Рішення міської ради

Про затвердження антикорупційної програми Хмельницької міської ради на 2024-2025 роки

 

ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА


Рішення сорок першої сесії

№6 від 14.06.2024 р.

 

 

Про затвердження антикорупційної програми Хмельницької міської ради на 2024-2025 роки

 

Розглянувши пропозицію виконавчого комітету, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити антикорупційну програму Хмельницької міської ради на 2024- 2025 роки згідно з додатком.

2. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, антикорупційної політики, забезпечення правопорядку та зв’язку з військовими частинами.

 

Міський голова Олександр СИМЧИШИН

 

Додаток

до рішення сесії міської ради

від 14.06.2024 року №6

 

АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА

Хмельницької міської ради

на 2024-2025 роки

 

І. Засади антикорупційної політики ради.

Антикорупційна програма Хмельницької міської ради на 2024-2025 роки (далі – Антикорупційна програма) розроблена відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції»

Терміни в Антикорупційній програмі вживаються у значеннях, наведених у Законі України «Про запобігання корупції».

Ця Антикорупційна програма поширюється на її учасників (далі –учасники), якими є:

- депутати міської ради;

- посадові особи міської ради.

Хмельницька міська рада є органом місцевого самоврядування, що представляє спільні інтереси Хмельницької міської територіальної громади у межах повноважень, визначених Конституцією України та законами України.

Антикорупційна політика міської ради спрямована на вжиття превентивних антикорупційних заходів для недопущення вчинення суб’єктами корупційних правопорушень або правопорушень пов’язаних з корупцією, формування нетерпимості до будь-яких проявів корупції.

 

ІІ. Визначення мети.

Антикорупційна програма є комплексом правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності ради  на період з 2024 по 2025 роки.

Метою Антикорупційної програми є впровадження комплексної системи правових, соціально-економічних, організаційно-управлінських та інших заходів щодо запобігання та протидії корупції, впровадження і належне функціонування механізмів прозорості та доброчесності у всіх сферах діяльності ради.

Основними завданнями Антикорупційної програми є:

- визначення засад загальної відомчої політики щодо запобігання та протидії корупції в раді, заходи з їх реалізації;

- проведення оцінки корупційних ризиків у діяльності ради, визначення причин, що їх породжують, та умов, що їм сприяють;

- визначення заходів щодо усунення виявлених корупційних ризиків, осіб, відповідальних за їх виконання, строків та необхідних ресурсів;

- забезпечення підвищення правової обізнаності посадових осіб та депутатів ради;

- здійснення моніторингу ефективності реалізації в раді антикорупційних заходів.

Загальна відомча політика ради щодо запобігання та протидії корупції полягає у виявленні основних причин порушення антикорупційного законодавства (а також неефективних заходів управління, прогалин у правовому регулюванні діяльності виконавчих органів ради), розробці та запровадженні ефективного внутрішнього механізму усунення або мінімізації корупційних чинників.

 

IІІ. Оцінка корупційних ризиків, заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків, осіб, відповідальних за їх виконання.

Виявлення корупційних ризиків, найбільш вразливих до корупції процесів, які мають місце під час здійснення посадовими особами та депутатами ради своїх повноважень, а також причин та умов, що сприяють виникненню корупційних схем, є одним із основних напрямів у сфері запобігання та протидії корупції.

Об’єктивне оцінювання корупційних ризиків є необхідним для профілактики порушень антикорупційного законодавства та надає можливість забезпечити відповідність антикорупційних заходів специфіці діяльності та раціонально використовувати ресурси, спрямовані на проведення відповідної роботи.

Оцінювання корупційних ризиків полягає у визначенні об’єктів оцінки корупційних ризиків, необхідних джерел інформації, методів та способів оцінки корупційних ризиків, відповідальних осіб та строків проведення оцінки.

Оцінювання корупційних ризиків у діяльності ради проведено у форматі самооцінювання у взаємодії з Міністерством розвитку громад територій та інфраструктури за експертної підтримки Програми розвитку ООН в Україні.

Робочою групою визначено вразливі до ризиків функції та завдання ради, конкретні напрями діяльності виконавчих органів ради.

Заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків у діяльності ради полягають у визначенні можливих механізмів протидії та запобігання корупційним ризикам, містять пропозиції щодо шляхів їх реалізації та спрямовані на ліквідацію або мінімізацію умов (причин) виникнення корупційних ризиків.

Заходи впливу на корупційний ризик спрямовані на усунення, мінімізацію його джерел, а у випадку неможливості безпосереднього впливу на джерела - на зниження рівня ймовірності чи можливих наслідків його реалізації.

Перелік ідентифікованих, оцінених корупційних ризиків у діяльності Хмельницької міської ради, заходів їх усунення та результативні показники Антикорупційної програми сформовано у додатку до цієї програми.

 

ІV. Навчання та заходи Антикорупційної програми.

Підвищення рівня професійної компетенції та правосвідомості посадових осіб ради, депутатів ради, а також ефективності роботи уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції є одним із пріоритетів Антикорупційної програми.

Основними заходами з реалізації засад загальної політики Хмельницької міської ради щодо запобігання, виявлення та протидії корупції є:

- проведення навчань з питань декларування, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, обмежень, що встановлюються антикорупційним законодавством, та щодо правового статусу викривача;

- вжиття заходів щодо запобігання та виявлення конфлікту інтересів, його усунення, здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів;

-  проведення службових розслідувань та вжиття у порядку, передбаченому чинним законодавством, заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у вчиненні корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень,  повідомлення про такі випадки;

 - виявлення ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань у діяльності учасників Антикорупційної програми та можуть містити корупційну складову та заходи з їх усунення;

- систематичне розміщення інформації на офіційному сайті ради з питань антикорупційного законодавства;

 

V. Процедури щодо моніторингу, оцінка виконання та перегляд Антикорупційної програми

Для забезпечення належної реалізації заходів, передбачених Антикорупційною програмою в раді здійснюється моніторинг її виконання.

Відділ з питань запобігання та виявлення корупції (далі - Відділ) здійснює систематичний  моніторинг виконання Антикорупційної програми.

Моніторинг полягає у зборі та аналізі інформації про повноту та своєчасність виконання заходів, передбачених Антикорупційною програмою, їх актуальність та відповідність середовищу в раді з метою контролю стану управління корупційними ризиками, виявлення та усунення недоліків у положеннях Антикорупційної програми.

Під час моніторингу аналізується фактичний стан виконання кожної категорії заходів, передбачених Антикорупційною програмою, а саме заходів з реалізації антикорупційної політики організації, заходів впливу на корупційні ризики, навчальних заходів, заходів з поширення інформації антикорупційного спрямування та інших заходів.

Особи, відповідальні за виконання заходів, передбачених Антикорупційною програмою, щорічно (до 31 грудня) надають Відділу інформацію про стан виконання заходів, їх актуальність, а у разі невиконання або несвоєчасного виконання окремих заходів інформують про причини, які до цього призвели.

Відділ аналізує та узагальнює отриману інформацію і готує звіт про стан виконання Антикорупційної програми.

У разі виявлення недоліків у положеннях Антикорупційної програми у звіті наводяться пропозиції щодо їх усунення та, за необхідності, проведення додаткового оцінювання корупційних ризиків, перегляду Антикорупційної програми.

Звіт про стан виконання Антикорупційної програми надається голові ради для прийняття рішень та розміщується на офіційному сайті ради в розділі Антикорупційна політика.

Результати моніторингу виконання заходів впливу на корупційні ризики відображаються у реєстрі ризиків та розміщуються на офіційному сайті ради.

Відділ здійснює оцінку виконання Антикорупційної програми з метою аналізу змін, досягнутих в управлінні корупційними ризиками, та формування пропозицій щодо подальшого удосконалення цього процесу.

Оцінка виконання антикорупційної програми проводиться після спливу строку, на який вона приймалася.

Оцінка виконання антикорупційної програми здійснюється шляхом встановлення результативності та ефективності її виконання.

За результатами оцінки виконання Антикорупційної програми Відділ подає міському голові звіт, який містить висновки щодо змін, досягнутих в управлінні корупційними ризиками, та пропозиції до подальшого удосконалення цієї діяльності.

Звіт за результатами оцінки виконання Антикорупційної програми розміщується на офіційному сайті ради.

Оцінка виконання Антикорупційної програми та пропозиції з удосконалення діяльності з управління корупційними ризиками враховуються при підготовці антикорупційної програми на наступний період.

Антикорупційна програма може переглядатися у таких випадках:

- зміни в організаційній структурі, її функціях та процесах;

- внесення до законодавства, в тому числі антикорупційного, змін, які впливають на діяльність ради;

- виявлення за результатами моніторингу її виконання невідповідностей/недоліків у діяльності з управління корупційними ризиками;

У разі наявності вказаних підстав Відділ ініціює внесення змін до Антикорупційної програми та готує проєкт відповідних змін.

Підготовлений проєкт змін до Антикорупційної програми подається на розгляд міському голові.

Зміни до антикорупційної програми затверджуються на сесії ради.

Зміни до Антикорупційної програми ради вводяться в дію з дати набрання чинності рішення сесії ради.

 

Секретар міської ради  Віталій ДІДЕНКО

Начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції Анатолій ПАНЧУК

 

Додаток

до Антикорупційної програми

Хмельницької міської ради

Ризик - реєстр до Антикорупційної програми

Хмельницької міської ради

Функції, процес організації

Корупційний ризик

Існуючі заходи контролю

Рівень корупційного ризику: високий, середній, низький

Заходи впливу на корупційний ризик

Терміни (строки) виконання

Відповідальні виконавці

Необхідні ресурси

Очікувані результати

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Управління комунальним майном

1

Укладення договорів з операторами електронних майданчиків.

Можливість встановлення умов оренди нерухомого  майна з метою перемоги певного учасника аукціону задля отримання неправомірної вигоди.

Існуючі заходи контролю передбачені:

Законом України «Про оренду державного та комунального майна» та Порядком передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483.

Прийнято рішення 4-ої сесії міської ради від 17.02.2021 р. №30 «Про особливості передачі в оренду майна Хмельницької міської територіальної громади», у якому чітко визначені повноваження управління, як орендодавця та яке зобов’язує попередньо погоджувати з виконавчим комітетом намір передачі майна в оренду одночасно з погодженням основних та додаткових умов оренди.

Низький

Проведення регулярних навчань посадових осіб з питань організації електронних аукціонів на право оренди комунального майна.

Забезпечення своєчасного інформування працівників про зміни у законодавстві та внутрішніх процедурах.

Публікація та періодичне оновлення переліку вільних приміщень, які можуть бути передані в оренду на офіційному сайті міської ради та на геопорталі міської ради

Постійно

Заступник директора Департаменту інфраструкту-ри міста - начальник управління житлової політики і майна

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

2

Укладання договорів оренди нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень, а також їх окремих частин) комунальної власності та додаткових угод до них.

Можливість  укладання посадовими особами міської ради договору на завідомо невигідних для органу умовах з метою задоволення  власних інтересів та / або інтересів третіх осіб.

Існуючі заходи контролю передбачені:

Законом України «Про оренду державного та комунального майна», Порядком передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483.

Прийнято рішення 4-ої сесії міської ради від 17.02.2021 р. №40  «Про затвердження нормативних документів з питань оренди та визначення додаткової умови оренди майна Хмельницької міської територіальної громади (крім землі)», яким затверджено примірний договір оренди нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності Хмельницької міської територіальної громади.

Прийнято рішення 4-ої сесії міської ради від 17.02.2021 р. №30  «Про особливості передачі в оренду майна Хмельницької міської територіальної громади», у якому чітко прописані повноваження управління, як орендодавця та яке зобов’язує попередньо погоджувати з виконавчим комітетом намір передачі майна в оренду одночасно з погодженням основних та додаткових умов оренди.

Низький

Публікація повної, достовірної та актуальної інформації про умови передачі в оренду комунального майна в  електронній торговій системі «Prozorro.Продажі».

 

Публікація всієї інформації про орендні угоди в  електронній торговій системі «Prozorro.Продажі».

 

Публікація та систематичне оновлення Переліку вільних приміщень, які можуть бути передані в оренду  на офіційному сайті міської ради та на геопорталі міської ради.

Постійно

Заступник директора Департаменту інфраструктури міста - начальник управління житлової політики і майна

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

3

Продаж майна, що перебуває у комунальній власності Хмельницької міської територіальної громади, в процесі його приватизації.

Можливість зловживань посадових осіб під час формування переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації, передбачення дискримінаційних умов продажу чи способів.

Існуючі заходи контролю передбачені:

Законом України «Про приватизацію державного і комунального майна», Порядком проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 року № 432.

Перелік об’єктів, що підлягають приватизації, затверджується сесією міської ради, попередньо питання розглядається виконавчим комітетом.

Умови продажу об’єктів приватизації розробляються аукціонною комісією, яка утворюється та здійснює свою діяльність відповідно до Положення, затвердженого рішенням двадцять п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 10.10.2018 № 16 (зі змінами). До складу комісії входять представники виконавчих органів міської ради, балансоутримувача об’єкта, депутати міської ради.

Високий

Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи відносно дотримання норм чинного законодавства.

Оприлюднення на офіційному сайті Хмельницької міської ради переліку об’єктів, що підлягають приватизації.

Постійно

Заступник директора Департаменту інфраструктури міста - начальник управління житлової політики і майна

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Управління персоналом

4

Проведення конкурсного відбору кандидатів на заміщення вакантних посад у виконавчих органах міської ради.

Можливість втручання у діяльність конкурсної комісії її окремих членів з метою впливу на прийняття нею рішень на користь визначеного кандидата шляхом впливу на інших членів конкурсної комісії, їх переконання або надання неправомірної вигоди.

До існуючих заходів контролю належить здійснення контролю за прийняттям рішень головою та секретарем конкурсної комісії. Регулюється Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Середній

Запровадження аудіо та відеофіксації засідань конкурсної комісії, а також ознайомлення членів конкурсної комісії з вимогами Закону України «Про запобігання корупції». Включення до комісії представників громадськості.

Визначення чітких критеріїв до професійної компетенції кандидатів.

Постійно

Начальник відділу кадрової роботи та з питань служби в органах місцевого самоврядування

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

5

Представлення до нагородження відзнаками Хмельницької міської ради осіб

Можливість прийняття упереджених рішень посадовими особами з метою встановлення позапрофесійних стосунків з певними особами або прийняття ними рішень в інтересах третіх осіб щодо відбору та затвердження переліку осіб, які відзначаються нагородами, подяками, цінними подарунками або іншими відзнаками, в результаті чого створюються підстави для розвитку корупційних зв’язків.

Зазначений потенційний корупційний ризик врегульований розділом 24 «Порядок роботи з нагородними документами» регламенту роботи виконавчих органів Хмельницької міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 26.05.2016 року №363.

Низький

Зазначений потенційний корупційний ризик може бути усунений шляхом проведення інструктажу та ознайомлення з вимогами Закону України «Про запобігання корупції».

Постійно

Начальник відділу кадрової роботи та з питань служби в органах місцевого самоврядування.

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Управління земельними ресурсами

6

Організація та підготовка конкурсів та аукціонів з продажу землі та надання її в оренду.

Можливість внесення в документи завідомо неправдивої інформації чи допущення порушення процедури підготовки матеріалів з метою отримання вигоди для себе чи інших осіб.

До існуючих заходів належать заходи передбачені Земельним кодексом України, Постановою КМУ № 1013 від 22.09.2021.

 

Низький

Запровадити регулярні навчання посадових осіб з питань здійснення підготовки до проведення та проведення земельних торгів.

Зовнішній контроль через відкритість даних електронного майданчику та здійснення моніторингу земельних торгів представниками заінтересованих сторін.

Постійно

 

Начальник управління земельних ресурсів

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

7

Підготовка договорів оренди землі, проведення розрахунків орендної плати за землю, забезпечення своєчасного їх укладення та державну реєстрацію, здійснення перевірки своєчасності та повноти надходжень орендної плати за землю.

Внесення в договір оренди землі  положень, які ставлять у невигідне становище орендодавця чи не проведення їх реєстрації, що може призвести до втрат бюджету (і до отримання вигоди орендарями).

До існуючих заходів належать заходи передбачені Земельним кодексом України, Податковим кодексом України, Законом України «Про оренду землі».

Низький

Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи відносно дотримання норм чинного законодавства.

 

Запровадити регулярні навчання посадових осіб з питань регулювання відносин оренди землі.

Впровадження  політики щодо систематичної  верифікації інформації про орендарів земельних ділянок комунальної власності. Впровадження практики розірвання договорів земельних ділянок в разі порушень умов договору.

Постійно

 

Начальник управління земельних ресурсів

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

8

Зміна цільового призначення  земельної ділянки.

Затягування строку підготовки проєкту рішення. Вимагання додаткових довідок та документів.

До існуючих заходів належать заходи передбачені Земельним кодексом України, Законом  України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян».

 

Низький

Подальше забезпечення прозорості та відкритості проходження рішення щодо зміни цільового призначення земельної ділянки  (публікація проєктів рішень, рішень, протоколів, відеозапис та трансляція засідань сесії)

Забезпечення широкого доступу до інформації про порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для підготовки проєкту рішення.

Постійно

Начальник управління земельних ресурсів

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Управління фінансами

9

Організація роботи, пов’язаної зі складанням проєкту бюджету громади.

1. Можливість включення в проєкт конкретного бюджетного запиту(запитів) до бюджету, або умисне їх невключення переслідуючи приватний інтерес.

2. Лобіювання посадовими особами інтересів певних суб’єктів господарювання щодо освоєння ними безпідставних або надмірних обсягів ресурсів.

 

Існуючі заходи контролю передбачені:

Дотримання вимог ст.75 Бюджетного кодексу України щодо порядку складання проєктів місцевих бюджетів. Розробка та  затвердження наказом фінансового управління Інструкції з підготовки бюджетних запитів до проєкту бюджету на відповідний рік, з дотриманням основних вимог Наказу МФУ від 06.06.2012 року №687 «Про затвердження Інструкції з підготовки бюджетних запитів».

Затверджений Бюджетний регламент щодо підготовки, порядку розгляду та ухвалення бюджету, внесення змін до нього та подання звітності про виконання бюджету, рішенням виконавчого комітету від 11.10.2018 року №814

Розпорядженнями міського голови затверджуються Бюджетні календарі щодо підготовки, порядку розгляду та ухвалення бюджету, а також внесення змін до нього (бюджетний календар щодо підготовки проєкту бюджету на 2024 рік затверджено розпорядженням від 22.09.2023 року № 272-р).

Чіткі терміни проведення презентацій та обговорення проєктів бюджету з громадськістю громади  зазначаються в Бюджетних календарях. За кілька днів до дати проведення заходу на сайті міської ради оприлюднюються повідомлення про запрошення на презентацію та обговорення проєкту бюджету з зазначенням конкретного часу та  місця  його проведення.

Низький

Впровадження прозорої системи  пріоритезації потреби у виділенні  додаткового фінансування з місцевого бюджету чи задоволення бюджетного запиту розпорядника. Оприлюднення на вебсайті проєктів рішень міської ради про внесення змін до бюджету у встановлені регламентом терміни для отримання пропозицій та зауважень. Оприлюднення на вебсайті міської ради дати проведення засідання комісії з питань планування бюджету, фінансів та децентралізації для забезпечення участі громадськості.

 Залучення громадськості до надання пропозицій до проєкту бюджету шляхом оприлюднення бюджетних запитів, проєкту бюджету громади у відповідному розділі офіційного сайту міської ради.

4 квартал 2024

Начальник фінансового управління

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Публічні закупівлі

10

Забезпечення реалізації державної політики у сфері публічних закупівель, здійснення організаційних заходів щодо публічних закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства України та інших нормативних актів України з цього питання, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель товарів, робіт і послуг за кошти міського бюджету.

Фаворитизм та дискримінаційні умови тендерної документації та обмеження конкуренції.

Нечіткість визначення предмета закупівлі та інших умов договору для обмеження конкуренції.

Можливість закупівлі непотрібних або більш дорожчих (в порівнянні з іншими такого типу) товарів з метою їх використання для власних потреб.

До існуючих заходів належать вимоги дотримання плану закупівель, норм законодавства, що регулює вимоги до тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.

Низький

Врахування практики рішень Антимонопольного комітету України стосовно  тендерів з метою встановлення, які вимоги вже визнавалися дискримінаційними і неприйняття їх при використанні інших закупівель.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті замовника згідно з рекомендаціями постанови КМУ від 11.10.2016 № 710.

Забезпечення належного обґрунтування закупівлі необхідних товарів/робіт/послуг структурними підрозділами виконавчого комітету, які є ініціаторами закупівлі.
Розробка внутрішньої політики закупівель, яка повинна передбачати детальну регламентацію прав та обов’язків відповідальних осіб замовника, визначати систему контролю за прийняттям рішень та процедуру залучення  уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції до процедури проведення закупівлі.

Постійно

Начальник відділу публічних закупівель

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Торгівля

11

Розгляд письмових повідомлень організаторів про проведення масових заходів (виставково-ярмаркових) та  надання письмових погоджень на їх проведення або відмову на законних підставах.

Ймовірність вимагання працівником управління неправомірної вигоди у організаторів проведення масових заходів за надання погоджень на їх проведення. Можливість штучного затягування процесу погодження через вимагання додаткових документів.

Існуючими заходами  контролю будуть заходи передбачені:

Положеннями Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішенням  сімнадцятої сесії  міської ради від 20.09.2017 №28  «Про затвердження Положення про порядок організації та проведення масових заходів у м. Хмельницькому» із внесеними змінами та доповненнями, в якому чітко визначені повноваження управління торгівлі, порядок подання та строки погодження письмового повідомлення. 

Низький

Забезпечення широкого доступу до інформації про порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для надання погодження. Проведення роз’яснювальної роботи серед працівників управління щодо  неухильного дотримання норм чинного законодавства.

Постійно

Начальник управління торгівлі

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

12

Забезпечення проведення електронних торгів (аукціонів) на право розміщення пересувних  тимчасових  споруд для провадження підприємницької діяльності на  території міста.

Дії в інтересах третіх осіб з метою отримання неправомірної вигоди, нечіткість визначення предмета електронних торгів (аукціонів) та інших умов договору, що не дає змоги скласти правильне уявлення про характеристики об’єкту електронних торгів та, як наслідок, призводить до обмеження конкуренції.

Існуючими заходами контролю будуть  заходи, передбачені: Порядком розміщення на території міста Хмельницького пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого рішенням тринадцятої сесії  міської ради від 22.03.2017 р. №30 із внесеними змінами та доповненнями, в якому  визначено порядок, умови та процедуру  проведення електронних торгів на право розміщення  пересувних тимчасових споруд.

Середній

Подання документів через електронну торгову систему ProZorro.Продажі.

Оприлюднення на вебсайті Хмельницької міської ради оголошення про проведення торгів.

Постійно

Начальник управління торгівлі

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Соціальний захист

13

Реалізація державної політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи,  ветеранів війни (у тому числі учасників АТО/ООС та інших осіб.

Можливість посадовими особами вжиття заходів для скерування позачергово чи не скерування на оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни (у тому числі учасників АТО/ООС), осіб, на яких поширюється дія законів України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального  захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань».

Існуючими заходами контролю будуть заходи передбачені: Положеннями Законів України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про статус ветеранів війни, гарантії  їх соціального  захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», Постанови КМУ від 22 лютого 2006 р. № 187 «Про затвердження Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян та виплати їм компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчими органами міських, районних у містах (у разі їх утворення (крім м. Києва) рад»

Низький

Встановлення у технологічній картці надання адміністративних послуг вичерпного переліку документів.

Обмеження  контакту надавача послуг з заявниками.

Запровадження регулярного навчання посадових осіб з питань діяльності органу, дотримання чинного законодавства, відповідальності за його порушення і періодичне звітування.

 

4 квартал 2024 року

Начальник управління праці та соціального захисту населення, відділ по роботі з ветеранами війни та членами їх сімей, відділ соціальної підтримки пільгових категорій громадян та осіб з інвалідністю.

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

14

Реалізація державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, розроблення та виконання відповідних регіональних програм.

Можливість посадовими особами вжиття заходів для скерування осіб позачергово чи не скерування на оздоровлення та відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, з метою отримання неправомірної вигоди.

Існуючими заходами контролю: будуть заходи передбачені положеннями Законів України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про соціальні послуги», «Про охорону дитинства».

Низький

Обмежити контакт надавача послуг з заявниками.

Перевірка списків дітей наданих Департаментом освіти та науки на предмет наявності у наданих осіб пільг та переваг передбачених законодавством.

Постійно

Начальник управління праці та соціального захисту населення, відділ підтримки сім’ї та координації надання соціальних послуг.

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

15

Організація надання соціальних послуг, проведення соціальної роботи шляхом залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги, співпраця з територіальними громадами.

Ймовірність впливу на працівників недержавних організацій під час прийняття рішень та оформлення документів щодо організації надання соціальних послуг.

Існуючими заходами контролю будуть заходи передбачені Положеннями Закону України «Про соціальні послуги», Постанови КМУ від 01.06.2020 №587 «Про організацію надання соціальних послуг».

 

Низький

Створення комісії із залученням громадськості щодо визначення надавачів соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів шляхом соціального замовлення.

Мінімізування контактів членів комісії з надавачами послуг недержавного сектору.

3 квартал 2024

Начальник управління праці та соціального захисту населення, відділ підтримки сім’ї та координації надання соціальних послуг.

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Охорона здоров’я

16

Підготовка пропозицій міському голові щодо розгляду клопотань підприємств, закладів та установ охорони здоров'я, незалежно від форм власності, про нагородження державними нагородами, відзнаками Президента України, про присвоєння почесних звань України, нагородження відзнаками Хмельницького міського голови.

Прийняття упереджених рішень посадовими особами управління з метою встановлення позапрофесійних стосунків з певними особами, отримання неправомірної вигоди, прийняття рішень в інтересах третіх осіб щодо відбору та затвердження переліку кандидатів, які подаються на відзначення, нагородження.

Існуючі заходи контролю передбачені: рішенням позачергової шостої сесії Хмельницької міської ради від 09.06.2021 № 5 «Про затвердження Положення про персональні премії міського голови кращим медичним працівникам галузі охорони здоров’я Хмельницької міської територіальної громади».

Рішення виконавчого комітету від 08.07.2021 № 657 «Про затвердження персонального складу конкурсного комітету», зі змінами.

Низький

Залучення до конкурсного комітету представників громадськості та проведення інструктажу серед учасників конкурсного комітету.

Постійно

Начальник управління охорони здоров’я

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

17

Організація та проведення конкурсів на зайняття посад керівників закладів охорони здоров’я комунальної власності територіальної громади м. Хмельницького в порядку визначеному Кабінетом Міністрів України.

Обмеження доступу до інформації про конкурс, неналежне оприлюднення інформації з метою участі у конкурсі "потрібного" кандидата.

Вплив на формування персонального складу комісії у власних інтересах.

Існуючі заходи контролю передбачені: Порядком проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094.

Середній

Проведення навчання членам комісії в частині дотримання вимог антикорупційного законодавства.

Обов’язкове розміщення на сайті Хмельницької міської ради інформації про заплановані етапи конкурсу.

Залучення до конкурсної комісії представників громадськості.

Постійно

Начальник управління охорони здоров’я

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Молодіжна політика та спорт

18

Підготовка та подання на розгляд виконавчого комітету проєкту рішення про призначення премій і стипендій міського голови у сфері фізичної культури і спорту.

Існує можливість у наданні переваги певним кандидатам.

Існуючі заходи контролю передбачені «Положенням про персональні премії міського голови кращим тренерам Хмельницької міської територіальної громади», затвердженого рішенням шістнадцятої сесії міської ради від 12.07.2017 року № 10 зі змінами, територіальної громади та «Положенням про стипендії міського голови кращим спортсменам Хмельницької міської територіальної громади», затвердженого рішенням виконавчого комітету від 22.11.2018 року № 894 зі змінами.

Низький

Забезпечення широкого доступу до інформації про порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для отримання стипендії.

Залучення до процесу підготовки проєкту рішення представників громадськості.

Постійно

Начальник управління молоді та спорту

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Комунальна інфраструктура

19

Організація за рахунок бюджетних, власних коштів підприємств і на пайових засадах будівництва, реставрації, реконструкції і ремонту вулиць та доріг, об’єктів благоустрою Хмельницької міської територіальної громади; здійснення управління об’єктами комунального господарства, що перебувають у комунальній власності Хмельницької міської територіальної громади.

Складання дефектних актів перед проведенням поточного ремонту об’єктів.

Зловживання з боку посадових осіб при обстеженні об’єктів благоустрою на наявність дефектів, що обумовлюють необхідність проведення поточного ремонту з метою отримання неправомірної вигоди.

Існуючі заходи контролю передбачені:

Настанова з визначення вартості будівництва, затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», Наказ Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, Постанова КМУ  від 11.07.2007 № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», Закон України «Про публічні закупівлі».

Середній

Проведення інструктажу посадовим особам управління з питання належного обстеження об’єктів на наявність дефектів, що передує складанню дефектних актів.

Проведення внутрішнього контролю для складених дефектних актів.

 

Постійно при виконанні робіт

Заступник директора Департаменту інфраструктури міста - начальник управління комунальної інфраструктури

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

20

Формування титульних списків об’єктів будівництва, реставрації, капітального і поточного ремонту та реконструкції інженерних мереж, шляхово-мостового господарства та благоустрою та подає їх на затвердження в установленому порядку.

Визначення пріоритетності об'єктів при здійсненні будівництва, реставрації, реконструкції і ремонту вулиць та доріг, об’єктів благоустрою Хмельницької міської територіальної громади.

Можливість визначення об’єктів для ремонту та будівництва, які не потребують першочергової уваги як пріоритетні, при формуванні титульних списків об’єктів будівництва, реставрації, капітального і поточного ремонту та реконструкції.

До існуючих заходів належать заходи, передбачені:

Законом України «Про доступ до публічної інформації», Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про публічні закупівлі», Бюджетним кодексом України, зокрема багатоступенева процедура затвердження бюджету.

Публічний доступ до інформації про проведені тендери, укладені договори, підрядників, що дає змогу слідкувати за виконанням ремонту та будівництвом.

Низький

Оприлюднення на сайті Хмельницької міської ради інформації про формування титульних списків для отримання пропозицій та зауважень громадян та представників громадськості.

 

Постійно

Заступник директора Департаменту інфраструктури міста - начальник управління комунальної інфраструктури

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Надання адміністративних послуг

21

Організація надання адміністративних послуг.

Ймовірність вимагання працівником ЦНАП неправомірної вигоди у клієнта за надання адміністративної послуги або за пришвидшення або сприяння в її наданні.

Можливість невжиття заходів контролю адміністраторів стосовно суб'єктів надання адміністративних послуг, які порушили строки розгляду справ та неприйняття рішень щодо вжиття заходів з притягнення винних осіб до відповідальності через наявність приватного інтересу.

Заходи передбачені пунктом 3 частини 5 ст. 13 ЗУ «Про адміністративні послуги»: адміністратор має право інформувати керівника центру надання адміністративних послуг та керівників суб'єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв.

Забезпечення широкого доступу до інформації про порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для надання конкретної адміністративної послуги.

 

Низький

Розроблення та затвердження інформаційних та технологічних карток. Постійний контроль керівниками відділів термінів виконання адміністративних послуг ЦНАП.

Забезпечення дотримання обслуговування громадян за електронною чергою.

Постійно

 

Начальник управління адміністративних послуг

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

22

Здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Державний реєстратор у змові з іншими особами, які можуть виступати посередниками у схемі, за неправомірну вигоду здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Можливість вчинення чи неправомірної відмови у вчиненні реєстраційних дій без законних на те підстав за неправомірну вигоду.

 

Існуючими заходами контролю будуть заходи передбачені положеннями Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (передбачена адміністративна процедура оскарження рішення державного реєстратора до органів Міністерства юстиції; передбачена процедура подачі електронних заяв про державну реєстрацію через портал Дія, а також поштовим відправленням), Постанови Кабінету Міністрів України № 990 «Про затвердження Порядку здійснення Міністерством юстиції контролю за діяльністю у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (запроваджено моніторинг реєстраційних дій, проведення камеральних перевірок діяльності державних реєстраторів), Постанови Кабінету Міністрів України № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (запровадження обмеження у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців на час дії воєнного стану, встановлено підвищені вимоги до державних реєстраторів, яким в умовах воєнного стану надається доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно).

Низький

Забезпечення широкого доступу до інформації про порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для надання конкретної адміністративної послуги. Проведення роз’яснювальної роботи відносно дотримання норм чинного законодавства.

Запровадження періодичного звітування про діяльність щодо надання адміністративних послуг.

4 квартал 2024 року

Начальник управління з питань реєстрації

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

23

Здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Державний реєстратор у змові з іншими особами, які можуть виступати посередниками у схемі, за неправомірну вигоду здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Можливість вчинення чи неправомірної відмови у вчиненні реєстраційних дій без законних на те підстав за неправомірну вигоду.

 

Існуючими заходами контролю будуть заходи передбачені положеннями Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (передбачена адміністративна процедура оскарження рішення державного реєстратора до органів Міністерства юстиції),  Постанови Кабінету Міністрів України № 990 «Про затвердження Порядку здійснення Міністерством юстиції контролю за діяльністю у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (запроваджено моніторинг реєстраційних дій, проведення камеральних перевірок діяльності державних реєстраторів), Постановою Кабінету Міністрів України № 1127 «Про затвердження Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (запроваджена процедура подачі електронних заяв про державну реєстрацію прав на нерухоме майно через портал Дія).

Постанови Кабінету Міністрів України № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (запровадження обмеження у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно на час дії воєнного стану, встановлено підвищені вимоги до державних реєстраторів, яким в умовах воєнного стану надається доступ до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно).

Низький

Забезпечення широкого доступу до інформації про порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для надання конкретної адміністративної послуги. Проведення роз’яснювальної роботи відносно дотримання норм чинного законодавства.

Запровадження періодичного звітування про діяльність щодо надання адміністративних послуг.

4 квартал 2024 року

Начальник управління з питань реєстрації

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Архітектура та містобудування

24

Видача у визначеному законодавством порядку містобудівних умов та обмежень  для проєктування об’єкта будівництва, будівельних паспортів забудови земельних ділянок.

Можливість  посадових осіб на власний розсуд видавати містобудівні умови та обмеження (МУО) за неправомірну вигоду, умисно не зазначаючи окремих будівельних та санітарних обмежень забудови з формальних причин.

 

Існуючі заходи контролю передбачені: Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Наказом Мінрегіону «Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки». Запроваджено прозору процедуру розгляду звернень щодо видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки та містобудівних умов та обмежень для проєктування об’єктів будівництва. Документи подаються через ЦНАП, їх перелік вичерпний.

Рішення приймаються з використанням Єдиної державної електронної системи в сфері будівництва (далі - ЄДЕССБ) та Реєстру будівельної діяльності, що автоматично формує Протокол перевірки поданих документів.

Середній

Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи серед працівників управління відносно неухильного дотримання норм чинного законодавства.

 

Постійно

Начальник управління архітектури та містобудування

 

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

25

Виконання повноважень щодо регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами.

Можливість вимагання неправомірної вигоди від осіб за розміщення рекламних площин, можливе послаблення функції з контролю розміщення зовнішньої реклами.

Існуючі заходи контролю передбачені: рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 08.12.2022 року №938, яким затверджено Порядок розміщення зовнішньої реклами на території Хмельницької міської територіальної громади, Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затверджені Постановою КМУ № 2067 від 29.12.2003 р., Закону України  «Про рекламу». Прийом і перевірка повноти пакету документів на отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, реєстрація заяви, повідомлення суб’єкта звернення про строк виконання здійснює Управління адміністративних послуг. Розгляд пакету документів управлінням, у т.ч. перевірка документів на відповідність чинному законодавству, підготовка проєкту рішення виконавчого комітету, має встановлений строк розгляду.

Рішення приймається не одноособово посадовою особою управління, а виконавчим комітетом міської ради.

Середній

Подати на затвердження Хмельницькій міський раді  проєкт рішення «Про заміну великогабаритних рекламних конструкцій типу «бігборд» на малогабаритні конструкції типу «скрол» з габаритами рекламної панелі не більше ніж 4,1 м*3,1 м».

4 квартал 2024 року

Начальник управління архітектури та містобудування

 

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

26

Здійснення регулювання розміщення вивісок, погодження паспортів вивісок відповідно в порядку, визначеному рішенням міської ради.

 

Можливість зловживання  повноваженнями з метою отримання неправомірної вигоди за  пришвидшення або сприяння в наданні погодження.

Існуючі заходи контролю передбачені: Законом «Про регулювання містобудівної діяльності», рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 14.05.2020 року № 402, яким затверджено Правила розміщення вивісок у місті Хмельницькому. Рішення приймаються не одноособово посадовою особою, а колегіально на засіданні створеної при управлінні Робочої групи з розгляду та погодження паспортів вивісок.

Затверджено чіткі вимоги до вивісок; затверджені дизайн-коди центральних вулиць міста (вулиць Проскурівської, Кам’янецької, Подільської).

Прийом і перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви, повідомлення суб’єкта звернення про строк виконання здійснює Управління адміністративних послуг.

Середній

Забезпечення широкого доступу до інформації про порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для надання погодження.

Забезпечення проведення роз’яснювальної роботи серед працівників щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства.

Розроблення та подання на затвердження Хмельницькій міський раді Дизайн-кодів центральних вулиць міста.

 

Постійно

Начальник управління архітектури та містобудування

 

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Освіта

27

Організація проведення конкурсів на посади керівників закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, директорів та педагогічних працівників Центрів, конкурсних відборів на заміщення вакантних посад керівників  закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з бюджету Хмельницької міської територіальної громади.

Можливість впливу, втручання третіх осіб у діяльність конкурсної комісії з метою впливу на прийняття нею рішень.

Конфлікт інтересів – наявний приватний інтерес у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Існуючими заходами контролю є заходи визначені нормами:

Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції»,  Закону України «Про очищення влади».

Рішення двадцять першої сесії №25 від 11.04.2018 р. «Про передачу повноважень з кадрових питань стосовно директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, фінансування яких здійснюється з міського бюджету».

Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти комунальної форми власності з змінами, затвердженими рішенням п’ятої сесії міської ради від №18 від 04.07.2018 р. зі змінами

Низький

Обов'язкове розміщення на сайті органу інформації про запланований конкурс.

Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи відносно дотримання норм чинного законодавства та недопущення корупційних правопорушень, чи правопорушень пов’язаних з корупцією, наслідки їх вчинення.

Проходження працівниками Департаменту освіти та науки курсів підвищення кваліфікації.

 

Постійно

Директор Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради.

 

Заклади освіти.

 

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

28

Зарахування дітей до закладів дошкільної та загальної середньої освіти.

 

Можливість надання упередженої переваги окремій дитині з батьками якої посадові особи можуть бути пов'язані приватним інтересом та з метою отримання неправомірної вигоди.

Існуючі заходи контролю передбачені: Законом України «Про освіту», Законом України «Про повну загальну середню освіту», Законом України «Про дошкільну освіту», Положенням про порядок загальної міської електронної реєстрації дітей дошкільного віку до закладів дошкільної освіти м. Хмельницького затвердженим рішенням тридцятої сесії №24 від 17.04.2019 р. із змінами.

Програмою розвитку освіти Хмельницької міської територіальної громади на 2022-2026 роки затвердженою рішенням десятої сесії від 15.12.2021 року № 50.

Планом формування мережі закладів загальної середньої освіти Хмельницької міської територіальної громади на 2023-2027 роки затвердженим рішенням позачергової двадцять восьмої сесії №2 від 24.05.2023 р.

Наказом Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради № 198 від 24.10.2023 року Про забезпечення доступності для здобуття загальної середньої освіти Хмельницької територіальної громади на 2024/2025 навчальний рік.

Низький

Забезпечення  контролю за формуванням мережі класів.

Висвітлення стану електронної черги у заклади дошкільної освіти на сайті Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради.

Постійно

Директор Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради та заклади освіти

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

29

Підготовка та подання на розгляд постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціальної політики, гуманітарних питань та розвитку громадянського суспільства, свободи слова та інформації або виконавчого комітету пропозицію на розгляд сесії міської ради про призначення персональної стипендії Хмельницької міської ради у сфері освіти для обдарованих дітей Хмельницької міської територіальної громади.

 

Можливість отримання неправомірної вигоди посадовою особою Департаменту – членом конкурсної комісії у зв’язку з приватним інтересом, що тягне за собою прийняття рішення на користь певного кандидата. Можливість посадової особи вступити в змову з кандидатом на здобуття премії з метою прийняття рішення на його користь за незаконну винагороду.

Можливість впливу посадових осіб, які наділені владними повноваженнями, на членів комісії під час прийняття ними документів кандидатів та їх розгляду з метою отримання неправомірної вигоди від претендентів;

Можливість наявності у посадової особи конфлікту інтересів чи упередженого ставлення до претендента при прийомі документів та організації роботи комісій, що може вплинути на прийняття рішення на користь чи не на користь претендента за неправомірну винагороду.

Існуючі заходи контролю передбачені:

Положенням про персональну стипендію Хмельницької міської ради у сфері освіти для обдарованих дітей Хмельницької міської територіальної громади, затвердженим рішенням двадцять дев’ятої сесії Хмельницької міської ради від 13.02.2019 року №7, зі змінами.

 

 

Низький

Забезпечення широкого доступу до інформації про порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для отримання стипендії.

Розміщення на вебсайті органу  інформації про прийом документів, порядок, строки розгляду, перелік необхідних документів для отримання стипендії та про відбір кандидатур для призначення стипендії учням (вихованцям) закладів загальної середньої та позашкільної освіти Хмельницької міської територіальної громади.

Забезпечення проведення роз’яснювальної роботи відносно дотримання норм чинного законодавства та недопущення корупційних правопорушень, чи правопорушень пов’язаних з корупцією, наслідки їх вчинення.

 

Щорічно до 25 липня кожного поточного року

Директор Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради.

 

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

30

Організація та забезпечення роботи комісії з визначення кандидатів з-поміж студентів пільгових категорій для надання їм матеріальної допомоги для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності.

Можливість отримання неправомірної вигоди посадовою особою Департаменту – членом комісії у зв’язку з приватним інтересом, що тягне за собою прийняття рішення на користь певного кандидата. Можливість посадової особи вступити в змову з кандидатом на здобуття премії з метою прийняття рішення на його користь за незаконну винагороду.

Можливість впливу посадових осіб, які наділені владними повноваженнями, на членів комісії під час прийняття ними документів кандидатів та їх розгляду з метою отримання неправомірної вигоди від претендентів.

Можливість наявності у посадової особи конфлікту інтересів чи упередженого ставлення до претендента при прийомі документів та організації роботи комісій, що може вплинути на прийняття рішення на користь чи не на користь претендента за неправомірну винагороду.

Існуючі заходи контролю передбачені:

Положення про надання матеріальної допомоги студентам пільгових категорій для навчання у закладах вищої/фахової передвищої освіти України усіх форм власності, затвердженого рішенням п’ятої сесії Хмельницької міської ради від 30.03.2011 року №67, зі змінами.

 

Низький

Забезпечення широкого доступу до інформації про порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для отримання стипендії.

Розміщення на вебсайті органу  інформації про прийом документів, порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для отримання стипендії.

Забезпечення проведення роз’яснювальної роботи відносно дотримання норм чинного законодавства та недопущення корупційних правопорушень, чи правопорушень пов’язаних з корупцією, наслідки їх вчинення.

 

Щорічно

 

Директор Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради.

 

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Культура і туризм

31

Погодження розміщення об'єктів пересувної та дрібної стаціонарної мережі сфери відпочинку і розваг, у т.ч. цирків.

Можливість посадових осіб отримання неправомірної вигоди  за сприяння щодо прискорення надання адміністративної послуги. Затягування терміну виконання послуги, а також вимагання на власний розсуд додаткових документів.

 

Існуючі заходи контролю передбачені:

Рішення 10-ої сесії міської ради від 15.12.2021 р. №27 «Про затвердження Положення про надання послуг у сфері відпочинку і розваг на території Хмельницької міської територіальної громади»;

Рішення виконавчого комітету від 09.03.2023 №196 «Про затвердження Переліків визначених місць для розміщення об’єктів сфери відпочинку і розваг у м. Хмельницькому та втрату чинності рішень виконкому від 11.03.2021р. № 215, від 22.04.2021р. № 375, від 08.07.2021р. № 659, від 12.08.2021р. № 761».

Середній

Контроль за дотриманням терміну розгляду та підготовки документів за розглядом справи.

Постійно

Начальник управління культури і туризму

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

32

Підготовка та подання на розгляд міської ради проєктів рішень щодо присудження міських премій імені Богдана Хмельницького та Михайла Орловського у сфері культури і мистецтва та історико-краєзнавчих досліджень один раз на рік.

Можливість отримання неправомірної вигоди посадовою особою управління – членом конкурсної комісії у зв’язку з приватним інтересом, що тягне за собою прийняття рішення на користь певного кандидата. Можливість посадової особи вступити в змову з кандидатом на здобуття премії з метою прийняття рішення на його користь за незаконну винагороду.

Можливість впливу посадових осіб, які наділені владними повноваженнями, на членів комісії під час прийняття ними документів кандидатів та їх розгляду з метою отримання неправомірної вигоди від претендентів.

Можливість наявності у посадової особи конфлікту інтересів чи упередженого ставлення до претендента при прийомі документів та організації роботи комісій, що може вплинути на прийняття рішення на користь чи не на користь претендента за неправомірну  винагороду.

Існуючі заходи контролю передбачені:

Положення про міську премію імені Богдана Хмельницького, затверджене рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради  від 26.02.2015 р. №118.

Положення про міську премію імені Михайла Якимовича Орловського у галузі історико-краєзнавчих досліджень, затверджене рішенням виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 24.05.2007р.№ 557, із змінами внесеними рішенням виконавчого комітету від 26.02.2015р. №119.

Колегіальне прийняття рішення про присудження премій спеціально створеною радою шляхом таємного голосування.

Низький

Забезпечення широкого доступу до інформації про порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для отримання стипендії.

Залучення до процесу підготовки проєкту рішення представників громадськості.

Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи відносно дотримання норм чинного законодавства та недопущення корупційних правопорушень, чи правопорушень пов’язаних з корупцією, наслідки їх вчинення.

Щорічно

серпень-вересень

Начальник управління культури і туризму

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

33

Підготовка та подання на розгляд міської ради проєктів рішень щодо присудження щорічних персональних стипендій 14 обдарованим дітям-учням мистецьких шкіл та учасникам творчих колективів громади та 20 щорічних персональних стипендій викладачів дітей-стипендіатів та провідних діячів мистецтва.

Можливість впливу посадових осіб або інших зацікавлених осіб на прийняття рішення членами комісій з визначення претендентів на отримання стипендій  на користь будь-якого кандидата із загального числа претендентів з метою неправомірної вигоди.

Можливість посадової особи управління неповідомлення або несвоєчасного повідомлення  інформації щодо проведення прийому документів на присудження персональних стипендій та переліку документів з метою створення сприятливих умов на користь одного претендента за неправомірну вигоду.

Можливість через упереджене ставлення до певного кандидата чи навпаки через конфлікт інтересів, відмовити у прийманні документів від претендента через певні технічні чи несуттєві недоліки.

Можливість незаконного використання інформації, що стала відома посадовій особі управління у зв’язку з виконанням службових обов’язків (персональні дані претендентів на стипендії).

Існуючі заходи контролю передбачені:

Програма підтримки обдарованих дітей, затверджена рішенням дев’ятнадцятої сесії міської ради від 21.01.2001 р. №6 та змінами до неї  відповідно до рішення тринадцятої сесії міської ради від 22.08.2007 р. №8.

Рішення сьомої сесії міської ради від 14.07.2021 №15 «Про заснування персональних стипендій Хмельницької міської ради для провідних митців та викладачів мистецьких шкіл Хмельницької міської територіальної громади та затвердження Положення про неї».

- Рішення сьомої сесії міської ради від 14.07.2021 №16 Про внесення змін в додаток 2 до рішення 19 сесії Хмельницької міської ради від 21.01.2001 №6 та втрату чинності рішення» (нова редакція Положення про стипендії Хмельницької міської ради  для обдарованих дітей Хмельницької міської територіальної громади).

 

Низький

Забезпечення широкого доступу до інформації про порядок, строки розгляду та перелік необхідних документів для отримання стипендії.

Залучення до процесу підготовки проєкту рішення представників громадськості.

Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи відносно дотримання норм чинного законодавства та недопущення корупційних правопорушень, чи правопорушень пов’язаних з корупцією, наслідки їх вчинення.

 

Щорічно

жовтень-листопад

Начальник управління культури і туризму

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

Запобігання корупції

34

Прийняття рішень

Ймовірність прийняття рішень посадовими особами ради в умовах конфлікту інтересів.

Існуючі заходи контролю передбачені: Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Законом України «Про запобігання корупції», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів в Хмельницькій міській раді та її виконавчих органах, затверджений рішенням Хмельницької міської ради №38 від 23.12.2020.

Середній

Розроблення, затвердження, поширення інформаційних матеріалів про конфлікт інтересів та шляхи його врегулювання.

Забезпечення проведення роз’яснювальної роботи відносно дотримання норм чинного законодавства та недопущення корупційних правопорушень, чи правопорушень пов’язаних з корупцією, наслідки їх вчинення.

Постійно

Начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

35

Виконання/дотримання вимог та обмежень Закону України «Про запобігання корупції»

Ймовірність неподання або несвоєчасного подання суб’єктом декларування декларації особи, уповноваженої на виконання функцій  держави або місцевого самоврядування.

Існуючі заходи контролю  передбачені: Законом України «Про запобігання корупції»

Середній

Запровадження механізму системного інформування суб’єктів декларування щодо змін в законодавстві, оновлених роз’яснень, матеріалів, сервісів та інструментів з питань електронного декларування.

Підготовка та поширення уповноваженим підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції інформаційних матеріалів щодо відповідальності за внесення завідомо недостовірних відомостей у декларацію.

4 квартал 2024

Начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції

Не потребує виділення додаткових ресурсів

Зменшення впливу корупційного ризику на діяльність Хмельницької міської ради

 

Начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції Анатолій ПАНЧУК

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!