Про внесення на розгляд сесії міської ради пропозиції про затвердження Програми забезпечення надання адміністративнихпослуг територіальних органів Міністерства внутрішніх справ України через управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради на 2021 рік
Розглянувши звернення управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, з метою впровадження єдиної політики надання сервісних послуг, у тому числі адміністративних, в усіх сферах суспільного життя, а також надання інтегрованих електронних послуг за життєвими та бізнес-ситуаціями, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Про деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет
В И Р І Ш И В:
1. Внести на розгляд сесії міської ради пропозицію про затвердження Програми забезпечення надання адміністративних послуг територіальних органів Міністерства внутрішніх справ України через управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради на 2021 рік (додаток 1).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Ю. Сабій.
Міський голова О. СИМЧИШИН
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
Хмельницької міської ради
від 10.12.2020 р. № 945
Програма
забезпечення надання адміністративних послуг територіальних органів Міністерства внутрішніх справ України через
управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради
на 2021 рік
м. Хмельницький
2020 рік
І. ПАСПОРТ
Програми забезпечення надання адміністративних послуг територіальних органів Міністерства внутрішніх справ України
через управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради на 2021 рік
(далі – Програма)
1. | Ініціатор розроблення Програми | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради |
2. | Розробник Програми | Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради |
3. | Виконавець Програми | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради |
4. | Термін реалізації Програми | 2021 рік |
5. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, у тому числі: | 721500 грн |
5.1. | Кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади | 721500 грн |
ІІ. Визначення проблеми, на розв"язання якої спрямована Програма
Програма спрямована на забезпечення доступності та зручності надання адміністративних послуг (у т.ч. електронних) для фізичних та юридичних осіб, а також впровадження сучасних якісних сервісних послуг з подальшою реалізацією в Хмельницькій міській територіальній громаді.
Розроблення спільних дій викликано необхідністю вжиття додаткових практичних заходів у напрямку створення сприятливих умов для максимального комфорту, зручності громадян, оперативного надання широкого спектру адміністративних послуг та фінансової підтримки окремих заходів з боку органів місцевої влади та самоврядування.
ІІІ. Визначення мети Програми
Метою Програми є забезпечення прозорості діяльності Хмельницької міської ради, її виконавчого комітету та розширення переліку адміністративних послуг, які надаватимуться через управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, а саме, сервісних послуг регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області:
- обмін посвідчення водія (без складання іспитів);
- відновлення посвідчення водія в разі його втрати або викрадення;
- державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду);
- перереєстрація транспортного засобу у зв"язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання;
- видача довідок про відсутність судимості, тощо.
ІV. Обґрунтування шляхів і засобів розв"язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми
Забезпечення реалізації заходів, передбачених Програмою, здійснюватиметься за рахунок коштів бюджету Хмельницької міської територіальної громади.
Головний розпорядник коштів - виконавчий комітет Хмельницької міської ради.
Відповідальні за виконання заходів Програми - виконавчий комітет Хмельницької міської ради.
Контроль за реалізацією заходів здійснюватиме Хмельницька міська рада та її виконавчий комітет.
Управління адміністративних послуг та регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій області відповідно до своїх завдань концентруватимуть основні зусилля у сфері оперативного надання громадянам широкого спектру адміністративних послуг.
Протягом 2021 року у рамках реалізації Програми планується створення умов надання адміністративних послуг у приміщенні управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради для забезпечення доступності їх отримання.
Програма передбачає здійснення ряду заходів:
- організаційну та технічну підтримку інформаційно-телекомунікаційних систем, які будуть використовуватись управлінням адміністративних послуг Хмельницької міської ради для надання адміністративних послуг, здійснення відповідних заходів безпеки при користуванні інформацією та передачі даних;
- забезпечення доступу громадян до інформаційної бази нормативно-правових актів, які регламентують надання послуг.
Програму спрямовано на підвищення ефективності системи місцевого самоврядування, постійну оптимізацію процесів взаємодії органів місцевої влади з суб"єктами звернення.
Фінансування Програми здійснюється у межах коштів, затверджених бюджетом Хмельницької міської територіальної громади.
Термін виконання Програми – 2021 рік. Ресурсне забезпечення Програми зазначено у додатку 1 до Програми.
V. Напрями діяльності та заходи Програми
Завданням Програми є подальший розвиток та впровадження організаційно-правових, технічних та інформаційних заходів із підвищення якості надання адміністративних послуг населенню.
Напрями діяльності та заходи Програми наведені у додатку 2 до Програми.
VІ. Очікувані результати та ефективність Програми
У результаті впровадження Програми очікується:
- забезпечення прозорості діяльності Хмельницької міської ради, її виконавчого комітету;
- оптимізація діяльності виконавчих органів Хмельницької міської ради та їх структурних підрозділів за рахунок впровадження в їх діяльність сучасних програмних ресурсів та організація взаємодії з іншими системами;
- створення доступних умов в сфері надання адміністративних послуг;
- інформування Хмельницької міської територіальної громади щодо реалізації надання адміністративних послуг;
- забезпечення системності у наданні громадянам адміністративних послуг;
- оптимізація взаємодії органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
- підвищення іміджу Хмельницької міської територіальної громади;
- наповнення бюджету Хмельницької міської територіальної громади.
VІІ. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію та контроль виконання заходів Програми здійснює керуючий справами виконавчого комітету.
Керуючий справами виконавчого комітету Ю. САБІЙ
Начальник управління адміністративних послуг О. ХОХЛОВ
Додаток 1
до Програми
Ресурсне забезпечення
Програми забезпечення надання адміністративних послуг територіальних органів Міністерства внутрішніх справ України через управління адміністративних послуг
Хмельницької міської ради на 2021 рік
Джерела фінансування, які пропонується залучити на виконання Програми | Роки виконання Програми | Усього витрат на виконання Програми (грн) |
2021 рік |
Усього, грн, в т.ч.: | 721500 | 721500 |
Бюджет Хмельницької міської територіальної громади, усього | 721500 | 721500 |
у т.ч. за головними розпорядниками бюджетних коштів: |
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради | 721500 | 721500 |