Проекти рішень виконавчого комітету

Про затвердження порядків створення, ведення реєстрів та кадастрів геоінформаційної системи Хмельницької міської ради

Про затвердження порядків створення, ведення реєстрів та кадастрів геоінформаційної системи Хмельницької міської ради

 

Розглянувши клопотання директора ХМКП «Хмельницькінфоцентр» С. Матвійчука, на виконання рішення ______ сесії міської ради від _____.2020 №___ «Про затвердження Положення про геоінформаційну систему Хмельницької міської ради», відповідно до законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про національну інфраструктуру геопросторових даних», постанов Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», від 25.05.2011 №559 «Про містобудівний кадастр», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити Порядок створення та ведення кадастрів, реєстрів геоінформаційної системи Хмельницької міської ради згідно з додатком
  2. Затвердити Порядок створення та ведення містобудівного кадастру Хмельницької міської ради згідно з додатком
  3. Затвердити Порядок створення та ведення міського земельного кадастру Хмельницької міської ради згідно з додатком
  4. Затвердити Порядок формування та ведення реєстру рекламних засобів, дозволів та договорів згідно з додатком
  5. Затвердити Порядок формування та ведення реєстру тимчасових споруд згідно з Додатком
  6. Керівникам виконавчих органів Хмельницької міської ради забезпечити неухильне дотримання порядків створення та ведення кадастрів, реєстрів геоінформаційної системи Хмельницької міської ради та внести зміни в посадові інструкції відповідних посадових та службових осіб виконавчих органів Хмельницької міської ради.
  7.  Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови В.Гончарука.

 

Міський голова   О. СИМЧИШИН

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

від ________________ 2020 № ___

 

Порядок створення та ведення кадастрів, реєстрів

геоінформаційної системи Хмельницької міської ради

  1. Загальні положення

1.1. Порядок створення, ведення реєстрів та кадастрів геоінформаційної системи Хмельницької міської ради (надалі – Порядок) визначає загальні правила їх створення, ведення та доступу до даних.

1.2. Ведення реєстрів та кадастрів здійснюється у геоінформаційній системі Хмельницької міської ради (ГІС). Кадастри та реєстри ведуться в окремих модулях ГІС та можуть складатись із декількох реєстрів.

1.3. Ведення реєстрів та кадастрів ГІС має відповідати вимогам законодавства щодо загальних засад функціонування та використання системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.

1.5. Кожен внутрішній користувач повинен бути зареєстрований в ГІС та працювати в ній відповідно до визначених функціональних обов’язків чи повноважень.

1.6. Організація роботи по створенню, веденню реєстрів та кадастрів покладається на керівника відповідного виконавчого органу міської ради, підприємства, установи та організації, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста.

1.7. Розпорядники реєстрів та кадастрів забезпечують ведення та внесення даних до реєстрів та кадастрів невідкладно, але не пізніше ніж протягом 2 робочих дні з дати отримання відповідних документів.

1.8. Користувачам заборонено надавати власні засоби ідентифікації у ГІС іншим працівникам та здійснювати будь-які дії в ній від імені іншого користувача. Користувачі несуть персональну відповідальність за власні дії чи бездіяльність у ГІС.

1.9. У цьому Порядку терміни вживаються в значеннях, наведених у законах України «Про доступ до публічної інформації», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про національну інфраструктуру геопросторових даних», постанов Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», від 25.05.2011 №559 «Про містобудівний кадастр», рішення ______ сесії міської ради від _____.2020 №___ «Про затвердження Положення про геоінформаційну систему Хмельницької міської ради».

1.10. Цей Порядок розроблено на підставі законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про національну інфраструктуру геопросторових даних», постанов Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», від 25.05.2011 №559 «Про містобудівний кадастр», рішення ______ сесії міської ради від _____.2020 №___ «Про затвердження Положення про геоінформаційну систему Хмельницької міської ради» та інших нормативно-правових актів.

1.11. Фінансування створення, ведення реєстрів та кадастрів здійснюється за рахунок бюджетних коштів, а також інших джерел відповідно до законодавства України.

  1. Доступ до відкритих даних реєстрів та кадастрів

2.1. Зовнішні користувачі мають відкритий цілодобовий доступ до відкритих даних реєстрів та кадастрів через офіційний геопортал міста з можливівстю вивантаження в машиночитному форматі, у тому числі у векторному форматі “.shp” з переліком визначених атрибутів, обмінних файлів (електронних документів) у форматі “.xml”. Доступ до даних реєстрів та кадастрів забезпечується також через інтерфейс прикладного програмування.

2.2. Інформація, яка міститься в реєстрах та кадастрах є відкритою та загальнодоступною, крім відомостей, що належать до інформації з обмеженим доступом.

2.3. Розпорядник реєстру або кадастру визначає права доступу для посадових та службових осіб виконавчих органів в порядку, визначеному Положенням про геоінформаційну систему Хмельницької міської ради.

2.4. Внутрішні користувачі отримують доступ до адміністративної частини реєстру відповідно до визначених прав доступу розпорядником реєстру або кадастру.

  1. Ведення реєстрів та кадастрів

3.1. Внесення будь-яких змін до реєстрів та кадастрів ГІС (вилучення, коригування інформації, зміна функціоналу тощо) здійснюється на підставі звернення керівника виконавчого органу до адміністратора ГІС, який приймає рішення про виконання чи відхилення заявки спільно з робочою групою з впровадження геоінформаційної системи Хмельницької міської ради.

3.2 Реєстри та кадастри, які створюються та ведуться в ГІС:

  • містобудівний кадастр;
  • міський земельний кадастр;
  • реєстр об'єктів закладів вищої освіти;
  • реєстри об'єктів дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів;
  • реєстри об'єктів роздрібної торгівлі та ресторанного господарства;
  • реєстри об'єктів спортивних і фізкультурно-оздоровчих установ;
  • реєстр об'єктів комунальних закладів охорони здоров'я;
  • реєстри об'єктів культури та культурної спадщини;
  • реєстр об'єктів цивільного захисту;
  • реєстри об’єктів комунальної власності;
  • реєстри об’єктів інфраструктури міста;
  • інші реєстри.

3.3. Не допускається внесення в реєстри та кадастри недостовірної інформації та інформації, яка заборонена чинним законодавством України.

3.4. Відповідальність за своєчасне наповнення, актуальність та достовірність внесення даних в реєстри та кадастри несе керівник розпорядника .

 

Керуючий справами виконавчого комітету                                                              Ю. САБІЙ

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

від ________________ 2020 № ___

 

Порядок формування та ведення містобудівного кадастру

  1. Загальні положення

1.1. Містобудівний кадастр Хмельницької міської ради (далі - містобудівний кадастр) – це електронна система зберігання та використання геопросторових даних про територію міста та окремі галузі, яка може складатись з кількох реєстрів, і є невід’ємною складовою підсистемою ГІС.

1.2. Містобудівний кадастр створюється на всю територію міста Хмельницького і повинен містити дані плану зонування, генерального плану та детального плану, належність територій до відповідних зон, правовий статус, допустимі види забудови та іншого використання земельних ділянок, єдині умови та обмеження забудови окремих земельних ділянок, відомості про функціональне призначення, поверховість та матеріал стін будівель, магістральні інженерні мережі, інші відомості згідно з державними будівельними нормами.

1.3. Містобудівний кадастр призначений для забезпечення здійснення моніторингу забудови та іншого використання територій і надання суб'єктам містобудування необхідної інформації у порядку, встановленому законодавством.

1.4. Основні завдання містобудівного кадастру:

  • прогнозування розвитку, планування і забудови міста Хмельницького;
  • облік власників та користувачів будинків, споруд;
  • розміщення, проектування, будівництва і реконструкції об’єктів житлово-цивільного, виробничого, комунального та іншого призначення;
  • розвиток соціальної, інженерної і транспортної інфраструктури;
  • моніторинг дотримання зонінгових вимог, умов та обмежень при забудові та іншого використання земель;
  • облік природних ресурсів та ландшафтів на території міста, планування їх використання, охорони та відтворення;
  • контроль за раціональним використанням територіальних ресурсів, аналіз реалізації затвердженої містобудівної документації;
  • поліпшення інвестиційної привабливості території за рахунок геоінформаційної підтримки інвестиційної діяльності;
  • забезпечення актуальною й достовірною вихідною інформацією проектів містобудівного, землевпорядного, природоохоронного та іншого призначення щодо розвитку території міста;
  • інформування громади про стан довкілля на території міста, цільове використання територіальних ресурсів та плани розвитку міста;
  • виконання виробничих завдань різними організаціями, службами і установами, пов’язаних з інформацією щодо просторового розміщення та просторової взаємодії об’єктів і явищ на території міста.

1.5. Відповідальним розпорядником містобудівного кадастру є управління архітектури та містобудування департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів (далі - управління архітектури та містобудування) .

1.6. Розпорядник забезпечує ведення та внесення даних у міський кадастр невідкладно, але не пізніше ніж протягом 2-х робочих дні з дати отримання відповідних документів.

  1. Структура кадастру та ведення даних

 

2.1. Містобудівний кадастр складається з наступних реєстрів, модулів та баз даних:

  • сервер містобудівного кадастру;
  • модуль обліку містобудівної документації;
  • реєстр контактів та контрагентів;
  • реєстр будівельних паспортів земельних ділянок;
  • реєстр містобудівних умов та обмежень;
  • база геопросторових даних об’єктів містобудівного кадастру;
  • база даних інформаційних ресурсів єдиної цифрової топографічної основи.

2.2. В містобудівному кадастрі обов’язково ведуться такі дані:

2.2.1.   В модулі обліку містобудівної документації:

  • генеральний план населеного пункту;
  • план зонування;
  • історико-архітектурний опорний план центральної частини міста;
  • детальні плани території.

2.2.2.   В реєстрі контактів та контрагентів:

  • повна назва юридичної особи, код ЄДРПОУ,
  • повна назва фізичної особи-підприємця, індивідуальний податковий номер,
  • прізвище ім’я та по батькові фізичної особи, індивідуальний податковий номер.

2.2.3. В реєстрі будівельних паспортів земельних ділянок:

  • назва об'єкта;
  • номер звернення;
  • дата звернення;
  • адреса або місцезнаходження
  • кадастровий номер земельної ділянки;
  • замовник з реєстру контактів та контрагентів;
  • код класифікатора об’єктів адміністративно-територіального устрою України (далі - КОАТУУ);
  • вимоги до забудови земельної ділянки;
  • обмеження та техніко-економічні показники;
  • інформація про нерухоме майно.

 

2.2.4. В реєстрі містобудівних умов та обмежень:

  • назва об’єкта будівництва;
  • вид будівництва;
  • адреса або місцезнаходження;
  • кадастровий номер земельної ділянки;
  • інформація про замовника з реєстру контактів та контрагентів;
  • КОАТУУ;
  • обмеження;
  • техніко-економічні показники.

 

2.2.5. В базі даних інформаційних ресурсів єдиної цифрової топографічної основи:

  • набори топографічних даних;
  • векторні моделі та атрибути топографічних об’єктів;
  • цифрові моделі рельєфу;
  • цифрові ортофотокарти та ортофотоплани.

2.3. Інформаційні ресурси єдиної цифрової топографічної основи міста (ІР ЄЦТО) – це координатно-просторові та змістові тематичні описи об'єктів місцевості, що розташовані на території міста.

2.4. ІР ЄЦТО міста є базовим інформаційним ресурсом системи містобудівного кадастру міста, що включає бази даних цифрових топографічних карт і планів, що постійно актуалізуються за результатами топографо-геодезичних та інженерних вишукувань, кадастрових та виконавчих геодезичних знімань і призначений для забезпечення ефективного управління інфраструктурою міста на основі застосування геоінформаційних систем і технологій.

2.5. ІР ЄЦТО міста створюються на основі цифрових та електронних топографічних карт і планів, космічних знімків, ортофотопланів і схем масштабу 1:500 та 1:2000, які віднесено до складу ІР ЄЦТО міста, а також будуть включені до складу ІР ЄЦТО міста в процесі їх експлуатації відповідно до цього Порядку.

2.6. Забудовникам при розробці проектної документації на нові об’єкти будівництва, реконструкцію існуючих будівель і споруд, прокладання інженерних мереж та комунікацій виконувати топографо-геодезичні та інженерні вишукування на відповідну частину території міста та надавати їх в цифровому вигляді до управління містобудування та архітектури для оновлення єдиної цифрової топографічної основи території міста.

2.7. Юридичним особам незалежно від форми власності та фізичним особам – підприємцям, які виконують топографо-геодезичні та інженерні вишукування на території міста Хмельницького, що утримують на балансі і обслуговують існуючі інженерні мережі, передати в електронному форматі до управління архітектури та містобудування матеріали топографо-геодезичних та інженерних вишукувань, матеріали геодезичної виконавчої зйомки результатів завершеного будівництвом об’єктів в цифровому вигляді для перевірки, реєстрації і подальшого використання в процесі формування та ведення єдиної цифрової топографічної основи території міста.

2.8. Для оновлення ІР ЄЦТО міста результати усіх виконавчих, топографо-геодезичних та кадастрових знімань, виконаних на території міста, підлягають обов’язковій передачі управлінню архітектури та містобудування в електронному (цифровому векторному та растровому) форматі (DMF, SHAPE, XML).

 

Додаток 3

до рішення виконавчого комітету

від ________________ 2020 № ___

 

Порядок формування та ведення міського земельного кадастру

  1. Загальні положення

1.1. Міський земельний кадастр - це електронна (автоматизована) підсистема ГІС , що забезпечує збирання, оброблення, аналіз, моделювання, постачання геопросторових даних і відображає черговий стан використання та охорони земель комунальної власності територіальної громади та інших земель міста Хмельницького.

1.2. Основні завдання Міського земельного Кадастру:

  • облік земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності;
  • автоматизація процесів управління та контролю за використанням земельних ділянок;
  • застосування єдиної системи просторових координат та системи ідентифікації земельних ділянок;
  • створення умов для раціонального і економічно обґрунтованого використання земель населеного пункту;
  • здійснення контролю за додержанням власниками землі та землекористувачами земельного законодавства, встановленого режиму використання земель усіх форм власності відповідно до їхнього цільового призначення та умов надання;
  • виявлення земель, що використовуються не за цільовим призначенням та з порушенням установлених законодавством вимог;
  • забезпечення повноти відомостей про всі земельні ділянки комунальної форми власності;
  • забезпечення доступу до публічної інформації стосовно земельних ресурсів міста;
  • доступ до повної, достовірної і актуальної інформації про земельні ділянки міста комунальної форми власності;
  • поліпшення інвестиційної привабливості території за рахунок геоінформаційної підтримки інвестиційної діяльності;
  • виконання виробничих завдань різними організаціями, службами і установами, пов’язаних з інформацією щодо просторового розміщення та просторової взаємодії об’єктів і явищ на території міста, в межах визначених чинним законодавством.

1.3. Відповідальним розпорядником міського земельного кадастру є управління земельних ресурсів та земельної реформи департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів (далі - управління земельних ресурсів та земельної реформи).

1.5. Розпорядник забезпечує ведення та внесення даних у міський кадастр невідкладно, але не пізніше ніж протягом 2-х робочих дні з дати отримання відповідних документів та обмінних файлів у форматі “xml.”.

1.6. Реєстр “Земельні ділянки” та координати земельних ділянок комунальної форми власності в міський земельний кадастр вносить відділ інформації та кадастрів Департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів.

  1. Структура кадастру та ведення даних

 

2.1. До складу Міського земельного кадастру входять реєстри по обліку інформації щодо земельних ділянок:

  • Земельні ділянки;
  • Договори оренди та право постійного користування.

 

2.2. В Міському земельному кадастрі обов’язково ведуться такі дані про земельні ділянки комунальної власності:

2.2.1. У реєстрі “Земельні ділянки”:

  • кадастровий номер земельної ділянки;
  • реєстраційним номером об'єкта нерухомості;
  • форма власності;
  • місцезнаходження земельної ділянки (адреса);
  • цільове призначення (номер заяви на зміну цільового призначення, дата заяви, цільове призначення КВЦПЗ, номер рішення про зміну цільового призначення, дата рішення про зміну цільового призначення);
  • площа за документами, га.;
  • площа за координатами, га.;
  • право на землю (номер документа, дата документа, тип права, статус права, дата початку дії права, термін дії права, дата закінчення дії права, підстава набуття, суб’єкт права);
  • координати земельної ділянки x/y;
  • угіддя (тип угіддя, площа в га., середня квадратична похибка, периметр);
  • обмеження права (обмеження, термін дії, тип, перелік обмежень щодо використання земельних ділянок, зміст обмеження, тип документу, підстави встановлення обмеження, назва документу на підставі якого виникає право);
  • сервітут (реєстраційний номер, дата реєстрації, тип строку дії, початок дії, термін дії, кінець дії, тип сервітуту, кількість осіб, площа, ціна в грн.);
  • документація з землеустрою (реєстраційний номер, дата/номер рішення, замовник, виконавець, номер/дата довідки, рішення про затвердження/відхилення);
  • суміжники (тип суміжника, назва суміжника);
  • оцінка (дата оцінки, номер документа, вид оцінки, загальна вартість, вартість за одиницю площі, одиниці, виконавець оцінки, методика оцінки);

 

2.2.2. У реєстрі “Договори оренди”:

  • кадастровий номер земельної ділянки
  • адреса
  • площа в га.
  • цільове призначення КВЦПЗ:
  • основні умови договору (реєстраційний номер, дата укладання, період оренди, кінцевий термін оренди, строк дії права оренди земельної ділянки, площа в га, відсоток від нормативно грошової оцінки (далі - НГО) земельної ділянки, актуальність договору)
  • грошова оцінка (грошова оцінка в грн, розмір орендної плати в грн, дата початку, дата закінчення)
  • орендар (повна назва, код ЄДРПОУ/РНОКПП);
  • НГО земельної ділянки на момент укладання договору оренди (назва документу, тип документу, вартість за одиницю площі, загальна вартість, одиниці вимірювання площі, дата оцінки, тип оцінки, виконавець оцінки, методика оцінки)
  • вид використання земельної ділянки.

 

 

Додаток 4

до рішення виконавчого комітету

від ________________ 2020 № ___

 

Порядок формування та ведення реєстру рекламних засобів, дозволів та договорів

1.Загальні положення

1.1.Порядок формування та ведення реєстру рекламних засобів, дозволів та договорів (далі - Порядок) розроблений у відповідності до «Типових правил розміщення зовнішньої реклами», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 та «Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10. 2015 № 835.

1.2. Порядок визначає процедуру формування, ведення, доступ до реєстру місць розташування рекламних засобів, об’єктів зовнішньої реклами, заяв про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, дозволів на розміщення зовнішньої реклами та договір на право тимчасового користування місцем розташування рекламних засобів (далі – Реєстр рекламних засобів).

1.3. Реєстр рекламних засобів формується та ведеться в підсистемі ГІС «Реєстр рекламних засобів» та є комплексом програмних, технічних та інформаційних засобів автоматизації процесів збирання, обліку, актуалізації та використання даних про місця розташування рекламних засобів, об’єктів зовнішньої реклами, заяв про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, дозволів на розміщення зовнішньої реклами, договір на право тимчасового користування місцем розташування рекламних засобів, проведення перевірки (моніторингу) розміщення рекламних засобів.

1.4. Розпорядник реєстру рекламних засобів – управління архітектури та містобудування, на який покладено обов’язок регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами.

1.5. Розпорядник забезпечує ведення та внесення даних невідкладно, але не пізніше ніж протягом 2-х робочих дні з дати отримання відповідних документів.

1.6. Основні завдання реєстру рекламних засобів:

  • Ведення та внесення відомостей про заяви розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії.
  • Надання розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів.
  • Ведення обґрунтування рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження терміну, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету.
  • Ведення інформаційної бази даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;
  • Формування відомостей про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;
  • Збереження та відображення інформації про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл;
  • Автоматизація процесу ведення реєстру рекламних засобів та доступу до відомостей з нього;
  • Забезпечення прозорого та доступного для громадськості механізму контролю за діяльністю Хмельницької міської ради в сфері розміщення зовнішньої реклами.

2. Структура реєстру та ведення даних

2.1. Реєстр рекламних засобів складається з таких розділів:

  • вхідні заяви;
  • дозвільні документи;
  • рекламні носії;
  • моніторинг.

 

2.2. В Реєстр рекламних засобів обов’язково ведуться такі дані про рекламні засоби:

2.2.1. В розділі «Вхідні заяви»:

  • тип заяви;
  • номер договору;
  • дата подання заяви до центру надання адміністративних послуг (далі -ЦНАП);
  • номер заяви в ЦНАП;
  • дата заяви;
  • номер заяви;
  • кореспондент;
  • короткий зміст;
  • стадія, на якій перебуває заява;
  • відповідальний;
  • скан-копія заяви (за потреби);

 

2.2.2 В розділі «Дозвільні документи»:

  • ідентифікатор заяви;
  • номер документу;
  • дата початку дії;
  • дата закінчення дії;
  • статус дозвільного документу;

2.2.3. В розділі «Договори» вноситься перелік даних:

  • дозвільний документ;
  • кількість рекламних місць;
  • номер договору;
  • дата підписання договору;
  • дата початку дії договору;
  • тип договору;
  • стадія договору;
  • сторони договору (агент) ;
  • сторони договору (контрагент);
  • сума щомісячної/річної сплати, грн.

2.2.4. В розділі «Рекламні засоби» вноситься перелік даних:

  • тип реклами;
  • опис місцезнаходження;
  • тип рекламного носія;
  • організація балансоутримувача;
  • вид рекламоносія;
  • висота конструкції, м;
  • ширина конструкції, м;
  • площа розрахункова конструкції, м2;
  • площа фактична конструкції, м2;
  • кількість конструктивних елементів;
  • стан конструкції;
  • зміна містобудівної ситуації;
  • самовільна конструкція;
  • фото місця;
  • фото макету (за наявності);
  • фото ескізу (за наявності);
  • фото факту розміщення;
  • розміщення на топографічній основі.

 

Додаток 5

до рішення виконавчого комітету

від ________________ 2020 № ___

 

Порядок формування та ведення реєстру тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

1.Загальні положення

1.1.Порядок формування та ведення реєстру тимчасових споруд (далі - Порядок) розроблений у відповідності до «Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 та «Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10. 2015 № 835 та визначає процедуру формування, ведення, доступ до реєстру тимчасових споруд.

1.2. Реєстр тимчасових споруд формується та ведеться в підсистемі ГІС «Реєстр тимчасових споруд» та є комплексом програмних, технічних та інформаційних засобів автоматизації процесів збирання, обліку, актуалізації та використання даних про об’єкти тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та їх розміщення на території міста Хмельницького.

1.3.Розпорядниками реєстру тимчасових споруд є управління торгівлі Хмельницької міської ради та управління архітектури та містобудування, на яких покладено обов’язок регулювання діяльності з розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

1.4. Розпорядник забезпечує ведення та внесення даних невідкладно, але не пізніше ніж протягом 2-х робочих дні з дати отримання відповідних документів

.1.5.. Основні завдання реєстру тимчасових споруд:

  • ведення реєстру паспортів прив’язки тимчасових споруд;
  • ведення реєстру особистих сервітутів на розміщення тимчасових споруд;
  • ведення зонування розміщення тимчасових споруд в місті (далі - форматні зони)
  • зонування території міста, яке передбачає визначення архетипів та площі тимчасових споруд для кожної зони.
  • забезпечення обліку, реєстрація, зберігання та надання інформації щодо тимчасових споруд та особистих сервітутів на розміщення тимчасових споруд;
  • генерація QR-коду паспорту прив’язки тимчасової споруди
  • забезпечення доступу до інформацію про тимчасові споруди

2. Структура реєстру та ведення даних

2.1. Реєстр тимчасових споруд складається з таких розділів:

  • паспорти прив’язки тимчасових споруд;
  • особисті сервітути

 

2.2. В Реєстр тимчасових споруд обов’язково ведуться такі дані про тимчасові споруди:

2.2.1. В розділі «паспорти прив’язки тимчасових споруд»:

  • назва тимчасової споруди
  • тип споруди
  • тип тимчасової споруди
  • реєстраційний номер
  • номер в комплексній схемі
  • опис місцезнаходження
  • площа тимчасової споруди, м. кв.
  • довжина тимчасової споруди, м.
  • ширина тимчасової споруди, м.
  • висота тимчасової споруди, м.
  • дата видачі паспорту тимчасової споруди
  • паспорт прив'язки дійсний до
  • паспорт прив'язки продовжено до
  • замовник з реєстру контактів та контрагентів;
  • статус паспорта прив'язки тимчасової споруди
  • скан-копія паспорту тимчасової споруди
  • скан-копія заяви щодо оформлення паспорту прив’язки
  • скан-копія заява про розміщення тимчасової споруди
  • скан-копія ескізного проекту
  • точка на цифровій топографічній основі
  • особистий сервітут

 

2.2.2. В розділі «особисті сервітути»:

  • тип договору
  • статус договору
  • номер договору
  • паспорт прив’язки тимчасової споруди
  • дата підписання договору
  • дата початку дії договору
  • дата закінчення дії договору
  • суб’єкт господарювання з реєстру контактів та контрагентів
  • вид функціонального призначення ТС
  • вид діяльності
  • опис розміщення
  • закріплена територія м2
  • місячний розмір плати, грн.
  • коефіцієнт функціонального використання
  • вартість землі (НГО), грн.
  • рішення виконавчого комітету (номер та дата)
  • протокол електронних торгів (номер, дата)

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!