Рішення міської ради

Про внесення змін в рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016 року №12 із внесеними змінами

 

 

 

УКРАЇНА
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА


Рішення п’ятнадцятої сесії

№19 від 31.05.2017 р.

 

Про внесення змін в рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016 року №12 із внесеними змінами

 

Розглянувши пропозицію виконавчого комітету, керуючись Законами України «Про адміністративні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016р. №12 “Про затвердження Регламенту управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради та втрату чинності рішень сесій” із внесеними змінами:

1.1. виклавши п.10 додатку в новій редакції:

«10. Графік роботи управління

10.1. Управління адміністративних послуг в місті Хмельницькому працює без перерви на обід:

- понеділок, вівторок та середу з 09.00 до 18.15;

- четвер з 09.00 до 20.00;

- п'ятниця з 09.00 до 17.00;

- субота з 08.00 до 15.00.

Вихідний день — неділя, святкові та неробочі дні.

10.2. Прийом суб'єктів звернень адміністраторами Управління проводиться згідно з графіком:

- понеділок, вівторок та середа з 09.00 до 17.00;

- четвер з 09.00 до 20.00;

- п'ятниця з 09.00 до 16.00;

- субота з 08.00 до 15.00.

10.3. У понеділок, вівторок, середу з 17.00 до 18.15, та у п'ятницю з 16.00 до 17.00 проводиться робота з документами.

10.4. Адміністратори Управління працюють відповідно до гнучкого графіка роботи.

10.5. Гнучкий графік роботи щомісячно затверджується начальником Управління.

10.6. Суб'єктам господарювання, які надають супутні послуги в Управлінні, рекомендується працювати згідно з графіком роботи Управління, який визначений у п.10.1.;

1.2. виклавши п. 11 додатку в новій редакції:

11. Графік роботи філії №1 Управління

11.1. Філія №1 Управління працює:

-  понеділок, вівторок, середа, четвер з 09.00 до 18.15;

-  п'ятниця з 09.00 до 17.00;

- обідня перерва за гнучким графіком.

Вихідний день — субота, неділя, святкові та неробочі дні.

11.2. Прийом суб'єктів звернень адміністраторами Управління проводиться згідно з графіком:

- понеділок, вівторок, середа, четвер з 09.00 до 17.00;

- п'ятниця з 09.00 до 16.00;

11.3. Графік роботи затверджується начальником Управління.

11.4. Суб’єктам господарювання, які надають супутні послуги в філії №1 Управління, рекомендується працювати відповідно до графіка роботи філії №1 Управління.»

2. Відповідальність за виконання рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Ю.Сабій та начальника управління адміністративних послуг О.Хохлова.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, антикорупційної політики, забезпечення правопорядку та зв’язку з військовими частинами.

 

Міський голова О.Симчишин

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!