Аналіз регуляторного впливу до проєкту рішення виконавчого комітету «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 26.03.2020 № 267 «Про затвердження комплексних схем розміщення тимчасових споруд, архітипів тимчасових споруд та Порядку розміщенн

Аналіз регуляторного впливу до проєкту рішення виконавчого комітету «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 26.03.2020   № 267 «Про затвердження комплексних схем розміщення тимчасових споруд, архітипів тимчасових споруд та Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території парків і скверів міста Хмельницького»

 

І. Визначення проблеми.

З метою впорядкування розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території парків і скверів міста Хмельницького було прийнято рішення сесії тридцять дев’ятої сесії Хмельницької міської ради від 04.03.2020 №11 «Про впорядкування розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у парках і скверах міста Хмельницького» та рішення виконавчого комітету від 26.03.2020 №267.

Відповідно до прийнятих рішень розроблено та затверджено комплексні схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території дендропарку «Поділля», парку культури і відпочинку ім. М. Чекмана, затверджено архітипи тимчасових споруд та Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у парках і скверах м. Хмельницького, який передбачає, що право на розміщення тимчасових споруд у парках і скверах м. Хмельницького виборюється на конкурсних умовах з використанням електронної торгової системи РroZorro. Продажі.

Регламент електронної торгової системи РroZorro. Продажі передбачає можливість проведення електронних торгів (аукціонів) шляхом оцінки найвищої цінової пропозиції учасника за лот, та, у випадку дискваліфікації такого учасника, учасника з наступною за величиною ціновою пропозицією. У випадку дискваліфікації такого учасника торги вважаються такими, що не відбулись. Отже, ЕТС РroZorro. Продажі передбачає можливість оцінки лише 2 (двох) цінових пропозицій по лоту, унеможливлюючи розгляд інших пропозицій, що зменшує ефективність проведення електронних торгів.

З метою удосконалення порядку проведення торгів, збільшення кількості успішних аукціонів та запобігання зловживань учасниками електронних торгів недосконалістю електронної торгової системи РroZorro. Продажі виникла потреба у тому, щоб передбачити для балансоутримувачів парків і скверів використовувати інші аналогічні торгові системи, зокрема OpenMarket від ДП «СЕТАМ».

Враховуючи вищезазначене, виникла потреба у розробці та затвердженні даного проєкту регуляторного акта.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

 

Держава

+

 

Суб'єкти господарювання

+

 

у тому числі суб'єкти малого підприємництва

+

 

Проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів, чинних регуляторних актів, оскільки необхідно внести зміни до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у парках та скверах м. Хмельницького, передбачивши універсальний механізм проведення електронних торгів, що передбачає можливість застосування різних електронних торгових систем для проведення конкурсів на право розміщення тимчасових споруд та забезпечує дотриманню єдиного прозорого механізму взаємодії органів місцевого господарювання та суб'єктів господарювання, на яких поширюється дія регуляторного акта.

 

ІІ. Цілі державного регулювання

 Цілями регуляторного акта є:

  • удосконалення чіткого прозорого механізму розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у парках та скверах м. Хмельницького із застосуванням систем електронних торгів;
  • збільшення обсягів надходження коштів за розміщення тимчасових споруд на рахунки підприємств-балансоутримувачів парків і скверів міста;
  • збільшення кількості робочих місць для суб’єктів малого підприємництва;
  • створення сприятливого середовища для розвитку підприємницької діяльності;
  • покращення якості торговельного обслуговування відвідувачів парків і скверів міста.

 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей.

1.Визначення альтернативних способів.

Альтернативними способами досягнення визначених цілей є:

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Відсутність регулювання

(Альтернатива 1)

Залишити ситуацію без змін. Така альтернатива є неприйнятною у зв’язку з тим, що цілей правового регулювання не буде досягнуто.

 

Прийняття рішення «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 26.03.2020 №267».

(Альтернатива 2)

Запропонований регуляторний акт приведе до впорядкування процедури проведення електронних торгів, збільшення кількості успішних аукціонів та, як наслідок, збільшення кількості суб'єктів господарювання, що здійснюватимуть діяльність на території парків і скверів міста, збільшення кількості робочих місць, удосконалення прозорого механізму розміщення об’єктів торгівлі через удосконалення механізму електронних торгів на право розміщення тимчасових споруд у парках і скверах м. Хмельницького та дозволить балансоутримувачам збільшити надходження коштів на рахунок підприємств, усуне ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.

Оцінка впливу на сферу інтересів держави.

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Відсутність регулювання

(Альтернатива 1)

Відсутні.

Втрата потенційного прибутку, що міг би бути отриманий комунальними підприємствами – балансоутримувачами парків і скверів при укладених договорах про пайову участь в утриманні об'єкта благоустрою.

Прийняття рішення «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 26.03.2020 №267».

(Альтернатива 2)

Збільшення кількості укладених договорів про пайову участь в утриманні об'єкта благоустрою та коштів, які надходять на рахунок підприємств – балансоутримувачів, за розміщення тимчасових споруд на території парків і скверів міста.

Відсутні.

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян.

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Відсутність регулювання

(Альтернатива 1)

Відсутні

Відсутні

Прийняття рішення «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 26.03.2020 №267».

(Альтернатива 2)

Збільшення кількості суб'єктів господарювання, що здійснюють торгівлю в парках і скверах міста, покращення якості відпочинку і торгівельного обслуговування, убезпечення здоров’я відвідувачів парків і скверів міста, створення сприятливого середовища для здійснення торгівельної діяльності.

Відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

-

-

-

44

44

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

-

-

-

100%

Х

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Відсутність регулювання

(Альтернатива 1)

Відсутні, недосконалість механізму проведення електронних торгів негативно впливає на конкуренцію, збільшується ймовірність застосування мір адміністративного впливу за порушення законодавства з питань містобудування та у сфері торгівлі.

Діяльність суб’єктів господарювання буде незаконною та створюватиме потенційну загрозу життю та здоров’ю відвідувачів парків та скверів міста,  відсутність контролю за станом благоустрою території парків і скверів міста.

Прийняття рішення «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 26.03.2020 №267».

(Альтернатива 2)

Впровадження рівноцінної конкуренції та можливості розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності через проведення електронних торгів на право розміщення відповідно комплексної схеми розміщення об'єктів у визначених зонах парків і скверів міста.

Створення нових робочих місць.

Витрати, пов’язані з оплатою пайової участі в утриманні об’єкту благоустрою.

 

 

ВИТРАТИ

 на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

-

-

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

-

-

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

-

-

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

-

-

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

-

-

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

-

-

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

-

-

8

Інше (уточнити), гривень

 

 

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

-

-

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

-

-

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

-

-

*Примітка: витрати на одного суб’єкта господарювання, які виникають внаслідок дії регуляторного акта передбачити неможливо, оскільки невідомо скільки буде подано заяв через електронний майданчик від суб’єктів господарювання про участь в електронних торгах на право розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у парках та скверах м. Хмельницького.

 

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи,тощо)

Витрати  безпосередньо на підготовку документів (за рік –стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертитфікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних /обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг  (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

-

-

-

-

*Примітка: витрати на одного суб’єкта господарювання, які виникають внаслідок дії регуляторного акта передбачити неможливо, оскільки невідомо скільки буде подано заяв через електронний майданчик від суб’єктів господарювання про участь в електронних торгах на право розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у парках та скверах м. Хмельницького.

 

 

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні
(за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

-

-

-

*Примітка: витрати на одного суб’єкта господарювання, які виникають внаслідок дії регуляторного акта передбачити неможливо, оскільки невідомо скільки буде подано заяв через електронний майданчик від суб’єктів господарювання про участь в електронних торгах на право розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у парках та скверах м. Хмельницького.

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за
п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

-

-

*Примітка: витрати на одного суб’єкта господарювання, які виникають внаслідок дії регуляторного акта передбачити неможливо, оскільки невідомо скільки буде подано заяв через електронний майданчик від суб’єктів господарювання про участь в електронних торгах на право розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у парках та скверах м. Хмельницького.

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Відсутність регулювання

(Альтернатива 1)

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

-

Прийняття рішення «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 26.03.2020 №267» (Альтернатива 2)

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

-

*Примітка: витрати на одного суб’єкта господарювання, які виникають внаслідок дії регуляторного акта передбачити неможливо, оскільки невідомо скільки буде подано заяв, через електронний майданчик від суб’єктів господарювання про участь в електронних торгах на право розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у парках та скверах м. Хмельницького.

 

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного балу

Відсутність регулювання

(Альтернатива 1)

1

Проблема продовжує існувати.

Прийняття рішення «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 26.03.2020 №267».

(Альтернатива 2)

3

Важливі аспекти проблеми будуть врегульовані.

Усунення ознак порушення конкуренції.

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Відсутність регулювання

(Альтернатива 1)

Відсутні

Відсутні

Проблема продовжує існувати.

Прийняття рішення «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 26.03.2020 №267».

(Альтернатива 2)

Інтереси громадян: покращення якості відпочинку і торгівельного обслуговування, убезпечення здоров’я відвідувачів парків та скверів міста, розширення форм дозвілля.

Органи місцевого самоврядування:

Прозорий механізм розміщення тимчасових споруд на території парків та скверів міста.

Збільшення надходжень на рахунок підприємств –балансоутримувачів за розміщення тимчасових споруд на території парків та скверів міста.

Впорядкування відносин між суб’єктами господарювання та балансоутримувачами парків та скверів.

Усунення ознак порушення законодавства

Суб’єкти господарювання :

Впровадження рівноцінної конкуренції та можливості розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності через проведення електронних торгів на право розміщення відповідно комплексної схеми розміщення об'єктів у визначених зонах парків та скверів міста.

Створення нових робочих місць.

Інтереси громадян : витрати відсутні.

Органи місцевого самоврядування: впровадження проекту не потребує виділення коштів з міського бюджету.

Суб’єкти господарювання :

Витрати, пов’язані з оплатою пайової участі в утриманні об’єкту благоустрою.

Важливі аспекти проблеми будуть врегульовані.

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

 

 

Відсутність регулювання

(Альтернатива 1)

Не забезпечується досягнення цілей

Зовнішнім чинником на дію регуляторного акта у разі залишення існуючої на даний момент ситуації без змін є зміна законодавства та регламенту електронної торгової системи ProZorro. Продажі.

 

 

Прийняття рішення «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 26.03.2020 №267».

(Альтернатива 2)

Впорядкування розміщення об’єктів торгівлі у визначених зонах парків та скверів міста.

Створення нових робочих місць.

Залучення коштів до бюджетів підприємств – балансоутримувачів парків та скверів міста.

Надання якісних послуг відвідувачам.

Усунення ознак порушення законодавтсва.

До зовнішніх чинників, що можуть вплинути на дію регуляторного акта, належать зміни законодавства, економічна криза, наслідком якої може стати нестабільне матеріальне становище суб’єктів господарювання та відмова від здійснення господарської діяльності.

 

 

   
             

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми

Запровадження зазначеного регуляторного акта забезпечить високу вірогідність досягнення поставлених цілей шляхом впровадження чіткого прозорого механізму розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у парках та скверах м. Хмельницького із застосуванням електронних торгових систем, що функціонують в Україні, зокрема ProZorro. Продажі та OpenMarket ДП «СЕТАМ», врегулює відносини між органом місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання, пов’язані з отриманням прав на розміщення тимчасових споруд на території парків і скверів міста, усуне ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, що створить рівноцінні умови для підприємницького середовища, дасть змогу новим суб’єктам господарювання в сфері торгівельної діяльності реалізації можливості здійснювати господарську діяльність в тимчасових спорудах на території парків і скверів міста.

Зі сторони міської влади для реалізації вимог регуляторного акта необхідно забезпечити інформування суб’єктів господарювання міста з основними його положеннями, шляхом розміщення інформації на веб-сайті міської ради та/або в засобах масової інформації.

 

VІ. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджуються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядуванння, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги.

            Для виконання вимог регуляторного акта додаткові витрати органів місцевого самоврядування не потрібні.

Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, складає 100%.

Розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (М-Тест) додається.

Тест

малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з передставниками міктро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб'єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 19 липня 2022 року по 30 вересня 2022 року.

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Наради з обговорення проекту регуляторного акту.

3

Прогнозований вплив оцінено позитивно

2

Інтернет-консультації з адміністраторами електронних торгових систем

2

3

Консультації з представниками балансоутримувачів парків і скверів міста

3

 

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро-та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 44 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 0 (одиниць) та мікропідприємництва 44 (одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків).

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання:

Витрати на одного суб'єкта господарювання малого підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

Періодичні (за наступний рік)

За п'ять років

Оцінка «прямих» витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання

 

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула: кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

-

-

-

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

-

-

-

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

-

-

-

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

-

-

-

5

Інші процедури

-

-

-

6

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5), гривень

-

-

-

7

Кількість суб'єктів господарювання малого підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

44

44

44

8

Сумарні витрати суб'єктів господарювання малого підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 6 х рядок 7), гривень

-

 

-

-

*Примітка: проект регуляторного акта не передбачає необхідності додаткових витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання згідно з рядками 1-8.

 

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9.

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

 Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата)Х оціночну кількість форм

(0,5 години Х 40,46 грн. Х 1 форма = 20,23 грн)

20,23

20,23

101,15

10.

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

-

-

-

11.

Процедури офіційного звітування (витрати часу з підготовки та подання документів)

-

-

-

12.

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночну кількість перевірок

-

-

-

13.

Інші процедури (уточнити)

-

-

-

14.

Разом, гривень.

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

20,23

20,23

101,15

15.

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

44

44

44

16.

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14Х рядок 15)

890,12

890,12

4450,60

*Примітка: проект регуляторного акта не передбачає необхідності додаткових витрат суб'єктів малого підприємництва по рядках 10-13.

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

Хмельницька міська рада та її виконавчі органи

(назва державного органу)

Процедура регулювання суб'єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб'єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для субєктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб'єкта

Оцінка кількості суб'єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання*  (за рік), гривень

1.Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,3 год.

30,72 грн.

(102,4 грн./год. середня заробітна плата працівника відповідного органу державної влади 2021 року – 17000 грн. / середня тривалість робочого часу 166 год./міс.)

1

44

1351,68 грн

(вартість часу співробітника х кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання)

2.Поточний контроль за суб'єктом господарювання,що перебуває в сфері регулювання, в тому числі:

 

камеральні

 

виїзні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

2,0 год.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

204,80

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

9011,20

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

0,3 год.

30,72

1

44

1351,68

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0,1 год.

10,24

1

44

450,56

5. Оскарження одного окремого рішення субєктами господарювання

2,0 год.

204,80

1

44

9011,20

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

1,0 год.

102,40

1

44

4505,60

7.Інші адміністративні процедури (уточнити):

0

0

0

0

0

Разом за рік

5,7 год.

583,68

1

44

 

25681,92

Сумарно за п'ять років

28,5 год.

2918,40

5

44

128409,60

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

з/п

Показник

Перший рік регулювання (стартовий), грн.

За п'ять років

1

Оцінка витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання, грн.

-

 

-

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування, грн.

890,12

4450,60

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (рядок 1+ рядок 2), грн.

890,12

4450,60

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва, грн.

25681,92

128409,60

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання (рядок 3 + рядок 4), грн.

26872,04

132860,20

 

 

VІІ. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Строк дії запропонованого регуляторного акта встановлюється довгостроковим або до прийняття нових нормативних актів. У разі потреби до регуляторного акта вноситимуться відповідні зміни.

VІІІ. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Кількісними показниками результативності дії регуляторного акта є:

  • кількість укладених договорів між суб’єктами господарювання та балансоутримувачами;
  • кількість коштів, які надійшли за укладеними договорами на рахунок підприємств - балансоутримувачів;
  • кількість учасників, які подали заявки на участь в електронних торгах;
  • кількість суб’єктів господарювання , на яких поширюється дія акта.

Показники впроваджуваності:

  • кількість поданих заяв від суб’єктів господарювання про участь в електронних торгах на право розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у парках та скверах м. Хмельницького;
  • кількість укладених договорів про пайову участь в утриманні об'єктів благоустрою між балансоутримувачами та суб'єктами господарювання
  • надходження коштів від суб'єктів господарюванння до бюджету балансоутримувачів парків і скверів м. Хмельницького, пов'язаних з дією акта.

Показники інформованості:

  • рівень проінфомованості субєктів господарюванння з основними положеннями акта.

Показники передбачуваності:

  • визначені договірні відносини між балансоутримувачами парків і скверів м. Хмельницького та суб’єктами господарювання – власниками тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

Значення прогнозних показників результативності дії регуляторного акта (в кількісному виразі):

№ з/п

Назва показника

Одиниця виміру

За 2022 рік

Очікувані показники за   1 рік регулювання

Очікувані показники за 3 роки регулювання

1

Кількість суб’єктів підприємництва на яких поширюється дія акта

од.

44

44

44

2

Кількість поданих заяв від суб’єктів господарювання про участь в електронних торгах

од.

18

Неможливо вирахувати кількість потенційних учасників.

Неможливо вирахувати кількість потенційних учасників

3

Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимого акта

Робочі дні

Неможливо вирахувати час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта, оскільки він залежить від кількості учасників електронних торгів

Неможливо вирахувати час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта, оскільки він залежить від кількості учасників електронних торгів

Неможливо вирахувати час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта, оскільки він залежить від кількості учасників електронних торгів

 

Рівень поінформованості суб’єктів щодо основних положень регуляторного акту становить 100% та є незмінним протягом вимірювального періоду.

ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через 3 місяці після набрання ним чинності, повторне відстеження результативності регуляторного акта - через рік з набрання ним чинності, періодичне – через три роки, починаючи з моменту проведення та опублікування повторного відстеження результативності цього акта.

Метод проведення відстеження результативності – статистичний.

Вид даних, за допомогою яких буде здійснено відстеження регультативності регуляторного акта – статистичні дані наявні в управлінні комунальної інфраструктури, надані комунальним підприємством «Парки і сквери міста Хмельницького» та комунальним підприємством по зеленому будівництву і благоустрою.

Цільові групи осіб, що обиратимуться для участі у відповідному опитуванні – суб’єкти господарювання, що здійснюють торгівельну  діяльність на території парків і скверів міста Хмельницького.

 

 

В.о. начальника управління комунальної інфраструктури                                                                                                                                         Василь КАБАЛЬСЬКИЙ

 

Дорогі хмельничани! Схилімо голови і вшануймо світлу пам'ять та героїчний подвиг воїнів, що загинули на полі бою. Згадаймо мирних громадян та дітей, життя яких обірвала збройна агресія російської федерації проти України. Загальнонаціональна хвилина мовчання... Слава Україні! Героям Слава!