Проекти рішень міської ради

Про створення територіальних формувань цивільного захисту Хмельницької міської субланки Хмельницької районної ланки Хмельницької територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту та затвердження Положення про територіальні формування ц

 

Про створення територіальних формувань цивільного захисту Хмельницької міської субланки Хмельницької районної ланки Хмельницької територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту та затвердження Положення про територіальні формування цивільного захисту

 

Розглянувши пропозицію виконавчого комітету міської ради, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Кодексом цивільного захисту України, постановою Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2013 року №787 «Про затвердження Порядку утворення, завдання та функції формувань цивільного захисту», наказом Міністерства внутрішніх справ України від 31 січня 2015 року №113 «Про затвердження Примірного положення про формування цивільного захисту», міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Створити територіальні формування цивільного захисту  Хмельницької міської субланки Хмельницької районної ланки Хмельницької територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту та затвердити Положення про територіальні формування цивільного захисту згідно з додатками 1, 2.

2. Відповідальність за виконання рішення покласти на управління з питань  цивільного захисту населення і охорони праці.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань роботи житлово-комунального господарства, приватизації та використання майна територіальної громади.

 

Міський голова Олександр СИМЧИШИН

 

Додаток 1

до рішення сесії міської ради

№ _____від ________________20__ р.

Територіальні формування

цивільного захисту Хмельницької міської субланки Хмельницької районної ланки Хмельницької територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту

з/п

Найменування територіального формування

Найменування об’єктового формування, підрозділу

та відомча належність

Орган управління територіальним формуванням

Чисельність формування

Завдання, які виконує формування

1

Рятувальна команда

1 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Хмельницькій області

Хмельницьке районне управління Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Хмельницькій області

45

Проведення аварійно-рятувальних, пошукових та аварійно-відновлю­вальних робіт в місті, гасіння пожеж. Ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій регіонального та місцевого рівня.

2

Аварійно-технічна група

Хмельницька філія ТОВ «Газорозпо-дільні мережі України» (аварійно-газотехнічна бригада),

Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради

10

Ліквідація наслідків надзвичайних си­туацій місцевого рів­ня на об’єктах газового господарства, електромережах, водопровідно-каналізаційних  мережах, теплових мережах, відновлення доріг та мостів, підвезення води.

Хмельницький міський район електричних мереж публічного акціонерного товариства «Хмельницьк-обленерго» (аварійно-технічна бригада по електромережах),

44

Міське комунальне підприємство «Хмельницьк-водоканал» (аварійно-технічна бригада з водопровідно-каналізаційних мереж),

12

Міське комунальне підприємство «Хмельницьк-теплокомуненерго» (аварійно-технічна бригада з теплових мереж),

25

Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг (бригада з ремонту та відновлення доріг та мостів)

21

3

Автоколона для перевезення населення

Суб’єкти господарювання, що проводять діяльність в сфері пасажирських перевезень

Управління транспорту і зв’язку

116

Проведення евакуаційних заходів при загрозі або виникненні надзвичайної ситуації

 

Секретар міської ради Віталій ДІДЕНКО

В.о. начальника управління з питань цивільного захисту населення і охорони праці Богдан МОВЧАН

 

Додаток 2

до рішення сесії міської ради

№ _____від ________________20__ р.

 

ПОЛОЖЕННЯ

про територіальні формування цивільного захисту Хмельницької міської субланки Хмельницької районної ланки Хмельницької територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту

 

І. Загальні положення

1. Формування цивільного захисту - позаштатні підрозділи, які утворюються суб’єктами господарювання на непрофесійній основі відповідно до вимог Порядку утворення, завдань та функцій формувань цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2013 №787.

Територіальні формування утворюються шляхом об’єднання утворених на території громади об’єктових формувань цивільного захисту. Зазначені формування призначені для великих обсягів робіт з ліквідації  наслідків надзвичайних ситуацій, у тому числі тих, що виникли внаслідок воєнних (бойових) дій чи терористичних актів, а також проведення відновлювальних робіт, які потребують залучення населення і техніки на території громади.

Територіальні  формування входять до сил цивільного захисту Хмельницької міської субланки Хмельницької районної ланки Хмельницької територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.

2. У своїй діяльності формування керуються Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України та цим Положенням.

 

II. Основні завдання, функції та права формувань цивільного захисту

1. Основними завданнями формувань є:

проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій (крім аварійного обслуговування суб'єктів господарювання та окремих територій), у тому числі ситуацій, що виникли внаслідок воєнних (бойових) дій або терористичних актів;

проведення відновлювальних робіт, що потребують залучення великої кількості людей і техніки у мирний час та в особливий період;

здійснення заходів щодо життєзабезпечення населення, яке постраждало від надзвичайних ситуацій, воєнних (бойових) дій або терористичних актів;

виконання робіт з локалізації зони впливу шкідливих і небезпечних факторів, що виникають під час аварійних ситуацій і аварій на об'єктах підвищеної небезпеки;

гасіння великих пожеж;

інженерне, транспортне, матеріально-технічне забезпечення заходів цивільного захисту.

2. Відповідно до покладених завдань основними функціями формувань є:

проведення загальної та спеціальної розвідки у зоні надзвичайної ситуації;

пошук, рятування та надання домедичної допомоги постраждалим; здійснення заходів щодо локалізації надзвичайних ситуацій, у тому числі, тих, що виникли внаслідок воєнних (бойових) дій або терористичних актів; рятування матеріальних та культурних цінностей;

здійснення заходів щодо відновлення роботи пошкоджених об'єктів життєзабезпечення населення;

санітарне очищення та знезараження території.

Функції конкретних формувань цивільного захисту визначаються в положеннях про ці формування.

3. Формування мають право на:

отримання інформації про надзвичайну ситуацію та заходи необхідної безпеки;

безперешкодний доступ на територію суб'єктів господарювання, що постраждали внаслідок надзвичайної ситуації;

вимогу від усіх осіб, які перебувають у зоні надзвичайної ситуації, дотримання встановлених норм безпеки.

4. Керівники міської ради та суб’єктів господарювання, що утворюють формування, можуть визначати для формувань інші завдання та функції залежно від їх функціонального призначення.

5. Порядок розгортання та приведення у готовність формувань визначається планами приведення у готовність цих формувань.

 

III. Керівництво формуваннями цивільного захисту

1. Безпосереднє керівництво формуванням здійснює його командир (начальник), який призначається рішенням міської ради або суб'єкта господарювання, що утворив таке формування, відповідно до укладеного трудового договору суб'єкта господарювання згідно з рішенням про утворення такого формування.

2. Командир (начальник) формування зобов'язаний:

здійснювати керівництво формуванням;

визначати першочергові завдання та напрями діяльності формування;

забезпечувати рівень готовності формувань до дій за призначенням;

співпрацювати за дорученням керівника органу державної влади, органу місцевого самоврядування або суб'єкта господарювання, що утворив таке формування, з іншими формуваннями;

аналізувати та узагальнювати результати діяльності формування;

звітувати керівництву про проведену роботу;

організовувати та проводити підготовку працівників формування до дій у надзвичайних ситуаціях;

здійснювати інші повноваження відповідно до чинного законодавства та завдань, покладених на формування.

3. Командир (начальник) має право:

брати участь у розробленні документів, пов'язаних з діяльністю формування;

надавати пропозиції керівництву щодо вдосконалення роботи формування, покращення умов праці, матеріального стану та соціального захисту його працівників;

надавати пропозиції щодо заохочення та накладення дисциплінарних стягнень на працівників.

 

IV. Організаційна структура формувань цивільного захисту

1. Організаційна структура кожного виду формувань цивільного захисту, порядок їх оснащення технікою і майном визначаються в положеннях, що затверджуються виконавчим органом міської ради і керівниками суб'єктів господарювання, які ці формування, утворили згідно з Примірним положенням про формування цивільного захисту.

2. Міська рада та суб'єкти господарювання, які утворили формування, залежно від можливостей можуть змінювати кількість техніки і працівників в організаційних структурах територіальних та об'єктових формувань в межах, що дозволяють цим формуванням виконувати завдання за призначенням.

3. Призначення працівників до об’єктових формувань, в тому числі тих які включені до складу територіальних формувань цивільного захисту, та керівників цих формувань здійснюється відповідно до укладеного трудового договору суб’єктами господарювання згідно з рішенням про утворення таких формувань.

 

V. Порядок оснащення формувань цивільного захисту технікою і майном

1. Табель оснащення формування технікою і майном розробляється на підставі визначеної організаційної структури формування, а також Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року № 1200.

2. За працівниками закріплюються визначені для використання під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт техніка і майно суб'єктів господарювання, що утворили формування, в обсягах, передбачених у положеннях про відповідне формування.

3. Облік техніки і майна, визначених для використання під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, ведеться суб'єктами господарювання, що утворили формування.

 

VІ. Підготовка формувань цивільного захисту

Підготовка територіальних формувань цивільного захисту організовується і здійснюється згідно з Порядком підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 №443, Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 №444, а також згідно з планом комплектування Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Хмельницької області з навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту на рік, який затверджується обласною державною адміністрацією.

 

Секретар міської ради Віталій ДІДЕНКО

В.о. начальника управління з питань цивільного захисту населення і охорони праці Богдан МОВЧАН

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!