Ваврищук Микола Васильович
Ваврищук Микола Васильович
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради забезпечує виконання повноважень, передбачених ст.ст. 27, 30, 31, 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо:
підготовки програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, подання їх на затвердження ради, організації їх виконання; подання раді звітів про хід і результати виконання цих програм;
забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку територіальної громади, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів;
забезпечення складання балансів фінансових, трудових ресурсів, грошових доходів і видатків, необхідних для управління соціально-економічним і культурним розвитком територіальної громади, а також визначення потреби у місцевих будівельних матеріалах, паливі;
попереднього розгляду планів використання природних ресурсів місцевого значення на території громади, пропозицій щодо розміщення, спеціалізації та розвитку підприємств і організацій незалежно від форм власності, внесення у разі потреби до відповідних органів виконавчої влади пропозицій з цих питань;
подання до районної та обласної рад необхідних показників та внесення пропозицій до програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідно району і області, а також до планів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на території громади, з питань, пов'язаних із соціально-економічним та культурним розвитком територіальної громади, задоволенням потреб населення;
залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі в комплексному соціально-економічному розвитку територіальної громади, координація цієї роботи;
розміщення на договірних засадах замовлень на виробництво продукції, виконання робіт (послуг), необхідних для територіальної громади, на підприємствах, в установах та організаціях;
розгляду і узгодження планів підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності територіальної громади, здійснення яких може викликати негативні соціальні, демографічні, екологічні та інші наслідки, підготовка до них висновків і внесення пропозицій до відповідних органів;
статистичного обліку громадян, які постійно або тимчасово проживають на території територіальної громади;
встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, послуги з постачання гарячої води, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги;
здійснення відповідно до закону контролю за дотриманням цін і тарифів;
сприяння здійсненню інвестиційної діяльності на відповідній території;
укладення і забезпечення виконання у встановленому чинним законодавством порядку договорів з іноземними партнерами на придбання та реалізацію продукції, виконання робіт і надання послуг;
сприяння зовнішньоекономічним зв'язкам підприємств, установ та організацій, розташованих на території міста, незалежно від форм власності;
сприяння у створенні на основі чинного законодавства спільних з іноземними партнерами підприємств виробничої і соціальної інфраструктури та інших об'єктів; залучення іноземних інвестицій для створення робочих місць;
здійснення міжнародних зв’язків та розвиток партнерських відносин з порідненими містами;
забезпечення на території громади в межах наданих повноважень реалізації міжнародних зобов’язань України;
забезпечення участі в розробці та здійсненні заходів щодо поліпшення інвестиційного клімату з метою залучення коштів на розвиток підприємств;
управління об'єктами побутового, торговельного обслуговування, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості надання послуг населенню;
організації місцевих ринків, ярмарків, сприяння розвитку всіх форм торгівлі;
встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, що належать до комунальної власності територіальної громади;
здійснення заходів щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування;
здійснення відповідно до законодавства контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення підприємствами торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, за технічним станом, використанням та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності;
здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів;
встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на території громади підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності;
організації для малозабезпечених громадян похилого віку, інвалідів побутового обслуговування, продажу товарів у спеціальних магазинах і відділах за соціально доступними цінами, а також безоплатного харчування;
організації продажу населенню продуктів харчування та інших товарів на постійнодіючих виставках-ярмарках та у магазинах за цінами товаровиробника;
створення умов для належного функціонування митних органів, сприяння їх діяльності;
сприяння організації виробництва і поставкам у війська підприємствами та організаціями, що належать до комунальної власності, замовленої продукції, послуг, енергоресурсів;
організації бронювання робочих місць для військовозобов'язаних на підприємствах, в установах та організаціях відповідно до законодавства;
управління об’єктами транспорту і зв’язку, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню;
сприяння розширенню житлового будівництва, надання громадянам, які мають потребу в житлі, допомоги в будівництві житла, в отриманні кредитів, у тому числі пільгових, та субсидій для будівництва чи придбання житла; надання допомоги власникам квартир (будинків) в їх обслуговуванні та ремонті;
прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування;
впровадження в межах відповідного населеного пункту автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування, затвердження технічних вимог та завдання до цієї системи;
уповноваження інспекторів з паркування здійснювати у випадках, визначених законом, розгляд справ про адміністративні правопорушення та проводити тимчасове затримання транспортних засобів;
затвердження маршрутів і графіків руху місцевого пасажирського транспорту незалежно від форм власності, узгодження цих питань стосовно транзитного пасажирського транспорту у випадках, передбачених законодавством;
залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади, до участі в обслуговуванні населення засобами транспорту і зв’язку;
затвердження маршрутів і графіків руху, правил користування міським пасажирським транспортом незалежно від форм власності, узгодження цих питань стосовно транзитного пасажирського транспорту у випадках, передбачених законодавством;
прийняття рішення про впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності та визначення особи, уповноваженої здійснювати справляння плати за транспортні послуги у разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду;
встановлення порядку функціонування та вимог до автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності, а також видів, форм носіїв, порядку обігу та реєстрації проїзних документів;
надання дозволу в порядку, встановленому чинним законодавством, на розміщення реклами;
сприяння діяльності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації;
здійснення відповідно до чинного законодавства контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення підприємствами транспорту та зв’язку, за технічним станом, використанням та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності, за належними, безпечними і здоровими умовами праці на цих підприємствах і об’єктах;
організації розвитку інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту комунальної власності для розміщення технічних засобів телекомунікацій з метою задоволення потреб населення у телекомунікаційних послугах;
здійснення контролю за дотриманням підприємствами комунальної власності вимог законодавства щодо забезпечення на договірній основі безперешкодного доступу операторів та провайдерів телекомунікацій, уповноважених ними осіб до інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, енергетики, кабельної каналізації електрозв’язку, будинкової розподільчої мережі , що перебуває на балансі, а також за правильністю обрахування плати за доступ;
організації недискримінаційного доступу операторів та провайдерів телекомунікацій, уповноважених ними осіб до інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, енергетики, кабельної каналізації електрозв’язку, будинкової розподільчої мережі комунальної власності на договірній основі з підприємствами, на балансі яких перебуває ці інфраструктура;
організації за рахунок власних коштів і на пайових засадах будівництва, реконструкції і ремонту об'єктів комунального господарства та соціально-культурного призначення, жилих будинків, а також шляхів місцевого значення;
виконання або делегування на конкурсній основі генеральній будівельній організації (підрядній організації) функцій замовника на будівництво, реконструкцію і ремонт житла, інших об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності;
розгляду і внесення до відповідних органів виконавчої влади пропозицій до планів і програм будівництва та реконструкції об'єктів на території громади;
залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі в розвитку потужностей будівельної індустрії і промисловості будівельних матеріалів, у створенні, розвитку та реконструкції об'єктів інженерного забезпечення і транспортного обслуговування та укладання цих договорів;
визначення у встановленому чинним законодавством порядку відповідно до рішень ради території, вибору, вилучення (викупу) і надання землі для містобудівних потреб, визначених містобудівною документацією;
підготовки і подання на затвердження міської ради відповідних місцевих містобудівних програм, генерального плану забудови, іншої містобудівної документації;
організації встановлення на території громади режиму використання та забудови земель, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;
координації на території міста діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексної забудови;
організації надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок;
проведення громадського обговорення містобудівної документації, місцевих правил забудови;
надання (отримання, реєстрація) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів у випадках та відповідно до вимог, встановлених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
організації роботи, пов'язаної зі створенням і веденням містобудівного кадастру;
здійснення в установленому порядку державного контролю за дотриманням чинного законодавства, затвердження містобудівної документації при плануванні та забудові території громади; зупинення у випадках, передбачених законом, будівництва, яке проводиться з порушенням містобудівної документації і проектів окремих об'єктів, а також може заподіяти шкоду навколишньому природному середовищу;
здійснення контролю за забезпеченням надійності та безпечності будинків і споруд незалежно від форм власності в районах, що зазнають впливу небезпечних природних і техногенних явищ та процесів;
організації охорони, реставрації та використання пам'яток історії і культури, архітектури та містобудування, палацово-паркових, паркових і садибних комплексів, природних заповідників;
вирішення відповідно до чинного законодавства спорів з питань містобудування;
здійснення державного контролю за дотриманням договірних зобов’язань забудовниками, діяльність яких пов’язана із залученням коштів фізичних осіб у будівництво багатоквартирних житлових будинків;
підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставок місцевих податків і зборів, розмірів плати за користування природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальної громади;
справляння плати за землю;
здійснення контролю за дотриманням земельного законодавства, використанням і охороною земель;
координації діяльності місцевих органів земельних ресурсів;
вирішення земельних спорів у порядку, встановленому законом;
підготовки висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування;
організації і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою;
забезпечення здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою;
вирішення відповідно до чинного законодавства питань про надання допомоги інвалідам, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих (померлих або визнаних такими, що пропали безвісти) військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас (крім військовослужбовців строкової служби) або у відставку, інвалідам з дитинства, багатодітним сім’ям у будівництві індивідуальних жилих будинків, проведенні капітального ремонту житла, у придбанні будівельних матеріалів; відведення зазначеним особам у першочерговому порядку земельних ділянок для індивідуального будівництва, садівництва та городництва;
укладення з юридичними і фізичними особами договорів на справляння місцевих зборів, обов'язковість укладення яких установлена законодавством.
Забезпечує взаємодію органів місцевого самоврядування з землевпорядними, будівельними організаціями, підприємствами інженерного обладнання, шляховими, ремонтно-будівельними, промисловими підприємствами міста, підприємствами торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, з громадськими організаціями відповідного спрямування.
Є представником Хмельницької міської ради на земельних торгах та укладає від імені Хмельницької міської ради – організатора земельних торгів, договори купівлі-продажу, оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки, яка або право на яку придбано на земельних торгах.
У межах своїх функціональних повноважень та повноважень, наданих чинним законодавством, спрямовує, координує і контролює роботу:
- управління економіки;
- управління торгівлі;
- управління архітектури і містобудування;
- управління земельних ресурсів та земельної реформи;
- управління капітального будівництва;
- управління транспорту та зв’язку;
- управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю;
- бюро технічної інвентаризації;
- комунального підприємства «Хмельницькбудзамовник»;
- комунального підприємства «Технагляд»;
- комунального підприємства «Електротранс»;
- комунального підприємства «Спецкомунтранс»;
- комунального підприємства по організації роботи міського пасажирського транспорту;
- міського комунального підприємства «Ринок «Ранковий»;
- конкурсної комісії по організації та проведенню конкурсу по перевезеннях пасажирів автомобільним транспортом;
- комісії з питань приватизації об’єктів незавершеного будівництва, що перебувають в міській комунальній власності;
- комісії з питань самочинного будівництва;
- комісії по вирішенню земельних спорів;
- комісії для польового обстеження і погодження межі міста Хмельницького;
- комісії для визначення збитків власникам землі та землекористувачам;
- комісії по визначенню об’єктів культурної спадщини для включення їх до Державного реєстру нерухомих пам’яток України;
- робочої групи з питань координації роботи по обстеженню об’єктів транспортної інфраструктури на відповідність її будівельним нормам для забезпечення належного рівня обслуговування інвалідів;
- комісії для проведення інвентаризації об’єктів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування на ринках, торгових майданчиках та торгових рядах усіх форм власності м.Хмельницького;
- координаційної ради з питань розвитку підприємництва;
- комісії з координації роботи щодо контролю за додержанням умов і правил здійснення операцій з металобрухтом;
- організаційного комітету з проведення конкурсу на звання «Кращий підприємець міста»;
- ради з питань інвестицій.
Відповідає за виконання:
- Програми розвитку міського електротранспорту;
- плану зонування м.Хмельницького;
- генерального плану міста Хмельницького;
заходів щодо забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та погашення заборгованості із заробітної плати на підпорядкованих підприємствах, установах та організаціях, що перебувають у комунальній власності територіальної громади;
- Стратегічного плану економічного розвитку;
- Програми соціально-економічного та культурного розвитку;
- Правил торгівлі на ринках міста Хмельницького.
В межах повноважень своїх взаємодіє з:
- державною податковою інспекцією;
- державною казначейською службою;
- Західним офісом Держаудитслужби;
- міським відділом аналізу регіональної статистики;
- Хмельницькою митницею;
- Державним підприємством «Хмельницьке лісове господарство».