Новини
Мобільний консультативний центр з цифрової освіти запрацював у бібліотеці-філії №11
Згідно з програмою «Нова лінія культурних змін», у 2021 році у бібліотеці-філії №11 (вул. Львівське шосе, 47/2) створено Мобільний консультативний центр з цифрової освіти для людей з особливими потребами.
Консультативний центр у книгозбірні має на меті навчити різні категорії населення як ефективно використовувати мобільні пристрої для навчання, спілкування, пошуку інформації, отримання державних послуг, самоосвіти тощо. Адже в сучасних бібліотеках ХХІ століття можна не тільки взяти почитати книги та періодику, а й дізнатися про інформаційні ресурси, корисні мобільні додатки, електронні сервіси.
«Під час планування роботи центру ми передусім опиралися на запити наших відвідувачів. Назва нашого центру – «M-Learning» (Mobile Learning), адже ми зараз навіть і не можемо уявити своє життя без мобільних технологій. А скільки завдяки таким можна вирішити питань. Тож за мету працівники поставили не тільки ознайомити користувачів з можливостями онлайн-ресурсів, а й допомогти їх освоїти, щоб кожен почував себе впевнено під час користування ними. Попри те, що робота центру базується на співпраці з людьми з особливими потребами, ми приділяємо належну увагу кожному, хто до нас звертається по допомогу», - розповіла завідуюча бібліотеки-філії №11 Алла Глива.
Працівники центру постійно вдосконалюють свої комп’ютерні навички, дізнаються про інформаційні новинки мобільних застосунків, онлайн-сервіси та їхній функціонал. Ведеться також інформаційно-бібліографічна робота, під час якої групують інформацію за певною темою та готують невеличкі видання. У 2021 році розроблено:
- рекомендаційний список «Мобільні додатки для людей з інвалідністю»;
- вебліографічний список «Онлайн-курси з підвищення комп’ютерної грамотності».
Також у бібліотеці створюють відео для кращої візуалізації інформації. У 2021 році було змонтовано експрес-навчання «Мобільний додаток «Пенсійний фонд», що містить детальну інструкцію щодо завантаження, авторизації у системі та використання можливостей особистого кабінету.
Від початку роботи центру надано 54 консультації різної тематики. Працівники бібліотеки переконані, що це лише початок і надалі будуть допомагати відвідувачам освоїти можливості мобільних технологій задля комфортного повсякденного життя.