КП "Агенція муніципальної нерухомості"

КП "Агенція муніципальної нерухомості"
Графік роботи
ДеньГрафік роботиОбід
Понеділок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Вівторок8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Середа8:00 - 17:1512:00 - 13:00
Четвер8:00 - 17:1512:00 - 13:00
П'ятниця8:00 - 16:0012:00 - 13:00
СуботаВихідний
НеділяВихідний
Контактні дані
29013, м.Хмельницький, вул. Кам’янецька, 2, 6 поверх, кім. 602
тел.-факс. 78-32-01, 78-32-02, тел. 70-00-36.
Основні напрямки діяльності

Опис

Цілі діяльності підприємства:  утримання та обслуговування окремостоячих нежитлових будівель та приміщень, переданих на баланс;  облік нежитлових приміщень міської комунальної власності, які утримуються на балансі; забезпечення утримання майна, що перебуває на балансі підприємства у належному технічному стані, забезпечення проведення ремонтних робіт даного майна; здійснення контролю за використанням майна, переданого в оренду; нарахування орендної плати та здійснення контролю за своєчасністю її сплати; утримання громадських вбиралень,  розміщених на земельних ділянках, які перебувають в користуванні комунального підприємства.

Фактори ризику

  • Відсутність надходжень через передачу нежитлових приміщень в безоплатне користування бюджетним організаціям, які не сплачують орендну плату, або орендарям, які сплачують по мінімальній орендній ставці;
  • Несвоєчасне і не в повному обсязі проплачена орендна плата (боржники);
  • Неспроможність оплати через підвищення комунальних тарифів;
  • Відсутність попиту окремих об’єктів оренди.      
Керівник
Директор Шевчук Іріна Василівна 
Телефон керівника: 
моб. 098-617-54-95, т. 78-32-01

Біографічна довідка керівника

Біографічна довідка

 

 

 

                 

Шевчук Іріна Василівна

 

 

Пpацює - з 05 липня 2023 року директор Комунального підприємства «Агенція муніципальної нерухомості»

 

Громадянство - України

 

Число, місяць і рік народження - 29 січня 1983 року

Місце народження - село Шрубків Летичівського району Хмельницької області

 

Освіта - повна вища, Хмельницький національний університет, 2008 рік‚ облік і аудит,  спеціаліст з обліку і аудиту
Київський інститут міжнародної економіки та підприємництва, 2007 рік, економіка і підприємництво, бакалавр з обліку і аудиту

Науковий ступінь, вчене звання - не має

 

Володіння мовами - Українською – вільно, англійською – рівень А1 

Нагоpоди, почесні звання - не має

Прийняття Присяги державного службовця - 

Ранг державного службовця -        

Загальний стаж роботи - 19 р. 02 м. (станом на 22.03.2024)

Стаж державної служби - 

Депутат ради - не обиралась

Стягнення - не має

Трудова діяльність

        
з 08.2005 по 06.2018 - начальник виробничого відділу системи громадського харчування ПрАТ «Фірма Бакалія»

з 04.2019 по 10.2022 - технолог ТОВ «Поділляхліб»

з 03.2023 по 07.2023 - заступник директора Комунального підприємства «Агенція муніципальної нерухомості»

з 07.2023 по даний час - директор Комунального підприємства «Агенція муніципальної нерухомості»

 

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника

Структура, принципи формування та розмір винагороди керівника: 

Згідно розпорядження міського голови від 03.12.2019 року № 299-р та контракту від 10.09.2020 року Керівникові нараховується заробітна плата, за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності, виходячи з установлених Керівнику:

  • посадового окладу в розмірі 21000 гривень і фактично відпрацьованого часу  та щоквартальну премію в розмірі до 200 % до посадового окладу;
  • виконання фінансового плану - 50%
  • виконання плану по ремонту і утриманню нежитлових приміщень – 50 %;
  • відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та обов’язкових платежів до   бюджетів усіх рівнів - 50%.
  • Впровадження та виконання умов грантових програм – 50 %.

Крім того, Керівникові можуть виплачуватися:

  • премія за підсумками роботи за рік відповідно до умов, показників та розмірів преміювання, затверджених Органом управління майном;
  • премія за підсумками роботи за квартал відповідно до умов, показників та розмірів преміювання, затверджених Органом управління майном;
  • винагорода за підсумками роботи за рік за рахунок чистого прибутку.

Річний звіт керівника

2017

На протязі 2017 р. щорічно працівникам підприємства вчасно виплачувалася заробітна плата, надавалися щорічні оплачувані відпустки. Підприємство своєчасно розраховувалося з Пенсійним та іншими фондами, не має заборгованості зі сплати податків, зборів та обов’язкових платежів.

 

За результатами 2017 року підприємство сплатило податків і зборів

 

Сплачено обов’язкових податків, зборів( тис. грн.), в т. ч:

11218,4

ПДВ

2 410,0

Пенсійний фонд

619,4

Земельний податок 

234,3

Податок з доходів фізичних осіб

496,0

Військовий збір

42,5

Інші обов’язкові платежі ( фонди)

8,9

Орендна плата в розмірі 70%

7407,3

 

За 2017 рік підприємством проведено ремонтні роботи нежитлових приміщень на суму 738,8 тис.грн.

Cтаном на 01.01.2018р.:

Кількість будівель, що перебуває на балансі підприємства – 186 од.;

Балансова вартість будівель – 94,7 млн.грн.;

Кількість орендарів – 441 од.

2018

На протязі 2018 р. щорічно працівникам підприємства вчасно виплачувалася заробітна плата, надавалися щорічні оплачувані відпустки. Підприємство своєчасно розраховувалося з Пенсійним та іншими фондами, не має заборгованості зі сплати податків, зборів та обов’язкових платежів.

 

За результатами 2018 року підприємство сплатило податків і зборів

Сплачено обов’язкових податків, зборів( тис. грн.), в т. ч:

13 320,7

ПДВ

2 704,8

Пенсійний фонд

840,8

Земельний податок

190,7

Податок з доходів фізичних осіб

683,1

Військовий збір

58,1

Інші обов’язкові платежі ( фонди)

8,9

Орендна плата в розмірі 70%

8 834,3

 

За 2018 рік підприємством проведено ремонтні роботи нежитлових приміщень на суму 790,5 тис.грн

 

Cтаном на 01.01.2019 р.:

Кількість будівель, що перебуває на балансі підприємства – 177 од.;

Балансова вартість будівель – 76,4 млн.грн;

Кількість орендарів – 428 од.

2019

Річний звіт керівника за 2019 рік

На протязі 2019 р. щорічно працівникам підприємства вчасно виплачувалася заробітна плата, надавалися щорічні оплачувані відпустки. Підприємство своєчасно розраховувалося з Пенсійним та іншими фондами, не має заборгованості зі сплати податків, зборів та обов’язкових платежів.

 

За результатами 2019 року підприємство сплатило податків і зборів

Сплачено обов’язкових податків, зборів( тис. грн.), в т. ч:

16 372,8

ПДВ

3 483,2

Пенсійний фонд

1 029,6

Земельний податок

294,2

Податок з доходів фізичних осіб

848,9

Військовий збір

71,7

Інші обов’язкові платежі ( фонди)

8,9

Орендна плата в розмірі 70%

10 636,3

 

За 2019 рік підприємством проведено :

- ремонтні роботи нежитлових приміщень на суму - 379,0 тис.грн,

- за бюджетні кошти - на суму 1 158,1 тис.грн.

 

Cтаном на 01.01.2020 р.:

Кількість будівель, що перебуває на балансі підприємства – 185 од.;

Балансова вартість будівель – 81,3 млн.грн;

Кількість орендарів – 410 од.

Документація
Реквізити: 
НазваРеквізит
Код ЄДРПО30579655
Розрахунковий рахунокUA423253650000002600001266883, UA773154050000026003060392453, UA973204780000026008924422616
МФО325365
ІПН305796522256
Свідоцтво ПДВ31835475

There is currently no content classified with this term.

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!