Новини

«Контакт-центр» Хмельницької міської ради працює цілодобово

З початку року в системі «Контакт-центр» опрацьовано 18985 звернень. Оброблено 18701 звернення, на виконанні знаходиться 284 звернення.

Найбільше звернень надходить з питань житлово-комунального господарства (забої каналізаційних мереж, електропостачання, холодне водопостачання, опалення, гаряче водопостачання, вуличне освітлення, прориви внутрішньобудинкових мереж, вентиляція, стан доріг і тротуарів).

Працівники «Контакт-центру» надали 40358 консультацій. Проблеми, які порушували, стосувалися питань електропостачання, російсько-української війни, холодного водопостачання, житлової політики, транспорту, опалення, соціального захисту тощо.

Звернення можна залишити телефоном за номерами: 15-80, (0382) 76-41-40, (067) 555-15-80, (073) 555-15-80, через ЧатБот та на сайті «Контакт-центру». В системі уже зареєстровано більше 45000 мешканців.

«Контакт-центр» - зручна система реєстрації і збереження звернень мешканців, в якій одразу видно всю історію обробки звернення, коментарі виконавців, відповідь мешканцям, терміни виконання. Мешканці мають можливість оцінити виконання звернень. Ця вся інформація зберігається в картці звернення.

Також радимо реєструватись в ЧатБоті м. Хмельницького, де можна не тільки залишити звернення, а й отримати інформацію про ремонтні роботи за Вашою адресою та отримати довідкову інформацію (комунальні, соціальні питання, охорона здоров’я, освіта, соцзахист, транспорт). Також в ЧатБот додана можливість оцінити роботу підприємств та установ, залишивши коментар до оцінки.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!