Рішення міської ради

Про затвердження Комплексної програми мобілізації зусиль Хмельницької міської ради, Державної податкової інспекції у м.Хмельницькому Хмельницької області Державної податкової служби, виконавчого комітету,департаментів, управлінь та відділів міської ради п

 

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА


Рішення сімнадцятої сесії

№113від 27.06.2012 р.

 

 

Про затвердження Комплексної програми мобілізації зусиль Хмельницької міської ради, Державної податкової інспекції у м.Хмельницькому Хмельницької області Державної податкової служби, виконавчого комітету,департаментів, управлінь та відділів міської ради по забезпеченню надходжень до бюджетів усіх рівнів на 2012-2015 роки

 

Розглянувши пропозицію виконавчого комітету щодо забезпечення повного задоволення соціальних потреб, створення сприятливих умов для розвитку підприємництва в місті Хмельницькому, надходженню коштів до міського бюджету на основі добровільного виконання платниками своїх податкових зобов’язань, запобігання правопорушень у сфері оподаткування, керуючись ст.. 26 Закону Україну “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська ради

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Комплексну програму мобілізації зусиль Хмельницької міської ради, Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому Хмельницької області Державної податкової служби, виконавчого комітету, департаментів, управлінь та відділів міської ради по забезпеченню надходжень до бюджетів усіх рівнів на  2012-2015 роки (додається).

2. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови І.Ковальчук.

3. Контроль за виконанням рішення покласти постійну комісію з питань планування, бюджету та фінансів

 

Міський голова  С.Мельник

 

Додаток

до рішення сесії міської ради

№113 від 27.06.2012

Комплексна програма

мобілізації зусиль Хмельницької міської ради, Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому Хмельницької області Державної податкової служби, виконавчого комітету, департаментів, управлінь та відділів міської ради по забезпеченню надходжень до бюджетів усіх рівнів на  2012-2015 роки.

І. Обґрунтування необхідності Комплексної програми

Комплексна програма мобілізації зусиль Хмельницької міської ради, Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому Хмельницької області Державної податкової служби, виконавчого комітету, департаментів, управлінь та відділів міської ради по забезпеченню надходжень до бюджетів усіх рівнів на 2012-2015 роки. (в подальшому Комплексна програма) розроблена на основі Закону України "Про державну податкову службу в Україні", "Податкового кодексу України від 02.12.10 №2755- VI ".

В результаті вжиття цілого ряду заходів, спрямованих на реалізацію завдань з виконання планових показників з надходжень до бюджетів усіх рівнів, доведених ДПС у Хмельницькій області, розрахункова база січня-квітня поточного року виконана ДПІ у м.Хмельницькому в повному обсязі.

Надходження до бюджетів усіх рівнів за підсумками січня-травня 2012 року становлять 418,5 млн. грн., що складає 103,1% до прогнозних завдань. Протягом січня-травня 2012 року зусиллями податківців міста до Зведеного бюджету надійшло податків і зборів, що контролюються податковими органами, на 63,2 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року, темп росту складає 117,8%.

Приріст надходжень за 5 місяців 2012 року по платежах до місцевого бюджету у порівнянні з відповідним періодом минулого року складає 30,9 млн. грн., темп росту складає 117,1%.

Бюджетні призначення міського бюджету на січень-травень 2012 року, затверджені рішеннями сесій міської Ради, які контролюються Державною податковою службою, виконані на 100,6%, забезпечено темп росту фактичних надходжень до аналогічного періоду минулого року – 116,3%, приріст надходжень становить 22,9 млн. грн.

Зростанню довіри платників податків до органів Державної податкової служби та податкової свідомості громадян щодо добровільної і своєчасної сплати податків сприяє кваліфіковане обслуговування платників податків.

На сьогодні податкова служба надає більше 50 послуг: видача довідок, свідоцтв, ліцензій, надання відповідей на запити платників податків з питань застосування податкового законодавства, допомога при заповненні податкових декларацій тощо. Як правило, громадяни уявляють податкову службу єдиним цілим та не хочуть замислюватися про адміністративний розподіл і структурні відмінності, але для отримання послуг вимушені звертатися до різних підрозділів ДПІ.

Надання послуг різними структурними підрозділами ДПІ призводить до дублювання та відсутності системного підходу в роботі та залишає поза увагою індивідуальне обслуговування платників податків при їх особистих відвідуваннях підрозділів ДПІ, тому актуальним є створення сервісних центрів для платників податків.

На виконання доручення Президента України від 15.08.11 №1-1/1792 щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг та підвищення їх якості, відповідно до пункту 7 доручення Прем’єр-міністра України Азарова М.Я. від 20.08.11 №39859/1/1-11, Податкового кодексу України, керуючись статтею 10 Закону України від 04 грудня 1990 року №509-XII „Про державну податкову службу в Україні” зі змінами та доповненнями, наказу ДПС України від 10.02.12 №109 «Щодо створення нових та функціонування діючих ЦОПП» та Окремого доручення ДПС у Хмельницькій області від 15.02.12 №7 «Щодо створення та функціонування центру обслуговування платників податків», затверджено Концепцію створення та діяльності центрів обслуговування платників податків, Рекомендації щодо оформлення приміщень Центру обслуговування платників податків, Рекомендації зі створення та функціонування Центру обслуговування платників податків та Рекомендований регламент Центру обслуговування платників податків (далі ЦОПП).

 

II. Мета і основні завдання Комплексної програми

Комплексна програма мобілізації зусиль Хмельницької міської ради та ДПІ у м.Хмельницькому по забезпеченню надходжень до бюджетів усіх рівнів на 2012-2015роки враховує створення нових технологій податкової діяльності, які базуватимуться на використанні сучасної комп'ютерної техніки для створення бази, яка дозволить систематично і широко використовувати внутрішню і зовнішню інформацію для планування і виконання функцій щодо контролю за сплатою податків і зборів, аудиту, ефективної боротьби з ухиленнями від сплати податків і скорочення розмірів тіньової економіки.

З метою забезпечення виконання органами державної податкової служби основних стратегічних цілей та організації надання послуг відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників податків в ДПІ у м. Хмельницькому створюється Центр обслуговування платників податків (далі – ЦОПП) .

ЦОПП повинен забезпечити підвищення рівня надання податкових адміністративних та інформаційних послуг платникам податків, а саме:

  • створення комфортних умов платникам податків;
  • розширення переліку послуг, що надаються платникам податків, з урахуванням їх потреб та побажань;
  • спрощення процедури надання послуг та відповідно зменшення часу та вартості виконання платниками податків податкових зобов’язань, у перспективі – отримання послуг без відвідування органів ДПС;
  • підвищення рівня добровільної сплати податків з одночасним здійсненням зворотного зв’язку щодо якості обслуговування платників податків;
  • формування позитивної громадської думки щодо діяльності органів ДПС.

Відповідно до цілей основними завданнями ЦОПП є:

  • створення умов для партнерських взаємовідносин податкової служби та платників податків;
  • забезпечення платників податків якісними та своєчасними податковими послугами (введення критеріїв якості надання послуг ЦОПП);
  • забезпечення повної обізнаності щодо можливих змін у податковому законодавстві (шляхом надання консультацій, роз’яснень);
  • забезпечення значного зниження витрат платників податків, пов’язаних із виконанням податкових зобов’язань;
  • поліпшення механізму дотримання вимог податкового законодавства за рахунок забезпечення умов для підвищення рівня добровільного виконання платниками податків своїх зобов’язань (збільшення кількості платників податків на 30 відсотків).

 

ІІІ. Заходи Комплексної програми мобілізації зусиль Хмельницької міської ради та ДПІ у м. Хмельницькому по забезпеченню надходжень до бюджетів усіх рівнів на 2012-2015 роки.

1. Організація діяльності ЦОПП. Структура ЦОПП

ЦОПП повинен бути обладнаний відповідно до Рекомендацій щодо оформлення приміщень ЦОПП та умовно або фактично складатися з трьох залів (секцій), які будуть забезпечувати виконання стандартизованих функцій з урахуванням площі приміщення та кількості платників податків:

  1. зал (секція) видачі довідок та дозвільних документів;
  2. зал (секція) прийому податкової звітності та вхідної кореспонденції;
  3. зал (секція) обслуговування платників податків.

ЦОПП провадить діяльність відповідно до Конституції України, указів і розпоряджень Президента України, Податкового кодексу України, законів України „Про державну службу”, „Про державну податкову службу в Україні”, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів ДПС України, зокрема Регламенту державної податкової служби України, затвердженого наказом ДПС України від 27.10.2011 № 95, Рекомендованому регламенту Центру обслуговування платників податків.

2. Інформаційно-довідкове забезпечення ЦОПП

2.1. Інформаційне забезпечення роботи ЦОПП включає ознайомлення платників податків та громадян з нормативно-правовими документами, які регулюють порядок видачі довідок, дозвільних документів, приймання звітності, вхідної кореспонденції та обслуговування платників податків, що здійснюється працівниками відповідних структурних підрозділів.

2.2. Для забезпечення роботи кожне робоче місце повинно бути обладнане комп’ютером сучасної конфігурації з доступом до відповідних інформаційних ресурсів ДПС, програмного забезпечення, мати сканер, копіювальну техніку (ксерокс) та принтер.

2.3. У залі №1 прийом вхідної кореспонденції, видачі довідок, укладення договорів щодо електронної звітності, залі №2 прийом податкової звітності та видача довідок робочі місця повинні бути з доступом до відповідних інформаційних ресурсів ДПС.

2.4. У залі №3 обслуговування платників податків пов’язаних з адмініструванням та сплатою податків і зборів, контрольно-перевірочною роботою, погашення податкового боргу робочі місця спеціалістів повинні бути з доступом до бази даних Інформаційно-довідкового департаменту ДПС та програмного забезпечення „Ліга Закон”.

Обов’язкові вимоги для розміщення ЦОПП

За можливості встановлюються 1-3 плазмові екрани (залежно від розміру приміщення), на екранах яких відбуватиметься транслювання відеосюжетів з питань застосування окремих положень податкового законодавства, роликів соціальної реклами з податкової тематики тощо.

Робочі місця співробітників, які відповідають за надання консультацій, повинні мати доступ до корпоративної мережі ДПС України для використання програмного модуля CRM IDD та подальшого забезпечення можливості під’єднання до Єдиної бази податкових знань.

У залі очікування повинен бути доступ до мережі Інтернет (Wi–Fi).

З метою вільного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями необхідно передбачити пандус для осіб з обмеженими фізичними можливостями;

Необхідно передбачити подачу і виведення повітря з кабінетів та залу очікування; у залі очікування передбачити локальне кондиціювання.

Приміщення ЦОПП також повинно бути обладнано платіжними терміналами для сплати платежів електронними засобами переказу коштів. У приміщенні ЦОПП встановлюються платіжні термінали, обладнані механізмами для прийому (видачі решти) та електронного переказу коштів для сплати податків (обов’язкових платежів) до бюджетів та фондів соціального страхування. Встановлення та робота таких терміналів регламентується законодавством України та нормативно-правовими актами ДПС України.

3. Впровадження сучасних інформаційних технологій в оподаткуванні та удосконалені роботи з платниками податків.

3.1. Створення сервісних центрів для платників податків забезпечить потреби платників податків у отриманні послуг, які передбачають безпосередній контакт з платником податків у випадках, коли:

платник податків звертається до органу ДПС у зв’язку з виконанням вимог законодавства, а орган ДПС зобов’язаний здійснити певні дії;

платник податків потребує допомоги під час нарахування податкових зобов’язань, а орган ДПС має можливість надати її

2012-2015 роки                                        ДПІ у м. Хмельницькому

3.2. З метою своєчасного та професійного інформування платників про зміни в податковому законодавстві, що сприятиме підвищенню рівня добровільної сплати податків, здійснити комплекс заходів щодо поліпшення ідейно-тематичного змісту теле- та радіопередач, які готуються ДПІ у м. Хмельницькому, підвищення взаємодії в цих питаннях з міськими, обласними та районними засобами масової інформації.

2012-2015 роки                                        ДПІ у м. Хмельницькому

3.3. Розширити тематику публікацій для СПД на сторінках засобів масової інформації.

2012 рік                                                    ДПІ у м. Хмельницькому

3.4. Забезпечити тиражування передач податкової тематики на аудіо носії для інформування широкого кола платників про зміни в податковому законодавстві на ринках та інших місцях масового перебування людей.

2012-2015 роки                                        ДПІ у м. Хмельницькому

3.5. З метою підвищення податкової культури населення м. Хмельницького, виховання платників в дусі добровільної сплати податків, пропаганди та вивчення основ податкового законодавства молоддю, проводити в навчальних закладах місячники податкових знань, огляди-конкурси на кращий твір (реферат) з податкової тематики, вікторини, брейн-ринги, ділові ігри, конкурси серед ЗМІ на краще висвітлення податкової тематики, інші заходи.

2012-2015 роки                                        ДПІ у м. Хмельницькому , управління освіти Хмельницької міської рада

3.6. Формування податкової культури у підростаючого покоління. Проведення тематичних лекцій та конкурсів у загальноосвітніх школах і навчальних закладах міста. Участь у щорічному Всеукраїнському конкурсі дитячої творчості з податкової тематики "Податки - очима дітей ".

2012 рік                                          ДПІ у м. Хмельницькому,  управління освіти Хмельницької міської рада

4. Зміцнення матеріально-технічної бази ДПІ м. Хмельницького

4.1. В міському бюджеті на відповідні роки передбачати кошти на фінансування Комплексної програми мобілізації зусиль ДПІ у м. Хмельницькому по забезпеченню надходжень до бюджетів усіх рівнів на 2012-2015 роки згідно розрахунку потреби в коштах, наведеної в додатку 1 :

 

4.1.1. Розвиток інформаційної мережі ДПІ у м. Хмельницькому ( монтаж комп’ютерних та телефонних мереж для координації дій органів влади на місцях);

 

4.1.2. Придбання комп’ютерної техніки та копіювальної техніки, включаючи комп’ютери, сервери, копіювальні апарати та принтери для створення бази, яка дозволить систематично і всебічно використовувати внутрішню та зовнішню інформацію для надання роз’яснень платникам податків ДПІ у м. Хмельницькому;

 

4.1.3. Облаштування в ДПІ у м. Хмельницькому сервісного центру по обслуговуванню платників податків, для прийомки податкової звітності та надання роз’яснень платникам податків (меблі, обладнання, інвентар) ;

 

4.1.4. Висвітлення в засобах масової інформації матеріалів з податкової тематики.

 

2012-2015 роки                                        ДПІ у м. Хмельницькому , Хмельницька міська рада

5. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми

Створення інформаційно-розвиненої державної податкової служби є запорукою успішного виконання завдань, визначених законодавством, та дозволить уникнути значної кількості наявних проблем.

Реалізація Програми забезпечить виконання ДПІ у м. Хмельницькому основних стратегічних цілей та організації надання послуг відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників податків.

 

6. Обсяги, джерела фінансування та строки виконання Програми

Джерелом фінансування заходів Програми є кошти міського бюджету, інші джерела, не заборонені законодавством.

 

7. Очікувані результати

Виконання Програми дасть змогу:

  • створити комфортні умови платникам податків в ДПІ у м.Хмельницькому. Створення такого Центру якісно поліпшить обслуговування  32,0 тис. СГД юридичних та фізичних осіб, в тому числі юридичних – 6,3 тис. СГД та фізичних -  25,7 тис. СГД, які перебувають на обліку в ДПІ ;
  • розширити перелік послуг, що надаються платникам податків, з урахуванням їх потреб та побажань, зокрема забезпечення доступу до інформації про нарахування податкових зобов’язань, наявності податкового боргу, адресне роз’яснення змін до податкового законодавства, тощо;
  • спростити процедури надання послуг та відповідно зменшити час виконання платниками податків податкових зобов’язань (на 80%);
  • покращити оперативний контроль за сплатою податків та підвищити рівень добровільної сплати податків (на 3%) з одночасним здійсненням зворотного зв’язку щодо якості обслуговування платників податків;
  • формування позитивної громадської думки щодо діяльності органів ДПС;

· покращити рівень та прискорити процес обслуговування громадян в ДПІ у м.Хмельницькому. Щодня в Центрі (у незвітний період ) зможе обслуговуватися 300 і більше платників;

  • забезпечити системність процесу оподаткування, збільшення та стабільного забезпечення доходної частини місцевих бюджетів у затверджених обсягах за рахунок модернізації роботи ДПІ у м. Хмельницькому;
  • впровадження сучасних інформаційних технологій з метою підвищення рівня інформаційної культури та загального освітнього рівня населення;
  • прискорити впровадження подання звітності в електронному вигляді (збільшення кількості платників, що перейдуть на подання звітності в електронному вигляді на 18% - СГД-фізичні особи, на 7% - СГД-юридичні особи);
  • підвищити ефективність запобігання порушенням законодавства в сфері оподаткування завдяки покращенню якості послуг по складанню податкової звітності, забезпеченню повної обізнаності податкового законодавства;
  • створити умови для партнерських взаємовідносин податкової служби та платників податків;
  • підвищити оперативність та якість відповідей на звернення громадян.

 

8. Контроль за ходом виконання Програми

Відповідальність за виконання Програми покладається на начальника ДПІ у м.Хмельницькому Хмельницької області Державної податкової служби.

 

Секретар міської ради В.Лесков

Начальник ДПІ у м.Хмельницькому Хмельницької області Державної податкової служби Р.Л.Мединський

 

Додаток до Комплексної Програми

Розрахунок потреби

на утримання центру обслуговування платників податків ДПІ у м. Хмельницькому на 2012-2015рік

 

тис. грн.

№п/п

КЕКВ та напрям витрат

2012р

2013р

2014р

2015р

 

1131 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, у тому числі м'який інвентар та обмундирування"

60,95

90,00

0,00

50,00

1

Придбання меблів:

 

 

 

 

 

в т.ч. столи комп'ютерні (19*500)

9,50

 

 

 

 

стільці (19*150)

2,85

 

 

 

 

етажерка (19*700)

13,30

 

 

 

 

металеві решітки (25мкв)

29,00

 

 

 

 

шафа 2-х дверна (19*700)

6,30

 

 

 

 

1134 "Оплата послуг(крім комунальних)"

 

90,00

0,00

50,00

1

Оплата послуг з поточного ремонту приміщень

 

90,00

 

 

2

Оплата послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання,техніки, механізмів

 

 

 

50,00

 

2100 "Придбання основного капіталу"

89,10

0,00

40,50

0,00

 

2110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування"

89,10

0,00

40,50

0,00

1

Обладнання

 

 

 

 

 

в т.ч. комп'ютери (19*2700)

51,30

 

 

 

 

монітор-телевізор

 

 

5,5

 

 

принтер (15*1220)

18,30

 

 

 

 

додаткове мережеве обладнання

 

 

15,00

 

 

кондиціонер (3*6500)

19,50

 

 

 

2

Меблі службового призначення

 

 

 

 

 

сейфи-шафи металеві (4*5000)

 

 

20,0

 

 

Всього

150,05

90,00

40,50

50,00

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!