Новини
Бібліотека – громада – ЗМІ: ефективно співпрацювати навчали у Хмельницькому
Для ефективної роботи об’єднаних територіальних громад та налагодження взаємодії між громадою, бібліотеками та засобами масової інформації днями у центральній міській бібліотеці Хмельницького провели практикум «Підтримка просування реформи місцевого самоврядування через інформаційні майданчики у Хмельницькій області».
Говорили про публічну комунікацію як інструмент взаємоефективної співпраці в умовах децентралізації.
«Після реформи децентралізації об’єднані територіальні громади конкурують і в інформаційному просторі. Якщо свій інформаційний вакуум не заповнювати чимось позитивним, то його без вас заповнять негативом», – зауважив консультант з правових питань регіонального відділення Асоціації міст України Дмитро Василенко.
Учасники практикуму – представники територіальних громад та місцевих бібліотек. Вони вчилися ефективно співпрацювати зі ЗМІ, розповідати про себе і свою роботу, створювати та поширювати новини, які будуть цікавими кінцевому споживачу. Це обов’язкова умова успіху, адже успіхом користуються тільки ті, про кого знають: бути успішним – це бути впізнаваним.
На заході з учасниками працювали експерти – журналісти чотирьох типів ЗМІ:
- телебачення – Анастасія Олексюк (кореспондентка інформаційного відділу «Поділля-Центр»);
- радіо – Андрій Мацейко (лінійний продюсер редакції радіо-програм «Поділля-Центр»);
- преса – Михайло Цимбалюк (спеціальний кореспондент газети «Актуально для Подолян»);
- інтернет-видання – Володимир Гординський (редактор сайту «Є»).
«Чим більше ви говорите про себе, чим більше наголошуєте на своїй присутності, тим більше про вас дізнаються. Вміння створити свою власну цікавинку – це суть комунікації зі ЗМІ», – зазначила Анастасія Олексюк.
Дану зустріч реалізувала Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів IREX в рамках проекту ПУЛЬС «Моя громада – мій добробут».
Ментор проекту – директор Хмельницької міської централізованої бібліотечної системи Тамара Козицька: «При роботі зі ЗМІ необхідний комплексний підхід. Інформацію про життя громади потрібно доносити систематично, враховуючи цільову аудиторію конкретного типу ЗМІ. У ході практичної розмови, виявилося, що найбільшою перешкодою для ефективної співпраці між ЗМІ та громадою є нестача кваліфікованих кадрів, причому з обох сторін».
Тож, якщо бібліотека ОТГ, сама громада розповідають про себе, то цим підвищують свій престиж та покращують імідж, у непрямий спосіб – залучають фінансування, інвестиції та проводять інформаційний маркетинг. Ця робота у перспективі націлена на благополуччя громади загалом.
За матеріалами ЦБС