Новини

Про підсумки роботи житлово-комунального господарства міста в осінньо-зимовий період 2020-2021 років йшлося на розширеному засіданні виконавчого комітету

На розширеному засіданні виконавчого комітету констатувалося, що опалювальний сезон, що минув, пройшов досить успішно, без суттєвих недоліків і нарікань з боку хмельничан. На засіданні з керівниками комунальних підприємств обговорили плани та завдання щодо підготовки до майбутнього осінньо-зимового періоду.

З інформацією про підсумки роботи житлово-комунального господарства в осінньо-зимовий період 2020-2021 років виступив заступник міського голови - директор департаменту інфраструктури міста Василь Новачок.

Зокрема зазначив, що одним з показників ефективності є відсоток освоєних коштів, тобто виконаної роботи.

«Вважаю, ми впорались з освоєнням коштів, передбачених на капітальний і поточний ремонт як вулично-дорожньої мережі, електромереж, так і будинків (98,4 %), майже на 100 %. Залишилися тільки ті кошти, які були в межах економії. Всі роботи, які були заплановані, виконані у повному обсязі», - зазначив Василь Новачок.

Теплопостачальні підприємства міста уже готуються до нового опалювального сезону. До прикладу, 60 % запланованих робіт до опалювального періоду 2021-2022 років виконали працівники КП «Південно-Західні тепломережі».

Водночас великою залишається у місті заборгованість населення перед комунальними теплопостачальними підприємствами «Хмельницьктеплокомуненерго» та «Південно-Західні тепломережі». Наразі вона становить понад 130 млн грн!

Підбиваючи підсумки розгляду основного питання порядку денного сьогоднішнього засідання, міський голова Олександр Симчишин зазначив, що осінньо-зимовий період 2020-2021 років пройшов у задовільному форматі. Відзначив хорошу роботу тепловиків.

«Відбулося оперативне входження в опалювальний сезон, фактично за добу, як тільки прийняли рішення про початок опалювального сезону. Комунальники мали необхідність навесні зупинятись і знову підключатися. Технічно це було зроблено доволі якісно. У нас найменше скарг, пов’язаних з технічною частиною по наших тепловиках. Частина скарг пов’язані з конфліктами між самими людьми, а частина є і вона об’єктивна – зазначив міський голова Олександр Симчишин. – Загалом по управляючих муніципальних компаніях у нас ситуація нормальна. Ми активно готуємося до наступного опалювального сезону. Місто Хмельницький – одне з небагатьох міст, в яких зараз подають гарячу, але збиткову, воду. Але ми розуміємо, що ця норма цивілізації для сучасного міста є обов’язковою».

Очільник міста також наголосив, що попереду на місто Хмельницький чекає складний опалювальний сезон, пов’язаний з умовами постачання газу, розрахунком за газ комунальних теплопостачальних підприємств та низькою платоспроможністю громадян. Тому кожен на своєму робочому місці має працювати добросовісно та відповідально, аби жителі міської територіальної громади отримували якісні послуги і на належному рівні.

 

Управляючими муніципальними компаніями «Центральна», «Проскурівська», «Південно-Західна», «Дубове», «Озерна», товариствами з обмеженою відповідальністю «Керуюча Компанія «ДомКом Хмельницький», «Житлово-експлуатаційне об’єднання», підприємствами та організаціями, які мають на балансі відомчий житловий фонд, об’єднаннями співвласників багатоквартирних житлових будинків було підготовлено багатоквартирні житлові будинки до експлуатації в осінньо-зимовий період 2020-2021 років. Управителями та балансоутримувачами здійснено підготовку наявної техніки, закуплено спецінвентар, проведено обстеження та поточний ремонт внутрішньобудинкових інженерних систем, що дало можливість провести опалювальний сезон без зривів та аварійних ситуацій.

За звітний період від мешканців багатоквартирних житлових будинків, які перебувають в управлінні, надійшло 639 звернень, що більше на 37,8 % за показник минулого опалювального періоду, в тому числі по управляючих муніципальних компаніях - 325 звернень. Найменший показник у комунального підприємства «Управляюча муніципальна компанія «Озерна» - 29 звернень. Найбільша кількість звернень щодо незадовільної роботи у приватних управителів: товариство з обмеженою відповідальністю «Керуюча Компанія «ДомКом Хмельницький» - 161 звернення (за попередній період - 139), товариство з обмеженою відповідальністю «Житлово-експлуатаційне об’єднання» - 137 звернень (за попередній період – 56).

До осінньо-зимового періоду 2020-2021 років МКП «Хмельницьктеплокомуненерго», КП «Південно-Західні тепломережі», МКП «Хмельницькводоканал» виконані роботи з ремонту та заміни теплових мереж, опалювальних котлів, реконструкції котелень та центральних теплових пунктів, котлів, ремонту свердловин та водопровідних станцій, створено запас заглибних насосних агрегатів, проведено промивку та дезінфекцію водопровідних мереж міста, підготовлено всі каналізаційні насосні станції та мулові майданчики, що дало змогу розпочати опалювальний сезон та забезпечило надання послуг з теплопостачання відповідно до існуючих нормативів.

В період налагоджувальних робіт (перші три дні опалювального сезону) надійшло 199 звернень. Локальні аварійні ситуації на теплових мережах усувались протягом 4-6 годин. За весь період порушень в наданні послуг з теплопостачання та водопостачання не було.

Необхідний обсяг робіт з підготовки до роботи в осінньо-зимовий період був виконаний в навчальних закладах міста, закладах культури, охорони здоров’я, на об’єктах, що знаходяться в сфері управління управлінь транспорту та зв’язку, молоді та спорту, що дозволило забезпечити їх надійну експлуатацію в осінньо-зимовий період.

В осінньо-зимовий період 2020-2021 років комунальним підприємством по будівництву, ремонту та експлуатації доріг була підготовлена та задіяна вся наявна техніка для роботи з розчистки вулиць та доріг від снігу. Впродовж осінньо-зимового періоду комунальним підприємством було використано 3200 тонн солі, 2200 тонн бішофіту та 4100 тонн протиожеледної суміші.