Проекти рішень виконавчого комітету
Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозицій про затвердження Програми розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки
Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозицій про затвердження Програми розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки
Розглянувши клопотання управління транспорту та зв’язку, з метою підвищення якості пасажирських перевезень на території Хмельницької міської територіальної громади, керуючись законами України «Про автомобільний транспорт», «Про міський електричний транспорт», «Про транспорт» та «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Внести на розгляд сесії міської ради пропозицію про затвердження Програми розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки згідно з додатком.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на управління транспорту та зв’язку, фінансове управління та заступника міського голови М. Ваврищука.
Міський голова Олександр СИМЧИШИН
Додаток до рішення виконавчого
комітету
від ________ №______
ПРОГРАМА
розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки
ВСТУП
Програма розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки (далі - Програма) розроблена управлінням транспорту та зв’язку Хмельницької міської ради відповідно до чинного законодавства України.
Транспорт відіграє одну з ключових ролей у виробничій інфраструктурі Хмельницької міської територіальної громади, забезпечуючи необхідний рівень життєдіяльності суспільства. Однією з головних задач у сфері пасажирських перевезень є оптимізація існуючих транспортних мереж, з основним акцентом на розвиток міського електротранспорту та адаптацію обсягів роботи пасажирського автотранспорту до потреб населення. Громадський транспорт Хмельницької міської територіальної громади складається з електричного та автомобільного пасажирського транспорту.
Вимоги до міського та приміського пасажирського транспорту включають в себе комфортність, мобільність, надійність, регулярність руху та високий рівень безпеки під час здійснення перевезень.
Програма враховує вимоги чинного законодавства та потреби населення у галузі пасажирських перевезень, нею визначені цілі, завдання, пріоритетні напрямки та очікувані результати розвитку пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки.
В Програмі зазначені підсумки роботи громадського транспорту громади за 2019-2023 рік з існуючими проблемами та основними векторами роботи пасажирського автомобільного транспорту у 2024-2028 роках.
Метою цієї програми є удосконалення системи надання послуг пасажирського транспорту за допомогою підвищення якості вказаної послуги та її рівня безпеки, створення конкурентноспроможного середовища на ринку транспортних послуг, підвищення екологічності та енергоефективності, а також на розвиток інфраструктури в галузі автомобільного та електричного транспорту. Вона передбачає виконання комплексу заходів у визначені терміни, спрямованих на оновлення рухомого складу та покращення всіх аспектів транспортної системи.
І. Огляд галузі та стан пасажирських перевезень на території Хмельницької міської територіальної громади.
Серед різних видів транспорту, автомобільний транспорт виступає домінуючим з точки зору обсягів перевезень та впливу на різні аспекти нашого життя. Автомобільний транспорт є важливим видом транспорту, що відповідає за задоволення потреб населення та суспільного виробництва в сфері пасажирських перевезень.
Електричний транспорт, у свою чергу, є складовою частиною єдиної транспортної системи, спрямованої на перевезення громадян тролейбусами відповідно до соціальних потреб. Розвиток цього виду транспорту передбачає впровадження принципів державної політики у сфері міського електротранспорту, підвищення ефективності та надійності його функціонування відповідно до встановлених нормативів і стандартів.
Забезпечення надійних і якісних послуг міського та приміського пасажирського транспорту має велике соціальне значення, забезпечуючи зручний доступ до робочих місць, обслуговування, освітніх та культурних закладів, тощо.
У сфері пасажирських перевезень головним завданням є оптимізація існуючої транспортної мережі, пристосування обсягів пасажирського транспорту до потреб населення та удосконалення транспортної інфраструктури громади.
Станом на сьогоднішній день, площа Хмельницької міської територіальної громади становить 495 км2, з них 93,5 км2 площа міста Хмельницького.
Для задоволення потреб в сфері пасажирських перевезень затверджено міську та приміську транспортні мережі.
1. Міська, що включає в себе:
- 27 тролейбусних маршрутів (з яких функціонує 26);
- 48 автобусних маршрутів (з яких функціонує 36).
2. Приміська, що включає в себе:
- 14 автобусних маршрутів (усі функціонують).
Всі транспортні засоби, які залучаються для перевезення пасажирів, працюють у звичайному режимі руху.
Для надання послуг використовуються в середньому 68 одиниць електротранспорту з 97 передбачених та 240 автобусів з 351 передбачених, з них: 52 - великої місткості, 38 - середньої місткості та 150 малої місткості.
Наразі, 69,5 % тролейбусів (або 72 із 105) і 75,9% автобусів (або 41 із 54), що знаходяться на балансі Хмельницького комунального підприємства «Електротранс» відпрацювали свій строк експлуатації.
Протягом 2019-2023 років відбулося значне оновлення рухомого складу як комунальної, так і приватної форм власності.
Так, фізичною особою-підприємцем Мішиним О.В. придбано 14 великогабаритних автобусів іноземного виробництва (марок MAN і Mercedes-Benz), які залучаються для перевезення пасажирів на маршрутах загального користування № 21 «Катіон - Автостанція № 1», № 22 «Катіон - Озерна» (міські), № 7 «Хмельницький - Іванківці» та № 8 «Хмельницький - Олешин».
Також, товариством з обмеженою відповідальністю «Рембуд-транс» закуплено 3 аналогічних автобуси (марки MAN), які відновили свою роботу на маршруті загального користування № 19 «Ракове - Озерна».
За рахунок придбання додаткових одиниць техніки, товариством з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке таксі» на маршрутах № 29 «Озерна - Катіон» та № 49 «Озерна - Катіон» замінено 24 транспортні засоби малої місткості на 12 комфортних автобусів класу «І» (марки Mercedes-Benz).
Також, товариством з обмеженою відповідальністю «Рембуд-транс» закуплено 3 великогабаритних автобуси (марки MAN), які розпочали свою роботу на маршруті загального користування № 19 «Ракове - Озерна».
Поновлено функціонування маршруту № 2 «вул. Північна - Ракове». Приватним підприємством «АвтоГаз-Захід» для його обслуговування залучається 8 низькополих транспортних засобів (марок Mercedes-Benz та Scania).
Для потреб Хмельницького комунального підприємства «Електротранс», за кошти підприємства та бюджету громади проведено закупівлю 19 нових автобусів середньої пасажиромісткості (марки Ataman, 13 з них вже працюють на маршрутах міста № 3 «Озерна - Ракове», № 4 «Ружична - Вул. Староміська», № 5 «Лезневе - Львівське шосе», № 35 «Озерна - Катіон» та № 15 «Хмельницький - Шаровечка»). Решта автобусів будуть використовуватись для надання послуг на інших маршрутах міста. Крім цього, придбано 16 бувших у використанні великогабаритних автобусів (марок Solaris, Temsa, Scania та Setra), які також залучаються для перевезення громадян на маршрутах № 20 «Катіон - Лезневе» та № 8 «Озерна - Ракове».
Зазначеним підприємством придбано 2 вживаних тролейбуси (марки Skoda),в тому числі один зчленований, які працюють на різних маршрутах. Здійснено відновлювальний ремонт 5 тролейбусів та тривають аналогічні роботи ще по одному тролейбусу. Подібні заходи триватимуть і надалі.
Встановлено 23 нових павільйони для очікування пасажирами громадського транспорту.
В рамках реалізації проєкту «Модернізація громадського тролейбусного транспорту у м. Хмельницький», між Хмельницьким комунальним підприємством «Електротранс» та Європейським банком реконструкції та розвитку підписано кредитний договір (який вже ратифіковано відповідним рішенням сесії міської ради) на суму 10.6 мільйонів євро, які включають в себе грантові кошти від двох грантодавців, а саме: 2 млн 750 тис євро від Інвестиційної Платформи Сусідства ЄС та 1 млн 700 тис євро від Спеціального Антикризового Фонду ЄБРР. Відповідні грантові угоди вже підписані та затверджені міською радою. Строк погашення цього кредиту - 13 років.
Серед іншого, планується провести реконструкцію електропостачання та розподільної мережі для тролейбусів (вже замінено 14 км), придбати нові низькопідлогові тролейбуси у кількості 40-44 одиниці та провести оновлення транспортної інфраструктури, яка включатиме модернізацію обладнання тролейбусного ДЕПО, тягових підстанцій, встановлення сучасного комплексу телемеханіки на 10 тягових підстанціях, осучаснення комплексу мийки тролейбусів та реконструкцію існуючих зупинок громадського транспорту (встановлення енергозберігаючого освітлення).
Морально застарілий автомобільний транспорт, що забезпечує перевезення пасажирів на території Хмельницької міської територіальної громади сприяє зростанню рівня незадоволеності серед населення та потребує оновлення. Співвідношення малогабаритного транспорту до середньогабаритного та великогабаритного становить - 62, %. Цей показник знизився порівняно з попередніми роками на 23 %, що демонструє позитивний вектор розвитку. Беручи до уваги пропускну спроможність у деяких мікрорайонах міста, певна кількість автобусів малої місткості залишиться, однак необхідно мінімізувати вказаний відсоток для забезпечення високого рівня комфортності у сфері пасажирських перевезень.
Враховуючи вищевказане, можна зробити висновок, що сфера пасажирських перевезень вимагає постійного поліпшення та розвитку.
ІІ. Проблемні питання в сфері пасажирських перевезень на автотранспорті Хмельницької міської територіальної громади.
Основними проблемними питання в сфері пасажирських перевезень на автотранспорті Хмельницької міської територіальної громади є:
1. Кадровий дефіцит персоналу;
2. Низький відсоток екологічних видів громадського транспорту;
3. Зменшення кількості платоспроможних пасажирів;
4. Недосконалий розвиток вулично-дорожньої мережі, інженерно-транспортної інфраструктури, які не відповідають сучасним темпам автомобілізації громади;
5. Брак транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
6. Нестабільні показники графікованості громадського транспорту;
7. Недосконалий механізм стовідсоткової компенсації витрат за перевезення пільгових пасажирів;
8. Недостатній розвиток професійної освіти у напрямку збільшення кількості та якості підготовки спеціалістів інженерно-технологічних професій;
У разі не усунення зазначених проблемних питань, знизиться рівень безпеки міського та приміського автомобільного транспорту, неминуче збільшуватиметься кількість екологічних проблем та дорожньо-транспортних пригод.
Крім того, вулично-дорожня мережа буде переповнена приватним транспортом, що викликатиме постійні затори як в центральній частині міста так і в окремих мікрорайонах.
ІІІ. Фактори впливу на вищевказані проблеми.
1. Кадровий дефіцит персоналу:
1.1. Відсутність необхідної кількості водіїв для забезпечення безперебійної роботи відповідної кількості автотранспорту на маршрутах.
Дана проблема пов’язана, з виїздом за кордон значної частки населення у зв’язку з початком повномасштабної війни.
Для забезпечення відповідної роботи транспортних засобів впродовж 17 годин, що відповідає робочому часу від 06:00 до 23:00 годин, необхідно мати трьох водіїв згідно з режимом праці та відпочинку. Проте, підприємства, які здійснюють перевезення пасажирів, не мають відповідного фінансового забезпечення для працевлаштування такої кількості водіїв для одного транспортного засобу, особливо враховуючи фактичну несумісність оплати за надані послуги.
1.2. Невідповідний рівень оплати праці.
Скрутне фінансове становище автомобільних перевізників викликане, серед іншого, введеними раніше обмежувальними заходами пов’язаними із карантином та військовою агресією не дозволяє забезпечити належний рівень оплати праці для кваліфікованих водіїв із тривалим досвідом роботи.
Більша частина вказаних водіїв знаходить роботу за кордоном та звільняється у зв’язку із недостатнім обсягом заробітної плати.
1.3. Дефіцит сучасних підходів для надання освітніх послуг з метою підготовки професійного персоналу.
1.4. Відсутність механізму заохочення кваліфікованого персоналу.
Перевізникам Хмельницької міської територіальної громади варто звернути увагу на недопустимість відтоку кваліфікованого персоналу на підприємствах шляхом введення будь-яких систем заохочення працівників в межах чинного законодавства України.
1.5. Мобілізаційні заходи.
Протягом 2022-2023 років вагома частка працівників перевізників, які забезпечували перевезення пасажирів на автобусних маршрутах Хмельницької міської територіальної громади були увільнені у зв'язку з проходженням військової служби у Збройних Силах України.
2. Низький відсоток екологічних видів громадського транспорту.
2.1. Цінова політика.
На сьогодні, у автомобільних перевізників відсутній інтерес до купівлі електробусів у зв’язку з низьким рівнем рентабельності по перевезенню громадян.
У зв'язку з високою собівартістю електроавтобусів, необхідно шукати альтернативні шляхи переходу на більш сучасні технології громадського транспорту та рухатись у напрямку збільшення кількості тролейбусів, розвитку інфраструктури необхідної для їх роботи.
2.2. Невідповідність тарифів до реальних витрат по перевезенню пасажирів.
Обгрунтований тариф на проїзд транспортом повинен сприяти розвитку міського та приміського пасажирського транспорту та підприємницькому інтересу. Також він стимулюватиме впровадження новітніх технологій (в тому числі оновлення рухомого складу), що в свою чергу сприятиме: створенню конкуретноспроможного середовища; появі нових учасників в галузі автомобільного транспорту; забезпеченню вищого рівня комфортності пасажирських перевезень; залученню інвестицій та забезпеченню стійких економічних умов роботи.
3. Зменшення кількості платоспроможних пасажирів
3.1. Транспортні затори.
Погіршення руху на дорогах та зростання транспортних заторів може збільшити час подорожей громадським транспортом, що може стати чинником, який робить інші види транспорту більш привабливими.
3.2. Зменшення пасажиропотоку у зв'язку з введенням карантину на території України.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із внесеними змінами) було запроваджено ряд обмежень, серед іншого на загальну дозволену кількість перевезення пасажирів.
В результаті чого перевізники не отримали фінансового ресурсу у зв’язку з тим, що деякі роботодавці та суб’єкти господарювання призупинили свою діяльність.
3.3. Економічна рецесія.
В періоди економічної нестабільності, люди можуть зменшувати свої витрати, в тому числі, відмовлятись від поїздок на громадському транспорті.
3.4. Екологічні аспекти.
Зростаюча свідомість щодо забруднення повітря та кліматичних змін може підштовхувати людей обирати більш екологічно чисті види транспорту.
4. Недосконалий розвиток вулично-дорожньої мережі, інженерно-транспортної інфраструктури, які не відповідають сучасним темпам автомобілізації Хмельницької міської територіальної громади.
4.1. Відсутність необхідної транспортної інфраструктури у віддалених мікрорайонах міста Хмельницького та деяких населених пунктах, що входять до складу Хмельницької міської територіальної громади.
Проблемою запуску нових автобусних маршрутів на території Хмельницької міської територіальної громади є відсутність належного рівня дорожнього покриття у населених пунктах, тротуарів, пішохідних переходів, нанесеної розмітки та необхідність облаштування «заїзних кишень», місць для розвороту або місць для відпочинку водіїв у віддалених мікрорайонах, вузька ширина проїзної частини.
4.2. Низький рівень пропускної спроможності основних вулиць та магістралей Хмельницької міської територіальної громади.
У зв'язку із розвантаженням товарів на зупинках громадського транспорту та відрізках проїзної частини, відсутністю відповідних дорожніх знаків заборони або їх ігноруванням, значною частиною нерегульованих перехресть, курсуванням великовантажного транспорту основними вулицями та магістралями Хмельницької міської територіальної громади, на багатьох відрізках дороги можна спостерігати утворення корок (особливо у ранковий та вечірній час).
На пропускну спроможність вулиць беззаперечно впливає невідповідність кількості смуг на певних ділянках дороги, вагома частка вулиць із одностороннім рухом, хаотичне паркування легкових автомобілів.
5. Брак транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
5.1. Соціальна необхідність.
В результаті початку повномаштабного вторгнення в Україну, внутрішньо переміщені були змушені виїхати із зон бойових дій та тимчасово проживають на території Хмельницької міської територіальної громади, що призвело до зростання кількості маломобільних груп населення.
Беручи до уваги вищевказане, зросла потреба у забезпеченні доступності транспортних послуг для людей з обмеженими можливостями.
5.2. Збільшення кількості пільгових категорій населення.
Порівняно з минулими роками кількість осіб, які мають право на безоплатний проїзд у громадському транспорті збільшилась, в той час як відшкодування автомобільним перевізникам за їх проїзд залишилось на тому ж рівні.
6. Нестабільні показники графікованості громадського транспорту.
6.1. Нестабільність транспортної інфраструктури.
Регулярне проведення дорожних робіт, можливі дорожньо-транспортні пригоди, які утворюють затори та впливають на пунктуальність громадського транспорту.
6.2. Дорожні обставини.
Погодні умови є фактором впливу на швидкість руху усіх учасників дорожнього руху та можливість ефективного виконання розкладу руху.
6.3. Нерівномірний показник пасажиропотоку.
6.4. Технічні аспекти.
Непередбачувані поломки та несправності транспортних засобів можуть вплинути на виконання графіків руху та можливості виконання рейсів в подальшому.
7. Недосконалий механізм стовідсоткової компенсації витрат за перевезення пільгових пасажирів.
7.1. Відсутність фінансування.
Рішенням 7-ї сесії Хмельницької міської ради від 20.07.2016 року № 20 «Про затвердження Положення про порядок розрахунку компенсаційних виплат за пільговий проїзд автотранспортом окремих категорій громадян» (із внесеними змінами) затверджено відповідне Положення, яким встановлено порядок здійснення розрахунків за пільговий проїзд автотранспортом загального користування на міських маршрутах окремих категорій громадян та передбачено механізм відшкодування для перевізників за такі перевезення.
Вказане рішення передбачає розрахунок обсягу відшкодування за здійснене пільгове перевезення автотранспортом, який відбувається на підставі визначеної кількості пільгових місць до посадочних місць згідно технічних характеристик транспортних засобів: клас А (автобуси середньої місткості) - 3 пільгових місця, клас В (автобуси малої місткості) - 2 пільгових місця, клас I (автобуси великої місткості) - 10 пільгових місць, клас II (автобуси середньої місткості) - 5 пільгових місць, клас III (автобуси великої місткості) - 10 пільгових місць.
Розмір відшкодування з бюджету Хмельницької міської територіальної громади за перевезення пільгових категорій пасажирів не в повному обсязі покриває збитки перевізників від фактично здійснених перевезень.
7.2. Відсутність механізму адресної грошової допомоги пільговим категоріям громадян, які мають право на безкоштовний проїзд у громадському транспорті.
8. Недостатній розвиток професійної освіти у напрямку збільшення кількості та якості підготовки спеціалістів інженерно-технологічних професій
8.1. Низька оплата праці педагогічних кадрів.
Незадовільний рівень заробітної плати призводить до втрати кваліфікованих фахівців та впливає на їхню мотивацію і ефективність.
8.2. Відсутність оновлень освітнього процесу.
Навчальні програми повинні відповідати сучасним вимогам та технологічним тенденціям. В підсумку брак оновлень призводить до старіння методики навчання.
Крім того, слід звернути увагу на матеріально-технічну базу, яка теж потребує постійного оновлення для здобуття актуальних практичних навичок.
IV. Шляхи розвитку та вдосконалення громадського транспорту
№ з/п |
Перелік заходів Програми (завдання) |
Виконавець |
Джерела фінансування |
Термін виконання |
Прогнозований обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань (тис.грн) |
1. |
Придбання великогабаритного транспорту (автобусів) |
Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством. |
2024-2028 р.р. |
37 819 |
Показники |
Термін виконання |
||||
2024 |
2025 |
2026 |
2027 |
2028 |
|
Кількість |
- |
5 |
5 |
- |
- |
Обсяг фінансування, тис.грн. |
- |
18 377 |
19 442 |
- |
- |
в тому числі: |
|
|
|
|
|
Бюджет громади |
- |
18 377 |
19 442 |
- |
- |
2. |
Придбання та встановлення нових зупинок для очікування пасажирами громадського транспорту |
Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством |
2024-2028 р.р. |
8 158 |
Показники |
Термін виконання |
||||
|
2024 |
2025 |
2026 |
2027 |
2028 |
Кількість |
5 |
5 |
5 |
- |
- |
Обсяг фінансування, тис.грн. |
2 632 |
2 816 |
2 980 |
- |
- |
в тому числі: |
|
|
|
|
|
Бюджет громади |
2 632 |
2 816 |
2 980 |
- |
- |
3. |
Створення умов сприяння розвитку транспорту (відповідний тариф або дотація з міського бюджету), формування тарифної політики |
Управління транспорту та зв’язку Фінансове управління Управління праці та соціального захисту населення |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством. |
2024-2028 р.р. |
- |
4. |
Запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду на території Хмельницької міської територіальної громади. |
Управління транспорту та зв’язку Управління праці та соціального захисту населення |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством. |
2024-2025 р.р. |
- |
5. |
Запровадження механізму відшкодування коштів перевізникам за транспортні послуги з перевезення пасажирів громадського транспорту (машино-кілометр) на території Хмельницької міської територіальної громади. |
Управління транспорту та зв’язку
|
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством. |
2024-2028 р.р |
- |
6. |
Формування та виконання обсягів замовлення фахівців на підготовку робітничих кадрів у професійно-технічних навчальних закладах міста відповідно до потреб сучасного ринку праці в транспортній галузі. |
Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» Департамент освіти та науки |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством |
Постійно |
- |
7. |
Проведення аналізу дорожньої мережі. |
Управління комунальної інфраструктури |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством |
2024-2025 р.р. |
- |
8. |
Проведення комплексного обстеження пасажиропотоків на території Хмельницької міської територіальної громади |
Управління транспорту та зв’язку Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс»
|
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством. |
2024 р. |
1500 |
9. |
Розробка проекту «Створення належних умов для руху тролейбусів у мікрорайоні Гречани» |
Управління комунальної інфраструктури Управління архітектури та містобудування Управління транспорту та зв’язку Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством. |
2024-2028 р. |
- |
10. |
Розширення проїзної частини доріг та будівництво заїзних кишень на зупинках громадського транспорту, зазначених у додатку № 1. |
Управління комунальної інфраструктури |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством |
Постійно |
- |
11. |
Проведення капітального ремонту та будівництво доріг, зазначених у додатку № 1. |
Управління комунальної інфраструктури |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством. |
Постійно |
- |
12. |
Будівництво шляхопроводу через залізничний переїзд по Старокостянти-нівському шосе. |
Управління архітектури та містобудування
|
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством |
2024-2028 р.р. |
- |
13. |
Створення місць для паркування приватного транспорту. |
Управління комунальної інфраструктури Управління архітектури та містобудування
|
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством. |
Постійно |
- |
14. |
Створення додаткового місця для відстою громадського транспорту в районі кінцевої зупинки у мікрорайоні Озерна |
Управління комунальної інфраструктури Управління архітектури та містобудування Хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством. |
2024-2028 р.р. |
- |
15. |
При будівництві житлових будинків, торгівельних та офісних центрів передбачати місця для паркування транспортних засобів. |
Управління архітектури та містобудування Управління торгівлі |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством |
Постійно |
- |
16. |
Облаштування передбачених місць для паркування транспортних засобів з урахуванням вимог чинного законодавства |
Комунальне підприємство по організації роботи міського пасажирського транспорту |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством |
2024-2028 р.р. |
- |
17. |
Коригування або затвердження нових маршрутів (міської та приміської мереж). |
Управління транспорту та зв’язку |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством |
Постійно |
- |
18. |
Оплата послуг за користування єдиною міською системою управління та супутникового моніторингу пасажирського транспорту загального користування на території Хмельницької міської територіальної громади (автобуси). |
Управління транспорту та зв’язку |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством. |
2024 р. |
605 |
Всього: |
|
48 082 |
V. Очікувані результати від реалізації заходів Програми
1. Зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та поліпшення рівня безпеки дорожнього руху.
2. Запровадження сучасних систем пов’язаних із роботою міського та приміського пасажирського транспорту.
3. Скорочення відсотку транспортних засобів малої місткості по відношенню до середнього та великогабаритного автотранспорту.
4. Забезпечення повного обліку пільгових категорій пасажирів, що дасть змогу отримувати достовірні дані для подальшого відшкодування за фактично надані транспортні послуги.
5. Розвиток електричного транспорту, збільшення питомої ваги електротранспорту в міських пасажироперевезеннях, в тому числі для покращення екологічної ситуації.
6. Стимулювання пасажирів до оплати проїзду безготівковими методами.
7. Можливість формувати економічно обґрунтований тариф на підставі даних отриманих від автоматизованої системи обліку оплати проїзду.
8. Збільшення пропускної спроможності доріг, що сприятиме зменшенню витрат часу пасажирів на поїздку до місця призначення.
9. Баланс між обґрунтованими витратами пов’язаними із наданням послуг та платоспроможним попитом на них.
10. Збільшення рівня комфортності пасажирських перевезень, в тому числі для маломобільних груп населення.
VІ. Фінансове забезпечення реалізації Програми
Джерелами фінансування заходів програми є:
6.1. Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади;
6.2. Кошти підприємств, залучені на реалізацію програми розвитку;
6.3. Інші джерела, не заборонені законодавством.
Керуючий справами виконавчого комітету Юлія САБІЙ
В.о. начальника управління
транспорту та зв’язку Костянтин КОСТИК
Додаток № 2 до Програми
Паспорт Програми
розвитку та вдосконалення міського та приміського пасажирського транспорту на території Хмельницької міської територіальної громади на 2024-2028 роки
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Управління транспорту та зв’язку |
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа, на підставі якого здійснено розробку Програми |
Закони України: 1) від 05.04.2001 року №2344-ІІІ «Про автомобільний транспорт» (із внесеними змінами); 2) від 29.06.2004 року №1914-IV «Про міський електричний транспорт» (із внесеними змінами); 3) від 10.11.1994 року №232/94-ВР «Про транспорт» (із внесеними змінами); 4) від 21.05.1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (із внесеними змінами). |
3. |
Розробник Програми |
Управління транспорту та зв’язку |
4. |
Співрозробники Програми |
Управління комунальної інфраструктури Управління архітектури та містобудування Фінансове управління Управління праці та соціального захисту населення Департамент освіти та науки Управління торгівлі |
5. |
Відповідальний виконавець Програми |
Управління транспорту та зв’язку |
6. |
Учасники Програми |
Управління комунальної інфраструктури Управління архітектури та містобудування Фінансове управління Управління праці та соціального захисту населення Департамент освіти та науки Управління торгівлі |
7. |
Мета Програми |
Модернізація системи надання послуг пасажирського транспорту шляхом підвищення якості та рівня безпеки перевезення пасажирів, забезпечення розвитку транспортної галузі та оновлення рухомого складу. |
8. |
Термін реалізації Програми |
2024 - 2028 роки |
9. |
Головний розпорядник коштів |
Управління транспорту та зв’язку |
10. |
Джерела фінансування |
Кошти передбачені в бюджеті Хмельницької міської територіальної громади. Інші джерела, не заборонені законодавством. |
11. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, тис.грн. |
48 082 |
В.о. начальника управління
транспорту та зв’язку Костянтин КОСТИК