 

 

ЗАЯВА

про необхідність виконання робіт з капітального ремонту фасадів (даху) житлового будинку з їх утепленням

 

На підставі ст.10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», Постанови КМУ №572 від 08.10.1992р. «Про механізм впровадження в дію Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», прошу прийняти дольову участь у виконанні робіт з капітального ремонту фасаду, (даху) будинку з їх утепленням, що знаходиться за адресою______________________________________________

______________________________________________________________

 

Останній капітальний ремонт проводився у ______ році.

 

_______________________     __________ 20_____ р.

(підпис уповноваженої особи)

 

Погоджено з житлово-експлуатаційною організацією

 

________________________     __________ 20_____ р.

(підпис, ПІБ керівника)

 

М.П.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!