Рішення міської ради
Про внесення змін в рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016 року №12 із внесеними змінами
УКРАЇНА
ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Рішення п’ятнадцятої сесії
№19 від 31.05.2017 р.
Про внесення змін в рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016 року №12 із внесеними змінами
Розглянувши пропозицію виконавчого комітету, керуючись Законами України «Про адміністративні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення шостої сесії Хмельницької міської ради від 18.05.2016р. №12 “Про затвердження Регламенту управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради та втрату чинності рішень сесій” із внесеними змінами:
1.1. виклавши п.10 додатку в новій редакції:
«10. Графік роботи управління
10.1. Управління адміністративних послуг в місті Хмельницькому працює без перерви на обід:
- понеділок, вівторок та середу з 09.00 до 18.15;
- четвер з 09.00 до 20.00;
- п'ятниця з 09.00 до 17.00;
- субота з 08.00 до 15.00.
Вихідний день — неділя, святкові та неробочі дні.
10.2. Прийом суб'єктів звернень адміністраторами Управління проводиться згідно з графіком:
- понеділок, вівторок та середа з 09.00 до 17.00;
- четвер з 09.00 до 20.00;
- п'ятниця з 09.00 до 16.00;
- субота з 08.00 до 15.00.
10.3. У понеділок, вівторок, середу з 17.00 до 18.15, та у п'ятницю з 16.00 до 17.00 проводиться робота з документами.
10.4. Адміністратори Управління працюють відповідно до гнучкого графіка роботи.
10.5. Гнучкий графік роботи щомісячно затверджується начальником Управління.
10.6. Суб'єктам господарювання, які надають супутні послуги в Управлінні, рекомендується працювати згідно з графіком роботи Управління, який визначений у п.10.1.;
1.2. виклавши п. 11 додатку в новій редакції:
11. Графік роботи філії №1 Управління
11.1. Філія №1 Управління працює:
- понеділок, вівторок, середа, четвер з 09.00 до 18.15;
- п'ятниця з 09.00 до 17.00;
- обідня перерва за гнучким графіком.
Вихідний день — субота, неділя, святкові та неробочі дні.
11.2. Прийом суб'єктів звернень адміністраторами Управління проводиться згідно з графіком:
- понеділок, вівторок, середа, четвер з 09.00 до 17.00;
- п'ятниця з 09.00 до 16.00;
11.3. Графік роботи затверджується начальником Управління.
11.4. Суб’єктам господарювання, які надають супутні послуги в філії №1 Управління, рекомендується працювати відповідно до графіка роботи філії №1 Управління.»
2. Відповідальність за виконання рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Ю.Сабій та начальника управління адміністративних послуг О.Хохлова.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань регламенту, депутатської діяльності, антикорупційної політики, забезпечення правопорядку та зв’язку з військовими частинами.
Міський голова О.Симчишин