Проекти рішень міської ради

Про припинення та створення виконавчих органів Хмельницької міської ради

 

Про припинення та створення виконавчих органів Хмельницької міської ради

 

Розглянувши пропозицію виконавчого комітету та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст.104-111 Цивільного кодексу України, ст.49-2 Кодексу законів про працю України, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Створити управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради.

2. Затвердити положення про управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради, згідно з додатком 1.

3. Провести реорганізацію управління комунального майна шляхом утворення відділу оренди та  приватизації комунального майна у складі управління житлової політики і майна

4. Припинити шляхом ліквідації управління комунального майна Хмельницької міської ради.

5. Призначити ліквідаційну комісію по припиненню управління комунального майна Хмельницької міської ради у складі згідно з додатком 2.

6. Ліквідаційній комісії:

6.1. повідомити працівників управління комунального майна Хмельницької міської ради про його ліквідацію та вирішити питання їх звільнення та працевлаштування згідно з чинним законодавством України;

6.2. розмістити в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичних осіб, що припиняються, повідомлення про ліквідацію управління комунального майна Хмельницької міської ради, та про порядок заявлення кредиторами вимог до неї. Строк повинен становити не менше двох місяців з дня публікації повідомлення про ліквідацію управління комунального майна Хмельницької міської ради;

6.3. після завершення розрахунків з кредиторами скласти ліквідаційний баланс та подати його на затвердження Хмельницькій міській раді.

7. Визнати таким, що втратило чинність рішення одинадцятої сесії міської ради від 25.01.2017р. №12 «Про затвердження нової редакції Положення про управління комунального майна Хмельницької міської ради»

8. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови А.Нестерука

9. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань роботи житлово-комунального господарства, приватизації та використання майна територіальної громади міста.

 

Міський голова О.СИМЧИШИН

Додаток

до рішення міської ради

від «___» _______________ 2020

Положення

про УПРАВЛІННЯ житловоЇ ПОЛІТИКИ та майна ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ міської рАДИ

 

1. Загальна частина

1.1. Управління житлової політики та майна Хмельницької міської ради (надалі – Управління), є виконавчим органом Хмельницької міської ради, створене Хмельницькою міською радою.

1.2. Управління є підзвітним та підконтрольним Хмельницькій міській раді, підпорядковане її виконавчому комітету та міському голові.

1.3. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України й своїм найменуванням та інші  печатки, штампи, бланки із своїм найменуванням, має право відкривати і закривати рахунки в органах Державної казначейської служби України.

1.4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами, рішеннями Хмельницької міської ради та її виконавчого комітету, дорученнями та розпорядженнями Хмельницького міського голови та цим Положенням.

1.5. Управління є правонаступником майнових та особистих немайнових прав і обов’язків управління комунального майна Хмельницької міської ради.

1.6. Скороченим найменуванням Управління є: Управління ЖПМ Хмельницької МР.

1.7. Місцезнаходження Управління: 29013, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 1.

1.8. Основними завданнями Управління є:

1.8.1. реалізація державних і міських програм у сфері житлової політики;

1.8.2. забезпечення надійного і безперебійного функціонування об’єктів житлового господарства Хмельницької міської територіальної громади;

1.8.3. облік та управління майном, яке належить до комунальної власності Хмельницької міської територіальної громади, в тому числі щодо передачі в оренду комунального майна, в межах, визначених цим Положенням, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету;

1.8.4. організація та проведення приватизації об’єктів комунальної власності Хмельницької міської територіальної громади;

1.8.5. здійснення приватизації житлового фонду Хмельницької міської територіальної громади та жилих приміщень у гуртожитках Хмельницької міської територіальної громади.

 

2. Компетенція Управління

2.1. В сфері житлової політики:

2.1.2. Здійснює управління об’єктами житлового господарства, що перебуває в комунальній власності Хмельницької міської територіальної громади.

2.1.3. Розробляє програми розвитку та утримання  житлового господарства та подає пропозиції до проектів місцевих програм соціально – економічного розвитку громади.

2.1.4. Організовує впровадження прогресивних, енергозберігаючих та ресурсозберігаючих технологій в житловому господарстві.

2.1.5. Аналізує стан об’єктів житлового господарства Хмельницької міської територіальної громади та вносить пропозиції до проекту міського бюджету щодо фінансування місцевих програм розвитку житлового господарства. 

2.1.6. Формує титульний список об’єктів будівництва, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту житлового і нежитлового фонду Хмельницької міської територіальної громади та подає на затвердження в установленому порядку.

2.1.7. Виконує функції замовника на проведення проектних робіт, робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту об’єктів житлового фонду Хмельницької міської територіальної громади.

2.1.8. Погоджує та розробляє проектно-кошторисну документацію об’єктів будівництва,  реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту об’єктів житлового фонду Хмельницької міської територіальної громади.

2.1.9. Укладає у межах компетенції договори  на виконання робіт та надання послуг.

2.1.10. Організовує роботу підприємств, які здійснюють утримання, обслуговування та поточний ремонт спільного майна багатоквартирних житлових будинків на території Хмельницької міської територіальної громади.

2.1.11. Здійснює контроль за проведенням весняного та осіннього оглядів житлового фонду комунальної власності та за виконанням заходів з підготовки його до експлуатації в осінньо-зимовий період.

2.1.12. Забезпечує обстеження житлових будинків, приміщень в житлових будинках всіх форм власності з метою визначення їх відповідності технічним і санітарним нормам та затверджує акти обстеження.

2.1.13. Контролює надавачів послуги з управління багатоквартирними будинками  щодо:

- відповідності послуг їх наявності, у відповідності до встановлених стандартів, нормативів, норм, порядків і правил щодо якості житлово-комунальних послу;

- вимог до якості, в тому числі щодо періодичності виконання (надання) таких робіт (послуг), визначених договором управління.

2.1.14. Проводить аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, які здійснюють утримання, обслуговування та поточний ремонт багатоквартирних житлових будинків.

2.1.15. Сприяє створенню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, представляє інтереси міської ради при створенні та діяльності об’єднань співвласників в будинках комунальної власності.

2.1.16. Готує матеріали щодо прийняття у власність Хмельницької міської територіальної громади об’єктів житлового фонду та інженерних мереж, які призначені для забезпечення цих об’єктів житлово-комунальними послугами.

2.1.17. Готує проекти рішень виконавчого комітету Хмельницької міської ради з питань надання дозволу на переведення житлових приміщень в нежитлові під розміщення об’єктів невиробничої сфери і нежитлових приміщень у житлові приміщення до врегулювання зазначеного питання на законодавчому рівні.

2.1.18. Сприяє здійсненню заходів, спрямованих на скорочення собівартості надання житлових послуг, модернізацію виробництва та підвищення якості послуг, що надаються.

 

2.2. В сфері управління (оренди) комунальним майном:

2.2.1. Розглядає заяви з питань оренди єдиних майнових комплексів комунальних підприємств, їхніх відокремлених підрозділів (далі – ЄМК), нерухомого майна та за результатами розгляду готує відповідні проекти рішень виконавчого комітету.

2.2.2. Готує проекти рішень виконавчого комітету, міської ради з питань оренди ЄМК, нерухомого майна.

2.2.3. Укладає договори з операторами електронних майданчиків, реєструється в електронній торговій системі та на підставі відповідних рішень виконавчого комітету, міської ради користується правами та обов’язками, передбаченими законодавством України з питань оренди комунального майна для орендодавців комунального майна.

2.2.4. Виступає замовником рецензування звітів про оцінку об’єктів оренди у випадку оренди ЄМК, нерухомого майна та затверджує висновки про вартість об’єктів оренди – нерухомого майна.

2.2.5. Укладає та підписує договори оренди ЄМК, нерухомого майна (будівель, споруд, приміщень, а також їх окремих частин) комунальної власності та додаткові угоди (договори) до них.

2.2.6. Здійснює переддоговірну та претензійно-позовну роботу щодо виконання договорів оренди, укладених управлінням від імені виконавчого комітету, міської ради.

2.2.7. Здійснює контрольні функції у сфері оренди комунального майна в порядку, затвердженому міською радою.

2.2.8. Здійснює аналіз ефективності використання нежитлових приміщень міської комунальної власності.

2.2.9. На підставі даних балансоутримувачів веде та поповнює електронну базу нерухомого майна комунальної власності та узагальнює інформацію про його вартість.

2.2.10. Веде загальний облік майна, яке належить до комунальної власності, готує та подає на розгляд виконавчого комітету та сесії міської ради проекти рішень про внесення змін або доповнень до цього переліку.

2.2.11. Вносить пропозиції виконавчому комітету про передачу у комунальну власність об’єктів нерухомого майна, що належать до державної та інших форм власності власність та передачу з комунальної власності до державної та інших форм власності.

2.2.12. Здійснює за дорученням виконавчого комітету та міської ради інші повноваження, пов’язані з управлінням майном, що  належить до Хмельницької міської територіальної громади.

 

2.3. В сфері приватизації комунального майна:

2.3.1. Здійснює повноваження власника комунального майна у процесі приватизації.

2.3.2. Здійснює продаж майна, що перебуває у комунальній власності, в процесі його приватизації.

2.3.3. Утворює комісії з приватизації, інвентаризації, конкурсні комісії з продажу об’єктів малої приватизації.

2.3.4. Затверджує плани приватизації майна, що перебуває у комунальній власності, плани розміщення акцій акціонерних товариств у процесі приватизації.

2.3.5. Складає перелік об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації, і вносить пропозиції виконавчому комітету для подання їх на затвердження міській раді.

2.3.6. Укладає угоди щодо проведення підготовки об’єктів до приватизації та їх продажу, угоди щодо проведення аукціонів з продажу майна, у т.ч. акцій акціонерних товариств, утворених у процесі приватизації.

2.3.7. Укладає у випадках, передбачених законодавством, угоди щодо проведення екологічного аудиту об’єктів приватизації.

2.3.8. Укладає договори на проведення незалежної оцінки майна, рецензування звітів про оцінку та актів оцінки майна в процесі його приватизації.

2.3.9. Затверджує акти оцінки майна та висновки про вартість майна, складені під час приватизації комунального майна.

2.3.10. Укладає договори купівлі-продажу об’єктів приватизації.

2.3.11. Здійснює контроль за надходженням коштів від приватизації комунального майна, в разі несвоєчасної сплати коштів проводить розрахунки штрафів та пені.

2.3.12. Підписує акти прийому-передачі приватизованого комунального майна.

2.3.13. Здійснює контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації.

2.3.14. Введе облік приватизованих об’єктів комунальної власності Хмельницької міської територіальної громади.

2.3.15. Погоджує подальше відчуження або передачу в заставу (іпотеку) об’єктів комунальної власності, які були приватизовані.

2.3.16. В ході продажу об’єктів малої приватизації виступає замовником аукціону в електронній формі, який проводиться в Порядку, затвердженому Фондом державного майна України, та виконує його функції і повноваження.

 

2.4. В сфері приватизації житлового фонду:

2.4.1. Здійснює приватизацію житлового фонду міської ради та жилих приміщень у гуртожитках комунальної власності.

2.4.2. Приймає розпорядження про передачу житлового фонду міської ради та жилих приміщень у гуртожитках комунальної власності у власність громадян та видає відповідні свідоцтва про право власності.

2.4.3. Приймає розпорядження про скасування приватизації житла та жилих приміщень у гуртожитках.

2.4.4. Видає дублікати свідоцтв про право власності на приватизовані квартири (будинки), кімнати в комунальних квартирах, жилі приміщення у гуртожитках комунальної власності.

2.4.5. Веде облік приватизованого житла та жилих приміщень у гуртожитках комунальної власності.

2.4.6. Контролює складання списків громадян, які мають право на одержання приватизаційних паперів, систематизує списки та передає їх в установи Ощадбанку;

2.4.7. Видає довідки громадянам міста для внесення змін та доповнень у списки громадян, які мають право на одержання приватизаційних паперів.

2.5. Розглядає пропозиції, скарги, заяви та звернення громадян, підприємств, установ і організацій з питань, віднесених до повноважень управління.

2.6. Проводить прийом громадян та представників юридичних осіб в межах повноважень управління.

2.7. Планує роботу управління відповідно до регламенту виконавчого комітету Хмельницької міської ради.

2.8. Здійснює претензійну-позовну роботу, представляє інтереси управління в судових засіданнях в межах повноважень управління.

2.9. Забезпечує виконання рішень сесій міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.

2.10. Здійснює інші функції та повноваження з питань житлової політики, приватизації та управління (оренди, користування) комунальним майном згідно з чинним законодавством.

2.11. Розпоряджається бюджетними коштами у межах, визначених радою.

2.12. Здійснює списання з балансу  Управління повністю амортизованих основних засобів, первісною (переоціненою) вартістю до 10000 грн. за одиницю (комплект).

 

3. Об’єкти управління Управління

3.1. В оперативному управлінні Управління перебувають об’єкти комунальної власності, передані міською радою, виконавчим комітетом у встановленому порядку.

3.2. Управлінню підпорядковані підприємства, установи, організації відповідно до переліку:

3.2.1. Комунальне підприємство «Управляюча муніципальна компанія «Центральна» Хмельницької міської ради;

3.2.2. Комунальне підприємство «Управляюча муніципальна компанія «Проскурівська» Хмельницької міської ради;

3.2.3. Комунальне підприємство «Управляюча муніципальна компанія «Південно-Західна» Хмельницької міської ради;

3.2.4. Комунальне підприємство «Управляюча муніципальна компанія «Дубове» Хмельницької міської ради;

3.2.5. Комунальне підприємство «Управляюча муніципальна компанія «Заріччя» Хмельницької міської ради;

3.2.6. Комунальне підприємство «Управляюча муніципальна компанія «Озерна» Хмельницької міської ради;

3.2.7. Міське комунальне аварійно-технічне підприємство житлово-комунального господарства;

3.2.8. Комунальне підприємство «Агенція муніципального майна»

3.2.9. Комунальне підприємство «Комунальник «СБ».

 

4. Права управління

4.1. Управління має право:

4.1.1. Одержувати в установленому законодавством порядку від органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій всіх форм власності інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

4.1.2. Залучати для вирішення питань, що належать до компетенції управління, керівників та спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій, депутатів міської ради (за їх згодою).

4.1.3. Видавати в межах своєї компетенції документи, обов’язкові для виконання підприємствами, організаціями та установами, що належать до комунальної власності міста.

 

5. Організація діяльності, керівництво та структура управління

5.1. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.

5.2. Управління в межах наданих йому повноважень має право відкривати рахунки для зарахування спеціальних коштів та інших позабюджетних коштів.

5.3. Штатний розпис управління, чисельність і фонд оплати праці затверджуються міським головою.

5.4. Посадові особи Управління є посадовими особами органів місцевого самоврядування.

5.5. Розмір посадового окладу, присвоєння рангів та преміювання посадових осіб Управління встановлюється в передбаченому законом порядку.

5.6. До складу управління входять два відділи:

5.6.1. відділ з експлуатації та ремонту житлового фонду;

5.6.2. відділ оренди та приватизації комунального майна.

5.7. Відділи управління не мають статусу юридичної особи, діють у його складі, керуючись цим Положенням та Положеннями про відділи, які затверджуються начальником управління.

5.8. Управління очолює начальник управління, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою відповідно до законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”.

5.9. Начальник управління житлової політики та майна:

5.9.1. Здійснює керівництво та організовує роботу управління відповідно до вимог чинного законодавства, несе відповідальність за виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та за виконання покладених на управління завдань.

5.9.2. Забезпечує підготовку проектів рішень та внесення їх на розгляд виконавчого комітету і сесій міської ради, в тому числі підготовку проектів регуляторних актів та аналізу регуляторного впливу таких актів.

5.9.3. Затверджує Положення про відділи, розподіляє посадові обов’язки між працівниками управління, погоджує їх посадові інструкції, координує і контролює виконання посадових обов’язків працівниками управління, визначає ступінь відповідальності працівників управління, забезпечує доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів по колу питань, віднесених до їх компетенції;

5.9.4. Вносить пропозиції щодо заохочення працівників управління та притягнення їх, у разі необхідності, до дисциплінарної та матеріальної відповідальності.

5.9.5. Укладає договори в межах наданих повноважень.

5.9.6. Видає довіреності, відкриває рахунки в установах банків.

5.9.7. Діє без доручення від імені управління та представляє управління у відносинах з органами державної влади, місцевого самоврядування, організаціями, підприємствами, установами, у судових та правоохоронних органах.

5.9.8. Видає накази та розпорядження відповідно до повноважень управління, організовує та контролює їх виконання;

5.9.9. Здійснює інші повноваження керівника відповідного органу приватизації, передбачені законодавством з питань приватизації, та повноваження, покладені на нього окремими рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.

5.10. За відсутності начальника управління його обов’язки виконує один із начальників відділів на підставі розпорядження міського голови.

 

6. Припинення управління

6.1. Припинення управління проводиться міською радою у порядку, визначеному чинним законодавством України

6.2. У разі ліквідації Управління його активи передаються іншій неприбутковій організації відповідного виду або зараховуються до доходу міського бюджету.

6.3. Зміни до Положення про Управління вносяться в тому ж порядку, в якому затверджується Положення відповідно до діючого законодавства.

 

Секретар міської ради М.КРИВАК

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!