Skip to main content
Loading...

Breadcrumb

Головна / Новини / Шкільний громадський бюджет повертається: обрано 11 проєктів-переможців /
3
Категорія новини:

Хмельницька освітня спільнота відновлює ініціативу, що дає школярам можливість впливати на зміни у своїх закладах. Йдеться про Шкільний громадський бюджет, який дозволяє учням пропонувати власні проєкти та бачити, як вони втілюються в реальність.

Після кількарічної перерви, спричиненої повномасштабним вторгненням, у громаді вирішили відновити проєкт, започаткований ще у 2021 році. Це — сигнал повернення до розвитку та довіри до молоді.

Шкільний громадський бюджет — це взаємодія місцевої влади й учнів, які подають свої ідеї, голосують за них і разом реалізовують переможні ініціативи. Так діти вчаться брати відповідальність і розуміти, як формується бюджет громади.

Конкурсна комісія Департаменту освіти та науки завершила розгляд заявок.
На конкурс надійшло 15 проєктів, із яких відібрано 11 найкращих. Саме вони отримають фінансування з міського бюджету.

На реалізацію учнівських ідей виділено 1 мільйон гривень. Усі ініціативи планують втілити до кінця 2025 року.

Переможці конкурсу:

  • Новий ритм шкільних заходів — ліцей №3, автор Анастасія Горячок;

  • Зелений клас «Eco Classroom» — ліцей №5, автор Віталіна Ткачук;

  • Мурал «Нація вільних» і «Козаки» — ліцей №5, автор Евеліна Моровецька;

  • Майстерня мрії — ліцей №7, автор Карина Прокоф’єва;

  • Студія запису «BestMix» — ліцей №18, автор Ілля Герщук;

  • Територія ідей: хаб самоврядування — ліцей №17, автор Анастасія Лукаш;

  • Здорове дитинство – запорука сили народу — ліцей №2, автор Діана Повар;

  • Шкільні комунікації — ліцей №6, автор Дарія Шейгец;

  • Круті заняття в укритті — гімназія №25, автор Світлана Пшеничникова;

  • Зони відпочинку — гімназія №23, автори Марія Горбей, Тетяна Дрозда, Дмитро Мураховський;

  • Місце щасливих людей — гімназія №12, автори Ірина Волкова, Мар’яна Мельник.

Відновлення Шкільного громадського бюджету — це не лише підтримка нових проєктів, а й інвестиція у свідому, ініціативну молодь, яка змінює шкільне середовище й будує майбутнє громади.