Проекти рішень міської ради
Про відведення місць для обладнання стендів, дощок оголошень у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації
Про відведення місць для обладнання стендів, дощок оголошень у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації
Розглянувши пропозиції виконавчого комітету, з метою організації виборчого процесу та своєчасного відведення місць для обладнання стендів, дощок оголошень у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації, керуючись ч.3 ст.53 Виборчого кодексу України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Відвести місця для обладнання стендів, дощок оголошень у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації згідно з додатком.
2. Управлінню житлово-комунального господарства (В.Новачок) не пізніш як у перший день виборчого процесу виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів визначати місця та обладнувати стенди, дошки оголошень для розміщення матеріалів передвиборної агітації у встановлених п. 1 цього рішення місцях.
3. Управлінню організаційно-інформаційної роботи та контролю (І.Бачинська) інформувати громадськість міста щодо обладнання стендів, дощок оголошень у визначених місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації.
4. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови А.Нестерука, управління житлово-комунального господарства, управління організаційно-інформаційної роботи та контролю.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань роботи житлово-комунального господарства, приватизації та використання майна територіальної громади міста.
Міський голова О.СИМЧИШИН
Додаток
до рішення сесії міської ради
від _________________ № ______
ПЕРЕЛІК
місць для обладнання стендів, дощок оголошень у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборної агітації
№ з/п |
Адреса розташування відведених місць для обладнання стендів, дощок оголошень для розміщення матеріалів передвиборної агітації |
Кількість |
1. |
вул.Гагаріна,7, біля обласної філармонії |
1 |
2. |
вул.Кам’янецька,50, на зупинці громадського транспорту «Торговий центр «Либідь - Плаза» |
1 |
3. |
вул.Проскурівська,4/3, біля торгівельного центру |
1 |
4. |
вул.Проскурівська,40, біля кінотеатру ім. Т. Шевченка |
1 |
5. |
вул.Шевченка, на зупинці громадського транспорту «Залізничний вокзал» (напрям руху в центр міста) |
1 |
6. |
вул.Свободи,1-а, біля спортивно-оздоровчого комплексу «СВ» |
1 |
7. |
прс.Миру,99, біля приміщення Хмельницького інституту МАУП |
1 |
8. |
вул.Зарічанська,40, перехрестя вулиць Зарічанської та Бандери |
1 |
9. |
вул.Зарічанська,16, перехрестя вулиць Зарічанської та Свободи |
1 |
10. |
вул.П.Мирного,31, біля УМК «Озерна» |
1 |
11. |
вул.П.Мирного,28, біля зупинки громадського транспорту «Озерна» |
1 |
12. |
вул.Курчатова, біля зупинки громадського транспорту «Олімпійська» |
1 |
13. |
вул.Будівельників,27, біля спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства «Хмельницькліфт» |
1 |
14. |
вул.Курчатова,90, біля спортивно-культурного центру «Плоскирів» |
1 |
15. |
біля будинку на вул.Гастелло,6/1 |
1 |
16. |
вул.Купріна,61, біля УМК «Дубове» |
1 |
17. |
вул.Інститутська,11, біля 4-го корпусу Хмельницького національного університету |
1 |
18. |
вул.Тернопільська,17, біля ДП «Новатор» |
1 |
19. |
вул.Львівське шосе, біля центрального входу на речовий ринок Хмельницького міського споживчого товариства «Кооператор» |
1 |
20. |
вул.Майборського,16, біля міської поліклініки №3 |
1 |
21. |
вул.Кам’янецька,164, біля спеціалізованої загальноосвітньої школи |
1 |
22. |
перехрестя вул.Трудової і Вінницького шосе, біля автовокзалу №1 |
1 |
23. |
вул.Профспілкова,110, біля комітету самоорганізації населення мікрорайону Лезневе |
1 |
24. |
вул.Карбишева,1, біля клубу мікрорайону Книжківці |
1 |
25. |
вул.Шевченка,55, на зупинці громадського транспорту «Міська лікарня» (напрям руху в центр міста) |
1 |
26. |
вул.Вінницька,57, біля магазину «Економ» |
1 |
Секретар міської ради М.КРИВАК
Начальник управління організаційно- інформаційної роботи та контролю І.БАЧИНСЬКА