Проекти рішень виконавчого комітету

Про забезпечення організації мобілізаційної підготовки на території міста Хмельницького

Про забезпечення організації мобілізаційної підготовки на території міста Хмельницького

 

 

Розглянувши звернення відділу з питань оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами, з метою підвищення рівня мобілізаційної підготовки у місті Хмельницькому, відповідно до законів України «Про оборону України», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет

ВИРІШИВ:

1.Затвердити Положення про організацію мобілізаційної підготовки у місті Хмельницькому (додаток 1).

2. Визначити функції виконавчих органів міської ради у сфері мобілізаційної підготовки та мобілізації (додаток 2).

3. Керівникам виконавчих органів міської ради забезпечити виконання Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» та інших нормативно-правових актів з цих питань.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Ю. Сабій.

 

Міський голова О. Симчишин

 

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Хмельницької міської ради

від ________ № _______

 

Функції виконавчих органів міської ради у сфері

мобілізаційної підготовки та мобілізації

На виконавчі органи міської ради у галузі оборонної роботи покладено широке коло функцій у сфері мобілізаційної підготовки та мобілізації. Вони забезпечують організацію та участь у здійсненні на відповідній території заходів, пов’язаних з мобілізаційною підготовкою, територіальною обороною та бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час, проведення мобілізації людських, транспортних та інших ресурсів в особливий період.

1. Відділ з питань оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Хмельницької міської ради:

1.1 Організовує виконання органом місцевого самоврядування законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

1.2 Організовує інформаційне, методологічне і методичне забезпечення мобілізаційної підготовки та мобілізації;

1.3 Організовує планування, розроблення і проведення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації, у тому числі з переведення міста на роботу в умовах особливого періоду та здійснює контроль за їх виконанням;

1.4 Бере участь у формуванні проектів основних показників мобілізаційного плану;

1.5 Координує розроблення мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки і вживає заходів до забезпечення їх виконання;

1.6 Подає пропозиції міському голові щодо участі в організації управління містом в особливий період;

1.7 Подає пропозиції щодо встановлення мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствам, установам та організаціям, а також організовує їх доведення до виконавців;

1.8 Бере участь в укладенні договорів (контрактів) на виконання мобілізаційних завдань (замовлень) з підприємствами, установами та організаціями;

1.9 Вживає заходів щодо виконання підприємствами, установами та організаціями мобілізаційних завдань (замовлень) відповідно до укладених договорів (контрактів);

1.10 Подає пропозиції щодо передачі мобілізаційних завдань (замовлень) іншим підприємствам, установам та організаціям у разі ліквідації (реорганізації) підприємств, установ та організацій;

1.11 Подає пропозиції щодо створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації та реалізації мобілізаційних потужностей на підприємствах, в установах та організаціях;

1.12 Здійснює контроль за створенням, зберіганням та обслуговуванням мобілізаційного резерву матеріально-технічних і сировинних ресурсів на підприємствах, в установах та організаціях;

1.13 Подає пропозиції щодо формування довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

1.14 Контролює здійснення заходів з мобілізаційної підготовки підприємствами, установами та організаціями з метою сталого функціонування міста в умовах особливого періоду;

1.15 Організовує роботу, пов'язану з визначенням можливості задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань, національної економіки та забезпечення життєдіяльності населення міста в особливий період;

1.16 Організовує роботу з ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників, бронювання військовозобов'язаних в Хмельницькій міської ради та виконавчого комітету, забезпечує подання відповідної звітності, подає пропозиції щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час;

1.17 Забезпечує подання державним органам інформації, необхідної для планування та здійснення мобілізаційних заходів;

1.18 Готує і доводить іншим структурним підрозділам виконавчого комітету вказівки щодо виконання актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

1.19 Здійснює заходи щодо підвищення кваліфікації працівників мобілізаційного підрозділу, у тому числі шляхом проведення навчань;

1.20 Готує щорічну доповідь про стан мобілізаційної готовності та про хід виконання довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

1.21 Забезпечує додержання режиму секретності під час здійснення заходів з мобілізаційної підготовки.

2. Управління економіки Хмельницької міської ради:

2.1 Бере участь у плануванні, організації і забезпеченні мобілізаційної підготовки та мобілізації на території міста;

2.2 Бере участь у формуванні проектів основних показників мобілізаційного плану;

2.3 Бере участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

2.4 Планує використання потужностей та трудових ресурсів підприємств, установ та організацій міста, незалежно від форми власності, для потреб оборони;

2.5 Проводить розрахунки норм споживання основних продовольчих і непродовольчих товарів за групами нормованого забезпечення населення в особливий період;

2.6 Узагальнює та надає пропозиції щодо необхідних потреб за нормами споживання основних продовольчих і непродовольчих товарів за групами нормованого забезпечення населення в особливий період;

2.7 Вживає заходи щодо виконання мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствами, установами та організаціями за напрямком своєї діяльності;

2.8 Забезпечує доведення розпоряджень про виконання мобілізаційних завдань (замовлень) до підприємств, установ, організацій міста та укладання з ними договорів (контрактів);

2.9 Подає пропозиції щодо передачі мобілізаційних завдань (замовлень) іншим підприємствам, установам та організаціям у разі їх ліквідації (реорганізації) за напрямком діяльності;

2.10 Організовує і здійснює заходи щодо нормованого забезпечення населення міста продовольчими та непродовольчими товарами, побутовими послугами в особливий період за напрямком діяльності;

2.11 Веде контроль за своєчасним припиненням плану поточного виробництва міста та переведення підприємств, установ і організацій на режим роботи особливого періоду;

2.12 Здійснює контроль за підприємствами міста, які припиняють своє функціонування в особливий період щодо вирішення питань консервування або передачі обладнання, приміщень та територій для їх використання іншими підприємствами, які мають мобілізаційне завдання;

2.13 Організовує роботу щодо коригування поточної програми економічного і соціального розвитку господарства міста з урахуванням показників мобілізаційного плану;

2.14 Здійснює контроль за своєчасним виконанням підприємствами, установами і організаціями міста мобілізаційних завдань з виробництва; оборонної продукції, промислової продукції оборонного та загального призначення, продуктів харчування, будівельних матеріалів і сировини, побутових товарів першої необхідності;

2.15 Здійснює перерозподіл трудових і матеріальних ресурсів на підприємствах, установах і організаціях міста після проведення мобілізації;

2.16 Готує звіт про виконання господарством міста завдань мобілізаційного плану згідно табеля термінових донесень;

2.17 Визначає потреби асигнувань на перший місяць особливого періоду, необхідних для переведення економіки міста на роботу в умовах особливого періоду, готує розрахунки для складання кошторису витрат на випадок надзвичайних ситуацій в місті;

2.18 Розроблює концепцію і заходи щодо раціонального розміщення продуктивних сил на території міста і використання людських, матеріальних, природних та фінансових ресурсів, а також виробничих потужностей в особливий період;

2.19 Готує аналітичні характеристики економічного та військово-економічного потенціалів міста;

2.20. Забезпечують надання військовим комісаріатам відомостей про реєстрацію, банкрутство (ліквідацію) підприємств за напрямком діяльності;

3. Управління торгівлі Хмельницької міської ради:

3.1 Приймає участь у плануванні, організації і забезпеченні мобілізаційної підготовки та мобілізації на території міста;

3.2 Приймає участь у формуванні проектів основних показників мобілізаційного плану за напрямком діяльності;

3.3. Приймає участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки за напрямком діяльності;

3.4 Вживає заходи щодо виконання мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствами, установами та організаціями за напрямком діяльності;

3.5 Організовує і здійснює заходи щодо нормованого забезпечення населення міста продовольчими та непродовольчими товарами, побутовими послугами в особливий період;

3.6 Забезпечує доведення розпоряджень про виконання мобілізаційних завдань (замовлень) до підприємств, установ, організацій міста за підпорядкуванням та укладання з ними договорів (контрактів);

3.7 Подає пропозиції щодо передачі мобілізаційних завдань (замовлень) іншим підприємствам, установам та організаціям у разі ліквідації (реорганізації) підприємств, установ та організацій за напрямком діяльності;

3.8 Забезпечує підготовку об'єктів торгівлі та харчування до функціонування в особливий період;

3.9 Забезпечує ведення та коригування загального обліку та бази (реєстру) даних суб'єктів підприємницької діяльності, які займаються торговельною, торговельно-виробничою діяльністю, наданням побутових послуг населенню, виробництвом і переробкою харчової продукції.

3.10 Вводить в дію плани перерозподілу підприємств торгівлі, громадського харчування з урахуванням прибуваючого евакуйованого населення із інших регіонів, віднесених до відповідних категорій та груп.

3.11 Готує пропозиції та здійснює заходи щодо проведення аварійно - відновлювальних робіт на об'єктах торгівлі у випадках їх зруйнування; організовує взаємодію головних підприємств - виконавців та їх суміжників щодо виконання мобілізаційних завдань особливого періоду.

3.12. Забезпечують надання військовим комісаріатам відомостей про реєстрацію, банкрутство (ліквідацію) підприємств за напрямком діяльності;

4. Управління транспорту і зв'язку Хмельницької міської ради:

4.1 Приймає участь у плануванні, організації і забезпеченні мобілізаційної підготовки та мобілізації на території міста;

4.2 Приймає участь у формуванні проектів основних показників мобілізаційного плану за напрямком діяльності;

4.3 Приймає участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

4.4 Забезпечує залучення транспортної системи та систем управління і зв'язку для потреб мобілізації;

4.5 Приймає участь у плануванні і підготовці до нормованого забезпечення населення міста транспортними послугами в особливий період за напрямком діяльності;

4.6 Приймає участь в організації оповіщення та прибуття громадян, які призиваються на військову службу, техніки на збірні пункти та у військові частини, виділення транспортних та інших матеріально-технічних засобів і надання послуг Збройним Силам України, іншим військовим формуванням відповідно до мобілізаційного плану;

4.7 Організовує заходи з планування та підготовки до технічного прикриття в особливий період транспортної мережі міста;

4.8 Організовує диспетчерські служби для контролю та коригування роботи транспорту у місті;

4.9 Забезпечує потреби населення міста в транспортному обслуговуванні, розробляє та затверджує маршрутні мережі руху транспорту в місті щодо повсякденного перевезення населення та підвезення робочих змін до основних підприємств оборонного призначення;

5.Управління охорони здоров'я Хмельницької міської ради:

5.1 Бере участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

5.2 Забезпечує координацію роботи в особливий період підприємств, установ, закладів охорони здоров'я, що відносяться до комунальної форми власності територіальної громади міста;

5.3 Бере участь у плануванні та підготовці до нормованого забезпечення населення міста в особливий період продовольчими та непродовольчими товарами, медичним обслуговуванням;

5.4 Забезпечує підготовку лікарів та медичного персоналу закладів охорони здоров'я до роботи в особливий період;

5.5 Організовує та здійснює контроль за виконанням заходів щодо нарощування системи медичного забезпечення міста в особливий період, організовує виконання мобілізаційних завдань щодо забезпечення потреб Збройних Сил України та інших військових формувань, а також населення міста в лікарських засобах, медичній техніці та санітарно-господарському майні, організовує виконання заходів щодо забезпечення в місті функціонування станцій переливання крові, обсерваційних пунктів і складів з медичним обладнанням, медикаментами медичним майном в особливий період; організовує та здійснює контроль за проведенням профілактичних щеплень і надання невідкладної та планової і консультативної допомоги населенню міста в особливий період;

5.6 Здійснює контроль та нагляд за виконанням заходів спрямованих на забезпечення відповідного рівня санітарного та епідемічного стану міста відповідно до законодавства, державних стандартів, критеріїв та вимог правових актів особливого періоду;

5.7 Організовує взаємодію органів і установ охорони здоров'я з медичними службами Збройних Сил України, іншими військовими формуваннями;

5.8 Організовує і проводить суцільну вакцинацію населення проти найбільш небезпечних інфекцій;

6. Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради:

6.1 Бере участь в організації оповіщення та прибуття громадян, які призиваються на військову службу, техніки на збірні пункти та у військові частини відповідно до мобілізаційного плану;

6.2 Бере участь у плануванні і підготовці до технічного прикриття в особливий період об'єктів та споруд оборонного, важливого державного і міського значення;

6.3 Бере участь у плануванні, організації і забезпеченні мобілізаційної підготовки та мобілізації на території міста;

6.4 Бере участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

6.5 Подає пропозиції щодо передачі мобілізаційних завдань (замовлень) іншим підприємствам, установам та організаціям у разі ліквідації (реорганізації) підприємств, установ та організацій;

6.6 Бере участь у плануванні та підготовці до нормованого забезпечення населення міста в особливий період комунальними послугами;

6.7 Забезпечує своєчасне переведення підприємств житлово-комунального господарства міста для роботи в умовах особливого періоду;

6.8 Забезпечує надійне функціонування житлово-комунальних підприємств, установ і організацій незалежно від їх власності та підпорядкованості щодо надання послуг теплопостачання, водовідведення. санітарного очищення та підвищення рівня капітального і поточного ремонтів об'єктів життєзабезпечення;

6.9 Здійснює контроль за виконанням підприємствами житлово-комунального господарства мобілізаційних завдань щодо надання житлово-комунальних послуг Збройним Силам України та іншим військовим формуванням, а також підприємствам, що мають мобілізаційні завдання та населенню міста в особливий період;

6.10 Здійснює заходи щодо належного функціонування споруд і обладнання комунального господарства міста;

6.11 Забезпечує підготовку кваліфікованих спеціалістів по експлуатації об'єктів комунального господарства міста на заміну мобілізованим;

6.12 Узагальнює та надає пропозиції щодо необхідних потреб в електропостачанні, теплопостачанні, водопостачанні, водовідведенні та газопостачанні для населення в особливий період;

7. Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради:

7.1 Бере участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

7.2 Бере участь в організації оповіщення та прибуття громадян, які призиваються на військову службу, техніки на збірні пункти та у військові частини відповідно до мобілізаційного плану;

7.3 Бере участь у плануванні та підготовці до нормованого забезпечення населення міста в особливий період;

7.4 Забезпечує функціонування в умовах особливого періоду професійно - технічних і загальноосвітніх навчальних закладів освіти по підготовці кваліфікованих спеціалістів, в інтересах Збройних Сил України, інших військових формувань, господарства України; встановлює та затверджує кількість, найменування та програми занять учбових закладів освіти, які будуть функціонувати при проведенні мобілізації та в особливий період; контролює дотримання державних стандартів освіти у закладах усіх форм власності;

7.5 Приймає участь у перерозподілі трудових ресурсів на підприємствах, установах і організаціях господарства міста;

7.6 Організовує підготовку спеціалістів для забезпечення потреб Збройних Сил України та інших військових формувань, галузей економіки міста, підприємств, установ та організацій в особливий період;

7.7 Здійснює контроль за функціонуванням учбових закладів і закладів освіти та керує підготовкою необхідних спеціалістів для господарства міста;

 

8. Департамент архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради:

8.1 Забезпечує під час мобілізації в установленому порядку виділення земельних ділянок для потреб Збройних Сил України, інших військових формувань відповідно до мобілізаційного плану;

8.2 Бере участь у плануванні і підготовці до технічного прикриття в особливий період об'єктів, споруд, транспортних магістралей оборонного і важливого державного значення;

8.3 Аналізує стан будівництва і роботи підприємств щодо виготовлення будівельних матеріалів на території міста в особливий період;

8.4 Застосовує спрощені проектні рішення будівельних конструкцій, деталей та широке використання місцевих будівельних матеріалів;

8.5 Здійснює контроль за виконанням мобілізаційних завдань будівельними підприємствами та організаціями щодо забезпечення потреб Збройних Сил України та інших військових формувань в особливий період;

8.6 Визначає об'єкти незавершеного будівництва оборонної та найважливішої цивільної промислової продукції з метою їх завершення в особливий період; визначає об'єкти, з метою проведення їх консервації;

8.7 Координує діяльність суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку території, забудови міста, а також відбудови зруйнованих об'єктів оборонного призначення та життєзабезпечення населення в особливий період;

9. Фінансове управління Хмельницької міської ради:

9.1 Бере участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

9.2 Бере участь у плануванні та підготовці до нормованого забезпечення населення міста в особливий період.

9.3 Складає кошторис витрат на перший місяць при проведенні мобілізації та в особливий період та здійснює його реалізацію;

9.4 Забезпечує реалізацію міського бюджету особливого періоду на території міста; забезпечує фінансування мобілізаційного розгортання господарства міста згідно мобілізаційного плану;

9.5 Організовує фінансове забезпечення функціонування господарства та життєзабезпечення населення міста в особливий період;

9.6 Забезпечує функціонування фінансової системи міста в особливий період;

9.7 Здійснює контроль за дотриманням підприємствами, установами і організаціями чинного законодавства про використання коштів виділених державою в особливий період;

10. Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради:

10.1 Бере участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

10.2 Бере участь у плануванні та підготовці до нормованого забезпечення населення міста в особливий період;

10.3 Організовує виконання заходів щодо перерозподілу трудових ресурсів на підприємствах, в установах і організаціях міста незалежно від форм власності для забезпечення виконання мобілізаційних завдань, функціонування господарства міста в особливий період;

10.4 Забезпечує соціальний захист населення міста в особливий період;

10.5 Узагальнює дані щодо підготовки необхідної кількості спеціалістів, фахівців та складає заявки для їх термінової підготовки в учбових та професійно-технічних закладах;

10.6 Забезпечує трудовими ресурсами підприємства, установи та організації, які мають мобілізаційні завдання;

10.7 Організовує роботу щодо визначення переліку груп населення міста за категоріями нормованого забезпечення в особливий період;

10.8 Організовує роботу установ що опікуються малозахищеними верствами населення;

10.9 Організовує заходи соціального захисту інвалідів, багатодітних сімей, дітей-сиріт, сімей загиблих воїнів, самотніх матерів з дітьми, учасників ліквідації наслідків та постраждалих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, інших соціальне малозахищених верств населення міста та переселенців;

10.10 Здійснює контроль за функціонуванням джерел фінансування заходів соціального захисту населення;

10.11 Бере участь у плануванні та підготовці до нормованого забезпечення населення міста в особливий період продовольчими та непродовольчими товарами, медичним обслуговуванням;

11. Відділ кадрової роботи та з питань служби в органах місцевого самоврядування:

11.1 Бере участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

11.2 Приймає участь у розробці структури і штатного розпису виконавчих органів міської ради, в тому числі організаційно-штатної структури на особливий період;

12 Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення і охорони праці:

12.1 Виконує заходи щодо переведення управління на режим роботи особливого періоду;

12.2 Готує матеріально-технічне забезпечення виконання заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міста;

12.3 Організовує виконання завдань та здійснення контролю щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій природного (стихійного), техногенного та воєнного походження, захисту населення від способів ураження, які застосовуються противником;

12.4 Організовує та проводить заходи цивільного захисту населення в межах територіальної оборони та виконання евакуаційних заходів у межах міста з небезпечних районів;

12.5 Організовує взаємодію з Хмельницьким міським об’єднаним військовим комісаріатом, місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями міста щодо виконання завдань по ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та захисту населення міста, а також заходів цивільної захисту передбачених планом територіальної оборони району;

12.6 Координує та спрямовує зусилля сил і засобів, передбачених для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та захисту населення міста;

12.7 Веде облік втрат населення внаслідок надзвичайних ситуацій (бойових дій);

13. Управління комунального майна Хмельницької міської ради;

13.1 Бере участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

13.2 Бере участь у плануванні та підготовці до нормованого забезпечення населення міста в особливий період;

13.3 Забезпечує під час мобілізації в установленому порядку виділення та передачу будівель, споруд для потреб Збройних Сил України, інших військових формувань;

14. Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради;

14.1 Бере участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

14.2 Бере участь у плануванні та підготовці до нормованого забезпечення населення міста в особливий період;

15. Управління з питань реєстрації Хмельницької міської ради:

15.1 Бере участь у розробці мобілізаційного плану, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки;

15.2 Бере участь у плануванні та підготовці до нормованого забезпечення населення міста в особливий період;

 

16.Управління організаційної-інформаційної роботи та контролю Хмельницької міської ради;

 

16.1 Доводить нормативно-правові акти, розпорядження міського голови та рішення виконавчого комітету з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації до департаментів, управлінь, відділів, підприємств міста на які покладено виконання мобілізаційних завдань та населення міста.

 

18. Підприємства, установи, організації:

 

18.1 Організовують планування та здійснюють заходи щодо розробки оперативно мобілізаційних документі;

 

18.2 Організовують під час мобілізації заходи щодо переведення виробництва (діяльності) на функціонування в умовах особливого періоду;

18.3 Призначають працівників з питань мобілізаційної роботи.

 

Керуючий справами виконавчого комітету міської ради Ю. Сабій

 

Завідувач відділу з питань оборонно-мобілізаційної

і режимно-секретної роботи та взаємодії

з правоохоронними органами Ю. Шкабура

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Хмельницької міської ради

від ________ № _______

 

 

Положення

про організацію мобілізаційної підготовки

у місті Хмельницькому.

Дане положення визначає основи планування та організації мобілізаційної підготовки на території міста Хмельницького.

І. Загальні положення

1. Мобілізаційна підготовка - це комплекс організаційних, економічних, фінансових, соціальних, правових і спеціальних заходів, які здійснюються в виконавчому комітеті міської ради у мирний час з метою підготовки виконавчих органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій міста до своєчасного та організованого переведення до функціонування в особливий період і задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань, економіки міста та забезпечення життєдіяльності населення.

2. Основними завданнями мобілізаційної підготовки є:

розроблення мобілізаційного плану міста на особливий період, довготермінових програм та річних планів мобілізаційної підготовки;

підготовка виконавчих органів місцевого самоврядування, економіки міста до функціонування в умовах особливого періоду;

визначення можливостей щодо задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань, економіки міста, а також життєзабезпечення населення в особливий період;

визначення обсягів фінансування заходів з мобілізаційної підготовки;

забезпечення виконання підприємствами, установами і організаціями мобілізаційних завдань (замовлень), у разі їх банкрутства (ліквідації), здійснення передачі їх завдань іншим підприємствам, установам та організаціям, розташованим на території міста;

утворення і підготовка до розгортання спеціальних формувань, призначених для передачі у разі мобілізації до складу Збройних Сил України, інших військових формувань, а також для забезпечення функціонування економіки міста в умовах особливого періоду;

організація створення та утримання страхового фонду конструкторської, технологічної та проектної документації мобілізаційного призначення для забезпечення виробництва озброєння, військової техніки, важливої продукції матеріально-технічного призначення, будівництва і відновлення об’єктів господарства, створення, зберігання та оновлення на підприємствах, установах, організаціях необхідних запасів мобілізаційного резерву;

здійснення контролю за підготовкою і утриманням в належному стані техніки та об'єктів, призначених для передачі у разі мобілізації Збройним Силам України, іншим військовим формуванням;

створення та утримання в готовності до роботи під час мобілізації та на воєнний час системи оповіщення, управління та зв'язку;

планування і підготовка до нормованого забезпечення населення продовольчими та непродовольчими товарами, медичного обслуговування, забезпечення послугами зв'язку, транспорту, комунальними та побутовими послугами;

забезпечення спільно з військовим комісаріатом функціонування системи військового обліку військовозобов'язаних і призовників;

підготовка та накопичення військово-навчених ресурсів, військовозобов'язаних і призовників за військово-обліковими спеціальностями для комплектування Збройних Сил України, інших військових формувань у мирний час та у ході мобілізації;

бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час;

здійснення методологічного та методичного забезпечення мобілізаційної підготовки та підприємств, установ та організацій, що перебувають у державній або комунальній власності, які залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) в особливий період;

підготовка керівного складу виконавчих органів місцевого самоврядування до дій у разі мобілізації;

проведення та участь у військово-економічних навчаннях і тренуваннях;

перевірка й оцінка стану мобілізаційної готовності підприємств, установ та організацій, що перебувають у державній або комунальній власності, які залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень).

 

II. Основи планування та організації проведення мобілізаційної

підготовки

 

2.1. Мобілізаційна підготовка організовується і проводиться відповідно до Закону України „Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", актів Президента України та Кабінету Міністрів України, "Положення про мобілізаційну підготовку національної економіки", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.07. 2006 року № 894-09 і цього Положення.

2.2. Основою мобілізаційної підготовки є розроблення мобілізаційного плану міста на особливий період.

Мобілізаційний план - це сукупність організаційно-розпорядчих, планових та довідково-інформаційних документів, які визначають зміст, порядок, обсяги та терміни проведення заходів своєчасного та організованого переведення місцевих органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевого самоврядування та господарства на роботу в умовах особливого періоду, спрямованих на забезпечення оборонних потреб держави, Збройних Сил України, інших військових формувань, невідкладних потреб населення та економіки.

Мобілізаційний план розробляється у мирний час на підставі затверджених розпорядженням голови облдержадміністрації мобілізаційних завдань.

Для розробки, корегування та вдосконалення складових частин мобілізаційного плану, розпорядженням міського голови затверджується Положення, яким визначаються виконавчі органи міської ради, які за напрямками своєї діяльності опрацьовують відповідні документи.

2.3. Керівництво мобілізаційною підготовкою та мобілізацією, розробкою мобілізаційного плану міста на особливий період покладається на міського голову, який несе персональну відповідальність за реалізацію Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, а також за виконання завдань, віднесених законодавством України до компетенції виконавчого комітету міської ради, пов'язаних з мобілізаційною підготовкою на території міста.

Керівництво мобілізаційною підготовкою та мобілізацією, розробкою необхідних документів мобілізаційного плану у виконавчих органах міської ради покладається на їх керівників.

2.4. Організація заходів мобілізаційної підготовки та мобілізації, виконання і контроль за їх здійсненням, координація розробки мобілізаційного плану на особливий період, довготермінових і річних програм мобілізаційної підготовки міста, здійснення методологічного та методичного забезпечення цієї роботи покладається на відділ з питань оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами, повноваження та обов'язки якої визначені посадовою інструкцією.

2.5. Відділ з питань оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи та взаємодії з

правоохоронними органами безпосередньо підпорядковується міському голові.

 

Керуючий справами виконавчого комітету міської ради Ю. Сабій

Завідувач відділу з питань оборонно-мобілізаційної

і режимно-секретної роботи та взаємодії

з правоохоронними органами Ю. Шкабура

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!